TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
solidnosc Sirius.pl :( , XepeR 20/04/04 11:41 Musze sie wyzalic.
Zamawialem u nich zestaw komp. Dogadalem sie z "kazo" ze da mi gratisowo cooler. Paczka przyszla i co sie okazalo? Collerka nie ma. Poprzednim razem mialem dostac Arctic Silver III i tez nie bylo. Potem wyslali z laski jakies silikonowe gowno... Pozatym pisalem im zeby nic nie zmieniac i jakby czegos nie bylo to skontaktowac sie ze mna. Gdzie tam, poco dzwonic, wyslali mi inna bude niz zamawialem!!!! @#$#% Bledy w fakturach, mozna im gadac i powtarzac co i jak a i tak zrobia po swojemu... Poprzednim razem 3 miesiace sie to ciagnelo!!! Zamowilem player CD/MP3 iRiver iMP-100. Na ich stronce jest napisane ze jest do niego pilot, na pudelku tez, a w paczce !@#$% nie ma... Radze omijac ten sklep szerokim lukiem. :((- bardzo częsty błąd popełniany przez firmy... , roLek 20/04/04 12:04
Myślę, że nie robią tego celowo (błędy wszelkeigo typu o których piszesz), ale powinni się z tym liczyć, że jeśli sprzedaż im wzrasta bardzo szybko to trzeba zatrudnić dodatkowy personel lub podnieść ceny (gorsza wersja ;) ), aby jakość usług pozostała taka sama.
Identycznie jest na allegro, jak poogląda się komentarze ludzi z branży gsm co mają po 1000^n komentarzy, to widać, że sobie nie radzą i wysyłają nie ten sprzęt co trzeba, z opóźnieniem itd.
Określił bym to raczej jako brak wyobraźni, a nie kompetencji..::rolek::.. - moze i niecelowo , acd 20/04/04 13:07
ale na pewno nieprofesjonalnie ! Choc ja u nich kupilem pare rzeczy i bylo lepiej niz OK>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<<
- miałem z nimi to samo , havranek 20/04/04 12:06
Kazo jedno mówił, a drugie robił. Sprawa ciągnęła się z miesiąc. Jedno jest pewne - nigdy więcej nic tam nie kupię, bo po prostu szkoda nerwów na tak dziadowską firmę - tez mialem dziwne historie z tym sklepem , J@rek 20/04/04 12:08
juz pisalem kiedys o tym... czekalem dosyc dlugo na paczke wiec napisalem do nich co z zamowieniem... odpowiedzieli, ze wyslali do mnie paczke, ale ze nie podalem adresu to wrocila :-)
po wymianie kilku listow probowali mi jeszcze wmoiwic, ze nie mam racji mowiac, ze to niemozliwe :-)
do tego doszlo jeszcze, ze juz po przyslaniu paczki nie bylo w paczce gwarancji... nie bylo tez paragonu ani faktury (a w kazdym liscie zaznaczalem, ze chce tylko paragon)... pozniej przez kilka tygodni sciemniali mnie, ze wyslali juz wszystko poleconym... list doszedl, ale z data o dzien wczesniejsza (wiec znowu klamali). gwarancja dotarla, ale zamiast wspominanego paragonu dostalem fakture :-)
wszystko trwalo sporo ponad miesiac, a dlatego, ze bylem pazerny i posepilem sie na 10 zloty nizsza cene niz w sklepie gdzie przewaznie kupowalem.Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - to odeślij im , PKort 20/04/04 12:30
z powrotem - zgodnie z ustawą na ich koszt. Niech nie lecą sobie w kulki. Ja osobiście nie miałem z nimi nigdy problemu - zawsze dostawałem to, co zamawiałem, zawsze było potwierdzenie telefoniczne.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - ehh... no coz , XepeR 20/04/04 13:01
Kazo odpisal, przeprosil. Wszystko bedzie OK mysle. Ale ile nerwow na to potrzeba... BTW mysle ze roLek ma racje, dawniej nie bylo mowy o takich bledach. Pewno za duzo na glowie maja... BTW2 Jak ktos szuka w miare taniego playerka mp3/CD to polecam tego iRiver iMP-100 :) Siuuuper! :D- nie byłłbym tego , havranek 20/04/04 14:37
taki pewien. Mnie Kazo przepraszał ze trzy razy, a sprawa ciągneła się tygodniami. Ten gość wydaje mi się jakiś dziwny, niby odpisuje, dzwoni i wygląda, że wszystko przyjął do wiadomości, a następnie nic nie robi- bo może to nie człowiek a wyjątkowo interaktywny skrypt javy, ale bezmyślny? , Seba78 20/04/04 16:17
123www.nieruchomosci-gil.pl - hehe, bo przepraszanie nic nie kosztuje , Iza WGK 20/04/04 23:06
i mozna tego na pęczki. A to już ostatni taki darmowy krok, kazdy nastepny kosztuje hajs...How fortunate the man with none ... - hmmmm?:D , Seba78 20/04/04 23:17
123www.nieruchomosci-gil.pl
- Ja tez skonczylem wspolprace z tym sklepem. , elk 20/04/04 19:54
Z kupowaniem nie bylo zadnych problemow. Jazda zaczela sie jak reklamowalem uszkodzoną karte graficzną za 1100 zł. Sprawa ciągnęła sie chyba z 2 miesiące - najpierw sie tlumaczyli że im ta karta zginęła po drodze między producentem a ich magazynem a później nie mogłem odzyskać pieniędzy za kartę - nie odpisywali na maile a jak do nich dzwonilem (nie wiem dlaczego ale cały czas mieli jakies awarie łączy i zgłaszał się automat i cięzko było się dodzwonić) to w zależności z kim rozmawiałem to dowiadywałem się że kasa została wysłana albo że właśnie mają zamiar wysłać - i tak w kółko.
Dopiero jak zacząłem straszyć sądem i troszke krzyczeć przez telefon to pomogło i po wielkich bojach i wielu zamiejscowych rozmowach telefonicznych odzyskałem pieniądze.
Ale od tamtej pory nie zaglądam nawet na ich stronę.
W każdym bądź razie radze uważać na ten sklep. - a ja.. , Quest 20/04/04 22:40
..nie ma absolutnie zadnego problemu a zamawiam u nich przynajmniej raz w miesiacu czy to procesory czy tez obudowy i inne takie 0 problemu. paczka kurierska zawsze. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|