Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 03:37
 » piszczyk 03:18
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » BoloX 01:09
 » Martens 00:54
 » Pinokio.p 00:49
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » yanix 23:32

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] lost luggage - zaginiony bagaż w UK - skarga pisemna , Rafael_3D 27/05/08 18:56
Tydzień temu wracałem z żoną z urlopu, na lotnisku Doncaster-Sheffield okazało się że bagaż żony przepadł bez śladu (a również 2 innych osób). Wypełniliśmy PIR, i ze słowami otuchy personelu iż powinien do jutra dolecieć udaliśmy się do domu.
Po 3 dniach odebrałem telefon, iż torba odnalazła się na lotnisku w Szkocji (!) i za kilka godzin kurier przywiezie mi ją. Kurier przywiózł torbę, tyle że... NIE MOJEJ ŻONY! Odesłałem zdziwionego faceta do Glasgow, oczywiście odmawiając odbioru NIE SWOJEGO bagażu.
Dzwonię pod wskazany nr agenta który niby "śledzi zaginiony bagaż" - nie odbiera. Dzwonie do krajowego biura firmy (Thomson Fly) - dostaję informację iż w ich systemie figuruje iż ODEBRAŁEM BAGAŻ z Glasgow. Mówię że nie odbierałem, więc nadają mi nowy reference number....
Teraz zaś mając pewność iż bagaż PRZEPADŁ muszę napisać wniosek o odszkodowanie (claim). Z racji tego że nie mam zielonego pojęcia jak powinien takowy claim wyglądać, oraz to iż ma być oczywiście w języku ang., zwracam się z pytaniem: czy ktoś może przerabiał w UK ten wniosek??? Googlowałem i nic konkretnego nie znalazłem, jedynie to że musi zawierać spis utraconych rzeczy z ewentualnym kosztorysem itp.
Z góry dzięki za odzew.

Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem.

  1. hmm , kreton40i4 27/05/08 19:51
    moze to Ci pomoze http://swansea.gov.uk/...bout%20lost%20luggage.pdf

    i to zapytanie tez moze byc pomocne http://www.google.com/...ype%3Apdf&btnG=Search

    oczywiscie zamiast pdf mozna dac rtf, doc itp...

    1. dzieki , Rafael_3D 27/05/08 23:30
      dzieki wielkie! o to chodzilo.
      na board mozna zawsze liczyc.

      Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem.

  2. ciąg dalszy - update! , Rafael_3D 28/05/08 13:16
    Dziś odebrałem kolejny telefon z Glasgow - tym razem wg opisu osoby dzwoniącej WYDAJE SIĘ iż to może być mój bagaż. Jest więc nadzieja :)
    Zapytano mnie również które lotnisko znajduje się najbliżej mego miejsca zamieszkania, jednak bez wskazania kiedy mogę spodziewać się dostarczenia -jedynie ASAP...

    Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem.

    1. poradziłeś sobie z claimem? , jozin 28/05/08 14:37
      czy nie był potrzebny?

      1. no właśnie... , Rafael_3D 28/05/08 14:47
        ... na razie nie jest potrzebny skoro PODOBNO znalazł się. Mam wg prawa 21 dni na złożenie claimu (w przypadku utraty)
        Takie coś ze strony ThomsonFly:
        Complaints on baggage
        If the baggage is damaged, delayed, lost or destroyed, the Passenger must write and complain to the air carrier as soon as possible. In case of damage to checked baggage, the Passenger must write and complain within seven days, and in the case of delay within 21 days, in both cases from the date on which the baggage was placed at the Passenger's disposal.

        Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL