Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 02:16
 » MARC 02:08
 » RoBakk 01:51
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

PSP poszukiwany dobry sklep internetowy , chris_gd 16/08/07 19:07
poki co mam na oku menago.pl ale moze znacie jakies inne firmy, gdzie mozna zakupic w dobrej cenie psp?

Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  1. wstrzymaj się , dFour 16/08/07 19:17
    niedługo odświeżone psp będzie na rynku

    1. niby tak, ale ceny maja byc kolo 35-40% wyzsze :( , chris_gd 16/08/07 19:24
      soft tez ma na byc ciut inny niz dotychczas i w sumie nikt nie wie jak to bedzie teraz wygladalo
      tv-out hmm niby ok a z drugiej strony gry maja rozdzialke 4xx X 2xx wiec na TV to bedzie wygladalo dosc biednie

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. 480x272 to be precise , Barts_706 16/08/07 19:44
        Ale nie o to chodzi, jak wejdą nowe, to stare powinny ciut stanieć. Chociaż w Polsce to i tak nigdy nic nie wiadomo. A TV-out można zrobić już na tych, tylko nie do końca na TV, a na ekran monitora używając fikuśnych programików. Ale można.

        _______________________________

        http://jawnesny.pl

        1. no niby moga potaniec, ale z drugiej strony cholera wie czy wogole beda, w MM np. , chris_gd 16/08/07 19:48
          nie ma juz PSP i dzisiaj uslyszalem, ze nie bedzie az do wrzesnia i jak beda to 2.0

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          1. Że niby już te nowe?... , Barts_706 16/08/07 21:00
            ...oops.

            To nie wiem. Poszukaj kogoś sensownego na Allegro, albo z Allegro kogoś z Twojego miasta.

            _______________________________

            http://jawnesny.pl

  2. w sklepach tych konsol NIE MA , bajbusek 16/08/07 21:31
    przynajmniej czarnych.. zdarzaja sie rozowe... zostaje allegro lub import z GB lub HK.

    Nowa wersja bedzie dopiero pod koniec wrzesnia w Japonii wiec na Polske przyjdzie poczekac... podobno ma byc w cenie starej... tylko, ze cena starej idzie w gore :(

    1. . . . , dFour 16/08/07 21:46
      "Wszyscy, którzy czekają z niecierpliwością na nowe PSP Slim & Lite już teraz mogą złożyć pre-order w sklepie Amazon na jedną z trzech wersji PSP, ktore zostaną udostępnione na terenie USA. Począwszy od standardowego Czarnego PSP za 169.99$ (Cena jak widzicie, pozostała zgodnie z obietnicą bez zmian), jak paczek specjalnych. Pierwsza z grą Daxter i druga zaś z Star Wars Battlefront Renegade Squadron. Oprócz tego możemy już śmiało powiedzieć, że Europa jako pierwsza otrzyma nowe PSP już 6 września, gdzie w USA zostanie wydana 10 września, a w Japonii dopiero 21. Czyżby Europa chociaż raz dostała coś jako pierwsza? "

      http://psp-team.pl/...juz-dzis.html#jc_allComments

  3. kurde czekam, te kilka tygodni jakos wytrzymam a wole pozniej nie zalowac, tylko , chris_gd 16/08/07 21:58
    ciekawe jak bedzie z softem

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. No ale w druga strone, co, na Allegro nie ma?... , Barts_706 16/08/07 22:25
      ...albo spręż się i uderzaj do Grocala, może jeszcze jest w USA a boardowiczowi może by pomógł?

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

      1. od wczoraj juz nie jest , Grocal 17/08/07 00:40
        za to jest w Polsce z nowym PSP (3.40 -> 3.40 OE-A via Lumines) i NDS, kilogramami ksiazek (amerykanskie wydanie "300"), plyt DVD (amerykanskie wydanie "300") i paroma grami, rozbabrana przez "security services" walizka (tak, tak... nawet klodeczki z zamkow mi pozabierali, mojej dziewczynie z reszta tez), potwornym jet-lagiem (lacznie 24h podrozy wliczajac czekanie i dojazdy na lotniska - czuje sie teraz jakby bylo popoludnie) i niechecia do pracy :)

        A tak na marginesie PSP roxx - filmiki mp4 z gametrailers.com, Matrix na UMD i Lumines i oka nie zamknalem w drodze powrotnej. NDSa z Pokemon Pearl nawet nie wlaczylem.

        Na pewno, na razie, w ogóle...
        Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
        Ortografia nie gryzie!

        1. jeszcze konto na rapidzie sobie wykup i smigaj. , XiSiO 17/08/07 01:18
          http://www.pspshare.org/
          http://www.pspinfo.ru/

          "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
          zapłacisz adeną" (C) XiSiO

          1. Hmm, to ja bym raczej BT , Barts_706 17/08/07 04:02
            http://www.espalpsp.com/index.php
            Blackcats-games
            Demonoid

            _______________________________

            http://jawnesny.pl

        2. Jetlag to normalne , Barts_706 17/08/07 04:05
          ...ja bede mial lepszy, jak 1 pazdziernika wracam z Japonii, pare dni siedze w Polsce i potem smigam do USA.

          Ale, ale, no to znaczy nawrociles sie na PSPka, hehehehe. No właśnie, dla geeków PSP zjada NDS przez swoje możliwości. I jak dla mnie gry też, ale te wszystkie emulatory, te pierdółki, mniam. I do tego filmy etc.

          Witamy w klubie!



          A w ogóle to sorka że Cię tu zacząłem wrabiać, ale chris wyglądał na zdesperowanego, więc myślałem że jakby Cię ładnie poprosił....

          _______________________________

          http://jawnesny.pl

        3. Nie wiem co ludzie widza w tych Pokemonach... , pachura 17/08/07 10:30
          ...dla mnie to gra dla otaku lub bylych wlascicieli GBA. Nawet grafika nie jest w nich specjalnie ladna.

          Co do NDS-a, to moge polecic Ci nastepujace gry (oczywiscie wszystkie do sciagniecia z torrentow):

          Elite Beat Agents (muzyczna, chyba najlepsza gra na NDS-a w ogole)
          Brain Training, More Brain Training (IQ-trening, wykorzystuje mikrofon i rozpoznaje pismo)
          Trauma Center: Under the Knife (jestes chirugiem, rysik = skalpel)
          Hotel Dusk: Room 215 (klimatyczna przygodowka)
          Project Rub, Rub Rabbits (zestaw mini-gier z ciekawa, stylizowana grafika)
          Metroid Prime: Hunters (FPS, touchpad do mouselooka)
          Castlevania: Portrait of Ruin (klasyczna platformowka 2D a'la Shadow of the Beast)
          Kirby: Canvas Curse (dziwna platformowka na rysik)
          Phoenix Wright: Ace Attorney (jestes adwokatem, porownujesz dowody, przesluchujesz swiadkow)
          Metroid Prime Pinball (fliper)
          Pierdolki ktore ciesza: Nintendogs, Cooking Mama, Electroplankton, Pac-Pix, Picross

          Niebawem wychodza dlugo oczekiwane: Zelda Phantom Hourglass (wesja JAP jest juz dostepna), nowe Final Fantasy, Dragon Quest, wspaniale sie zapowiadajacy Ninja Gaiden.

          PS. Nie ma to jak miec superpoteznego handhelda do grania w Lumines ;)

          1. Weź odpal Luminesa na DSie, wtedy pogdamy o potężnych handheldach... , Barts_706 17/08/07 11:45
            ...hehehe.

            Jest emulator DS na PSP, a w drugą stronę? Fniarf, fniarf...

            _______________________________

            http://jawnesny.pl

            1. Heh, , pachura 17/08/07 12:02
              Nie zrozumiales - chodzilo mi o to ze fani PSP jaraja sie jego (niewatpliwa) moca obliczeniowa, a potem trzaskaja na nim w Luminesa, ktory skomplikowana gra raczej nie jest i spokojnie moglby chodzic nawet na GBA...

              Co do emulatora DS-a na PSP - ta... swietnie sie musi grac w Elite Beat Agents bez touchscreena ;) Zreszta to i tak jest port DeSmuMe, ktory nawet na PC-cie wielkiej kompatybilnosci z ROM-ami nie ma.

              Nie przecze ze PSP to fajna konsolka, ale wielu ludzi - tak jak przy zakupie komorki - jara sie jej wartosciami dodanymi (filmy! przegladarka www!), a potem sie okazuje ze samolotem podrozuja raz na pol roku, internet lepiej przegladac na notebooku a filmy na telewizorze, zas emulator Amigi chodzi bez dzwieku i sie zawiesza.

              1. No więc właśnie nie wyłapałeś ironii... , Barts_706 17/08/07 12:42
                ...bo Lumines, wbrew pozorom, jest bardzo multimedialną grą (zwłaszcza dwójka, ae i jedynka też) i ani na GBA ani na DS nie dałbyś rady w niego zagrać. Nie miałbyś ani tej rozdzielczości, ani animacyjek, ani jakości muzyki.

                Po drugie, ja nie przeczę że ludzie niekiedy kupują PSP trochę na wyrost, ale dla mnie jest ono idealną zabawką.

                Są ambitniejsze, efektowniejsze i bardziej skomplikowane gry (Vice City Stories, Wipeout Pure, Crush, Tekken DR) których nie uświadczysz na innych przenośniakach.

                Ja podróżuję dużo, jak nie pociągami Łódź-Kraków, to do USA, albo i gdzie indziej za granicę. Filmiki oglądam trochę, ale nadal lubię swoje ulubione AMVki obejrzeć, jak już palce bolą od grania. I jak czekam u dentysty, i jak jadę busem... Ale na przykład mój kolega wykorzystuje PSP głównie jako odtwarzacz multimedialny (muzyka i filmy) oraz ... syntetyzer (jest taki programik homebrew).

                Doceniam rozrywkową wartość DS'a i wciągającą prostotę w stylu retro niektórych gierek, ale ileż można grać w Castlevanię i Mario (te z GBA i SNES można odpalić na emulatorkach, idealnie płynnie i z dźwiękiem). Tym niemniej z gier które wymieniłeś, jedynie Trauma Center i Kirby jakoś bardziej mnie zainteresowały. Może ta przygodówka noir, ale jej nie miałem w rękach. Rub Rabbits i jej druga część znudziły mnie po pięciu minutach. Rythm game'ów nie trawię (DJ Max Portable w ogóle mnie nie rusza na PSP - a znajdź mi coś podobnego na DS'a, hę?), więc Otsu!Takete!Ouendan! też nie.

                Co do emulatorów, to Twój przytyk jest na wyrost. Amiga akurat jest bardzo trudna w emulacji, więc nie dziwota że to idzie opornie. Ale w większość gier już się da grać z minimalnym frameskipem i z pełnym dźwiękiem, vide :
                http://www.bartsnews.net/...p-with-pspuae-063.html

                Pozostałe emulatory są idealne : konkretnie GB, GBA, SNES, MegaDrive, ZX Spectrum, Atari, Commodore, Amstrad.

                DOSBox nieco szwankuje, ale to jest emulator PC ffs! Da radę grać w Wolfenstein 3D, aczkolwiek w zmniejszonym okienku (jak na 286). Na razie grywalny jest Targhan, Colorado, Fury of the Furries, Metal Mutants, Prince of Persia. Kurczę, to i tak nieźle.

                Ilość drobnych programów i konwersji homebrew też rośnie. Port Flashbacka, Dooma, Quake'a, Duke Nukema 3D, gierki takie jak SnakeSP, Callisto, R-Gear - tego wszystkiego nie uświadczysz na DS.

