Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » sofolok 13:32
 » Doczu 13:31
 » palioza 13:30
 » Miron 13:30
 » bmiluch 13:27
 » Matti 13:26
 » 5eba 13:25
 » okobar 13:25
 » pwil2 13:24
 » Guli 13:18
 » rainy 13:16
 » Wojtekar 13:12
 » Artaa 13:11
 » Kelso1 13:07
 » mo2 13:02
 » Promilus 13:01
 » bajbusek 12:54
 » marcin502 12:51
 » JE Jacaw 12:50
 » Wedrowiec 12:47

 Dzisiaj przeczytano
 21387 postów,
 wczoraj 27192

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Project IGI - ile fps?????!!!!! , Ament 5/04/01 23:56
Wyczytalem w necie pare dni temu o tej gierze i zapodalem ja sobie dzisiaj na talerz (HDD)... Akurat na plytce byl patch do spolszczenia (choc smigam w ang. ale po co wytezac dodatkowo szare komorki)... Wszystko bajer... Po instalacji z przyzwyczajenia:) zapuszczal full detal i 1280*1024*16 (wiecej nie pociagnie moj CTX 15") i widze dosc wkur...... szarpanie... O tyle mnie to zdziwilo ze engine i widoki w gierze nie rzucaja na kolana - hmmm... powiedzialbym nawet ze cieniutko...
Zciagam rozdzielczosc do 1024*768*32 i to samo... Po kilku probach z innymi rozdzialkami zapuscilem Frapsa (pokazuje ilosc fps w D3D - dla niewiedzacych)... I okazalo sie ze w 1280*1024 jest ~18 a w 640*480 ~ 27...

Moj config to: Celek II 950, Annihilator Pro 150/340, 192MB RAM... Wszystko skonfigurowane na max wydajnosc...

Moje pytanie brzmi: czy silnik tej giery to cos ala DeltaForce II (gdzie nie pomogloby nawet 2 proce kazdy po 1GHz) czy jest jakis patch do tej gierki ktory daje jej kopa???

pozdr

Ament

I
-AMENT-
I

  1. Cóż... , Jaceqp 6/04/01 00:31
    ... sam pogrywałem w demko na Cel 400@500, 128 MB, GeForce2 MX... Tylko że wtedy słabe fps nie dziwiło zbytnio... Doczekałem się zmiany płyty i proca... I teraz mam Duron700+MSI K7T Pro2A+ reszta j.w. ... I na takim konfigu (mówię cały czas o demku... do fulla jak na razie nie mam dostępu)... w 800x600 (a nawet w 1024x768) chodzi płynnie...

    Ale chyba od razu w oczy rzuca się fakt że masz trochę lepszy konfig... Tak więc niby nie powinieneś mieć problemów...
    Skoro twierdzisz, że masz dobrze skonfigurowany system, jedynym wyjaśnieniem może być słabo zoptymalizowana gra, lub problem z współpracą np. twej karty i gry (to też się czasem zdarza...)...
    Cóż... W tej chwili pozostaje tylko szukać patcha... Ja go osobiście nie mam, ale jeśli rzeczywiście istnieje to nie powinieneś mieć problemów z jego znalezieniem w sieci...

    PS. Czytałem recenzję Project IGI w jednej gazecie... Oni też zauważyli, że gra nie grzeszy płynnością...

    pozdr.
    Jaceqp

    i5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
    R9 270x

  2. max 30 , DirT 6/04/01 01:52
    tak działa ten engine, więc nawet na low detail i w niskiej rozdziałce da max 30 fpssam to próbowałem oraz potwierdziła to jedna z ecenzji na zachodnich sitach
    btw gra ma chyba większe wymagania od giants a nie wygląda a tak pięknie

  3. Hmmm.. , konraf 6/04/01 08:49
    Witam

    Ja już ukończyłem IGI. W 1024*768 chodzi bardzo ładnie (na Duron 600, Elsa MX, 196 MB RAM i SB Live).
    Pamiętam, że wcześniej miałem Yamaha 744 i gra skakała nieziemsko. Po zakupieniu Live'a jest ok. Może tu leży problem?

    Pozdrawiam

    Bartek

    Bartek
    www.aztec.pl
    konraf@aztec.pl

  4. też skończyłem... , kojot 6/04/01 13:13
    Project IGI w 1024X768 chodził płynnie (PIII800@960,asus7700,ram 256 infineon,sb live)na poprzedniej grafice riva tnt2 ultra trochę sie przycinała


    pozdrawiam

    pomyśl, zanim napiszesz coś
    głupiego...

    1. To zależy co znaczy płynnie... , Flash 6/04/01 16:25
      Dobiłem do 7 misji i zaczynam się powoli wqżać bo po przesiadce z GF1 na GF2 w ogóle nie przybyło efpsów... Tzn może coś przybyło, ale niezauważalnie - czy 800x600 czy 1024x768 16/32 bit gra nie przekracza 40 klatek/s. Barszcz jak rzadko. Czasami kopnie w zamkniętych pomieszczeniach. Nie można powiedzieć że się gra przycina, ale przez to strasznie traci na dynamice a nie wygląda revelacyjne - kanciaste łokcie, łączenia textur itp. Reszta configu 384mb RAM, sb live, PIII 800@936

  5. za wolno , Killer 7/04/01 11:59
    mam PIII 500
    Gforce2MX i 256MB-ramu
    i w2k na 800x600x32 da się grać
    ale cos okolo 24-26 fps
    kiepsko a grafika wcale nie taka rewelacyjna :((

    Kiedyś normą był ogół a nie margines...

  6. Wniosek... , Ament 7/04/01 17:07
    Gierka nie jest zla ale silnik do dupy...

    pozdr

    I
    -AMENT-
    I

  7. a wiec... , Duckman 8/04/01 22:24
    P3-1050(7x150) 256mb 2-2-2. Gf 2 GTS 32mb (220-370) LIVE! I gra smiga na fuul detail (demko) w 1280. Tylko ze mam slaby monitor. I smigam w 1024 a to juz wogole poezja :)

    P4 3200/3800 64 bit
    1024DDr2 533mhz dual DDR,
    gigabyte, R800xl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL