TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
microsoft zmienił zasady licencjonowania OEM , DeK 17/09/05 14:07 http://www.cdrinfo.pl/news/8704- a za jakiś miesiąc... , metacom 17/09/05 14:17
...będzie komentarz w stylu: sprzedaż spadła przez piratów :)Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - albo ja jestem jakis dziwny... , john565 17/09/05 14:22
albo bill gayts podcina gałąź na której siedzi, sku%$&^&^%stwof*ck - to samo miałem napisać , DeK 17/09/05 14:36
nie wiem jak oni kalkulują, ale 1. zablokowanie dostępu do aktualizacji, 2. odcięcie aktualnie od wersji OEM, 3. Irytujący i zarazem kretyński pomysł z aktywacją gdzie kopia piracka (nie lubię tego słowa) jest pozbawiona mechanizmów utrudniających życie.
Gdzie dawniej były takie patologie, że w firmie słuchając radia może wpaść Zaiks czy inny twór i zarządać dodatkowych opłat.
Natały czasy paranoi odnośnie praw autorskich.
Firmom typu Microsoft czy Adobe najwidoczniej za dobrze się powodzi skoro z każdej strony atakują użytkowników i to chcących być legalnymi.
Aktualnie obowiązuje zasada chcesz być legalny = chcesz mieć kupę problemów
Sam mam Widnows XP OEM lecz używam nadal W2K i się zastanawiam czy warto było w tym utopić bezpowrotnie 540zł. Bo teraz dochodzę do wniosku, że było to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Na szczęscie Office 2003 kupiłem Box ale od razu zostałem wkurzony, że muszę aktywować produkt żeby włączona została pełna funkcjonalność. Powodują, że posiadacze legalnych kopii będą w sieci szukać cracków do ominięcia aktywacji częściej niż ci posiadający kopię bez licenji.
- no ładnie... , ulan 17/09/05 14:34
zdrowo ich porąbało...
w firmir kupilismy już ok 40 windows oem, a teraz d...pa bladapozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..." - ale , majek 17/09/05 16:11
chyba to nie bedzie dzialalo wstecz... - przeciez zgodnie z Twoja wersja EULA na plycie jest OK...
... ale jak to?!
- Przeciez to jeszcze bardziej napedzi piractwo :) , adamakonto 17/09/05 14:36
Jakis dekiel to wymyslil.
To tak jakbys chcial kupic w serwisie silnik do samochodu ale nie sprzedawaliby go bez zawieszenia,skrzyni biegow i tylnego mostu...
Czyli jak bede chcial nabyc system to mam jeszcze w ramach billpromocji dokupic wiekszosc podzespolow do drugiego komputera ??? Juz sie kurde rozpedzam :)Adam - znowu jakiś oszołom oskarży mnie o spiskowe teorie dziejów, , j23 17/09/05 14:38
ale dla mnie jest to kolejny, po słynnym wymogu certyfikatu CE, przejaw lobbowania dużych koncernów w celu de facto DELEGALIZACJI SKŁADANIA KOMPUTERÓW NA ZAMÓWIENIE, zarówno samodzielnego, jak i w małych sklepach i oddanie rynku we władanie "gotowców" ze stajni Della, HP itp!