                No i te theme'y, które można sobie zmieniać...

                Nie, kolego Pachura, PSP to jest to. Baw się dalej DSem, słowa złego o nim nie powiem, ale dla mnie PSP only.

                _______________________________

                http://jawnesny.pl

                1. I o to chodzi, co kto lubi... [+ etc.] , pachura 17/08/07 13:14
                  I o to chodzi, co kto lubi.

                  Ja nie podrozuje (prawie) wcale. W "ambitniejsze i bardziej skomplikowane gry" wole pograc na komputerze. DS jest idealny do krotkich, paruminutowych sesji i do tego go wykorzystuje.

                  > "Port Flashbacka, Dooma, Quake'a, Duke Nukema 3D, gierki takie jak SnakeSP, Callisto, R-Gear - tego wszystkiego nie uświadczysz na DS."

                  - no tutaj kolega ma lekkie tyly ;) Flashback, Doom, Quake, Lemmings - wszystkie chodza pieknie na DS-ie. Doom obsluguje wszystkie mozliwe .WAD-y, sa save'y i multiplayer po WiFi. Sa tez (mniej lub bardziej udane) porty Wolf3D, Hexxen, Heretic, DukeNukem. W Monkey Island, Beneath the Steel Sky czy Day of Tentacle rowniez sobie pograsz (uzywajac touchscreena) - patrz ScummVM DS. Co do syntezatorow, byl jakis soft do kontrolowania midi (nie znam sie na tym) + klasyczny "fasttracker" Nitro.

                  Co do emulacji to oczywiscie jest GBA, NES-y, SNES-y etc. Moim zdaniem ma to jednak tylko wartosc nostalgiczna - czy ktos bedzie gral w gry z Amstrada jesli nie mial go w dziecinstwie? Ja np. mialem ZX Spectrum, i skatowalem pare gier na DS-ie, tyle.

                  Lumines: bez przesady, rozdzielczosc czy wyzsza czestotliwosc sampli to nie jest jakas kolosalna roznica. Jadac autobusem po wybojach slyszysz roznice 32 vs. 44 kHz ?

                  1. Okej, zgadzam się całkowicie (prawie) , Barts_706 17/08/07 14:18
                    Faktycznie sceny homebrew na DSa nie śledzę, ale minusem jest to, że trzeba do tego nagrywarki/p[rzejściówki i karty pamięci.

                    Quake na DS? Ejże, jak on to ciągnie? Doom ok, ale żeby Quake? Taki z dźwiękiem, multiplayer, i min. 30fps jak na PSP?

                    Emulatory mają wartość głównie sentymentalną, owszem, ale że ja jestem dinozaurem z ery 8bit, to mnie to kręci i to bardzo.

                    Lumines - no właśnie oprawa graficzna i piękny dźwięk skłąda się na niesamowity styl tej gry. To na niczym innym przenośnym nie miało by takiego impactu.

                    Jak to zwykle bywa, i jak słusznie to ująłeś, o to chodzi, co kto lubi. Każdemu jego porno, jak mawia Wojciech Orliński. Ja bawiłem się jednym i drugim, podjąłem decyzję, i jestem z niej zadowolony. Stąd też chwilami odzywa się we mnie instynkt fanboya i ruszam bronić Sprawy, jak w postach powyżej.

                    _______________________________

                    http://jawnesny.pl

                  2. Też mamy Hexena i Heretica.. , Barts_706 17/08/07 15:01
                    ...a ponadto ScummVM na PSP. O!

                    (>__<)

                    _______________________________

                    http://jawnesny.pl

  4. niech mi ktos powie o co w tym biega? , chris_gd 17/08/07 14:05
    pytalem sie jednego kolesia o soft jaki jest na standardzie i czy konsole dostepne sa od reki
    odp.
    dostepne od reki z literką L
    o co biega z ta literka L?

