Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24
 » fiskomp 23:14
 » Visar 23:10
 » Magnus 23:07
 » luzak2363 23:05
 » ToM78 22:50
 » Kool@ 22:48
 » doxent 22:44
 » tian 22:41
 » zibi13 22:41
 » Logan 22:38
 » Tomasz 22:37
 » Chrisu 22:33
 » XepeR 22:29
 » DJopek 22:15

 Dzisiaj przeczytano
 36859 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Monitor (Samsung 970P) i jak to jest z tą gwarancją , Padawan 30/08/07 14:10
6 sierpnia oddałem na gwarancję mojego Samsunga 970P. Powodem była wada fabryczna - opadająca po kilku miesiącach podstawka, choroba wszystkich 970P. Dotąd nie dostałem monitora z powrotem, bo w serwisie nie pojawiły się jeszcze podstawki. Gość w serwisie powiedział, że po miesiącu od otrzymania przez nich monitora, jeśli nie będzie podstawek, wymieniają monitor na nowy.
Czy ten miesiąc, o którym mówił serwisant, to 30 dni roboczych czy kalendarzowych?
I drugie pytanie: jeśli wymienią monitor na nowy, ale ten też będzie miał tę wadę fabryczną, że podstawka będzie opadać po jakimś czasie, to czy mogę wybrać po prostu zwrot pieniędzy?

  1. jak bym slyszal historie mego brata .... , bajbusek 30/08/07 14:25
    za moja namowa zazadal od serwisu wymiany na inny model, bez tej syf podstawki... czekal miesiac ale sie doczekal...

    1. Tzn. czekał miesiąc, ale miesiąc , Padawan 30/08/07 14:32
      od wysłania monitora do serwisu, a nie od momentu, kiedy zażądał od serwisu wymiany na inny model? Na co mu wymienili? Na 971P? Bo ten ma chyba dobrą podstawkę.
      Napisz dokładnie, co mu poradziłeś... Co ja mam zrobić w takiej sytuacji?

      1. poczekal miesiac jak Ty , bajbusek 30/08/07 14:48
        poszedl bezposrednio do serwisu a nie do sklepu i na pismie zazadal wymiany na monitor o identycznych parametrach, podal kilka modeli odpowiadajacych parametrami 970p. Po tygodniu otrzymal odpowiedz na telefon, ze moga mu wymienic na tego z pokraczna nozka (971P ?) i po miesiacu od telefonu dostal monitor.... gdy sie spytal czemu tak dlugo to odpowiedzieli, ze na magazynie nie mieli :( ... skads sie nazwa SZAJSUNG bierze co nie ?

        1. Hmm , Padawan 30/08/07 15:02
          Zastanawiam się, czy oni w ogóle dostaną te podstawki. Prawie cały miesiąc czekania, i nic - tyle to by wystarczyło na przesyłkę z Księżyca.
          Dwa miesiące... Jak przyjdzie szósty, a monitora nadal nie będzie, to wtedy zadzwonię. Z chęcią wziąłbym ten z pokraczną nóżką :-).
          Do serwisu Telmark niestety nie mam możliwości się przejść, gdyż jest on w Warszawie na ulicy Kluczborskiej ileśtam, a ja mieszkam w Radomiu.

          1. kolega byl w Lodzi w serwisie , bajbusek 30/08/07 15:04
            tam tez jest... z Radomia chyba blizej do Lodzi ?

            1. Nie, dalej :) , Padawan 30/08/07 15:05
              do Łodzi ponad 100, do Warszawy równa stówa, ale to się opłaci? Nie wystarczy telefon?

          2. Czyli radzisz, żebym po prostu , Padawan 30/08/07 15:04
            - jeśli monitora nie będzie nadal koło szóstego - zadzwonił do serwisu, i powiedział, że mogę się łaskawie zgodzić na 971P? A potem uzbroił się w cierpliwość?..

            1. nic na telefon , bajbusek 30/08/07 15:13
              Pan Zenek powie OK a miesiac pozniej Pan Ziutek powie, ze on nie wie na co sie z Panem Zenkiem umawialiscie... TYLKO pisemnie i najlepiej w 2 kopiach za potwierdzeniem odbioru

              1. Hmm , Padawan 30/08/07 15:24
                Czyli telefon odpada. Mail też? Wysłać im pismo pocztą? Nie mam pojęcia, jak to zrobić, ani co tam napisać.

          3. ostatnio tam swoją ''19 zawiozłem , Wedrowiec 30/08/07 15:18
            3 dni później odbiór z wymienioną matrycą :)

            "Widziałem podręczniki
            Gdzie jest czarno na białym
            Że jesteście po**bani"

            1. Czemu więc w moim przypadku idzie jak po grudzie , Padawan 30/08/07 15:22
              Jak to było u Ciebie? Szast-prast i już? Podstawkę zostawili, a wymienili tylko matrycę? Jaki to monitor?

              1. hymm to chyba jest 940w , Wedrowiec 30/08/07 16:17
                '19 panorama jakaś:)

                Zdechła matryca (cały czas na biało, kilka ciemniejszych pasków), zawiozłem w poniedziałek około 14. w czwartek o 12 telefon że można odebrać, wymiana matrycy. Działo to się w zeszłym tygodniu. A serwis na zadupiu strasznym:/

                "Widziałem podręczniki
                Gdzie jest czarno na białym
                Że jesteście po**bani"

  2. Spójrz w karte gwarancyjną... , Dexter 30/08/07 14:26
    Nie mam karty samsunga żadnej pod ręką, ale mam inne i np. w HP jaest zapis w stylu "gwarant dołoży starań, aby usunięcie wady zostało wykonane w ciągu 14 dni (...). Gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego terminu w uzasadnionych przypadkach".

    Czytaj: jak się serwis wyrobi to cacy, a jak nie to morda w kubeł i czekać. Niestety.

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    1. Nie jestem pewny , Padawan 30/08/07 14:38
      ale chyba u Samsunga jest tak, że termin naprawy to dwa tygodnie, a ten czas wydłuża się do miesiąca, jeśli trzeba sprowadzić części z zagranicy.

      No i może wiecie, czy chodzi tu o dni kalendarzowe, robocze? Bo jeśli to robocze, to... 14 dni = 3 tygodnie.

      1. "kalendarzowe CZY robocze" , Padawan 30/08/07 14:40
        powinno być.

      2. teoretycznie jesli nie jest napisane ze roboczych , Nazgul 30/08/07 14:43
        to kalendarzowych, w praktyce zawsze chodzi o dni robocze...
        Zle dla klientow, ale niestety firmy tez musza miec czas na naprawde

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

        1. czas na co ? , bajbusek 30/08/07 14:51
          LOL ... znam kumpli z serwisow PC... taki sprzet lezy 2 tygodnie na sklepie bo czekaja z wieksza paczka az sie zbierze zlomu i oplaci wyslac kurierem do hurtowni / serwisu - tam tez czeka na wieksza paczke i idzie do producenta... ten miesiac to lezakuje w magazynie czekajac na wysylke - producent dostaje i tego samego dnia zleca wyslanie sprzetu w zamian. Hurtownie wycfanily sie tak, ze za skarby nie dadza sprzetu na wymiane jak nie dostana potwierdzenia od producenta...

          1. Powiedzcie mi jeszcze , Padawan 30/08/07 15:06
            czy w grę wchodzi zwrot pieniędzy?

            1. na 99% nie... , bajbusek 30/08/07 15:16
              teoretycznie po 3 naprawach mozna... brat mial 3 naprawy... i nie mozna :(

              1. Trzy naprawy? , Padawan 30/08/07 15:20
                Chodzi o 970P? Serwis miał trzy podejścia do głupiej podstawki? :-)

                1. owszem 3 x podstawa , bajbusek 30/08/07 15:46
                  i 3 razy cos tam dokrecali (chyba jakies sruby tam sa pod tym plastikiem) a za 4 razem stwierdzili, ze sie juz nie da :)

                  1. Chyba przykład Twojego brata uświadomił im , Padawan 30/08/07 15:53
                    że podstawka nadaje się tylko na wymianę. A, to dlatego mówiłeś o "syfie" :). Kiedy dokłądnie wymienili mu monitor? W wakacje?

                    1. jakos z 2 tygodnie temu... moze z 3 , bajbusek 30/08/07 16:01
                      nie pamietam dokladnie...

                    2. No i najważniejsze pytania , Padawan 30/08/07 16:04
                      1. Co dokładnie Twój brat napisał.
                      2. Można takie pismo po prostu wysłać pocztą? Powiedzmy, że zrobię tak: najpierw porozmawiam z Panem Zenkiem przez telefon, że coś takiego chcę zrobić, on powie OK, ja wyślę... I już? Bo wyjazd do Warszawy raczej nie wchodzi w grę. Stracę coś przez to, że nie doręczę im pisma osobiście?

                      1. Tutaj dyskretna sugestia... , Padawan 30/08/07 20:44
                        ...proszę o pomoc bajbusku...

                        1. mysle, ze odpowiedzialem wystarczajaco jasno , bajbusek 30/08/07 21:31
                          generujesz 2 pytania na kazda odpowiedz :)

                          Tak jak napisalem:
                          NIE, moim zdaniem nie wystarczy wyslac poczta, zadzwonic zawsze mozna ale to nic nie da - nie ma pisma, potwierdzenia odbioru pisma i sprzetu - nie ma dowodu - kto Ci odesle kopie pisma ? Jak chcesz to zalatwiac zdalnie to czekaj cierpliwie i tyle.

                          Nie mam pisma brata pod reka i go nie widzialem - zastosowal sie do uwagi zeby napisac do Samsunga zadanie wymiany monitora na inny model po 3 naprawach, ktore niczego nie zmienily i rozwiazywaly problem na krotko. Nie mam mozliwosci dostania tego pisma bo brat na wakacjach - jak on sobie dal rade to Ty tez sobie dasz.

                          1. Nyahaha :-D... , Padawan 30/08/07 21:36
                            Dwa pytania na każdą odpowiedź? Ta, trochę zadałem dziś tych pytań :). Dzięki, spróbuję coś zdziałać.

  3. tak i tak , Iza WGK 30/08/07 15:22
    miesiac= kalendarzowy, jak moze byc miesiac roboczy? 4 tygodnie = moga byc robocze, moga "normalne" koles musi doprecyzowac

    How fortunate the man with none ...

    1. Nie jestem pewien , Padawan 30/08/07 15:25
      czy gość powiedział "miesiąc" czy "30 dni". Jeśli 30 dni, to gorzej, co?

    2. Tak jest z serwisem Fujitsu... , Remek 30/08/07 21:39
      Reklamują 48h.. ale roboczych, więc 6 dni... hehehehe

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL