TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
>> Echh, ja to mam pecha:| , tytan 18/06/06 13:58 Hej
Dzisiaj, przed chwila, padl mi aparat, ktory kupilem w srode z wielka radoscia:/
http://twojepc.pl/boardPytanie112097.htm
natrzaskalem nim kilkaset zdjec (wypad do parku, zabawa w domu, sluzowy festyn, wypad z psem w teren itp.) i dzis po prostu wywalil komunikat o koniecznosci zdjecia z obiektywu dekla, po czym przestal dzialac mechaznim wysuwajacy/wsuwajacy obiektyw. Takze kaput:|
mam pytanie zwiazane z gwarancja. W sklepie nie podbili mi karty gwarancyjnej, dajac paragon jako dowod zakupu. Czy musze miec do serwisu podbita karte?
no i jak z gwarancja, myslicie ze moga byc problemy? szczegolnie boje sie, bo na poczatku lipca jade na wakacje, gdzie aparat jest mi niezbedny:|
echh, to trzeba miec pecha:/--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - ano zdarza sie , Nazgul 18/06/06 14:08
najlepiej wejdz na stronie panasonica i poczytaj co nie co o warunkach gwarancji. Jesli przeczytasz ze trzeba karty gwarancyjnej to juz wiesz ze cos nie tak :/people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - wlasnie to robie;) , tytan 18/06/06 14:11
dobrze chociaz tyle, ze Panas ma serwis we Wroclawiu i juz tak profilaktycznie 24m gwaracncji. Powiem szczerze ze tym sie bardzo kierowalem przy zakupie. Moja poprzednia minolta ze Stanow jak padla to moglem ja tylko do kosza wyrzucic, bo naprawa w serwisie "nie gwarancyjna" kosztowala tyle co nowy sprzet:|--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- Bywa, zwykle tak jest , NimnuL-Redakcja 18/06/06 14:15
ze nowy sprzet jesli ma pasc to pada na początku uzytkowania ...
Mi w piątek umarła lampa blyskowa podczas robienia zdjec slubnych ... dobrze, ze nosze zapasową :)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - echh, nie fart straszny , tytan 18/06/06 14:17
najpierw minolta, teraz panas...:|
mam nadzidje, ze uwzglednia gwarancje i ze dostane szybko sprzet spowrotem...--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- ja na , papatkiole 18/06/06 14:21
Twoim miejscu najpierw bym poszedł do sklepu gdzie kupowałem i poprosił o podbicie karty gwarancyjnej, powinni Ci podbić i dopiero wtedy bym ich poinformował o przykrym zdarzeniu.Dog RuLeZ - bardzo mądrze , sonkowy 18/06/06 14:37
lepiej dmuchać na zimne - tak zrobie. , tytan 18/06/06 14:43
dzieki.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - bez sensu! , yorg5 18/06/06 14:50
przecierz po to sie nie podbija od razu gwarancji żeby w razie czego można było oddać sprzęt sprzedawcy (jeśli ma ukrytą wade). masz na to do 7 dni od momentu zakupu. wiec idź do sprzedawcy i powiedz że sprzęt zdechł w pierwszych godzinach swego życia. nleży Ci się nowy egzemplarz, praktycznie od ręki, lub zwrot kasy. sklep sobie to załatwi jako przedsprzedaż.The Borg's frightening appearance
may scare small children. - Jestes tego pewien? , tytan 18/06/06 15:17
bo jakos mi to nie pasuje? cos tkaiego jest jakos prawnie uwarunkowane?--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - niestety nie w PL... , Kenny 18/06/06 15:18
666.:Pozdrowienia:. - paragrafów nie bede szukał , yorg5 18/06/06 15:29
ale przedsprzedaż jak najbardziej istnieje. nie po to się kupuje nowy dość drogi sprzęt aby zaraz szedł na serwis. ja jako sprzedawca w takiej sytuacji ściągam nówke i wymieniam jeśli klient o to poprosi. w większości przypadków sprzedawca także nie dostaje naprawionego sprzętu z serwisu, lecz nowy.The Borg's frightening appearance
may scare small children. - dokladnie jest tak jak kolega mowi , PIvO 18/06/06 17:59
ostatnio weszla taka praktyka ze nie podpija sie od razu po kupnie gwarancji tylko dopiero po 7 dniach zeby moc w razie czego bezproblemowo i natychmiastowo wymienic sprzet w przypadku wystapienia wady ukrytej[A kiedy odetna siec]
[Przestane istniec]
[mail: p1vo@o2.pl] - podstawe prawna poprosze, , Kenny 18/06/06 18:40
bo praktyka to moze byc jesli tylko sprzedwaca ma no to ochote....:Pozdrowienia:.
- Hm, może jednak , sebtar 18/06/06 15:41
trzeba było kupić tego Canona...Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - tez by siadl. , tytan 18/06/06 15:49
j.w.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - Az taki pech Cie przesladuje? , NimnuL-Redakcja 18/06/06 15:58
:))Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - no, chcialem fotograficznie oszukac przeznaczenie , tytan 18/06/06 16:36
;=)))--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- to nie dajesz na gwarancje , MatiZ 18/06/06 16:20
tylko na reklamacje... dadza nowy a nie naprawiony ;]Meet me after midnight #Farcry - skad ta pewnosc? , tytan 18/06/06 16:37
w sumie pasowaloby mi takie rozwiazanie.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- aha, , tytan 18/06/06 16:38
wyczytalem w warunkach gwarancji ze karta gw. musi byc podbita. Mam nadzieje, ze loski w sklepie nie beda robili problemow...--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - ostatnio kupilem cyfrowke w mm , Marvel 18/06/06 17:16
dowiedzialem sie, ze musze podbic gwarancje w dziale obslugi klienta. tam gosciu powiedzial mi, zebym wytestowal aprat przez pare dni, pobawil sie i upewnil, ze wszystko ok. wtedy przyszedl i mi podbije, jezeli cos bedzie nie tak, to wymienia na nowy egzemplarz.Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś - hmm , tytan 18/06/06 17:20
ja kupilem w malym sklepie elektronicznym, ale moze zrobia podobnie;) jutro tam pojde.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - dokładnie tak , yorg5 18/06/06 17:40
czyli to o czym już pisałem. Przedsprzedaż. tytan, daj sobie pomóc i uwierz w to :)The Borg's frightening appearance
may scare small children.
- jak , Ksyho 18/06/06 17:48
masz paragon to czym się martwisz?- hehe , NimnuL-Redakcja 18/06/06 22:27
na paragonie nie ma numerow seryjnych ... tytan rownie dobrze mogl w takim ukladzie kupic Lumixa i za 10 minut wrocic z popsutym aparatem kumpla ktory mialby byc tym co przed chwila kupil ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- Masz kilka wyjść, a wynik będzie głównie zależał od dobrej woli sprzedawcy. , JOTEM 18/06/06 19:51
Po pierwsze, tych 7 dni na test, to prywatna sprawa sklepu. MM stosuje, w Euro AGD wymienili mi po dwóch tygodniach od ręki, ale to tylko ich własne ustalenia. Jak nie podbili od razu gwarancji, to możliwe, że to stosują.
Poczytaj też o niezgodności z umową. Na jej podstawie w Twojej szczególnej sytuacji - wyjazd na wakacje (najlepiej jak potwierdzony oficjalnie (rezerwacja) - możesz dochodzić wymiany na nowy od ręki.
Życzę powodzenia.Poryjemy..zrobaczymy - czy to ten , Deus ex machine 18/06/06 22:23
lumix co go mieli ostatniego na stanie i z przecena?"Uti non Abuti" - >> Ciag Dalszy jutro , tytan 18/06/06 23:05
po poludniu ide do sklepu, a pozniej ewentualnie do serwisu.
Trzymajcie kciuki, zdam jutro wieczorem relacje;)--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - niestety nie ma sie co dziwic , MayheM 19/06/06 09:48
prawda jest taka, ze sprzet kupowany w polsce jest produkowany na biedne, niewymagajace rynki wschodniej europy, z odpadow produkcyjnych. Wiec nie ma sie co dziwic, ze ciagle cos sie sypie, co w sumie nigdy nie powinno!
Mozemy sobie jedynie wspolczuc bycia polakami. - C.D.N. cz.I , tytan 19/06/06 15:33
wracajac do domu wpadlem do sklepu i wyjasnilem sprawe. Stwierdzili ze jest to juz sprawa serwisu, podbili mi karte gwarancyjna i zyczyli powodzenia. Czyli w sumie tak, jak sie spodziewalem.
Zaraz ruszam na miasto do serwisu Panasa, mam nadzieje, ze tam juz wszystko zalatwie.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - C.D.N. cz.II , tytan 19/06/06 17:03
no i wizycie w serwisie. Sprawdzili papiery, przyjeli aparat, prosili o telefon w przyszlym tygodniu.
Teraz tylko zyje nadzieje, ze aparat naprawia i wyrobia sie do tego przed 10 lipca;)
ech oby to sie dobrze skonczylo.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|