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. nie wiem , Barts_706 17/08/07 14:12
      może o firmware 3.40LE, czyli tzw. Leaked Edition, ale nie jestem pewien.

      Zażądaj doprecyzowania.

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

    2. moze o oznaczenie firmware'u na pudelku? , Grocal 17/08/07 14:20
      Moj byl 3.40 czyli R

      Here are known codes:

      [Last updated on Jun 28, 2007]

      no letter = 1.0 (Japanese Release) 1.5 (North-American Release) confirmed
      A = 1.5 confirmed
      B = 1.51 confirmed
      C = 1.52 confirmed
      D = 1.52 confirmed
      E = 1.52 confirmed
      F = 2.0 confirmed
      G = 2.01 confirmed
      H = 2.50 confirmed
      I = 2.60 confirmed
      J = 2.70 unconfirmed
      K = 2.71 confirmed
      L = 2.81 confirmed
      M = 3.01 confirmed
      N = 3.03 confirmed
      O = 3.10 confirmed
      P = 3.11 confirmed
      Q = 3.30 Unconfirmed
      R = 3.40 confirmed
      S = 3.50 confirmed

      Na pewno, na razie, w ogóle...
      Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
      Ortografia nie gryzie!

      1. O kurde, Grocal, zjadłeś mnie... , Barts_706 17/08/07 14:21
        ...jest element wiedzy PSPowej, o którym nie miałem zielonego pojęcia?...

        Rety.

        A co zrobią, jak dojdą do Z?...

        _______________________________

        http://jawnesny.pl

        1. przerzuca sie na kanji , Grocal 17/08/07 14:28
          :))))))

          Na pewno, na razie, w ogóle...
          Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
          Ortografia nie gryzie!

  5. .::. , pachura 17/08/07 15:23
    > Faktycznie sceny homebrew na DSa nie śledzę, ale minusem jest to, że trzeba do tego nagrywarki/przejściówki i karty pamięci.

    Nie inaczej, dochodzi koszt przejsciowki; nagrywarki zadnej nie trzeba, bo standardowe CF czy microSD nagrywa kazdy USB-99-in-1. Do PSP tez z reszta trzeba miec Memory Sticki, jesli nie masz aparatu Sony to jest to dodatkowy zakup.

    Plusem zas jest to ze kazdy DS jest identyczny, nie ma roznych wersji firmware i exploitow pod nie, ekranow smuzacych/mniej smuzacych etc...

    > Quake na DS? Ejże, jak on to ciągnie? Doom ok, ale żeby Quake? Taki z dźwiękiem, multiplayer, i min. 30fps jak na PSP?

    Nagram ci filmik ;) A jak tam z celnoscia analogowego joysticka przy trafianiu w potwory?

    1. .::. , pachura 17/08/07 15:24
      mialo byc pod [Barts_706] "Okej, zgadzam się całkowicie (prawie)"

    2. Filmik z Quake'a chętnie zobaczę.... , Barts_706 17/08/07 15:37
      Analog jest spoko, nie wiem czemu ludzie narzekają. Poza tym plusem Q1 było to, że jeszcze dawało radę przejśc go bez myszki, to było takie 2.5D, więc...

      A fw/exploit/screen/D-pad to są rzeczy które sprawdza i użera się z nimi raz na początku, potem już wszyscy jesteśmy jedną wielką OE rodziną. :]

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

      1. bo jest biedny ten analog , dFour 17/08/07 16:07
        w niczym nie przypomina tego z dual shocka

        1. hmm , Barts_706 17/08/07 16:31
          Nie miałem dual shocka, to nie wiem.

          _______________________________

          http://jawnesny.pl

  6. a ktora plyta lepsza TA-081 czy TA-082 ? , chris_gd 17/08/07 17:09
    123465

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. W sumie bez znaczenia , Barts_706 20/08/07 11:56
      downgrader z Lumines exploit działa na obu.

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL