Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowo¶ci
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » dugi 18:51
 » @GUTEK@ 18:51
 » bieniek 18:45
 » Zbyszek.J 18:44
 » myszon 18:44
 » KHot 18:40
 » Ament 18:40
 » krismel 18:36
 » madsheep 18:36
 » teneo 18:34
 » waski 18:32
 » Kenny 18:27
 » bmiluch 18:26
 » Dexter 18:25
 » XepeR 18:23
 » 5eba 18:22
 » McWandal 18:21
 » R_I_P_ 18:13
 » rooter666 18:12
 » Fasola 18:07

 Dzisiaj przeczytano
 47908 postów,
 wczoraj 29788

 Szybkie ładowanie
 jest:
wył±czone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O ¦ Ć
    

Zakup dyskow HDD w sklepach online i wysylka , Portal 2/01/06 10:01
Witam
Powiedcie mi jak odbywa sie wysylka zakupionych dyskow w sklepach internetowch - czy sa one dobrze zapakowane przed uszkdzeniem ( jakies specjalne pakowanie itp)
Chce zakupic dysk w sklepie internetowym ale chce aby dotarl bez zadnych niespodzianek ( przesylka kurierem) , druga spraa jest to ze w razie czego ( uszkodzenia) serwisy zadaja aby dysk zostal odeslany do nich w dobrze zapakowanym opakowaniu - czy w takim razie gdy otrzymam paczke ze sklepu to zawartosc jej ( jakies gabki czy moze wyprofilowany scyropian na dysk) da sie uzyzc w razie czegos do wysylki do serwisu ?
Jak sklepy online pakuja owe dyski i jak zabezpieczaja na czas transportu do klienta ?

  1. ostatnio kupywalem hdd.... , w1lko 2/01/06 10:12
    zakupilem troche czesi w komputroniku, po otrzymaniu czesci okazalo sie ze dysk nie dziala (wyskakiwaly jakies bledy). Dysk byl zapakowany w folie babelkowa i w pudelko po karcie graficznej. Zglosilem reklamacje nastepnego dnia od otrzymania dysku, wyslalem na koszt firmy komputronik i wymienili mi na nowy bez problemu. Nowy dysk przyjechal zapakowany w folie babelkowa i w pudelko po procesorze. Nowy dysk dziala ;-) Polecam komputronik.pl nie ma tam problemow z reklamacjami.

    1. tez tam mialem zamiar kupic , Portal 2/01/06 10:23
      ale cos mi sie wydaje ze folia bobelkowa to bardzo prymitywne zabezpieczenie przy wysylce nawet kurierem - przecierz te paczki sa sosrtowane maszynowo - recznie tylko te ktore maja umieszczona dodatkowa oplate "ostroznie" ale zaden sklep takiej wysylki nie robi
      Troche mnie wystraszyles ta folia bobelkowa:) - myslalem ze maja przygotowane jakies specjalnie kartoniki , scyropian itp - przecierz dyski sa takiej samej wielkosci wiec jeden wymiar

  2. hmm , DrLamok 2/01/06 10:36
    w Uk kupowałem dysk w Microdirect http://www.microdirect.co.uk/

    dysk doszedł ¶wietnie zapakowany, otoczony z wszystkich stron 5cm warstw± g±bki w pudełku z grubego kartonu.. wszystko idealnie dopasowane tak zeby nic w ¶rodku nie latało

    jak to jest w polskich sklepach online to niestety nie wiem bo nie kupowałem

  3. robiono badania i wbrew pozorom , Iza WGK 2/01/06 12:46
    folia b±belkowa jest lepszym zabezpieczeniem.
    Przeciez te dyski przebywaja dluuuga droge: z Chin nie plyna na poduszkach, potem jada do dystrybutora, od disti przesylka do sklepu: myslisz ze tam im sie nic nie dzieje?

    My standardowo szczelnie wypelniamy pudelko, nie ma prawa nic sie stac. A wysylamy mnostwo HDD i to POCZTA!! 100% nic sie nie dzieje (mówię o uszkodzeniach w czasie transportu), znaczy się mój system pakowania działa:)

    How fortunate the man with none ...

    1. taaak robiono takie badania :) , waski 2/01/06 17:54
      np. w brainiacu hehe:
      http://www.twojepc.pl/boardPytanie104538.htm

      SNAFU
      Situation Normal, All Fucked Up

  4. kup u Izy , Deus ex machine 2/01/06 14:21
    i nie bedziesz mial problemu z gwarancja, a moze jakis upst dla TPCowca wytargujesz .)

    "Uti non Abuti"

    1. sa upusty na haslo TPC:P :) , Iza WGK 2/01/06 14:23
      proszę się dowiadywać ;)

      How fortunate the man with none ...

    2. ale u Izy nie ma nowosci wsrod dyskow , Portal 2/01/06 16:18
      tzn nwych baracud z serii 7200.9 SATA II ( mowa o wszystkich dyskach z tej serii ktore ukazaly sie juz jakies dwa tygodnie temu prawie we wszystkich sklepach)

      1. nie sugeruj się cennikiem , Iza WGK 2/01/06 17:02
        napisz czego szukasz mam dostęp do wszystkiego prawie
        (przecież sklepy też nie maj± na półkach, tyslko prosto z hurtowni, więc tak jak ja) napisz który konkretnie proszę

        How fortunate the man with none ...

        1. a wiec , Portal 2/01/06 17:05
          interesuje mnie dysk Seagate Baracuda 7200.9 300GB SATA II cache 16MB - czy moze posiadasz go ? jaka cena ? jaki okres gwarancji ?

        2. dostalem juz odpowiedz na emaila , Portal 2/01/06 17:26
          popatrze jakie ceny maja inne sklepy i jak cos to sie odezwie - cena jak na razie bardzo zachecajaca ( w opisie dysku maly blad - te dyski maja 11ms jako czas dostepu a nie 8 jak napisalas)
          Szkoda ze nie macie podpisanej jakiejs dobrej umwy z firma kurierksa - wtedy ceny byly by nizsze przy wysylce kurierem

  5. Zakupilem pewnego razu dysk w komputroniku , ziomal 2/01/06 16:23
    Przyjechal w folii bombelkowej i podelku po karcie sieciowej na desce rozdzielczej kierowcy.
    Dysk ow padl po 2 tygodniach. Oddalem, przyslali nowy w folii bombelkowej otoczony gapka w pudelkupo butach wypelnionym styropianem. Dysk chodzi 2 lata.

  6. ech , niechce Was martwic ale ludzie w sklepach , luckyluc 2/01/06 17:32
    nie dbaja o sprzet ktory potem kupujemy, wiec dobrze jest kupowac towar ktory ma dluga gwarancje i dobrze sie zorientowac czy sprzet jest naprawiany w razie uszkodzenia czy tez wymieniany na nowy. Sam nie raz widzialem jak dyski , procesory i inne czesci lataly - tak lataly :/ wiec zycze udanych zakupow...

    // Get rich or die tryin.

    1. a ja zas widzialem jak niektore sklepy , Portal 2/01/06 17:38
      otrzymuja dyski w specjalnych wyprofilowanych gabkach - taki karton gabkowo-scyropianowy w ktory wsadza sie dyski - fajna sprawa:)

    2. znaczy sie , Nikita_Bennet 2/01/06 20:37
      przychodzi paczka i przelatue po podlodze albo nad podloga od biurka osoby sprawdzajacej do serwisu. ewentualnie przy problemah ze zlozeniem kompa przez serwisanta - zgarnia wszystko taki jeden ze stolu do pudla jak leci i wpycha byle gdzie az przyjdzie mu do glowy jak to zlozyc. z tymi przypadkami sie spotkalem

      nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

  7. przy okazji , MayheM 2/01/06 18:34
    kupilem w rodzimym sklepie (TPC) zestaw komputyerowy + UPSa. Pech chcial, ze przywiozl go DHL. Komp byl dla kolezanki z pracy.
    Obudowa - odlamane kolki mocujace przedni panel (otwieralem pudelko, bo widzialem ze podarte na boku, ale obudowa byla cala, wiec dalej nie rozbieralem.
    UPS - nie daje znaku zycia
    HDD - po nagraniu danych wszystko zniknelo ( o czym pisalem posta niedawno), na szczescie dane odzyskane, ale dysk co jakis czas wydaje z suiebie jakis dziwny jęk, i boje sie o przyszlsoc danych.
    Plyta glowna/klawiatura (jeszcze nie wyizolowalem winowajcy) - kij wie co, ale raz sie komp zawiesil, i klawka nie dziala. Bios nie wykrywa braku klawki, wiec podejrzewam, ze zwalone jest wejscie na klawe.
    Jednym slowem full wypas.
    Nie wspomne, ze niedawno DHL przywozil mojemu bratu monitor, ktory sie wysypal z pudelka po otwarciu, reklamacja trwala miesiac.
    Wiec to, czy dysk bedzie Ci dzialal, zalezy tylko od zbiegu okolicznosci niestety, bo nawet jak bedzie w kilogramie styropianu, to jak nim kurier pierdzielnie, to moze byc po ptokach.

    Pozdr i zycze szczescia.

  8. a tak propo dyzkow i ich gwarancji , Portal 2/01/06 18:37
    czemu polscy sprzedwacy ( hurtownicy) daja tylko 3 lata skoro producent az 5 lat ? czy w innych krajach tez jest taka polityka ?

    1. KOSZTY i jeszcze raz KOSZTY !!! , zartie 2/01/06 19:32
      To jest teraz najważniejszy bożek, nie tylko w tej branży zreszt± :-(

      Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

    2. sklepy najczesciej daja tyle ile same dostaja , Iza WGK 2/01/06 21:11
      a moga dac mniej: rok, wogole. Jesli producent cos GWARANTUJE to znaczy ze on sie zobowiazuje a nie sklep i on jest GWARANTEM i z nim to załatwia, nie można sklepowi czego¶ nakazać

      How fortunate the man with none ...

    3. taaa, sklepiki i ich gwarancje , Dygnitarz/Wiche 2/01/06 22:42
      Często bywa tak, że szybciej będzie załatwić wymianę gwarancyjn± z producentem, niż sklepem, w którym się kupowało. Pozdrowienia dla pracowników Seagate.

      "Dziękuję niebu, że we wszystkich
      swoich instynktach pozostałem Polakiem."
      Friedrich Nietzsche

  9. Kupowałem w proline , scheryf1 3/01/06 14:17
    Seagate 7200.9 120 GB, przyszła zapakowana w firmowe opakowanie owinięte kilkucentymetrowej grubo¶ci warstw± folii b±belkowej, spakowany w pudle razem z monitorem. Działa sprawnie. Pozdrawiam.

    Dobrze jest, ale w łeb sobie jeszcze
    strzelać nie należy.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL