Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 26 kwietnia 2006 
    

Intel pierwszy z obsługą DirectX 10


Autor: Adam | źródło: DigitLife | 20:10
(7)
Według informacji przedstawionych przez serwis HKEPC Intel - prawdopodobnie jako pierwszy - wprowadzi na rynek układ graficzny zgodny z DirectX 10.0 oraz ShaderModel 4.0. Zostanie on zintegrowany w nadchodzącym chipsecie G965, znanym także jako Broadwater. Chipset ten ma obsługiwać procesory Intela z FSB 533, 800 i 1066 MHz jak również pamięci DDR2-800 a zintegrowany układ graficzny nosi nazwę GMA 965. Jego taktowanie ma wynosić 400 MHz i będzie on korzystać z 256 MB pamięci, wydzielonych z pamięci systemowej komputerowej. Układ ten ma się pojawić w sprzedaży na początku przyszłego roku.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. wow (autor: sol4rlag | data: 26/04/06 | godz.: 21:12)
    czyżby zintegrowana karta graficzna, która będzie się nadawać do czegoś bardziej ambitnego niż wyświetlanie tekstu ?!

  2. heh... (autor: MatiZ | data: 26/04/06 | godz.: 21:32)
    ja mam GeForca 6600gt i nie moge w codzie sobie ustawic directx 9.0 bo sie tnie :/ wiec tak samo lub gorzej bedzie wykorzystane w tej karcie

  3. Bardzo dobrze (autor: Movi | data: 26/04/06 | godz.: 23:44)
    Na windows Vista w sam raz, dla tych co uzywają. Na linuxa jak ulał - panowie z Intela chętnie się dzielą.

  4. sol4lag (autor: Goomich | data: 27/04/06 | godz.: 13:40)
    Tak, będzie się nadawać do wyświetlania Aero w Viście.

  5. jak jeszcze wypuszczą dobre stery do linuksa, (autor: zbiggy | data: 27/04/06 | godz.: 18:50)
    które udostępnią te wszystkie wypasione funkcje to zamienię tandem nvidia + AMD na Intel. To byłby powrót do Intela po 10 latach przerwy. I kto by pomyślał, że DX10 poraz pierwszy u Intela :-)

  6. To że pierwsze u wIntela (autor: Mav | data: 28/04/06 | godz.: 03:47)
    to akurat nic nie znaczy skoro wydajność tego czegoś będzie jak zwykle taka że nie będzie się nadawać do niczego więcej niż wyżej wymienionego Aero...

  7. LOL (autor: Poke | data: 29/04/06 | godz.: 12:14)
    I "super" shadery 3.0 juz nie sa przyszlosciowe. Alez bzdury...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.