Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 22 czerwca 2005 
    

Jetway 939GT4-STD-G


Autor: Adam | źródło: OCWorkbench | 08:29
(13)
Firma Jetway oferuje nietypową płytę główną o nazwie 939GT4-STD-G, zbudowaną na bazie chipsetu nVidia nForce 4 SLI. Rzucającym się w oczy rozwiązaniem są trzy sloty PCI-Express x16 dla kart graficznych - taka konfiguracja ma ułatwić uruchamianie trybu SLI. Jeśli korzystamy z jednej karty graficznej umieszczamy ją w żółtym slocie po środku a jeśli chcemy wykorzystać dwie karty w trybie SLI umieszczamy je w zielonych slotach i łączymy mostkiem SLI. Rozwiązanie to eliminuje konieczność przełączania trybów pracy, znaną z innych płyt na tym chipsecie. Oprócz tego płyta oferuje gniazdo Socket 939 dla procesorów AMD K8, 4 porty Serial-ATA II, jedno złącze PCI-Express x4 i trzy PCI.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Nie wiem... taka sobie... (autor: DAWIDUS | data: 22/06/05 | godz.: 09:16)
    Dla mnie ta firma jakoś Biedronką smierdzi... kiedyś miałem kompa na płycie Jetway... i źle to wspominam... jak nie grafa jej nie pasowała... to Ram... lipa... ale to tylko moja osobista opinia i nie zamierzam jej nikomu narzucać...

  2. Wiem ze sie czepiam... (autor: Brendyman | data: 22/06/05 | godz.: 10:31)
    ...ale ta plyta wyglada jak pisanka, bez obrazy ale juz wolalem zielono-bialo-czarne plyty z epoki Pentium, co do mozliwosci to pewnie nie jest taka zla, natomiast popieram przedmowce ze ta firma zalatuje troche low-endem (moze sie myle ale jakos dobrego zdania o niej nie mam :( )

  3. Da się na tym coś "pokręcić" ? (autor: Spookie | data: 22/06/05 | godz.: 10:37)
    Może ktoś wie gdzie jest do tej płyty manual ? [chodzi mi o możliwości o/c...] i jaka jest orientacyja cena tego "czegoś" ?

  4. Spookie.... (autor: Andrzej | data: 22/06/05 | godz.: 10:50)
    do o/c wybierz jakas przyzwoita marke ... no chyba , ze chcesz tylko "cos" podkrecic :-)

  5. o fachowcy, (autor: Alien | data: 22/06/05 | godz.: 11:08)
    na podstawie koloru laminatu/slotów ocenili płytę jako low-end.
    Jak się czyta niektóre internetowe komunały to ręce opadają...podaję notowania na chwilę obecną:jak nagrywarka to musi być LG, aparat = Canon, telefon = Nokia, płyta = Gigabyte etc. A najlepiej, że to się zmienia w cyklach co 3-4 miesiące (niektóre dłużej) i potem jak pojawi się news o produkcie którego tzw. "ogół internautów" czy też "durnota masowa" nie zna to nikt nawet nie zada sobie trudu cos się dowiedzieć/poczytać tylko lecą teksty j/w.
    Spookie: strona producenta www.jetway.com.tw
    nie sądzę, żeby ta płyta była już dostępna w Polsce
    PS. tu w zasadzie nie chodzi o Jetway'a - tak mi się zebrało - ale płyty Jetway'a przeszły mi przez ręce i np. N2PAP Ultra to wg. mnie jedna z lepszych płyt (właśnie pod O/C) pod socket A - nie wiem jak w chwilii obecnej ale na pewno nie stawiał bym Jetwaya razem z ECS/Matsonic/Asrock i inne tego typu, a już na pewno nie ocenial bym po notce i obrazku.
    Pozdrawiam


  6. Alien (autor: Brendyman | data: 22/06/05 | godz.: 13:03)
    ...wielki fachowcu, przeczytaj to co napisalem jeszcze raz i pokaz mi gdzie pisze ze kolorki (dobrane paskudnie) swiadcza o tym ze to low-end? Poza tym IMHO Gigabyte jest do d... (mialem plyte, mam grafike - nigdy wiecej), ostatnia dobra Nokia to 6310i a na aparatach sie nie znam ale moj Olympus mi wystarcza. Wiec "fachowcu" wypchaj sie swoimi wykladami o "ogole internautow" i "durnocie masowej".

  7. Brendyman (autor: Alien | data: 22/06/05 | godz.: 13:31)
    quote "wyglada jak pisanka" "zalatuje troche low-endem"
    skąd wysnułeś to ostatnie ?
    JA się nie uważam za fachowca - nie wiem to nie piszę w komentarzach.
    Kolega napisał, ty podchwyciłeś - pomnóż to wielokrotnie i to właśnie "durnota masowa" internetu


  8. Alien... (autor: DAWIDUS | data: 22/06/05 | godz.: 16:05)
    Ja naisałem swoją opinie, komentarz... w końcu ma do tego prawo... jak tobie sie podoba Jetway to git, ja jej dobrze nie wspominam... ale z durnotą masową to chyba deko przesadziłeś... ale to też tylko moja opinia...

  9. Alien (autor: El Vis | data: 22/06/05 | godz.: 19:15)
    Ja natomiast ASrocka nie położył bym na jedej półce z ESC czy Matsonic. Przez ręce przewinęło mi się od ch.u.olery ASrocków i zawsze, zawsze wszystko było gites. Są one mało funkcjonalne ale nie ma z nimi absolutnie żadnych kłopotów :]

  10. Alien (autor: Macius | data: 22/06/05 | godz.: 21:34)
    Widzisz, problemy sa dwa:
    1) doswiadczenie - to cos takiego, co powoduje ze jedno spojrzenie na produkt pozwala podjac wstepna ocene: badziew-nie badziew. Jetway nigdy nie uchodzil za bezproblemowy produkt, wrecz przeciwnie. Mialem sporo jaj z pierwsza dostepna w Inter-Es plyta na KX133 wlasnie od JW. Potem jeszcze krotki i bolesny epizod z czyms na S7 i Slot1 czy S370 na BX i dalismy sobie spokoj. Co bylo slusznym podejsciem, patrzac na opinie o JW w necie...
    2) Wyglad. Coz, od dawna wiadomo ze produkt jest albo dobry, albo efektowny. I to sie w wiekszosci przypadkow sprawdza - jesli producent skupi sie na designie, zabraknie mu czasu na wlasciwa czesc i na odwrot. Sa chlubne wyjatki, laczace styl z jakoscia (Apple, iRiver), ale to jest sprzet innej klasy i za inne pieniadze. JW stanowi low-end, wiec tego typu kolorowe sloty na wzor wiejskiej dyskoteki moga jedynie byc ostrzezeniem, ze wiecej czasu poswiecono wygladowi niz jakosci...


  11. Alien (autor: Brendyman | data: 22/06/05 | godz.: 23:50)
    quote "quote "wyglada jak pisanka" "zalatuje troche low-endem" ", a teraz popatrz co jest napisane POMIEDZY tymi dwoma cytatami, co widzimy? quote "...bez obrazy ale juz wolalem zielono-bialo-czarne plyty z epoki Pentium, co do mozliwosci to pewnie nie jest taka zla, natomiast popieram przedmowce ze ta firma...". PLYTA wyglada jak pisanka, a FIRMA zalatuje low-endem. Get it??

  12. Macius (autor: Alien | data: 23/06/05 | godz.: 09:28)
    Re 1) chylę czoło - no kurde mastaha "jedno spojrzenie na produkt pozwala podjac wstepna ocene"
    Re 2) eee..kobieta? sam wymyśliłeś tą teorię - ja myślałem, że tyle gustów ilu ludzi

    Ludzie, wydaliście opinię o produkcie czytając parozdaniową notkę i oglądając niewyraźny obrazek. JW jak KAŻDA firma ma na pewno lepsze i gorsze modele.
    A w ogóle to uzasadniacie coś, co akurat nie jest istotne. Nie chodzi o to, że JW jest taką czy siaką firmą, a nawet nie chodzi o ten produkt, tylko że ludzie nauczyli się wydawać oceny na podstawie tego, czy cos coś "trendy" w necie czy nie.
    Pozdrawiam. Z mojej strony EOT.


  13. Alien (autor: Macius | data: 23/06/05 | godz.: 14:15)
    Przykre ze nie rozumiesz slowa "wstepna"
    Polecam zakup slownika


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.