TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
![](/graph1/rog_lewy.gif) |
RECENZJE | Test GPU ~1000zł - Radeon HD 6950 OC vs GeForce GTX 560Ti OC |
![](/graph1/rog_prawy.gif) |
|
|
Test GPU ~1000zł - Radeon HD 6950 OC vs GeForce GTX 560Ti OC Autor: DYD | Data: 31/01/12
|
|
Testy
![Platforma testowa dla kart graficznych](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/plat.png)
Testy wykonane zostały w systemie Windows 7 Ultimate PL 64-bit, wgrane najnowsze aktualizacje, użyte sterowniki to ForceWare 290.53 Beta (dla GTX 560Ti i GTX 470) i AMD Catalyst 12.1 (dla karty HD 6950). Ustawienie sterowników standardowe poza wyłączoną synchronizacją VSync.
Metro 2033
Metro 2033 korzysta z autorskiego silnika 4A Engine, wspiera DX11. Test w 1920x1200, detale Very High, FSAA4x, Physx off, Tesselacja i DAO włączone. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/metro.png)
Mafia II
Mafia II korzysta z nowego, stworzonego specjalnie dla niej silnika Illusion. Test w 1920x1200, max detale, Apex wyłączony. Liczony średni framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_580/mafia2.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/m2.png)
Call of Duty: Black Ops
Test w 1920x1200, max detale, FSAAx8. Liczony średni framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/cod.png)
Hard Reset
Hard Reset zbudowany jest w oparciu o autorski silnik, którego mocną stroną jest możliwość budowania dużych, otwartych lokacji z interaktywnym otoczeniem. Test w 1920x1200, detale Ultra FSAA4x. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/hr.png)
Just Cause 2
Just Cause 2 to zwariowana gra akcji typu TPP, w której możemy demolować co popadnie oraz prowadzić różnej maści pojazdy. Grafika, szczegółowość otoczenia oraz efekty zniszczeń to prawdziwy majstersztyk. Test w 1920x1200, max detale. Dodatkowy test w AAx32 dla kart NVidii, układ AMD nie obsługuje tego trybu. Liczony średni framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_580/jc2.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/jc2.png)
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX11
Kolejna odsłona klimatycznej gry S.T.A.L.K.E.R., tym razem w środowisku DX11. Benchmark składa się z czterech scen. Test w 1920x1200, Ultra detale, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_580/stalkers.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/stalker.png)
FarCry2 DX10
Far Cry2, już nie tak dobry jak pierwszy Far Cry, ale do pomiarów się nadaje. Pomiar w środowisku DX10, w najwyższych detalach z użyciem dema Playback w ustawieniach AA4x i AA8x. Wyniki średnie, minimalne i maksymalne.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_580/fc2s.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/fc2.png)
DiRT3 DX11
Chyba najładniejsze obecnie wyścigi samochodowe na peceta. Piękna i płynna (na odpowiednim sprzęcie) grafika, powinna spodobać się fanom rajdowej jazdy. Pomiar w 1920x1200 w ustawieniach AA4x i AA8x, ultra detale, pomiar średni i minimalny.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/dirt3.png)
Unigine Heaven DX11 2.5 Pro
Unigine Heaven to nowoczesny silnik ze wsparciem DX11. Test w 1920x1200, w dwóch ustawieniach: Tesselacja Extreme|Normal oraz różne ustawienia fliltrowania Anizo i wygładzania krawędzi. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_580/heavens.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/uh.png)
3DMark 11
3DMarka pracujący w środowisku DX11. Test w dwóch wersjach: Performance i Extreme. Wyniki cząstkowe czterech testów graficznych.
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_570/3dm11.jpg)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/3dmP.png)
![](/html/test_nvidia_geforce_gtx_560ti_amd_radeon_hd_6950/3dmE.png)
|
|
|
|
![](/graph1/rogwaskilewy.gif) |
![](/graph1/szarypixel.gif) |
![](/graph1/rogwaskiprawy.gif) |
|
|
|