Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » exmac 21:40
 » JaroMi 21:39
 » JE Jacaw 21:37
 » RoBakk 21:35
 » bajbusek 21:35
 » Kenny 21:32
 » jablo 21:27
 » wrrr 21:23
 » metacom 21:16
 » J@rek 21:16
 » Artaa 21:08
 » Pawiano 21:06
 » Tomasz 20:58
 » ligand17 20:53
 » b0b3r 20:51
 » @GUTEK@ 20:50
 » marekzi 20:41
 » myszon 20:41
 » PeKa 20:40
 » rzymo 20:39

 Dzisiaj przeczytano
 24527 postów,
 wczoraj 33295

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

>> Echh, ja to mam pecha:| , tytan 18/06/06 13:58
Hej


Dzisiaj, przed chwila, padl mi aparat, ktory kupilem w srode z wielka radoscia:/

http://twojepc.pl/boardPytanie112097.htm

natrzaskalem nim kilkaset zdjec (wypad do parku, zabawa w domu, sluzowy festyn, wypad z psem w teren itp.) i dzis po prostu wywalil komunikat o koniecznosci zdjecia z obiektywu dekla, po czym przestal dzialac mechaznim wysuwajacy/wsuwajacy obiektyw. Takze kaput:|


mam pytanie zwiazane z gwarancja. W sklepie nie podbili mi karty gwarancyjnej, dajac paragon jako dowod zakupu. Czy musze miec do serwisu podbita karte?


no i jak z gwarancja, myslicie ze moga byc problemy? szczegolnie boje sie, bo na poczatku lipca jade na wakacje, gdzie aparat jest mi niezbedny:|


echh, to trzeba miec pecha:/

--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."

  1. ano zdarza sie , Nazgul 18/06/06 14:08
    najlepiej wejdz na stronie panasonica i poczytaj co nie co o warunkach gwarancji. Jesli przeczytasz ze trzeba karty gwarancyjnej to juz wiesz ze cos nie tak :/

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

    1. wlasnie to robie;) , tytan 18/06/06 14:11
      dobrze chociaz tyle, ze Panas ma serwis we Wroclawiu i juz tak profilaktycznie 24m gwaracncji. Powiem szczerze ze tym sie bardzo kierowalem przy zakupie. Moja poprzednia minolta ze Stanow jak padla to moglem ja tylko do kosza wyrzucic, bo naprawa w serwisie "nie gwarancyjna" kosztowala tyle co nowy sprzet:|

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

  2. Bywa, zwykle tak jest , NimnuL-Redakcja 18/06/06 14:15
    ze nowy sprzet jesli ma pasc to pada na początku uzytkowania ...

    Mi w piątek umarła lampa blyskowa podczas robienia zdjec slubnych ... dobrze, ze nosze zapasową :)

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. echh, nie fart straszny , tytan 18/06/06 14:17
      najpierw minolta, teraz panas...:|

      mam nadzidje, ze uwzglednia gwarancje i ze dostane szybko sprzet spowrotem...

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

  3. ja na , papatkiole 18/06/06 14:21
    Twoim miejscu najpierw bym poszedł do sklepu gdzie kupowałem i poprosił o podbicie karty gwarancyjnej, powinni Ci podbić i dopiero wtedy bym ich poinformował o przykrym zdarzeniu.

    Dog RuLeZ

    1. bardzo mądrze , sonkowy 18/06/06 14:37
      lepiej dmuchać na zimne

    2. tak zrobie. , tytan 18/06/06 14:43
      dzieki.

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

      1. bez sensu! , yorg5 18/06/06 14:50
        przecierz po to sie nie podbija od razu gwarancji żeby w razie czego można było oddać sprzęt sprzedawcy (jeśli ma ukrytą wade). masz na to do 7 dni od momentu zakupu. wiec idź do sprzedawcy i powiedz że sprzęt zdechł w pierwszych godzinach swego życia. nleży Ci się nowy egzemplarz, praktycznie od ręki, lub zwrot kasy. sklep sobie to załatwi jako przedsprzedaż.

        The Borg's frightening appearance
        may scare small children.

        1. Jestes tego pewien? , tytan 18/06/06 15:17
          bo jakos mi to nie pasuje? cos tkaiego jest jakos prawnie uwarunkowane?

          --
          "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
          życiem..."

        2. niestety nie w PL... , Kenny 18/06/06 15:18
          666

          .:Pozdrowienia:.

        3. paragrafów nie bede szukał , yorg5 18/06/06 15:29
          ale przedsprzedaż jak najbardziej istnieje. nie po to się kupuje nowy dość drogi sprzęt aby zaraz szedł na serwis. ja jako sprzedawca w takiej sytuacji ściągam nówke i wymieniam jeśli klient o to poprosi. w większości przypadków sprzedawca także nie dostaje naprawionego sprzętu z serwisu, lecz nowy.

          The Borg's frightening appearance
          may scare small children.

        4. dokladnie jest tak jak kolega mowi , PIvO 18/06/06 17:59
          ostatnio weszla taka praktyka ze nie podpija sie od razu po kupnie gwarancji tylko dopiero po 7 dniach zeby moc w razie czego bezproblemowo i natychmiastowo wymienic sprzet w przypadku wystapienia wady ukrytej

          [A kiedy odetna siec]
          [Przestane istniec]
          [mail: p1vo@o2.pl]

          1. podstawe prawna poprosze, , Kenny 18/06/06 18:40
            bo praktyka to moze byc jesli tylko sprzedwaca ma no to ochote...

            .:Pozdrowienia:.

  4. Hm, może jednak , sebtar 18/06/06 15:41
    trzeba było kupić tego Canona...

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

    1. tez by siadl. , tytan 18/06/06 15:49
      j.w.

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

      1. Az taki pech Cie przesladuje? , NimnuL-Redakcja 18/06/06 15:58
        :))

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

        1. no, chcialem fotograficznie oszukac przeznaczenie , tytan 18/06/06 16:36
          ;=)))

          --
          "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
          życiem..."

  5. to nie dajesz na gwarancje , MatiZ 18/06/06 16:20
    tylko na reklamacje... dadza nowy a nie naprawiony ;]

    Meet me after midnight #Farcry

    1. skad ta pewnosc? , tytan 18/06/06 16:37
      w sumie pasowaloby mi takie rozwiazanie.

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

  6. aha, , tytan 18/06/06 16:38
    wyczytalem w warunkach gwarancji ze karta gw. musi byc podbita. Mam nadzieje, ze loski w sklepie nie beda robili problemow...

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

  7. ostatnio kupilem cyfrowke w mm , Marvel 18/06/06 17:16
    dowiedzialem sie, ze musze podbic gwarancje w dziale obslugi klienta. tam gosciu powiedzial mi, zebym wytestowal aprat przez pare dni, pobawil sie i upewnil, ze wszystko ok. wtedy przyszedl i mi podbije, jezeli cos bedzie nie tak, to wymienia na nowy egzemplarz.

    Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
    żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
    tego, co zrobiłeś

    1. hmm , tytan 18/06/06 17:20
      ja kupilem w malym sklepie elektronicznym, ale moze zrobia podobnie;) jutro tam pojde.

      --
      "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
      życiem..."

    2. dokładnie tak , yorg5 18/06/06 17:40
      czyli to o czym już pisałem. Przedsprzedaż. tytan, daj sobie pomóc i uwierz w to :)

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

  8. jak , Ksyho 18/06/06 17:48
    masz paragon to czym się martwisz?

    1. hehe , NimnuL-Redakcja 18/06/06 22:27
      na paragonie nie ma numerow seryjnych ... tytan rownie dobrze mogl w takim ukladzie kupic Lumixa i za 10 minut wrocic z popsutym aparatem kumpla ktory mialby byc tym co przed chwila kupil ...

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

  9. Masz kilka wyjść, a wynik będzie głównie zależał od dobrej woli sprzedawcy. , JOTEM 18/06/06 19:51
    Po pierwsze, tych 7 dni na test, to prywatna sprawa sklepu. MM stosuje, w Euro AGD wymienili mi po dwóch tygodniach od ręki, ale to tylko ich własne ustalenia. Jak nie podbili od razu gwarancji, to możliwe, że to stosują.
    Poczytaj też o niezgodności z umową. Na jej podstawie w Twojej szczególnej sytuacji - wyjazd na wakacje (najlepiej jak potwierdzony oficjalnie (rezerwacja) - możesz dochodzić wymiany na nowy od ręki.
    Życzę powodzenia.

    Poryjemy..zrobaczymy

  10. czy to ten , Deus ex machine 18/06/06 22:23
    lumix co go mieli ostatniego na stanie i z przecena?

    "Uti non Abuti"

  11. >> Ciag Dalszy jutro , tytan 18/06/06 23:05
    po poludniu ide do sklepu, a pozniej ewentualnie do serwisu.

    Trzymajcie kciuki, zdam jutro wieczorem relacje;)

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

  12. niestety nie ma sie co dziwic , MayheM 19/06/06 09:48
    prawda jest taka, ze sprzet kupowany w polsce jest produkowany na biedne, niewymagajace rynki wschodniej europy, z odpadow produkcyjnych. Wiec nie ma sie co dziwic, ze ciagle cos sie sypie, co w sumie nigdy nie powinno!

    Mozemy sobie jedynie wspolczuc bycia polakami.

  13. C.D.N. cz.I , tytan 19/06/06 15:33
    wracajac do domu wpadlem do sklepu i wyjasnilem sprawe. Stwierdzili ze jest to juz sprawa serwisu, podbili mi karte gwarancyjna i zyczyli powodzenia. Czyli w sumie tak, jak sie spodziewalem.

    Zaraz ruszam na miasto do serwisu Panasa, mam nadzieje, ze tam juz wszystko zalatwie.

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

  14. C.D.N. cz.II , tytan 19/06/06 17:03
    no i wizycie w serwisie. Sprawdzili papiery, przyjeli aparat, prosili o telefon w przyszlym tygodniu.

    Teraz tylko zyje nadzieje, ze aparat naprawia i wyrobia sie do tego przed 10 lipca;)

    ech oby to sie dobrze skonczylo.

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL