Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Test GeForce 470 GTX vs Radeon HD 5850 OC Mafia II benchmark
    

 

Test GeForce 470 GTX vs Radeon HD 5850 OC Mafia II benchmark


 Autor: DYD | Data: 19/08/10

Test GeForce 470 GTX vs Radeon HD 5850 OC Mafia II benchmarkMocne karty GeForce 470 GTX oraz Radeon HD 5850 z dwóch konkurencyjnych obozów NVIDIA i AMD są już dość długo obecne na rynku. Jednak kilka dni temu premierę miało demo MAFIA II, sequela sprzed lat głośnego tytułu, który pozwalał wcielić się w życie mrocznego i bezwzględnego świata gangsterów. Sequel wspiera DirectX11 i do pracy w pełnym detalach i wysokiej rozdzielczości wymaga silnej jednostki graficznej. Sprawdziliśmy, jak karty Sparkle GeForce GTX 470 oraz podkręcony fabrycznie Gigabyte ATI Radeon HD 5850 OC wypadły w demo wersji MAFIA II, a także w kilkunastu innych benchmarkach (wiele tytułów @ DirectX 11) w tym świeże demo Lost Planet 2.







Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Test GeForce 470 GTX vs Radeon HD 5850 OC Mafia II benchmark
 
 » Wstęp i specyfikacja kart
 » Sparkle GeForce GTX 470 1280MB
 » Gigabyte ATI Radeon HD 5850 OC 1024MB
 » Testy
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu
 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. physix (autor: robgrab | data: 19/08/10 | godz.: 08:02)
    jaki jest sens porownania 470 vs 5850 z physix skoro 5850 nie obsluguje tego? zeby bylo to wiarygodne to moim zdaniem trzeba bylo dodac jakas karte pokroju gf260 do liczenia physix w oby przypadkach zeby bylo co porownac

  2. unreal heaven? (autor: Promilus | data: 19/08/10 | godz.: 08:25)
    yhm... a może unigine?

  3. oczywiście (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 08:26)
    HD5850 jak na dłoni widac, jest kartą o klase gorszą do tego nie obsługuje psiksa.

  4. czemu porównują (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 08:27)
    HD5850 z GTX470 z psiks na on? Zapewne dlatego, że obie karty kosztują tyle samo a nawet gtx470 jest tańszy. W takim wypadku wybór jest oczywisty, chyba ze ktoś jest fanboy'em AMD

  5. tańsza, ma fiziksa (autor: Sony Vaio | data: 19/08/10 | godz.: 08:32)
    NVIDIA deklasuje przestarzałe karty ati/amd. Mimo podstępnie włączonego psiksa, wygrywa.

  6. PhysX daje tyle co nic (autor: Luke Jadi | data: 19/08/10 | godz.: 08:38)
    wiec patrzymy tylko na testy PhysX = OFF :]

  7. widać różnice (autor: buceek | data: 19/08/10 | godz.: 08:43)
    I to kolosalną jeżeli chodzi o wydajność to do gier zdecydowanie bardziej lepsza byłaby 470-tka. Wiadomo że Radeon może się nieznacznie polepszyć z czasem gdy wyjdą nowe sterowniki ale i tak nie przeskoczy GTX'a.

    Dobrze że nie mam jeszcze dobrego sędziwego XP i problem dx11 mnie nie dotyczy :) Lecz gdybym miał kupować nową kartę poświęcił bym te kilka fps dla cichszego, chłodniejszego i oszczędniejszego Radeona.


  8. I co z tego, że... (autor: Sienki | data: 19/08/10 | godz.: 08:58)
    zieloni mają na swoich kartach psiksa, skoro gierka z załączonym tym ficzerem nie osiąga w żadnym z trybów wyświetlania 30 FPSów... Bez dodatkowej grafy do liczenia fizyki i tak się nie obejdzie, więc peany na cześć 470-tki są tutaj nie na miejscu.
    Wybrałbym chłodniejszą i cichszą grafę - zieloni muszą się bardziej postarać...

    P.S. Na samym początku testu w tabelce jest błąd w nazwie układu karty Gigabyte - nie ma w tym teście Radka 5950 ;)


  9. @5. (autor: Marcel | data: 19/08/10 | godz.: 09:09)
    tańsza? GF 1100 vs R 1050zł, a gdzie wcześniejsze pochwały GF-a? Chłodny - bardzo, 92 st.C tylko, cichy - jak suszarka, energooszczędny - te 110W więcej w stres to miernik źle pokazał, itd....
    A co do testów z fizyksem to przy Radku musiał to proc liczyć więc nie miał już czasu na resztę stąd niskie wyniki.


  10. Wiecie, (autor: cichy202 | data: 19/08/10 | godz.: 09:11)
    testy z mafii mnie zastanowily ja u siebie mam Core 2 Duo E6600 @3,4 4GB ramu i GTS250 i przy wszystkim wymaksowanym lacznie z physxem na high i AA benchmark mi pokazuj avr fps 21-23 w zaleznosci od przebiegu min byl okolo 5 max okolo 60.

    Nie mniej jednak jesli chodzi o testy to zaczynam zauwazac ze cos tu z GTX'ami jest nie tak, jestem sklonny stwierdzic ze oni dalej nie opanowali sterownikow! Ta karta moze nie byc taka zla jak tylko opanuja sterowniki. Sam tego doswiadczylem kupujac zaraz po premierze 8800GTS (rip) i nie moglem w Bloody Money pograc bo bylo 5fps a wiele innych tez chaczylo jak glupie. Ale jak to mowia liczy sie produkt wiec poki co jest srednio.


  11. DYD (autor: bajbusek | data: 19/08/10 | godz.: 09:13)
    w pierwszej tabelce podmień nazwę układu z 5950 na 5850 :)
    Recka OK :)


  12. IMHO (autor: Gakudini | data: 19/08/10 | godz.: 09:29)
    Sytuacja Radeonów w segmencie wyższym po obniżkach cen u nvidii zmieniła się z:
    "Niezbyt tanio, ale i tak nie ma alternatywy"
    na:
    "niezbyt tanio, a fermi gorące ale jednak wydajniejsze"
    Dziwi trochę brak reakcji ze strony AMD. może uważają, że lezącego się nie kopie?


  13. nvidia (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 09:32)
    Gtx 470 można dostać poniżej 1000 zł nówkę, HD5850 nigdzie za tyle nie dostaniesz, chyba że używkę na allegro ale to też ciężko. Do tego brak psiksa, mierne DX11 z teselacją. HD5850 jest wart maks 800 zł i moze walczyc z gtx460 choć tylko w <DX10

  14. OMG Sony Vaio to chyba nie sypia. (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 09:33)
    We wszystkich testach/newsach kart graficznych i procesorów jego komentarze są w pierwszej 10. Czasem nawet umieszcza je w kilka minut po opublikowaniu newsa/recki. On chyba nie śpi tylko siedzi i klika F5.

  15. z psiksem (autor: RusH | data: 19/08/10 | godz.: 09:43)
    gra jest niegrywalna :)

  16. wow recka na tpc (autor: Druzil | data: 19/08/10 | godz.: 09:53)
    jestem pod wrazeniem ;p

  17. test ... (autor: Kris1st | data: 19/08/10 | godz.: 09:59)
    jest dość niepoważny, jakie rodzaje porównujecie!
    5850 nie ma physix, a tutaj mamy fana nvidi, który myśli że gf są najlepsze


  18. Test ciekawy... (autor: Kenjiro | data: 19/08/10 | godz.: 10:26)
    W zasadzie spodziewałem się takich wyników, mam nadzieję, że AMD w końcu zrzuci ceny, bo na razie chyba chcą wyciągnąć jak najwięcej z rynku.

    Szkoda tylko, że trolle pokroju SV i DTO piszą wierutne kłamstwa, które ktoś kiedyś może uznać za prawdę. Gdzie są moderatorzy?!


  19. trzeba nieść prawdę (autor: Sony Vaio | data: 19/08/10 | godz.: 10:32)
    w dzień i noc. Obecnie karty ati/amd są nieopłacalne.

  20. jakie kłamstwa (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 10:42)
    Co to za argument, że 5850 nie ma physix? Skoro kosztuje tyle samo a nawet wiecej aniżeli gtx470 to powinien być kartą lepszą, a tu ani psiksa ani DX11, chyba ze ktoś chce pokaz slajdów

  21. @#20 (autor: cana | data: 19/08/10 | godz.: 10:48)
    możesz przestać manipulować?
    gtx470 z alles fiuczerami odpalonymi też się do grania nie nadaje :)


  22. @DTOsman (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 10:55)
    Nie ma to jak pokłamać sobie w komentarzach.
    Ciekawa sprawa bo to właśnie ATI wydało jako pierwsze grafiki zgodne z DX11 i R5850 jest z nim zgodny xD
    To Nvidia musi ratować się obniżaniem cen GF470 z niebotycznych 1600 do 1100 w pół roku. Podobnie GF480 leci w dół bo inaczej nikt by tego nie kupował. Radeon stoi z ceną stabilniej a to dlatego, że ATI nie ma takich problemów jak Nvidia i w zanadrzu ma serie 6xxx :D


  23. mały bład (autor: Markizy | data: 19/08/10 | godz.: 10:57)
    przy grze
    "Final Fantasy XIV DX10 Benchmark

    Najnowsza odsłona sagi RPG. Całkiem ciekawy benchmark, jednak nie ilustrujący wyniku w klatkach na sekundę, lecz w punktach. Lepszy zdecydowanie Radeon HD 5500. "
    na końcu powinno być 5800 albo 5850 :)

    Bardzo fajny test, w końcu coś się dzieje :)


  24. ale co mnie jako konsumenta (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 10:59)
    obchodzi kto wprowadził DX11 jako pierwszy i czemu AMD ma takie a nie inne ceny. Ja jako klient patrzę gtx470 poniżej 1000 zł ma psiksa i wydajne DX11, po drugiej stronie widzę HD5850 za ponad 1000 zł bez psiksa i marnym DX11 klatkującym przy byle teselacji. Dla mnie wybór jest oczywisty.

  25. hehe do Mafii 2 (autor: morgi | data: 19/08/10 | godz.: 11:00)
    bez GeForce nie podchodzic, bo grozi to kalectwem a nie grywalnoscia, chyba ze tniemy na detalach, ale na kartach w tych cenach to porazka.

  26. i jeszcze jeden bład (autor: Markizy | data: 19/08/10 | godz.: 11:08)
    ostatnie zdanie podsumowania
    "Karta Gigabyte Radeon HD 5500 może pochwalić się dodatkowym wyjściem DisplayPort oraz pracą wielomonitorową, zaś Sparkle GeForce GTX 470 posiada wsparcie technologii 3D Vision Surround."

    zamiast hd5500 powinno być HD5850


  27. morgi (autor: Markizy | data: 19/08/10 | godz.: 11:09)
    czy ty patrzysz na te same wykresy co reszta? przecież gra typu mafia przy fpsie 25-27 jest dalej ciężko grywalna.

  28. @DTOsman (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 11:11)
    Ty chyba lubisz kłamać.
    Najpierw twierdzisz, że R5850 nie ma DX11 a teraz, że ma marne wsparcie DX11 do tego wpierasz, że GF470 jest od niego tańszy i kosztuje poniżej 1000 zł jak nawet w teście TPC jest wzmianka o tym, że użyty GF kosztuje około 1100 zł a Radeon około 1050 zł.


  29. Markizy (autor: morgi | data: 19/08/10 | godz.: 11:35)
    A to ciekawe, bo co test to inna bajka i do psiksa wypada podkrecic nieco cepa, bo i na GeForce jest on obciazony. tyle fps to kreci GTX 285 na i7 po OC, oczywiscie zlomati to nie pomaga.
    http://www.computerbase.de/...ysxbenchmarks_teil_2


  30. @morgi (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 11:48)
    Ale tych testów wydajności bez pseudosixa to już nie widzisz xD
    http://www.computerbase.de/...marks_und_eindruecke
    Nie dziwi mnie, że ta gra z włączonym PhysX działa gorzej na ATI. W końcu to wymysł Nvidii i starają się jak najbardziej spowolnić działanie tego programu na kartach konkurencji.


  31. gtx470 (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 12:03)
    http://www.gral.pl/...GTX470+1280MB+PCI-E_346.html

    Chyba oczywiste, że brak DX11 w HD5850 to był skrót myślowy. DX11 w HD5850 to jak podawane "W" w zasilaczach Codegen.


  32. Drogi Panie DTOsman... (autor: Kenjiro | data: 19/08/10 | godz.: 12:08)
    Przestańże Pan chrzanić jak potłuczony. Twoje kłamstwa to:
    1. Ceny kart, w każdym sklepie (także hurtowniach, etc), który sprawdzałem można kupić taniej 5850 niż 470.
    2. Rozwiązanie PhysX - wydajność jest żenująca, parę fruwających odłamków zabiera nawet 50% mocy urządzenia - to jest żart z klienta. Możesz to sobie nazwać 'problemem optymalizacji', ale ten żart się wcale nie zmienił od kilku lat. Wyraźnie widać, że do używania PhysX jest niezbędna druga, dodatkowa karta zajmująca się tylko nim. Być może też technologia ta jest tak słaba, albo nVidia sobie z nią nie radzi. Tym bardziej, że jak dotąd bardziej dojrzałe silniki fizyczne oferują znacznie większe możliwości w grach, a nie tylko parę odłamków na podłodze.


  33. Dopisek. (autor: Kenjiro | data: 19/08/10 | godz.: 12:20)
    W żadnym ze sklepów, w których sprawdzałem uprzednio nie ma kart Inno3D. Nie ma jej też w hurtowniach. Faktem, jest, przyznaję, że jako jedyna karta jest dostępna w cenie niższej niż 5850 w bardzo nielicznych sklepach. Przyznaję się i wycofuję #1.

  34. U mnie na 4850 Mafia 2 (autor: puppy | data: 19/08/10 | godz.: 12:23)
    Chodzi zmaxowana w 1920x1200... Nie mam pojęcia ile mam klatek na sekunde, ale nie było w trakcie dema ani momentu przycięcia. Prawdopodobnie nie miałem włączonego tego całego physix? ;)

  35. nawet (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 12:23)
    gtx465 umożliwa w miarę komfortowe granie z psiksem http://www.hitechlegion.com/...tware/5264?start=3. Dodajmy, że nawet 5870 nie umożliwi odpalenia takich ustawień. To są fakty, nie ma co się pluć.

  36. @DTOsman (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 12:29)
    Tak więc twierdzisz, że R5850 jest powyżej 1000 zł?
    http://www.adiva.pl/store/show_detail/60937
    A ja znalazłem za 997zł i jest nawet tańszy od GTX470 o całą złotówkę xD
    Swoją drogą prezentowane przez nas karty to nie są te same konstrukcje co w teście.
    Radeona od Gigabyte znalazłem już za 1012 zł
    http://www.camino.pl/...gigabyte-oc,twr,44454.html
    A GeForce za co najmniej 1121 zł.
    http://krsystem.pl/-item-8210.html
    niestety jest chwilowo niedostępny więc następna najniższa cena tej konstrukcji to 1249 zł.
    http://www.tions.pl/...bit-dvi-hdmi-pci-e-607-3348
    xD
    A co do tej twojej "genialnej" myśli o słabym DX11 w radeonach... gdyby był słaby to by Radeon 5870 nie wygrywał z GTX480 w Stalkerze i Bad Company 2 właśnie w DX11 xD
    http://www.in4.pl/...id=630&rectr_str_numer=19
    http://www.in4.pl/...id=630&rectr_str_numer=20
    A w Dirt 2 R5870 nie zrównywałby się z GTX480, który jest o połowę większy, ma o połowę więcej tranzystorów i o połowę więcej ramu a jednak nie może wyraźnie wyprzedzić o pól roku starszego Radeona ze "słabym" DX11 xD
    http://www.in4.pl/...id=630&rectr_str_numer=18
    Podobna sytuacja jest z GTX470 i R5850.
    Miłego czytania kłamco xD


  37. testów na in4 (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 12:37)
    nikt na poważnie nie bierze. Biorąc pod uwagę, że jej główny recenzent ma nick SławoyAMD. Z pewnością nie jest stronniczy. Wszystkie poważne serwisy wykazują znaczną przewagę gtx480 nad 5870.

    ht.../index.php?products=product&prod_id=17343

    Jak widać cena niższa od 5850.

    ht.../index.php?products=product&prod_id=17343

    No ale jak fanboy chce kupić gorszą kartę i wydać więcej, to mi tam to nie przeszkadza. Ktoś musi produkowac te przystawki do kart nvidia o nazwie Radeon


  38. DYD!!! (autor: Qjanusz | data: 19/08/10 | godz.: 12:39)
    I o to właśnie chodziło :-)

    Dzięki za fajną reckę! Długo trzeba było na nią czekać, ale jednak warto było.

    Co do kart, to ja, przez niektórych określany jako fan AMD, rzeknę że gdybym miał wybierać między 470 a 5850 za tę samą cenę, to zdecydowanie wybrałbym... GTXa 470 !!!

    Sorry koledzy AMDkowcy, ale przewagę GTX widać jak na dłoni. I nie chodzi o sryzyksa, a o ilość wyświetlanych fpsów.
    Nie wiedziałem że ceny tych kart się zrównały.
    Dopóki te ceny będą na takich poziomach jak teraz, wiem że nVidia oprócz 460 ma drugiego killera: 470

    A 100W mniej czy więcej w desktopie? A kogo to obchodzi tak na prawdę?


  39. Bez psiks (autor: morgi | data: 19/08/10 | godz.: 12:41)
    To wtedy po co drogie karty, to technika ktora odroznia blacharstwo od konsol. Test testowi nie rowny
    http://nvision.pl/...-Articles-346-ndetails-5.html


  40. @#34 (autor: cana | data: 19/08/10 | godz.: 12:49)
    jakim to trzeba być rzopu powinowatym że się takie bzdury pisze ?
    masz jakieś dowody poza nickiem?


  41. ups (autor: cana | data: 19/08/10 | godz.: 12:50)
    miało być 37
    mea culpa, mea culpa maxima...


  42. @DTOsman (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 12:54)
    Ty kochasz kłamać. Redaktorem naczelnym jest facet o nicku NetCop i to on przeprowadził test GTX480 i GTX470 xD
    A facet o nicku SławoyAMD jest jego zastępcą a nie redaktorem naczelnym. xD
    Widzę, że jak coś nie idzie po twojej myśli to musisz kłamać, bo "tak musi być a nie inaczej". xD
    http://www.in4.pl/redakcja.htm


  43. Cena karty (autor: Gakudini | data: 19/08/10 | godz.: 12:56)
    110W więcej podczas grania oznacza ok 5gr/h Miesięcznie to tylko 4,5zł (średnio 3h grania dziennie) czyli rocznie 54zł. Skoro kłótnia idzie już o +/-2zł to proponuje to uwzględnić. Używając tej karty 2 lata dopłacamy 108zł. Niby niewiele, ale jednak sporo.
    Druga sprawą jest żywotność procesora pracującego w temp >90C. Nie wróżę GTX-om długiego życia.
    PS: A mając już ten 1100zł każdy rozsądny człowiek kupiłby dziś GTX460 1GB :) a resztę przepił ;)


  44. do 40@ ?? (autor: puppy | data: 19/08/10 | godz.: 12:56)
    Chyba pomyliłeś numer komentarza, bo inaczej to ja nic nie rozumiem o co Ci chodzi..

  45. a ok, juz widze (autor: puppy | data: 19/08/10 | godz.: 12:59)
    nic sie nie stało. swoja drogą to ani jednej ani drugiej karty z tego testu nie włożyłbym w zamian nawet za darmo..
    co innego takie 5770..
    No ale są też tacy którzy piszą:
    "A 100W mniej czy więcej w desktopie? A kogo to obchodzi tak na prawdę?"
    I ja tutaj nie mam pytań.. ;)


  46. @puppy (autor: cana | data: 19/08/10 | godz.: 13:00)
    sorki, cyferki mi się pomerdały, miało być #37

  47. @Gakudini (autor: arn2 | data: 19/08/10 | godz.: 13:24)
    Zapomniałeś dodać jeszcze jednej małej ,ale istotnej rzeczy:
    Te +110W coś musi wytworzyć:)
    Zazwyczaj dobry zasilacz też trochę kosztuje.
    Np.
    Chieftec 500W ~200zł
    500+110= 610+
    Chiftec 650W ~350 zł
    Niby nic a jednak coś !

    Co do PS to ja bym kupił hd4890oc ,bo ma wydajność większą niż 5830 i cenę o połowę mniejszą ,a resztę bym przepił. Ile to by było piwa za te 700 zł :)


  48. ten test jest stronniczy (autor: emu@mailplus.pl | data: 19/08/10 | godz.: 13:55)
    bo GTX470 konkuruje z HD5870, wtedy wydajność i pobór prądu się zrównują.

    Konkurentem dla HD5850 jest GTX460.


  49. zapomniałem dodać że (autor: emu@mailplus.pl | data: 19/08/10 | godz.: 13:59)
    jak widać test był robiony na Intelu bo AMD ma słabe procesory.

    Co ciekawe HD5xxx mają wyższą wydajność na Intelu niż platformie AMD a nV z procesorem AMD ma wyższą wydajność niż HD5xxx z cpu AMD.


  50. ........ (autor: Marek1981 | data: 19/08/10 | godz.: 14:12)
    Patrząc na samą kartę to wygrywa bezsprzecznie 470. Jeżeli patrzyć na całość: pobór energii, cena zestawu, żywotność grafy (całego zestawu) opłacalność całego zestawu wygrywa już 5850.

  51. @emu (autor: tompo75 | data: 19/08/10 | godz.: 14:15)
    Normalnie chyba wigilia dziś... przemówiłeś ludzkim głosem xD
    Od początku NV manipuluje co z czym porównywać w testach, bo rzeczywiście dla 470 jest 5870, a dalej dla 5970 nie ma nikogo xD
    NV ma psiksa... tylko po co mi on, skoro gra to wtedy pokaz slajdów?
    Ale i tak brawa dla NV że coś się ruszyło, wszystkim wyjdzie to na dobre.


  52. @emu #49 (autor: culmen | data: 19/08/10 | godz.: 14:26)
    Jak to powiedział pewien pan z Matrixa:
    Show me


  53. emu@mailplus.pl (autor: Markizy | data: 19/08/10 | godz.: 14:28)
    jeśli jest stronniczy to dlaczego sprzedałeś swojego GTX470 :P

    i GTX460 1GB może czyścić buty 5850 :)


  54. gtx460 (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 14:36)
    jest o wiele bardziej opłacalny od hd5850. Lepsze DX11 i psiks 200-250 zł niższa cena. Jak się chce grać bez psiksa i DX11 to się nie kupuje kart za takie pieniądze.

    A jeżeli dla kogoś 30 klatek na sekunde z psiksem na gtx465 w mafii 2 to pokaz slajdów to ja nie mam pytan. Jak zatem nazwiemy działanie na


  55. działanie na (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 14:37)
    hd5970 z mikroprzycięciami, spadkami fps i brakiem wsparcia dla psiska. To musi byc przeciez porazka wybulic na karte ponad 2000 zł i miec mniejszą płynnośc od kogos kto kupił gtx460 768 mb za 660 zł.

  56. Jakis walek (autor: djXone | data: 19/08/10 | godz.: 14:42)
    ja na HD5750 Przy 1920x1080 wszystko na max tylko AA off mam 15-20FPS! Fizyka na srednie ok 30FPS, fizyka off 50-60FPS (zawsze mam synchro on)

  57. @DTOsman (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 14:52)
    Jak dla kogoś 30 klatek w grze to pokaz slajdów to tylko zazdrościć tak wyczulonym i sprawnym oczom. Wtedy wiadomo, że taka osoba nie ma problemów ze wzrokiem.
    Kiedyś na polibudzie badaliśmy właśnie jak dobry wzrok mamy.
    Ustawiliśmy diodę na 20 mrugnięć na sekundę i zwiększaliśmy ich liczbę co jakiś czas.
    Okazało się, że z czasem część osób dalej widziała szybko mrugająca diodę a część widziała już tylko jednolite jej światło. Większość osób przy 27-30 odświeżeniach na sekundę miała wrażenie, że dioda świeci jednostajnie.
    Rekordzista dopiero przy 36 mrugnięciach mówił że dioda świeci jednolicie.
    Kolejne twoje kłamstwo, jak R5970 może być wolniejszy od GTX460?! Komu chcesz wmówić taką bzdurę? Grafika która zjada na dzień dobry GTX480 miałaby być wolniejsza od znacznie słabszego GTX460?!
    Ty chyba żyjesz w jakimś innym urojonym świecie. Jedyne co robisz to kłamiesz.


  58. to proste (autor: DTOsman | data: 19/08/10 | godz.: 15:15)
    5970 + teselacja + psiks i już gtx460 wychodzi na prowadzenie. Jak można wypuszczać kartę z tak niedopracowaną architekturą? AMD powinno się wstydzić.

    A jeżeli 30 fps to pokaz slajdów to pozostaje mi Tobie współczuć. Owszem jest różnica między 30 fps a 60 fps ale porównywanie płynnego 30 fps do pokazu slajdów czyt. 5-15 fps na kartach AMD jest niedorzeczne.


  59. @DYD (autor: cana | data: 19/08/10 | godz.: 15:22)
    może już czas zrobić porządek z komentami, chyba że aktualny poziom lupanaru to poziom pożądany...

  60. physix ON... (autor: kosa23 | data: 19/08/10 | godz.: 16:09)
    na NV liczy karta, a na ATI jest liczone przez procesor Intel i7 920. Od razu widać jaka marna jest wydajność tego CPU

  61. @emu (autor: Sony Ericsson | data: 19/08/10 | godz.: 16:13)
    emu piotrusiu, czemu sprzedales swojego swietnego gtx470?

  62. Odpowiedź (autor: draconewt | data: 19/08/10 | godz.: 16:20)
    Żeby uciąć wszelkie pytania dotyczące sprzedaży gtx470 przez Piotrusia odpowiadam: Otóż okazało się że jego zasilacz to Codegen 300W i nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej mocy ;)

  63. po co kupować ferrari (autor: Kris1st | data: 19/08/10 | godz.: 17:31)
    jeżeli w mieście jest ograniczenie do 50km/h
    ludzkie oko rejestruje też około 25 klatek dokładnie nie wiem ale wy geniusze widzicie wszystkie!


  64. ale tam są podane średna FPS (autor: kosa23 | data: 19/08/10 | godz.: 17:40)
    czyli tu i tu jest lipa

  65. @Kris1st (autor: Qjanusz | data: 19/08/10 | godz.: 17:47)
    teoretycznie masz rację
    a praktycznie nie

    zagraj sobie z framerate 25 pfs, a później 60 fps.

    zresztą pisane o tym na necie. Np tu:
    "In example, NVIDIA/3dfx put out a demo that runs half the screen at 30 fps, and the other half at 60 fps. The results? - there is a definite difference between the two scenes; 60 fps looking much better and smoother than the 30 fps."
    http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html


  66. @DTOsman (autor: Promilus | data: 19/08/10 | godz.: 18:13)
    Debilu, AMD przy tesselacji traci mniej niż nvidia przy fiziksie...

  67. Promilus... (autor: DYD-Admin | data: 19/08/10 | godz.: 21:45)
    ...I ostrzeżenie, następne będzie skutkowało ban'em.

  68. ... (autor: Xymeon_x | data: 19/08/10 | godz.: 22:13)
    oooo to tutaj jest jakiś Admin... no no ale się porobiło... a gdzie jesteś zazwyczaj adminie śpisz czy kpisz ?

  69. brawo panie DYD (autor: Sony Ericsson | data: 19/08/10 | godz.: 22:54)
    banuj wszystkich, ktorzy maja po dziurki w nosie kolejnych bredni wypisywanych przez przyglupow.

  70. @up (autor: Promilus | data: 19/08/10 | godz.: 22:58)
    aaa, kiedyś był w zasadzie tylko morgi i sajron - dało się to jeszcze znieść. Ale teraz? A banuj pan już teraz.

  71. @DYD (autor: AbrahaM | data: 19/08/10 | godz.: 23:14)
    popieram, acz zwracam uwagę że nie tylko jedna wymieniona wcześniej osoba "doprasza się" bana.

  72. @DYD (autor: Wujofefer | data: 19/08/10 | godz.: 23:33)
    Admini powinni częściej przeglądać komentarze.

  73. nawet cudaczność nvidi nic nie da (autor: grzegorzmce | data: 19/08/10 | godz.: 23:45)
    ich karty są tak gorące że podobno nasa ma ich używać do ogrzewania swoich kompleksów

  74. rece opadaja czytajac fanboi (autor: RusH | data: 20/08/10 | godz.: 00:07)
    psiks jest tak zrobiony, zeby Nvidia sprzedawala fanboiom 2 karty, jedna dedykowana do "fizyki". Ta kupa nie bedzie nigdy dzialac plynnie na jednej karcie, a oferuje to samo, co w sofcie robilo GTA4, czyli latajace smiecie.

    Softowa strona psiksa uzywa koprocesora x87 zamiast SMD, nie jest nawet wielowatkowa :) zeby czasem sie nie okazalo ze na CPU jest szybciej.

    psiks to takie EAX dla grafiki - nic nie daje, wymaga konkretnej karty i kosztuje krocie.


  75. Physx NV (autor: Lolo64_EX1 | data: 20/08/10 | godz.: 02:06)
    Kupili Ageie, narobili szumu z fizyką, wpompowali sporo kasy w reklamę, dali w łapę programistom, a efekty końcowe są po prostu mizerne. Gdyby akceleracja fizyki była tym czym kiedyś Voodoo, dzis po ATi nie byłoby śladu :) Kupili kiedys 3dfxa, kupili Ageie i gówno z tego jest. NVIDIA ma ostatnio wenę na robienie siary.

  76. najbardziej mnie bola te (autor: RusH | data: 20/08/10 | godz.: 03:29)
    "programy partnerskie" Nvidii, ktore polegaja na zaplaceniu kupy kasy developerowi za wyswietlenie loga Nvidii + klauzula w umowie malymi literkami o zobowiazaniu sie do uzycia bibliotek psiks dostarczonych przez NV.

    W 100% to samo co bylo z EAX. Potrzeba bylo prawie 10 lat aby EAX umarlo :/

    Traca na tym wszyscy gracze.


  77. @DYD (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 08:24)
    Jestem tutaj od jakiegoś czasu i widzę iż Promilus od 2tygodni nie wytrzymuje dyskusji z waszymi naganiaczami.
    Proponuję o możliwość usuwania komentarzy/banowania prze ciebie lub wyznaczoną osobę.


  78. @Marek1981 (autor: Promilus | data: 20/08/10 | godz.: 10:19)
    Człowieka piszącego idiotyzmy nazwę idiotą - normalne. A jak się komuś nie podoba prawda i zniechęcenie trolli do gówniarskich zachowań to jego sprawa - skoro chce mieć portal pełen gówniarstwa to niech ma.

  79. @Promilus (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 10:41)
    Ja nie jestem za wyzywaniem, ale jednocześnie rozumiem waszą irytację dlatego postuluje o wyznaczenie osoby do kasowania komentarzy, ma być to os będąca często na portalu i w miarę obiektywna. np taki Wedelek może być, po miesiącu byłby spokój z trollami typu morgi

  80. panowie zapraszam do Sieradza do kredensu lub kokieteri (autor: Kris1st | data: 20/08/10 | godz.: 10:47)
    tam pogadamy sobie o testach przy piwku a jak coś to wyjdziemy i damy po mordzie ;)

  81. @Marek1981 (autor: Promilus | data: 20/08/10 | godz.: 11:00)
    hipokrytów jest bez liku, taki emu zachwalający gtx460 (nota bene świetna karta) i plujący na wszystko od AMD - tymczasem na allegro sprzedawał zarówno gtx470 jak i 5770 - podkręcił za bardzo?? Czyli wywyższa gorszy model, no dziwne bardzo. Taki DTOsman który chyba na oczy nie widział testów gtx460 w unigine heaven dx11 bo plecie głupoty o wątpliwej wyższości tego rozwiązania, jeszcze śmie wytykać słabości architektury AMD gdy układ sporo szybszy zajmuje mniejszą powierzchnię krzemu. No halo, coś tu nie tak. Jak takie coś można nazwać inaczej niż idiotyzmem i debilną propagandą? AGEIA PPU - w jednej z nowszych gier nieźle trzymała się przy konkurencji z GPU nvidii, dziwnym trafem w innej już nie dawała praktycznie nic - nowsze 'physx system software' w ogóle jej nie wspierają, jak i obcięto physx z 8400 i 8500 - karty których szczytowa moc jest kilkukrotnie większa od mocy CPU są za słabe żeby chociaż częściowo fizyksa włączyć (a z lepszymi efektami niż na CPU)? Nie - to machinacje nvidii chcącej napędzić sprzedaż swoich kart technologią wątpliwej jakości (w grach). Nagle okazuje się, że by w miarę komfortowo grać, trzeba mieć kartę ~1TFLOPS w porównaniu do ~5GFLOPS x87 w dzisiejszych CPU. Gdy dziwnym trafem ilość 'fizyki' do liczenia nie jest 200x większa tylko kilka - kilkanaście... Taaa, trolliki, dajcie sie naciągać dalej nvidii. Będziecie wyrównywać im straty zw. ze spadkami udziałów w mobile i desktop.

  82. nvidia (autor: DTOsman | data: 20/08/10 | godz.: 11:02)
    traci dużo mniej przy teselacji aniżeli ATI. Nvidia traci dużo mniej przy phisix aniżeli ATI. To sa fakty. Jaka by nie była obsługa psiksa i teselacji na nv, na ati jest ona o wiele gorsza pomimo wyższej ceny.

  83. a oto wyniki unigine (autor: DTOsman | data: 20/08/10 | godz.: 11:07)
    http://www.legitreviews.com/article/1364/9/

    jak widać gtx460 768 przy ekstremalnej teselacji zamiata HD5870 w niżej rozdzielczości, potem brakuje już pamięci ale to co robi gtx460 1gb z hd5870 to zwyczajna kompromitacja AMD. Potrzebują 2 kart(sklejek) by zrównać się z jedną potężną kartą ze stajni NV.


  84. DTOsman (autor: culmen | data: 20/08/10 | godz.: 11:11)
    Pokaż mi teselacje w produktach z czasów kiedy wychodziła seria hd5k. Pokaż mi mase tytułów które TERAZ wykorzystują teselacje. W hd5k miało być wiecej teselatorów z tego co pamiętam ale ATI obcieło by zmniejszyć chip. Spokojna Twoja rozczochrana niedługo wchodzi nowa seria.
    Hmm do kolejnego naciagania przy fizyx > blokada tego jak zamontowany w kompie jest Radeon. ( o ile dobrze pamietam).


  85. A i zapomniałem (autor: culmen | data: 20/08/10 | godz.: 11:13)
    kiedyś liczyła się grywalność gierek lub tzw miodność. A teraz bardziej okrągłe trójkąty?

  86. @culmen (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 11:40)
    "kiedyś liczyła się grywalność gierek lub tzw miodność."
    A to ja już wiem dlaczego nie mogę przejść żadnej nowej gry:) Po prostu mnie nudzą a efekty przestają bawić po kilkunastu minutach.... i wracam do starych sprawdzonych gier (diablo,heroes,ja2 itd)


  87. @DYD-Admin (autor: draconewt | data: 20/08/10 | godz.: 11:42)
    Gdzie tu sens w działaniu Pana admina bo albo na twojepc panuje atmosfera pikinkowa i wszyscy są traktowani jednakowo ulgowo, albo sypią się bany. Jeżeli Promilus dostał ostrzeżenie za debila to ktoś taki jak sony, morgi, emu, dtosman powinni być już dawno zbanowani. To oni w swoich wypocinach wypisują bzdury i traktują innych użytkowników twojepc jak debilów.

  88. grzegorzmce (autor: morgi | data: 20/08/10 | godz.: 11:45)
    Zobaczymy czy inna firemka powaznie zabierze sie za gpgpu zmieniajac swoja architekture i jak im wypadnie przy tym zasilanie i tdp, a potem jak im bedzie na reke wsadzenie wewnetrznie rywalizujacej linii produktow czyli firestream i opteron. Sadzac po pozorowanych ruchach w stream jednak wola sciemniac na openach, a wspierac opterony, zwlaszcza przed 2011 i nowym otwarcie w cepach.

  89. Czy (autor: draconewt | data: 20/08/10 | godz.: 11:53)
    ktoś z was ogarnia ten bełkot którym raczy morgi twojepc? To jest jakiś "naturalizowany" Polak?. Czy może jeden z tych Polaków którzy wyjechali za chlebem w świat i po kilku miesiącach zapominają poprawnej polskiej mowy?

  90. @Promilus,draconewt (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 12:18)
    W sumie się z wami zgadzam ale postawa admina jest dla mnie niezrozumiała.
    Pamiętam jak morgi dostał ostrzeżenie i nagle pojawiło się tutaj wielu trolli typu SV.... , portal spadł do żenującego poziomu a ludziom puszczają nerwy. Admin zamiast dać bana czasowego lub na stałe dla zaśmiecaczą to grozi pozostałym.


  91. Bo morgi, sV,emu, DTOsman (autor: jagdtiger | data: 20/08/10 | godz.: 12:21)
    to jest jedna i ta sama osoba , która zapewnie pracuje w redakcji TPC. I dla tego nigdy nie dostanie bana... Żal

  92. ad87 (autor: MacLeod | data: 20/08/10 | godz.: 12:25)
    Wolno im miec swoja opinie, poza tym (przynajmniej morgi) nikogo nie obrzucaja wyzwiskami w przeciwienstwie do pewnych osob "sony gowno" "niebieskie scierwa" "debilu" sa na porzadku dziennym.
    Poza tym SAMI ich nakrecacie, odpowiadajac na komenty (bo to nie sa posty, posty sa na boardzie gdzie dziwnym trafem nikt z komentowych aktywistow nie pisze - albo ma specjalne, drugie konto zeby nie tracic "szacuna" tamze)
    Czasem mam wrazenie ze prowokujecie wrecz wyczekujac na post ktoregos z nich..


  93. @MacLeod (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 12:34)
    Z jednej strony masz racje ale spójrz na przyczynę. Zaślepia cię miłość do trolli, w końcu nawet Promilus nie wytrzymał, a już zdarzało mi się wejść w dyskusję i epitetów nie używał.

  94. @MacLeod (autor: Promilus | data: 20/08/10 | godz.: 13:33)
    Pokaż mi gdzie na in4 albo pclabie kogoś nazwałem debilem... nawet cyrix133 obrywał, ale w bardziej kulturalny sposób - zresztą jego i tak tam zlewają, a minusy to świetny sposób żeby komentarze takich głąbów uNIEwidocznić (tj. ukryć). Tutaj komentarze totalnie prowokatorskie zostają, administracja reaguje dopiero jak zacznie się bluzgać... zaiste ciekawe. Użyszkodnicy są wszędzie mniej więcej tacy sami, o poziom dyskusji zawsze musi dbać administracja.
    @DTOsman - to wszystko bardzo pięknie, a teraz uwzględnij że w DX11 nvidia walczy z 7 tesselatorami (gtx460), 14 (gtx470) i 15 (gtx480) oraz 16 (full fermi) mając przeciwko sobie zaledwie 1(!!) tesselator DX11 u AMD (drugi jest dla zgodności z poprzednią serią tj. jest taki sam jak w HD2k/3k/4k). Jakiś niezbyt rozgarnięty ludek może stwierdzić, że to do 16x więcej niż oferuje AMD... spoko, nvidia w tym czasie ładnie marketingowo pisze o 4x większej (gtx460 vs 5830) wydajności TESSELACJI do 8x większej (full fermi vs cypress) w demku microsoftu (subdivision 11?) - wszystko pięknie, tylko tego nie widać ani w STALKERZE, ani w METRO, ani w DIRT2, ani w AVP, widać tylko w podanym demku MS, w Heaven i w Stone Giant (przy czym mimo wszystko 5870>460). To kto lepiej przemyślał architekturę? nvidia wsadzając mnóstwo mało użytecznych tranzystorów? Brawo - widać inżyniera z ciebie to nie będzie.
    "gtx465 umożliwa w miarę komfortowe granie z psiksem http://www.hitechlegion.com/...tware/5264?start=3. Dodajmy, że nawet 5870 nie umożliwi odpalenia takich ustawień. To są fakty, nie ma co się pluć."
    Jakby dziecko nie wiedziało to NIE MA physx na karty inne niż GF8600 wzwyż. Nie ma na radeony, nie ma na ageia ppu, nie ma sis, s3, xgi, matroxy, intele itp. Jak dziecko nie rozumie o czym teraz piszę to niech sobie do główki wbije że porównuje 'psiksa' na GPU kontra 'psiks' na CPU w tym wypadku... a żeby chociaż zoptymalizowane na CPU, ale nie...lepiej tłuc na rozkazach x87, zamiast na SSE. Szkoda, że 32bitowa precyzja zupełnie wystarcza na GPU nv.


  95. Kilka uwag (autor: GULIwer | data: 20/08/10 | godz.: 13:36)
    - nie dało się tablek zrobić tak że min jest w tej samej co avr tylko z jaśniejszym/ciemnijeszym odcieniem ??
    - Radeon nie na ostatnich sterach (10.7) a wydane one były raptem tydzień po ostatnich nV 258.96

    Recka ogólnie jednak OK


  96. Ostatnim (autor: morgi | data: 20/08/10 | godz.: 15:13)
    quasi argumentem w polemice jest rzut 'miesem', na taki trudno odpisac, nawet nie ma sensu wdawac sie w dyskurs z dawcami epitetow.

  97. @morgi (autor: ditomek | data: 20/08/10 | godz.: 15:24)
    Już wcześniej zwracałem Ci uwagę ze Twoje posty są pisane polszczyzną której nie rozumiem. Choć maturę zdałem. Naucz się pisać po polsku. Inna sprawa ze dyskusja z Tobą jest niemożliwa bo trudne dla Ciebie pytania (a jest ich dużo) porostu olewasz. Zamiast przyznać ze kończą Ci się argumenty lub coś zwyczajnie musisz sprawdzić po prostu chowasz głowę w piasek jak nastolatek.
    No ta Twoja dziecinna fascynacja jęz. angielskim i próby tworzenia nowych konstrukcji lingwistycznych. Dorośnij w końcu!


  98. ad93 (autor: MacLeod | data: 20/08/10 | godz.: 15:50)
    Co mnie zaslepia? :)
    To wy sie dajecie ladowac w pupe przez nich.
    Ja im po prostu nie odpisuje, chyba ze raz na 15k postow uda im sie cos sensownego.
    Znasz przyslowie o karmieniu trolli?
    WSZYSCY SPRAWIACIE ZE DALEJ PISZA I MAJA UBAW.
    Ty Promilus tez..


  99. cd.. (autor: MacLeod | data: 20/08/10 | godz.: 15:52)
    A niektorzy "komentowi" specjalisci jak Qjanuszek czy inne LoLe i kosy23 po prostu ich PROWOKUJA.
    I rowniez zabawe maja przednia.

    Dlaczego na boardzie (ktory jest kernelem tego serwisu:>) nie macie nic do powiedzenia? :)


  100. posługując się argumentem (autor: DTOsman | data: 20/08/10 | godz.: 16:38)
    Promilusa. HD5870 ma 1600SP a gtx480 jedynie 480SP, a mimo to bez problemu miażdży HD5870 nie tylko w teselacji i fizyce ale również w pozostałych testach wydajności.

    Zatem kiepska ta architektura ATI która potrzebuje prawie 4x wiecej SP a mimo to nie może pokonać NV.

    Mnie nie interesuje co jest w środku. Jeżeli kupuję produkt za 1300 zł to po to by był on lepszy od produktu za 800 zł w każdych warunkach. Co mnie obchodzi, że ATI nie zaimplementowało fizyki i ma 1 teselator? To ich problem że za te pieniądze oferują ludziom taką słabą kartę


  101. @ all (autor: DYD-Admin | data: 20/08/10 | godz.: 16:40)
    Guliwer: Radeon był testowany na Catalyst 10.7, w tekście w jednym miejscu była pomyłka

    @all & trolls - póki co Tylko admini z redakcji moderują niektóre wpisy wulgarne i obrażające innych (tudzież banują), na głupotę na razie nie mamy sposobu, jak znajdziemy damy znać, sugeruje nie odpowiadać na zaczepki...


  102. @MacLeod (autor: Sony Ericsson | data: 20/08/10 | godz.: 16:54)
    nie odpisujesz, bo dziwnym trafem stoisz po tej samej stronie.

  103. @DYD-Admin (autor: AmigaPPC | data: 20/08/10 | godz.: 17:03)
    Proponuję wprowadzenie (wzorem innych portali) systemu oceny i raportowania komentarzy z limitem minusów po przekroczeniu którego komentarz byłby automatycznie usuwany oraz limitem raportów za np. bluzgi po przekroczeniu którego user dostawałby ostrzeżenie, a w konsekwencji (po ustalonej liczbie ostrzeżeń) bana z automatu.

  104. @DYD-Admin (autor: AmigaPPC | data: 20/08/10 | godz.: 17:04)
    Bo sytuacja jaka jest w tej chwili w konsekwencji odbija się negatywnie na opinii o portalu.

  105. @up (autor: MacLeod | data: 20/08/10 | godz.: 17:05)
    A wy "fanowie amd" besztaliscie kiedys "swojego" ? Nawet jak wyzywal, obrazal albo po prostu prowokowal trolli?
    Wiec sie odstosunkuj.
    Stoje po _swojej stronie_ i nikomu nic do tego.


  106. @MacLeod (autor: AmigaPPC | data: 20/08/10 | godz.: 17:06)
    Toteż nic do Ciebie nie mam :))

  107. @DTOsman (autor: Promilus | data: 20/08/10 | godz.: 17:48)
    Cypress ma 320SP a nie 1600. 1600 to ma ALU. I miażdży Fermi w madd choćby. Nadal jest niekwestionowanym liderem w Collatzu, IGRARGPU, IGHASHGPU, Accent office password recovery, Accent zip password recovery, EWSA itp...
    "Jeżeli kupuję produkt za 1300 zł to po to by był on lepszy od produktu za 800 zł w każdych warunkach" Taaa, rozumiem że GTX285 bezwzględnie w każdych warunkach był szybszy od 4890? :P A i GTX480 jest bezwzględnie wszędzie szybszy od 5870? yhym...a świstak siedzi i zawija...
    @MacLeod - ja prostowałem wiele przesadnie optymistycznych opinii o AMD i wiele przesadnie pesymistycznych o nvidii - o czym zresztą powinieneś wiedzieć.


  108. @MacLeod (autor: Marek1981 | data: 20/08/10 | godz.: 20:55)
    Poszukaj kiedy ostatni raz odpisałem trollowi... bo ja już nie pamiętam. Zresztą nie czuje się fanboyem żadnej firmy, nie lubię być oszukiwanym i wierzyć we wszystkie bzdety wypisywane przez większość.

  109. NVIDIA UPADA (autor: Lolo64_EX1 | data: 21/08/10 | godz.: 00:04)
    Przecież to widac gołym okiem, że nie mają już na siebie pomysłu. Wypadają z rynku, na którym byli mocni od wielu wielu lat. Ich nowe pomysły kończą się fiaskiem. Teraz NVIDIA próbuje swoich sił w smartfonach. Myślą, że powtórzą sukces Apple z iPodem i iPhonem. Bez szans. Polityka NVIDII prowadzi do upadku.

  110. @DYD (autor: trepcia | data: 21/08/10 | godz.: 12:05)
    Zamiast straszyć banami tych, co mają jakąś wiedzę i piszą konstruktywne odpowiedzi zrób porządek z tymi, którzy prowokują. Bo chlewika, który tutaj panuje, nie usuniesz przez zbanowanie Promilusa.
    Zrób nam tutaj przysługę - kup sobie czteropak piwa, poświęć jeden wieczór i przeczytaj sobie wszystkie odpowiedzi Promilusa i zobacz po ilu dziesiątkach (a może i nawet setkach) komentarzy puściły mu wkońcu nerwy.


  111. AmigaPPC (autor: RusH | data: 21/08/10 | godz.: 13:04)
    swietny pomysl, juz pisze addon logujacy mnie na 50 kontach i automagicznie minusujacy kazdy twoj wpis :)

  112. @RusH (autor: Promilus | data: 21/08/10 | godz.: 13:22)
    50 email i 50ip najlepiej...

  113. @100 (autor: GULIwer | data: 21/08/10 | godz.: 14:02)
    ferrari w terenie nie będzie się tak samo sprawdzał jak na drodze, w terenie np Hummer będzie lepszy ale na płaskiej drodze Ferrari będzie lepszy mimo że powiedzmy kosztują tyle samo.

    Dodatkowo test Lost Planet 2 jest mało obiektywny (nie wiem jak inne, bo nie mam do nich dostępu) ale przy opisie testu A mamy informację "In this test, the characters motion is randomized to give a slightly different outcome each time."

    na sprzęcie XP+SP2 E2160 1,8@2,9 HD3850 2GB DDR2 1680x1050 wyniki osiągane znacznie się wahały
    -1,8Ghz Cat 10.4
    A1 - 9,8/10,3/11,9 (10.7)
    B1 - 18,0

    -2,9Ghz Cat 10.4
    A1 - 12,9/17,8/11,5 (14.1)
    A2 - 13,5/14,2/16,1 (14.6)
    A3 - 9,2/9,5/18,3 (12,4)
    B1/B2/B3 - 22,3/22,2/21,4

    -2,9Ghz Cat 10,7
    A1 - 9,7/12,5/11,6 (11,3)
    A2 - 13,2/15,8/13,8 (14.3)
    A3 - 10,6/9,8/11,1 (10,5)
    B1/B2/B3 - 21,3/21,5/21,1

    Jestem ciekaw jakie są różnice między kolejno zapuszczanymi demami na mniej archaicznym sprzęcie


  114. @RusH (autor: AmigaPPC | data: 21/08/10 | godz.: 15:42)
    ilu trolli jest tak kumatych jak Ty???
    Większość jest zbyt prymitywna żeby wiedzieć co to jest addon, a co dopiero go napisać. Potrafią tylko "X miażdży Y" - choć rzadko jest to prawdą.
    Zresztą jak już wspomniał @Promilus jest możliwość wyłapania takiego bota - o czym zapewne wiesz doskonale.

    Zaproponuj ewentualnie jakieś rozwiązanie, które poprawi istniejącą sytuację i spowoduje, że komentarze będzie się czytało z pożytkiem i przyjemnością a nie z obrzydzeniem.

    @DYD-Admin wcale się nie dziwię @Promilusowi, że go poniosło - mnie kiedyś też nerwy puściły (jak @M nazwali mnie kłamcą).


  115. na stronie AMD (autor: DTOsman | data: 21/08/10 | godz.: 16:54)
    wyraźnie pisze, że HD5870 ma 1600 SP. Skoro producent sam promuje swój produkt podając taką a nie inną specyfikacje to chyba jednak on ma rację.

    Druga sprawa GTX285 i HD4980 to były karty highendowe, więc oczywistym jest że czasami HD4980 mógł go wyprzedzić. Natomiast HD5870 jest 500 zł droższy od GTX460 1GB. To wstyd zeby karta midendowa deklasowała kartę highendową w środowisku do którego ta karta została stworzona czyt. DX11.


  116. @DTOsman (autor: Promilus | data: 21/08/10 | godz.: 18:55)
    A nvidia ma 448 czego? Unified Shaders? Stream Processors? Cuda processors? Cuda cores? Używasz skrótu, który nie oznacza tego samego dla obu produktów. AMD ma w Cypressie 320 elementów równoważnych 480 elementom obliczeniowym pełnego Fermi. Cypress ma 20 SIMD Cores jeśli chodzi o aplikacje GPGPU, Fermi ma 16 Stream multiprocessors. To są również ekwiwalentne jednostki. Żeby było ciekawiej GT200 posiada takich jednostek 30 ;)
    "To wstyd zeby karta midendowa deklasowała kartę highendową w środowisku do którego ta karta została stworzona czyt. DX11"
    To nie środowisko DX11 tylko jego malutki wycinek, weź ochłoń i się tak niezdrowo nie podniecaj.


  117. @up (autor: Promilus | data: 21/08/10 | godz.: 19:34)
    512 pełnego fermi, 480 GTX480 oraz 448 GTX470.

  118. Co do recenzji (autor: Mariosti | data: 4/10/10 | godz.: 22:35)
    W tabelce przy Dodatkowych cechach u 5850 brakuje OpenCL/Stream, są normalnie wspierane, wystarczy wejść do działu OpenCL na stronie amd.

    W mafii przy porówaniu gtx'a do radeona widać jedną rzecz... u radeona AAx0 a AAx4 nie robi żadnej różnicy w fps'ach które są sporo wyższe od tych w gtx'ie... a na dodatek jest to gra optymalizowana dla nvidii... Razem z benchmarkiem gpgpu to wyjaśnia która z tych dwóch kart jest znacznie wydajniejsza...

    Niestety gry są pisane w większości tak a nie inaczej, czyli tragicznie nieoptymalnie i w większości takich tytułów znacznie prostsza dla kompilatorów architetkura gf'ów z tego powodu nie traci na wydajności...


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL