Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 28 kwietnia 2008 
    

Nvidia GT200 w lipcu


Autor: Zbyszek | źródło: VR-Zone | 08:59
(59)
Jak twierdzi serwis VR-Zone, już w lipcu na rynek trafią nowe kart graficzne marki Nvidia wyposażone w chip GT200. Akceleratory, które wcześniej zapowiadane były na przełom 3 i 4 kwartału 2008 roku, otrzymają nazwy GeForce 9900 GTX oraz GTS. Obie karty mają różnić się między innymi szerokością magistrali pamięci - 512-bit w modelu GTX oraz 448-bit w GTS. Ponadto jak twierdzi VR-Zone, decyzja o przyśpieszeniu premiery GT200 została podjęta po ostatnich informacjach o RV770. Nvidia przewiduje, że układ ten będzie bardziej wydajny nawet od 55-nanometrowego G92b.

Po wprowadzeniu kart z GT200 z oferty zniknąć mają GeForce 9800 GX2 oraz GTX. W sprzedaży pojawi się natomiast GeForce 9800GT bazujący na 55-nm G92.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Czyli to (autor: antrax | data: 28/04/08 | godz.: 09:08)
    jednak prawda z RV770, skoro Nvidia się przestraszyła i przyspiesza premierę swojej Hi end-dowych kart

  2. chciałbym w to wierzyć (autor: Kriomag | data: 28/04/08 | godz.: 10:02)
    (że RV770 to będzie potwór) ale chyba łatwo się domyślić, że wyjdzie jak zawsze: na papierze wilk, w praktyce owieczka... Natomiast co do nvidii to wiadomo, niby na papierze słabsza a w praktyce zje tą owieczkę na śniadanie...

  3. antrax (autor: morgi | data: 28/04/08 | godz.: 10:38)
    Po prostu zal ati, ale oni juz wiedza, ze daremnie walcza o korone i zaszczyty, bo lanie dostaną zasluzone. Nvidia nie dala sie nigdy zaskoczyc, a tylko raz zaekperymentowala bardzo pechowo.

  4. @Kriomag (autor: rainy | data: 28/04/08 | godz.: 10:45)
    To dosyć logiczne że jeżeli przyspiesza się premierę nowej generacji kart (dysponując szybszymi układami w tym momencie) to oznacza to jednak zaniepokojenie odpowiedzią konkurenta.

  5. Tak Morgi (autor: antrax | data: 28/04/08 | godz.: 10:45)
    i pewnie zdecydowali się na ten ruch tylko dla sportu bo przecież dla Nvidii nie ma już konkurencji i jak to ująłeś "Nvidia nie dala sie nigdy zaskoczyc" Optymizm to podstawa :)

  6. wkoncu coś sie zaczeło dziać (autor: Markizy | data: 28/04/08 | godz.: 10:53)
    ale to i tak wygląda na zgodność z prawem Moora. Co 18 miesięcy jest możliwe jest podwojenie wydajności, a od wydania pierwszych g80 i r600 upłynęło gdzieś 2 latka :)

    A jak wydaj układy to zwycięży ten co będzie miał najlepszy stosunek cena do wydajności :) bo wydajność to nie wszystko :)

    Aczkolwiek dobrze jest sie szczycić najwydajniejszym układem :)


  7. ale HiT !! (autor: Andrzej | data: 28/04/08 | godz.: 13:25)
    "Nvidia przewiduje, że układ ten będzie bardziej wydajny nawet od 55-nanometrowego G92b".

    a na czym to ma polegac? ze kolejny chip jest wolniejszy od poprzedniego?? czyz "tworczy marketing" powyjadal sens z kazdego zdania ?
    :D


  8. Markizy (autor: morgi | data: 28/04/08 | godz.: 14:35)
    Wydajnosc to klucz do umyslu kupujacego, a cena idzie w parze z oplacalnoscią. Karty ati nigdy nie byly i teraz tez nie sa warte swych cen, cale podium wydajnosci dla nich, jeszcze oplaca sie niezmiernie inwestowac w taki sprzet. Optymizm jest pewny, bo ati od 2003 roku niczego nie wskoralo pozytywnie w walce, same straty i spadajacy udzial w rynku. Teraz juz Nvidia ma niemal 3/4 rynku kart samodzielnych, a to juz nokaut, w sklepach ida prawie same GFy.

  9. a ja mam Ati 3650 bo... (autor: Andrzej | data: 28/04/08 | godz.: 14:57)
    ma HD na pokladzie, a nV kaze sobie za to placic :)

  10. morgi (autor: Markizy | data: 28/04/08 | godz.: 14:58)
    twoich komentarzy sie nie da czytać.

    I ati karty były warte swojej ceny w określonym czasie, tak samo jak nvidi. Wiec nie filozofuj tutaj.


  11. .:. (autor: Shneider | data: 28/04/08 | godz.: 16:21)
    przyjemnie czuc oddech konkurencji.

    morgi pytanie do Ciebie.
    co by robila nvidia gdyby niebylo ati?


  12. Shneider (autor: morgi | data: 28/04/08 | godz.: 16:42)
    Robilaby i robi to samo co przed 2002 rokiem i potem, czyli obdzielala swiat najlepszymi na swiecie GPU.
    Markizy
    Nie byly warte, bo zwyczajnie Radeony 6set mozna wrzucic do kosza z ich totalnie poronioną architektura i niechlubnymi rekordami.


  13. @Morgi (autor: antrax | data: 28/04/08 | godz.: 16:54)
    Ty masz jakąś obsesje chłopie może wyjdz na dworek i się przewietrz, i nie czytaj newsów o ATI bo jak nie daj boże pokonają Nvidie to zawał masz murowany

  14. ja pierpapier.. (autor: gen_F | data: 28/04/08 | godz.: 17:04)
    @Morgi
    czy ty czasem kontrolujesz poziom abstrakcji swoich komentarzy ?!?
    "..czyli obdzielala swiat najlepszymi na swiecie GPU.."

    fanboizm w najczystszej postaci..?


  15. gen_F (autor: mandred | data: 28/04/08 | godz.: 17:22)
    to nie jest fanboizm! Nie wiesz że Morgii jest najwyższym kapłanem nv?

  16. antrax (autor: morgi | data: 28/04/08 | godz.: 17:45)
    Oj panie, kiedy to bylo i bedzie, bo takie modly to pewnie nikt nie wysluchuje. Tu trzeba odpowiedniej klasy inzynierow w firmie i wtedy widac efekt. Abstrakcja to bylaby wtedy, kiedy mowisz wbrew faktom, a tutaj jest ok , bo Nvidia robi najszybsze=najlepsze, oszczedniejsze, chlodniejsze i cichsze karty graf. W czym sie nie zgadza?

  17. antrax (autor: DAWIDUS | data: 28/04/08 | godz.: 18:24)
    nie karm trola... niech się fanboy (morgi) cieszy... zabronisz mu. Pożyjemy zobaczymy mimo iz sam ma nVidia to wrogiem ati nie jestem... mów wolny wybor... dajcie mu już spokój

  18. W czym sie nie zgadza? (autor: XiSiO | data: 28/04/08 | godz.: 18:44)
    oszczedniejsze, chlodniejsze i cichsze karty graf. IMHO

  19. @Morgi (autor: antrax | data: 28/04/08 | godz.: 18:53)
    po pierwsze najszybsze w tej chwili TAK

    po drugie nie najchłodniejsze bo GT i GTS się paskudnie grzeją, a Radki 3870 raczej nie są gorące, są ciepłe

    po trzecie nie są ciche śmiem powiedzieć, że 3870 jest cichsza

    po czwarte karty Nvidia są oszczędniejsze NARAZIE


  20. Morgi do Ciebie (autor: raskolnikow | data: 28/04/08 | godz.: 19:00)
    Ati wyda najmocniejszą grafikę w swojej histori, i wyrzuci z szyn nvidie, wiesz co to jest szpiegowanie przemysłowe? Nvidia ma wtyki w Ati, dlatego[przesuwają premierę bo wiedzą że Ati ma w dorobku karty które są o niebo lepsze... Bez fan boyowskich wojenek proszę, gdyby nie Ati to nie mielibyś walk cenowych, gdyby nie amd nie mielibyśmy dobrych procesorów za małą cenę, athlon 5600 kosztuje o 50 % mniej od intela o porównywalnej mocy... Oc większe równa się szybsze padnięcie układu.. amen

  21. raskolnikow (autor: DAWIDUS | data: 28/04/08 | godz.: 19:14)
    amen... popieram cie chłopie w całej rozciągłości

  22. ale o co Wam chodzi z tą głośnością? (autor: Kriomag | data: 28/04/08 | godz.: 20:11)
    przecież to tylko wiatrak ktory mozna tanio wymienic, ja na takie szczegoly nie zwracam uwagi jak kupuję karte graficzną - jak bedzie za glosna to kupie jakiegos arctic-a i po problemie!

  23. Oj morgi morgi .... nie rozśmieszaj mnie (autor: zartie | data: 28/04/08 | godz.: 21:41)
    nVidia rzeczywiście miała przewagę, gdy wypuszczała NV3 czy NV10 - to były układy przełomowe, które zostawiały konkurencję w tyle. Ale od tego czasu wypuścili gnioty GeForce 2 i 1/4 (oficjalnie nazywany 4 MX) czy całą serię FX, o krzywych zagrywkach ze sterownikami nie wspominając. Od paru lat jest tylko dłubanie, aby jak najwięcej jednostek wykonawczych upchnąć na 1 mm^2, do jak największej liczby MHz dało się je rozpędzić i żeby cały chip był jak najtańszy w produkcji. Miałem w swoim komputerze Rivę128, Rivę TNT, GF256, GF2MX, ale patrząc na późniejsze wyczyny tej firmy rozstałem się z jej produktami bez żalu i od paru lat się bez nich obywam - a lubię pograć w gry wymagające mocnej karty.

  24. @Raskolnikow (autor: antrax | data: 29/04/08 | godz.: 07:51)
    Wiesz z tym szpiegostwem to się zgodzę z tobą, przypomina mi się akcja z premierą 3870 jak to Nvidia szybciutko przesunęła premierę GF8800GT i teraz historia się powtarza

  25. @Kriomag (autor: niewidzialny27 | data: 29/04/08 | godz.: 10:28)
    w jaki sposob mozna wymienic wentylator na kartach NV, nie wymieniajac calego chlodzenia.
    wymieniajac chlodzenie tracisz gwarancje, wiem jaki w tym sens?


  26. raskolnikow (autor: morgi | data: 29/04/08 | godz.: 13:37)
    Wiesz gdzie szpiegostwo sie konczy i jak skonczyl ten z nazwiska twojego nicka..to nie pisz bzdur bez dowodow. Nvidia ma wyczucie i wie czego moze spodziewac sie po rywalu, korzystaja z tych samych fabryk i wiedza co kto ile zamawia.

  27. antrax (autor: morgi | data: 29/04/08 | godz.: 13:43)
    Oczywiste jest, ze rywalem smiesznych 3870 i 50 sa G94, czyli GF 9600GT. Karty identyczne w pomiarach wydajnosci, ale juz sprzet Nvidii w przypadku technikaliow jest o klase lepszy w pozostalych aspektach. G92 nie ma rywala oprocz X2, ktore odpadaja w przedbiegach ze wgledu na totalnie niedopracowane sterowniki ati. DX10.1 ot daje przyrosty wydajnosci, ale spojrzcie jak Ubisoft dostal pouczenie od Nvidii tak gra konczy z tym wsparciem, bo wiedza kogo za ile i jak sluchac w programie - The Way It's Meant To Be Played. Trzeba miec szacha mata na wszelkie wysilki ati i tak trzymac.

  28. @Morgi (autor: antrax | data: 29/04/08 | godz.: 15:10)
    Te śmieszne karty mają więcej zastosowań niż te twoje GF uświadom sobie dzieciak, że Karta nie musi być najlepsza ważne żeby można było podłączyć TV 46" w Full HD i pograć sobie, czy GF mają HMDI i pełne wsparcie NIE!! a Radki tak poza tym wszystkie gry działają jak należy i jeszcze ta jakość obrazu jak żyleta. A propos sterowników spójrz na GFx2 i jego wyniki w CRYSIS TRAGEDIA
    Sprawa sponsorowania producentów gier to zagrywka Kurewsko poniżej pasa i widać kto tu się kogo boi.
    Na sam koniec kup sobie Nvidie i sie Odpierdol raz na zawsze od AMD/ATI!!!


  29. do morgi (autor: raskolnikow | data: 29/04/08 | godz.: 16:20)
    Morgi a wiesz jak ty skończysz? Jak swidrygajłow strzelisz se w łeb jak ati twoją nvidię i ciebie doprowadzi do nerwicy... ty jesteś jak swidrygajłow ati jak dunia która doprowadzi ciebie do wyjazdu do ameryki i strzelenia se w łeb zastaqnów się fan boyu o czym piszesz, zbrodnia i kara.... nvidia popełniła już wiele zbrodni...zabicie 3dfxa... kradzież jego dorobku.... a spotka ją w lipcu kara.... wysyłka na manowce...

  30. rany (autor: Dabrow | data: 29/04/08 | godz.: 16:47)
    ale fajny flejm się rozkręca (-;

  31. raskolnikow (autor: morgi | data: 29/04/08 | godz.: 17:24)
    Zamordowac 2 osoby, a strzelic se w leb to zupelnie inna kategoria, ale co tam porownywac. Nvidia tylko zbiera z rynku chetnych, dobrowolnie poddajacych sie eksterminacji, ciekawe czy amd tez dopadnie podobnego typu brzytwa.
    antrax
    Dramat twojej wypowiedzi, obsluga HD u Nvidii jest na tym samym poziomie, ba nawet 9600GT wprowadza kilka ciekawych opcji, ale jak wiadomo to opcjonalne wyposazenie. Glowne zadanie kart graf. to nadal gry i aplikacje 3D, a ati prezentuje sie w nich marniutko, w co nikt nie watpi i kazdy wie, ze na haslo R600 wszyscy lapia sie za glowe, albo parskaja smiechem. Sprzet nie tylko trzeba dobry produkowac i sprzedawac, trzeba tez zadbac o to by promowal gry, a gry dzialaly porzadnie wlasnie na nim. O poziom inwektyw nie bede sie licytowac.


  32. LOL morgi (autor: zartie | data: 29/04/08 | godz.: 18:42)
    >Karty identyczne w pomiarach wydajnosci, ale juz
    >sprzet Nvidii w przypadku technikaliow jest o klase
    >lepszy w pozostalych aspektach.

    To co, jeszcze kawę parzy? Może mógłbyś mi naświetlić "te aspekty"? :-D


  33. morgi (autor: raskolnikow | data: 29/04/08 | godz.: 21:14)
    stara ropucha okradała ludzi biorąc złodziejski procent pure video przyszedł zły raskolnikow zabił staruchę ati avivo spotkała go za to kara zły morgi buhehehe tell to hell my fan boy men

  34. morgi dostał po nosie (autor: raskolnikow | data: 30/04/08 | godz.: 09:13)
    wreszcie ktoś doprowadził morgiego debila do milczenia

  35. raskolnikow (autor: morgi | data: 30/04/08 | godz.: 09:38)
    On zamordowal 2 osoby! siekierą, moralnosc to sobie oceniac moze ktos kompetentny jak sąd, a nie ty i wsadzili go do paki.
    zartie
    Karta technicznie leje Radki z gory na dol, jest oszczedna, chlodna, cicha, tania, swietnie sie podkreca i przebija wydajnoscią w wysokich detalach jakosci obrazu, ma najnowsze osiagniecia HD, jeszcze swietnie sie skaluje w SLI. Pod kazdym wzgledem lepsza od konkurenci o niebo oplacalniejsza i przyszlosciowa.


  36. @Morgi (autor: antrax | data: 30/04/08 | godz.: 10:02)
    żeby korzystać z HDMI musisz wysyłać nie tylko grafikę czy obraz ale też dźwięk, a do tego jest potrzebny wbudowany układ dźwiękowy

  37. @morgi (autor: niewidzialny27 | data: 30/04/08 | godz.: 10:38)
    tak i te GF od nividi to jeszcze laske robia

    pokaz mi karte od NV ktora ma HDMI z pelnym wsparciem dla fullHD z dzwiekiem, i wsparciem dla obrobki video (AVIVO od ati)


  38. niektórzy to zostana betonami :D (autor: Markizy | data: 30/04/08 | godz.: 11:55)
    i co najgorsze ze zbrojeniem. :D

    Ale za to idzie sie pośmiać :D


  39. antrax (autor: morgi | data: 30/04/08 | godz.: 14:16)
    Ktora plyta nie ma dzwieku, kto powiedzial ze potrzebne jest wsadzanie kontrolera dzwieku do grafiki?
    Niezle idiotyczne wytlumaczenie, dlaczego przyoszczedzili na jednostkach by poprawic wydajnosc, a dali produkt zastepczy, ktory uzywa garstka ludzi kupujacych GPU czy to od Nvidii czy Intela. Zyjcie dalej zludzeniem optycznym nakierowanym na amd.
    Markizy
    A co konkretniej masz do powiedzenia?


  40. morgi (autor: Markizy | data: 30/04/08 | godz.: 14:45)
    pisałem wyżej i pisałem we wcześniejszych nowinkach, oraz zgadam sie z raskolnikowem :)

  41. morgi (autor: raskolnikow | data: 30/04/08 | godz.: 15:39)
    beton zbrojony jest mniej wytrzymały od twojej głupoty młotku aby karta była dobra musi mieć standard hdmi w/gspecyfikacji a złodziejska nvidia nie jest w stanie dać tak multimedialnej karty graficznej jak ati 3dmarki niesą wyznacznikiem wydajnośćo a w ogólnych zastosowaniach ati nie jest daleko w tyle wiec się doucz ty ośle denderalski killem all stupid fan boy

  42. @morgi (autor: Bart Simpson | data: 30/04/08 | godz.: 15:43)
    Przyjacielu, tak sobie czytam te Twoje komentarze, i... zal dupe sciska.. Jak dorosniesz, zatrudnij sie w Santa Clara - koniecznie! :)
    Aha, jakbys nie zrozumial - popracuj nad swoim obiektywizmem na przyszlosc i ... znajdz sobie wreszcie jakas laske moze, hmm? Powinno pomoc ;-)
    Co do samych ukladow, to nie jestem po zadnej ze stron - w desktopie siedzi mi jeszcze stary Barton z GF6800GT, w laptopie CoreDuo z Ati X1400 i nie narzekam.


  43. morgi (autor: raskolnikow | data: 30/04/08 | godz.: 16:05)
    morgi używam karty ati bo jest to wolny kraj mogłem mieć każdą nvidię nawet z najwyższej półki dlaczego ati? wydajność, jakość obrazu i cisza, za 1200 mam dwurdzeniową kartę graficzną cichą i po prostu dobrą, u nvidi 2 rdzeniówkę mam za 1500 z głośnym chłodzeniem i wymagająca zasilacza 700 wat, drogi kolego jeżeli chodzi o ludzi patrzą na cenę opłacalność platfotrmy w danej cenie, nie zaprzeczajmy ati-amd ma najlepszy stosunek cena jakość, co za tym idzie kupując 3850 za 350 złotych mam wydajność nvidi za 550 do 700 złotych więc kolego o czym2k6 mamy tutaj gadać, największy wynik 3dmarka należy do ati

  44. raskolnikow (autor: morgi | data: 30/04/08 | godz.: 17:17)
    Uzywaj ati oby swiadomie wtopic i wpedzic sie w problemy, natomiast nieswiadomi musza wiedziec, ze ktos moze im wcisnac ten zlom, a za taka sama cene maja duzo lepsze wyjscie.
    Bart Simpson
    Czyli co ma to do moich postow, przeciez pisze tu o aktualnych produktach i kondycji firmy, a nie o sprzecie sprzed 5 lat - w przyp. twojego PC. Obiektywizm to kolejna sematyczna demagogia, albo go nie ma w ogole, albo jest w innym swiecie.


  45. morgi (autor: raskolnikow | data: 30/04/08 | godz.: 18:09)
    jesteś beton.... posiadałem 9600gt dwukrotnie obie padły po 2 tygodniach, posiadałem 8800gt obie były niestabilne z vistą, w crysis pokaz slajdów, dno i paskudny hałas, posiadam x23870 asusa i mam spokój crysis działa pod vistą o niebo lepiej niż na nvidi, sorry kolego, ale jeżeli ktoś widzi opinie ludzi takich jak ty, i nie ma rozumu to wierzy że ziemia jest płaska a księżyc świeci w dzień, tak samo jak kopernik odkrył że ziemia nie jest płaska to tak samo tacy jak ty byli skłonni zabić jego i przez ciemnotę taką jak ty prezentujesz zabito gallileusza, zrozum, świat się opiera na inteligentnej erystyce platonowskiej, ale ty tego nie zrozumiesz, żyjesz w tym swoim ograniczonym świecie, nie rozwijasz się, człowiek mądry rozwija swoje światopoglądy empirycznie sprawdza sprzęt, i podejmuje logiczną decyzję, jeżeli ty nieumiesz prowadzić erystyki to jesteś smutnym ciemnym człowiekiem, którego etap rozwoju zaczął się na poziomie embrionu i zakończył, chłopie twoje iq oceniam na 90 czyli na coś między debilem, a normą, normalny człowiek nie ocenia świata na podstawie coś jest złe bo inni tak mówią nie mając empirycznie żadnego kontaktu z rzeczą aby coś ocenić trzeba używać, dotykać, i wyrażać swoje zadowolenie lub dezaprobatę, jestem obiektywny, nie oceniam wyższości nvidia nad ati ani odwrotnie, jestem człowiekiem, i jako człowiek nie znoszę prymitywnej nagonki na ati, humanizm mnie wychował, i nauczył że broni się słabszego kiedy niewinnie go kopią, przez takich jak ty zabito chrystusa, miliony żydów, i miliony ludzi amen ojcze niebieski chroń nas przed tskimi jak ty

  46. Mam (autor: antrax | data: 30/04/08 | godz.: 21:19)
    właśnie okazje testować kartę BFG 9600GT i na moim E6300@3,2 4giga ramu 800@914 w 3DMarku06 uzyskałem wynik 10559, wynik chyba ok ale mam wrażenie, że system mi wolniej chodzi a dokładniej wszystko wolniej reaguje nie wiem dlaczego się tak dzieje, może to wina sterowników, szkoda że nie ma HDMI to bym sprawdził jak chodzi na TV 46" FullHD

  47. morgi nóż w plecy proszę (autor: raskolnikow | data: 30/04/08 | godz.: 22:31)
    procesor mam taktowany na 3.5ghz fsb 500 radeonx23870 nie jest kompletnie przetaktowany w 3dmarkun 2006 mam 18215 podskoczysz?

  48. @Raskolnikow (autor: antrax | data: 1/05/08 | godz.: 08:37)
    Zgadzam się z tobą w 100%. Jeżeli ktoś chce się wypowiedzieć o jakiejś rzeczy powinien najpierw ją mieć i przetestować bo testy z netu można sobie o kant dupy rozbić

  49. antrax i raskolnikow (autor: Markizy | data: 1/05/08 | godz.: 09:02)
    zapytam sie z ciekawości czy w takich samych ustawieniach testowaliście karty ?

    Bo ten wynik raskolnikowa troszkę jak by za wysoki :) a może to jest faktyczna wydajność karty tylko ukryta w GPU :D


  50. do markizy (autor: raskolnikow | data: 1/05/08 | godz.: 10:26)
    markizy nie jest wysoki to fsb tak działa i szyna pamięci mam ddr2 taktowane na 1200 mhz więc odczyt 9.9 gb z memorek, i mam taki wynik na default testachm po drugie na fsb 400 mam zaledwie 14 k z groszami na fsb 333 12 k więc jak widzisz extremalne oc procesora dopiero pokazuje ile karty są warte np najlepszy wynik na procku taktowanym 5.7ghz facet osiągnął 32k w 3dmarku 2k6

  51. raskolnikow (autor: morgi | data: 1/05/08 | godz.: 12:09)
    Chyba zapomniales z jakiego nurtu kulturowego wywodzi sie twoj idol, co glosil i jak skonczyl, choc fikcyjny bohater duzo mial z Dostojewskiego. Dalej wpajaj sobie jakies denne teorie, zycie i przyroda to jest prawdziwe, a nie budowanie mitow. Mozesz sobie tworzyc mity, ale na twoje swiadectwo znajde milion innych sprzecznych z twoim i tak samo "obiektywnych" jak twoje.

  52. morgi (autor: raskolnikow | data: 1/05/08 | godz.: 13:12)
    Jesteś nieobiektywny moim idolem nie jest nikt, A tym bardziej Ati i Nvidia i ty... twoje opinie są sprzeczne mataczysz i się zapętlasz erystyki nieumiesz prowadzić, a fakty są takie 1 tera flop to wydajność x23870 i na dzień dzisiejszy tą grafikę chamują procesory, suport, prosty przykład crysis zdycha na twojej nvidi ultrze 8800 a w x23870 działa stabilnie i tutaj jest życie, życie pokazuje że gry są powred by nvidia, a ati bez oszustw w sterownikach wydaje karty o bardzo dobrej wydajności tanie a dobre i tutaj jest obiektywizm, 90 % ludzi woli kupić sprzęt tańszy a wydajny

  53. @Markizy (autor: antrax | data: 1/05/08 | godz.: 14:59)
    Ja jak już pisałem mam C2D E6300@3,2 PDP Patriot LLK 800@914 Cl 4,4,4,12,38,4,4,2,4 napięcie 2,3V Karta GF9600GT BFG 675 rdzeń 1800 pamięć Płyta MSI Neo2 FR, zasilacz Chieftec 750W na tym zestawie robiłem test i wyszło 3DMark 10559.

  54. antrax i raskolnikow (autor: Markizy | data: 1/05/08 | godz.: 15:12)
    mi chodziło czy była taka sama rozdzielczość w programie, bo nawet w testach co na necie widziałem jest strasznie duża rozbieżność.

  55. antrax (autor: Bueno | data: 1/05/08 | godz.: 17:01)
    Coś cieniutki ten twój wynik :)
    Phenom 9600 + HD3870 Asusa 3DM2006 10789.
    AMD więc takie słabe nie jest :)

    Dobra już nie będę podkręcał :):):)


  56. markizy (autor: raskolnikow | data: 1/05/08 | godz.: 17:05)
    w defaultowej dla 3dmarka 2k6 free powiem krótko wszystko zależy od jakości pamięci procka fsb częstotliwości pamięci, im wyższe fsb i taktowanie memorek tym lepsze wyniki 1280na 1024 quake 4 na najwyższych detalach nie tnie się kompletnie crysis na viscie x64 nie tnie się na 1280na1024 demo na 9600gt się tnie, ja uważam że testy z neta można sobie w dupe wsadzić one są preparowane na zasadzie kto da więcej i kto jest obiektywny w oiektywnych testach ati jest na 3 miejscu gx2 ją rozwala ale nie wiele to są małe róznice nie warte większego hałasu i kasy szczerze? lepiej kupić x23870 za 1100 asusa niż na pewno w sli 9600 gt

  57. markizy (autor: raskolnikow | data: 1/05/08 | godz.: 17:08)
    jak chcesz dobre wyniki cały sprzęt musi być poprawnie skonfgurowany na p35ds4 gigabyte na zasiłce 500 wat wyniki są różne gdy nie masz extra power for pciex wsadzonej wtyczki molexa, ja wsadziłem molexa wynik dodatkowo podskoczył najważniejsza jest cisza jaką mam po prostu powalająca cisza względem 8500gt na zalmanie czy 8800gts nie mówiąc

  58. do antrax (autor: raskolnikow | data: 1/05/08 | godz.: 17:10)
    3870 masz za bagatela 400 i jest porównywalny do 9600 gt za 540 a często lepszy więc widać że ati idzie w kierunku trudny czas niskie ceny do bólu plus porównywalna jakość z nvidią a tańsze znacznie... za dużo ati zepsuli fan boye opinie nie mając o wydajności ati żadnego pojęcia

  59. Słuchajcie (autor: antrax | data: 1/05/08 | godz.: 17:42)
    Miałem okazje zrobić test więc go zrobiłem i naświetliłem temat co do osiągów, teraz wy możecie pisać jak u was to wygląda będziemy mieli porównania. Ja też jestem bardziej za AMD/ATI ale uważam, że grzechem by było nie pokusić się na taki test. Ja już kaskę zbieram na 4870 i Phenoma 45nm :))
    A propos rozdzielczości 1280x1024


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.