W czasie prezentacji nowego układu GeForce 6800 Ultra w Genewie, nVidia pokazała, m.in. na przykładzie gotowego patcha do gry FarCry, zastosowanie shaderów 3.0 i wpływ jaki one niosą na obraz gry, w porównaniu do shaderów 2.0. Powołując się na wypowiedzi przedstawicieli firmy ATI oraz CryTek serwis TheInquirer twierdzi, że porównanie dotyczyło obrazu wzbogaconego shaderami 2.0/3.0 w stosunku do 1.1 bo różnicy pomiędzy 3.0 a 2.0 nie da się zobaczyć. Sprawa jest o tyle interesująca, że według nieoficjalnych informacji, nowy układ ATI, który zostanie zaprezentowany 4 maja, nie obsługuje shaderów specyfikacji 3.0 i kwestia ich realnego wpływu na gry ma zasadnicze znaczenie marketingowe. Czyżby nVidia, już w chwili premiery, zaczęła atak reklamowy "nieczystym" zagraniem?
K O M E N T A R Z E
nVidia (autor: Drakor | data: 23/04/04 | godz.: 15:30) jest najwyraźniej ciągle pod wpływem Ciemnej Strony Mocy ;-)
Zobaczcie jeszcze tutaj: http://www.driverheaven.net/articles/driverIQ/
Ciekawe co jeszcze nas czeka? :>
Zasłaniają braki w technologii marketingiem... (autor: Remek | data: 26/04/04 | godz.: 09:37) buheheheh - ATI rules
Jasne, jasne ... (autor: artih | data: 26/04/04 | godz.: 10:48) ... to ATI twierdzi, ze nie ma różnicy między PS2.0 a 3.0 bo Radki nie będą obsługiwały 3.0 ... śmiechu warte.
Fuck ATI :)
Zamiast rozpuszczania plotek dajcie do porównania R420 cieniaki a nie przekładacie prezentację !
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.