Jako linuksiarz mógłbym się tylko cieszyć z oszołomstwa M$, ale boję się że to przygrywka do monopolizacji rynku przed narzuceniem OBOWIĄZKOWYCH SPRZĘTOWYCH rozwiązań DRM, które chce za już za pomocą Visty narzucać M$.Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - sądze że... , john565 17/09/05 15:04
software powinien być pisany pod hardware ale nie na odwrót, oczywiście mam tu na myśli zastosowania czysto domowo/biurowe, wsparcie hardware dla jakichś tam funkcji/obliczeń itp w zastosowaniach komercyjnych/naukowych/wysokobudżetowych tajnych operacji niech sobi jest jak najbardziej, ale co takiemu uzytkownikowi linuxa po porcku z obsługa DRM (może i by to ktoś sprytny wykorzystał do obliczania czegoś tam aby odciążyć procka ), pozatym o czym to świadczy że nie potrafią zoptyamlizować softu pod istniejące procki ??, chyba tylko o nieudolności programistów lub o wielkim jakimś kuurde tajnym spisku na maire projektu eszelon(nie wiem jak to sie pisze) po cholere komu takie mechanizmy wbudowane w kompa, ba, moze w tym układzie od drm będzie troche c4, wykryje ze masz nielegalnego windowsa to wylecisz w powietrze za kare z swoim pctem
sprawa drm powinna byc rozwiązana tak jak jest rozwiązane to w kartach sieciowych z bootblockiem, chesz mieć hardware drm kup sobie kostke i wepnij w miejsce na płycief*ck - załamujesz mnie... Jesteś kolejnym, kŧóry nie wie o co biega z DRM. , j23 17/09/05 15:38
A biega o to że M$, Hollywood i parę innych gigantów chce by PCety były tak zbudowane BY NIE DAŁO SIĘ NA NICH URUCHOMIĆ PLIKÓW CZY SOFTU BEZ PODPISÓW CYFROWYCH POTWIERDZAJĄCYCH ICH LEGALNOŚĆ! Oczywiście wg M$ "w trosce o klienta": wirus bez certyfikatu z M$ nie będzie się odpalał (podobno...) na kompie z DRM, podobnie zainfekowany plik. O tym że nie będzie się odpalać Linux, mp3 i DivXy z prywatnej kolekcji itp. materiały reklamowe M$ już nie wspominają... Nielegalny soft oczywiście też nie będzie chodził. I chcą by to w PCtach było OBOWIĄZKOWE, a brak takich zabezpieczeń KARALNY. Tak jak np. sprzedaż DVD bez blokady regionów jest KARALNA przez USA (tyle że Chiny są już za mocne, by wysyłać o DVD grupę lotniskowca, ale w Polsce taka fabryka by nie przeszła). Do tego przy takim DRM będzie się dało wyśledzić na jakim komputerze plik był wytworzony i na jakich użytkowany.Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - no wiesz , john565 17/09/05 21:09
wiem o co biega z Direct Rights Managment, ujołem to jednakże w troche inne sofrmuwoania zmetaforyzowałem ciutke za mocono(wna twóracza mie poniosła :P)f*ck
- j23 obawiam sie ze dobrze kombinujesz :( , kubazzz 17/09/05 16:49
i ja sklaniam sie do twojej wersji.
Tez mnie przeraza polityka MS zwiazana z DRM.
Niestety wielu ludzi tego nie widzi.SM-S908 - hmm... , Yosarian 17/09/05 18:45
wyglada na to że masz rację ...All the best people in life seem to like
LINUX.
Steve Wozniak
- obawiam się, że masz rację , Master/Pentium 17/09/05 23:30
niekoniecznie w 100 % ale na pewno intencje tych zmian sa podobne. Niestety. Zaczynam się cieszyć, że umieć obsługiwać inne systemy (poza Windows).Nie ma tego złego , co by się w gorsze
obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
włącz komputer :-)
- j23 ja nie twierdze ze sie mylisz :) , adamakonto 17/09/05 14:45
Cos w tym jest...Adam - a pomyslcie sobie o tych niezamożnych ludziach co chieli się stać legalni... , john565 17/09/05 14:49
tak kupił by sobie mysze z windowsem jakby wkońcu nazbirał sobie tych srebrników aby zakupić tego cdka, a tak odcina się tym ludziom drogę do stania się legalnym (legalnym w aspekcie windowsa), no a teraz bedą musieli obejść się smakiemalbo kupić sobie horendalnie drogiego boxa
pozatym oni to chyba pojerdoleni są zdrowo, sprzedaż oemów spadnie na pysk
no ale co tu się przejmować
1 to nie moja firma :P ten cały microszlift,
2 znajdzie sie pewnie sposób żeby to obejść
jeszcze rodzi sie pytanie, co się stanie jak te oszołomy powiążą dizałenie systemu nie jak odtychczas było z mobo ale z resztą wymaganych gratów ?, prędkością prockia itp ? ( zmiana częstotliwości proca / magistrrali = reinstal systemu ??!! :P)f*ck - bla bla bla , bartek_mi 17/09/05 15:18
mam windowsa, mam rachunek/fakture - niech mnie w dupe pocalujadzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Czyli jak , m@rcin 17/09/05 15:37
to jest?? jak teraz kupie oema i będę chciał go zarejestrować lub nie to nie będę mógł go używać?.Czy to działa wstecz?Czy po prostu wycofają oemy z rynku i "nie będzie" można ich dostać?| 13700k| Strix z790 | 3x27 "|
| Nvme 2 TB | AX 860i |
| Rtx 3080 | 2x16 7200 cl 34 | - przeczytaj , Franz 17/09/05 15:57
to spokojnie a nie od razu 3 pytania :DJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - :-) , m@rcin 17/09/05 16:01
wychodzi na to że jak mogę kupic to jest ok...chyba lecę do sklepu he.| 13700k| Strix z790 | 3x27 "|
| Nvme 2 TB | AX 860i |
| Rtx 3080 | 2x16 7200 cl 34 |
- a jak juz kupilem z myszka i zarejestrowalem to dalej moge uzywac ? , zgf1 17/09/05 15:55
...
czy znowu musze kupic :D ?Leave me alone I know what I'm doing! - no bez przesady , Franz 17/09/05 15:58
mozesz uzywacJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą.
- prawda jest , Franz 17/09/05 16:00
taka ze jest to kwestia zalatwienia faktory na "kompletnie zmontowany" komputer na jakakolwiek kwote i do tego sprzedaz winxp . tylko po co tylko kombinowac emule i jazda :DJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - 10 lat temu mialem inny stosunek , kubazzz 17/09/05 16:46
do firmy microsoft. bronilem ich nawet.
Mialem tez oryginalnego W95.
Teraz mam w dupie ich licencje i koncern jako calosc i zycze im wszystkiego najgorszego.
Bill chyba sie msci za czasy szkolne kiedy to jego gnoili koledzy.SM-S908 - masz raacje , Franz 17/09/05 16:47
bo to klienci im robia laske kupujac ich systemy a nie na odwrot...Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - Buahahaha ;) , pachura 17/09/05 18:04
"klienci im robia laske"
- sami sobie jestesmy winni , josh 17/09/05 17:29
To, co robi M$ wynika TYLKO i WYŁACZNIE z jego pozycji monopolistycznej. Ile razy to sie slyszalo, ze jakies tam sądy antymonopolowe chca nalozyc kary dla koncernu za to, czy za tamto i pelno komentarzy w stylu, ze no jak to mozna karac firme za sukces...
Pelno na swiecie fanatykow windowsow, na slowo Linux wykrzykuja, ze oni tego GOWNA nigdy do reki nie wazmą - a ile byś takiemy idiocie nie mówił, że istnienie Linuxa i innych alternatywnych systemów operacyjnych niezależnych firm, jest najlepszą rzeczą jaka mogła się nam wszystkim przytrafić... to ci powiedzą, że bredzisz.
Podobnie sprawa ma się z TP S.A. Oglądałem ostatnio program na TVN24, gdzie tłumaczono, że istnienie tego monopolu kosztuje nas, Polaków ogromne pieniądze. Ktoś powie - odbierzcie część infrastruktury TPSA i dajcie do dyspozycji wszystkim operatorom to będzie lepsza konkurencja. I znowu słychać - JAKIM PRAWEM MOZNA COS ODEBRAC TPSA? TO BEZPRAWIE! Ale fakt, że TPSA buduje sobie te infrastruktury NASZYM kosztem, kosztem wszystkich polaków i firm w Polsce... Obliczono, że monopol TPSA kosztuje nas 30% rachunków jakie im płacimy. Tzn, że usługi powinny być 30-40% tansze, gdyby TPSA nie była monopolistą. A więc 30-40% można im spokojnie zabrać, dać do dyspozycji konkurencji, bo to są nasze pieniądze, a nie kasa TPSA.
Wracając do Microsoftu - wydaje mi się, że tylko dzięki olbrzymiej korupcji nie podzielono nakazami sądowymi Microsoftu na niezależne, konkurujące ze sobą firmy... To by przyniosło jakąś równowage na rynku, dało by szanse na wzrost znaczenia innych systemów operacyjnych, zniesienie monopolu, zmiejszenie cen i KONIEC NADSTAWIANIA WYSMAROWANEJ WAZELINĄ ........... Billowi Gatesowi i całemu zarządowi M$.
Osobiście nie uważam jednak, że M$ jest zły a my jestesmy biedni... Każdy na ich miejscu by korzystał z monopolu tak samo jak oni to robią, może jeszcze bardziej. To monopol trzeba znieść w jakikolwiek sposób a nie narzekać i błagać ich o łaskę!- nie trzeba sięgać po bolszewickie środki typu przymusowy podział. , j23 17/09/05 18:24
Wystarczy to, po co nieśmiało sięga UE i stan Massachuset: administracyjny wymóg używania w administracji, budżetówce i kontaktach z petentami OTWARTYCH FORMATÓW DANYCH. Jeśli dokumenty nie będą w .doc, .xls, .cdr tylko w otwartym darmowym formacie, to każdy będzie sobie sam mógł wybrać najwygodniejszy dla niego program czy system. I to najbardziej boli M$, który swoją pozycję w OS bazuje na monopolu biurowym, a ten ugruntowuje niejawnym formatem miliardów dokumentów zapisanych w MS Office i który wymóg otwartości formatów podał do sądu.
Do tego powinien być zagwarantowany zakaz patentowania softu, oraz znormalizowane, otwarte, jawne protokoły publicznych połączeń sieciowych i jawne formaty zapisu na nośnikach. Jak teraz w Polsce (nie w USA!!!) z pod sankcji praw autorskich powinno być wyjęte postępowanie niezbędne do współpracy lub zachowania kompatybilności (np. reverse engineering formatów danych, protokołów itp.).
To wystarczy. Wtedy szef małego biura będzie mógł, bez obawy o poprawny odczyt i formatowanie, wybrać czy sekretarce Basi do pisania listów wystarczy kobyła OpenOffice, czy też do pisania listów musi mieć kobyłę na sterydach z impantami w postaci MS Office.
I nie chodzi, jak kłamie w pozwach M$ o narzucanie firmie "gorszych" formatów danych: jak chce, to M$ niech dalej używa .doc czy .xls, ale w korespondencji urzędowej obowiązkowe powinny być formaty otwarte (M$ musiałby wbudować eksport/import do tych formatów, co przy ich darmowości i jawności kosztowało by go grosze
Jakoś nikogo nie dziwią normy przemysłowe np. prąd w domowej sieci 230V 50Hz. A to też było narzucone prawnie! Zakłady energetyczne z przyjemnością "opatentowały" by "swoje" parametry np. 190V, 100Hz, inne dla każdego miasta i sprzedawały w swoim sklepie po koszmarnych cenach sprzęt elektryczny do takiej sieci, a od innych producentów pobierały haracz za prawo stosowania 190V, 100Hz... I ścigały użytkowników "nielegalnie" przerabiających na 190V, 100Hz zakupione taniej lodówki 220V, 50Hz...
P.S. Taka historyczna ciekawostka. Linux rozmawia w sieci z Windows przy pomocy SAMBY od JAWNEGO OTWARTEGO protokołu SMB, stworzonego przez... M$! Dlaczego M$ był taki dobry? Ponieważ było to w czasach DOS i Win 3.11, gdy w sieciach królowały Uniksy i Nowell, a M$ w tej dziedzinie się nie liczył. Nawoływał wtedy do jednolitego otwartego standartu, przy pomocy tych samych argumentów jak teraz linuksiarze, w imię dobra użytkownika by ten nie miał problemów z łączeniem różnych kompów w sieci. Oczywiście wraz z rosnącą pozycją rynkową Windows, M$ o swojej idei zapominał, rozbudowując SMB o niejawne dodatki (linuksiarze muszą uciekać się do reverse engineering), co doprowadziło do takiej paranoi że w sieci zaczynają mieć problemy zobaczyć się... różne wersje Windows (nawet 2k bez SP z poźniejszymi SP w pewnych wypadkach)! 90% problemów z zobaczeniem się w LAN różnych wersji Windows jest z tego powodu (zwykle nie chodzi o samo zobaczenie, tylko np. udostępnianie drukarki, łącza itp)!Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor!
- Nareszcie Microsoft poszedl po rozum do glowy i powierzyl napisanie tekstu , Max1 17/09/05 17:53
naszym specjalista:)) A wiadomo ze jak Polakowi zaplaci sie solidnie to i solidnie pracuje.
Krotko mowiac (jezykiem niezadowolonych) jeden zlodziej okazal sie sprytniejszy od drugiego zlodzieja:)).
Jeszcze jedno ,jest ktos kto ma firme produkujaca kompy i zakupuje licencje OEM systemow do tych kompow?? to moze sie pochwali ile placi za taka licencje???? nie jednemu noz w kieszeni by sie otworzyl jak bo wiedzial ze przeplaca za licencje OEM 3-4 krotnie. i to jest bat na tych cwaniakow. Zwyklego Kowalskiego to molo obchodzi bo jak nie ma kompa to kupi z systemem a jak chce zlozyc komp to kupi wtakiej firmie gdzie dostanie legalna kopie systemu razem z podzespolami.
Teraz tylko czekac jak za podatki zabiora sie ci co najlepiej kombinuja aby ich nie placic.:))))))))))) - dodam moze takie utrudnienie , Babek 17/09/05 18:00
w firmie mam komputer z programem do ZUS-u czyli Płatnik oraz rachmistrza.. o ile chyba księgowy jest juz na linuxa jakiś to płatnik oficjalnie nie istnieje i jak tu ze spokojem zainstalować linuxa ( albo cokolwiek alternatywnego ) akurat by pasowal mi jak znalazł tylko pisanie tekstów ( open office ) księgowanie i przelewy oraz włąsnie zus wykonuje się na tym kompie ale niestety nie tylko polityka MS ale także polskich kurde prawodawców i innych śmierdzieli tak kombinują zeby nie było alnternatywy dla Płatnika bo niby bezpieczeńśtwo a komuś po prostu kasa za badziewny program ucieknie. Czyli zatrudniając powyżej 5 osób niestety musisz kupić Windowsa i tyle nie masz wyboru bo tak ZUS chce. :) moze bil wspiera jakoś tajnie podupadający ZUS :)- Napewno nie jest to wygodne , Max1 17/09/05 18:16
Z napisaniem pod lina programu ktory by funkcjonalnoscia odpowiadal programom wymaganym przez ZUS czy kozda inna organizacje nie ma problemu z tym ze ciekawy jestem czy zaplacil bys 1-2 tys zl rocznie za licencje takiego programu????? Janosikow jakos nie widze piszacych dobre programy i rozdajacych za friko . Nie ma problemu zorganizowac 10-20 ludzi znajacych lina i umiejacych pisac z tym ze za kilkanascie miesiecy pracy ( i to dobrej pracy) cos chyba nalezy sie ???
Jezeli jest tylu chcetnych do rozwijania platformy Lina to czemu nie pisza dobrego oprogramowania i rozdaja za friko???? wtedy wszyscy beda zadowoleni , Bil padnie i wszycsy przejda na Lina i beda sie cieszyc ze wszytko za friko.. ( to tylko bujna wyobraznia) ; zycie jest ciekawsze:)))- tak tylko tutaj boj nie toczy sie kto napisze ten program... , rulezDC 17/09/05 18:59
tylko o udostepnienie formatu danych pliku kdu przez ZUS. Przeciez program jest juz zrobiony (JANOSIK), wszystko sie rozbija o format wymiany danych
Platnika mozna uruchomic z pod aplikacji Wine, sa nawet tutoriale jak to zrobic
A co do firm, powiem ze swojego podworka, niestety systemy na ktorych musze pracowac sa jedynie napisane na sluszny system (zarowno serwer baz danych jak i klienci), no i dzwonie jednego z najwiekszych polskich firm informatycznych (producent) i sie pytam czy jest szana wydania tego oprogramowania to mnie wysmiali i mi gosc prosto dal do zrozumienia ze oni sie z M$ wspieraja i nie ma co liczyc na takie cos
A jak myslicie po co Bill gates spotykal sie z L. milerem jakis czas temu, co sobie odwiedzil egzotyczny kraj, bo Polska to jest jakis liczacy sie kraj, nei wszystko sie rozbija o kasekoniec koniec koniec - nawet nie o format niestety: , j23 17/09/05 19:24
jak wyjaśniłem niżej ZUS ODMAWIA AKCEPTACJI DANYCH Z INNYCH PROGRAMÓW. Przedsiębiorca nie będzie ryzykował w sprawach karno-skarbowych! Wystarczy że ZUS oznajmi że przedsiębiorca nie wysłał zeznania, a potwierdzenie wysyłki z programu innego niż Płatnik nie jest dla ZUS dowodem... I d... blada!Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor!
- facet, ależ ciemnotę ludziom wciskasz! Zapoznaj się z historią Janosika , j23 17/09/05 19:19
i przestań pisać głupoty. NIE MA ŻADNYCH problemów z darmowymi bardzo dobrymi programami open source do POPULARNYCH zastosowań! Dlatego jest takie multum playerów muzyki, video czy programów pocztowych. Trochę gorzej jest gdy program musi być wypasiony, dlatego nie ma dużo konkurentów OpenOffice, GIMPa czy Scribusa, ale i tu da się żyć (choć w pewnych dziedzinach jak np. obróbka video soft ma przed sobą wiele do zrobienia). Natomiast nie ma co za bardzo licznyć że firma znajdzie darmowy linuksowy soft np. do sterowania jakimś modelem nietypowej obrabiarki numerycznej...
Z Janosikiem/Płatnikiem wprowadzasz w błąd. Były ZASTĘPY CHĘTNYCH do tego projektu. ZA DARMO! W głowie im się nie mieściło że ZUS wolał ZAPŁACIĆ DZIESIĄTKI MILIONÓW PROKOMOWI tylko za licencję (Płatnik NIE JEST WŁASNOŚCIĄ ZUS!!!) niż mieć coś lepszego ZA DARMO. Chętni byli z wielu powodów. Między innymi chyba każdy programista starający się o pracę w Polsce chciałby mieć w CV że jest autorem/współautorem programu używanego przez SETKI TYSIĘCY firm. Mógłby ewentualnemu pracodawcy POKAZAĆ KOD i pochwalić się stylem programowania, co nie jest możliwe gdy program nie jest na licencji Open Source. I nie należy zapominać że SAMA NAZWA TAKIEGO PROGRAMU czy nawet NAZWA AUTORA byłaby WARTYM MAJĄTEK ZNAKIEM TOWAROWYM. Do tego powierzchnia reklamowa na programie... Sądzisz że np. taki bank BRE czy inne nie zasponsorowałby ciężką kasą twórców takiego programu w zamian by nazywał się np. BRE Płatnik i był obecny w setkach tysięcy firm?
Niestety ZUS wolał PROKOM. Co więcej "utajniono" format danych. Tak "mocno" że go złamano bodaj w 3 tyg... Nic to nie dało bo ZUS oświadczył że NIE BĘDZIE PRZYJMOWAŁ DANYCH Z INNYCH PROGRAMÓW NIŻ PŁATNIK I NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA DANE DOSTARCZONE INNYM PROGRAMEM! W tym momencie robienie klonu Płatnika pod Linuksem mija się z celem, bo firma nie zaryzykuje prblemów karno-skarbowych z ZUS! W ten sposób POLSKA STAŁA SIĘ JEDYNYM PAŃSTWEM NA ŚWIECIE ZMUSZAJĄCYM FIRMY DO OBOWIĄZKOWEGO ZAKUPU M$ WINDOWS! Gdzie tu jest urząd antymonopolowy?!!!
P.S. Płatnika da się odpalić pod Linuksem na WINE. Niestety Prokom zadbał o monopol M$ i do działania płatnika są wymagane biblioteki od Internet Explorera. IE jest co prawda do pobrania za darmo, ale licencja zezwala go odpalać wyłącznie na Windows! Więc odpalanie Płatnika pod WINE z użyciem bibliotek IE jest nielegalne!Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - Kolego , ciemnoty nie wciskam ,glupot nie pisze. , Max1 17/09/05 19:40
jest demokracja ?? jest ,jest wolnosc slowa ?? jest , nikogo w tekscie pisanym nie obrazilem i nie mam takiego zamiaru ale Ty widze ze bojowo jestes nastawiony . Masz swoje zdanie to fajnie jak madre to podziel sie z innymi . Popularne programy to jeszcze malo aby nazwac je specjalistycznymi , czlowieku playerami MP3 czy innymi smieciami
reklamujesz Lina??? ja lina znam od ponad 20 lat i raczej czym innym go reklamuje , ale kazdy robi jak uwaza i mnie nic do tego czym Ty go reklamujesz.
A co ZUS wolal to nie moj interes ja wiem co ja wole i to mnie kreci a nie marudzenie i wyzywanie wszytkich wkolo lub dopinanie im odpowiednich " wyrazow"
Tak ze ja mam swoj ponkt widzenia na to Ty masz swoj z tym ze ja Ci nie wciskam ze piszesz glupoty i inne farmazony natomiast Ty chcesz mi nazucis jedyny sluszny kierunek myslenia ale nie zemna kolego te przepychanki lubisz ludzia dopiekac to Twoj interes z tym ze ludzie widza co robisz.
Pozd, wiecej optymizmu i radosci z zycia.- [OT] zdajesz sobie sprawe, ze sie kompromitujesz ? , daver 17/09/05 19:50
j/wI use arch btw - hmm , gorky 17/09/05 23:30
cyt 1: "ja lina znam od ponad 20 lat i raczej czym innym go reklamuje"
a mino to piszesz:
cyt 2: "Janosikow jakos nie widze piszacych dobre programy i rozdajacych za friko"
cyt 3: "Jezeli jest tylu chcetnych do rozwijania platformy Lina to czemu nie pisza dobrego oprogramowania i rozdaja za friko?"
wiec jeszcze pare adresow jakby ktos byl nie w temacie:
http://sourceforge.net
http://freshmeat.net
http://www.kernel.org/ - stary, nie kompromituj się , kicior 18/09/05 13:19
linux powstał w 1991 r. Piszesz rzeczy świadczące o tym, że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Wg Ciebie wygląda na to, że Linus Torvalds napisał coś co Ty używałeś wtedy już 6 lat, a Sergiusz Pawłowicz to pewnie vicedyrektor ZUS-u (o rany, ale byłaby jazda wtedy :)
PS Nikt tu nie chce akurat na Ciebie najeżdżać, ale jeśli wdajesz się w dyskusję, to argumenty powinny mieć coś wspólnego z prawdą, inaczej zostaniesz bezlitośnie zjechany, tak niestety bywa.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|