Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 12 maja 2008 
    

AMD wycofuje się ze sponsorowania F1


Autor: Zbyszek | źródło: TGDaily | 20:19
(13)
Koncern AMD postanowił zakończyć sponsoring jednego z zespołów wyścigowych Formuły 1. Umowa z teamem Ferrari nie zostanie jednak rozwiązana w trybie natychmiastowym - firma poczeka do wygaśnięcia obecnie obowiązującego kontraktu. Reklamy AMD z bolidów oraz kasków kierowców Ferrari znikną za kilka miesięcy, po zakończeniu obecnego sezonu Formuły 1. Według nieoficjalnych informacji koncern AMD płacił Ferrari kwotę zawierającą się w przedziale od 10 do 20 milionów dolarów. Decyzja firmy zbiega się z odejściem Henrego Richarda, jednego z vice-prezesów AMD oraz głównego dyrektora działu marketingu.


 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. raczej (autor: antrax | data: 12/05/08 | godz.: 20:28)
    mało widoczne te loga Intela widać z daleka

  2. dlatego (autor: pit808 | data: 12/05/08 | godz.: 21:07)
    je wywalają. Może koncern AMD wziął kalkulator w łapkę i doszedł do wniosku że to się nie pyli. Sorry ale te reklamy na F1 to farsa. Nie jestem ignorantem ale nie wiedziałem na czym był AMD i nie wiem na czym jest INTEL. Jest to po prostu słaba reklama dla rynku IT.

  3. pit808 (autor: totto | data: 12/05/08 | godz.: 21:10)
    to pewnie nawet nie wiesz czym jeździ Kubica...

  4. Trudno o lepszą reklamę niż w F1! Dla IT zwłaszcza! (autor: KuTeR | data: 12/05/08 | godz.: 21:35)
    I nie piszcie, że Intel ma bardziej widoczną reklamę, bo reklamę to ma AMD na bolidach Ferrari. Intel jest najważniejszym (strategicznym) sponsorem stajni BMW Saubrer, tak jak Vodafone w McLaren'ie i wykłada pewnie 10x więcej kasy niż AMD! Zresztą panowie z Intela i AMD wiedzą lepiej od pit'a808, gdzie się bardziej opłaca reklamować. AMD musi zrezygnować, gdyż na dzień dzisiejszy bardziej niż reklamy, potrzebują udanych produktów i muszą szukać oszczędności.

  5. panowie z Intela i AMD wiedzą lepiej od pit'a808, gdzie się bardziej opłaca rekl (autor: RusH | data: 12/05/08 | godz.: 21:59)
    tak, i dlatego ZDEJMUJA reklamy z bolidow - to STRATA kasy

    a Intel tak wciaga F1 bo dostarsza procki ZA DARMO, a Procki intela akurat malo kosztuja


  6. ... (autor: arhibald | data: 13/05/08 | godz.: 00:45)
    ilu fanów F1 wie w ogóle co to AMD lub Intel??
    ilu zażartych komputerowców (ogólnie rzecz biorąc) wie że na bolidach F1 są reklamy AMD lub Intela?? (nie licząc tego newsa)
    moim skromnym zdaniem lepiej trafiają do odpowiedniego odbiorcy reklamy siła wpychane do polskich seriali niż te z bolidów


  7. ktoś widzial... (autor: sirpsychol | data: 13/05/08 | godz.: 01:38)
    ostatnio "orange coutry chopper" jak robili motor dla intela? To jest dopiero reklama! Bo widzi ją każdy kto włączy discovery, bbc czy inny kanał (nie wiem gdzie jeszcze to puszczają)
    Co do F1 to intel jest niestety bardziej widoczny. A tego phenoma na kasku mogłoby nie być bo go w ogóle nie widać W relacjach tv widziałem reklamę na bolidzie ale na kasku widzę pierwszy raz. Amd ma bardzo dobre produkty, zwłaszcza dla przeciętnego klienta, gorzej ze sprzętem dla zapaleńców. ale zapaleniec nie będzie dobierał komponentów na podstawia reklam czy faktu, że producent kogoś sponsoruje. A przeciętny kowalski skrzywi się jak w sklepie usłyszy "AMD?", "To jakaś podróbka pentium?"
    AMD musi popracować nad marką bo sprzęty ma nie gorsze niż konkurent.
    Aha nie jestem stronniczy, piszę z C2D E6750 a na Phenomie obok szleje kaspersky...


  8. Tak intel se wybrał tim który nawet kolorami pasuje (autor: kubolx | data: 13/05/08 | godz.: 03:13)
    do logo firmy, szczerze powiedziawszy też bym zrezygnował z tej reklamy, bo tu chodzi tylko o jakiś prestiż. Lepiej za tą kasę walneli by jakąś serję imprez np. turniej cs,q czy w inne mózgołamacze albo w taki mądry i piękny spot reklamowy jaki ma toshiba(poważnie teraz).

  9. taaaa (autor: pit808 | data: 13/05/08 | godz.: 07:47)
    i dlatego tak mnie obchodzi to co jest na Ferrari i BMW jak zeszłoroczny śnieg, I pewnie jak widzicie FERRARI to lecicie kupić AMD ??? No zastanówcie się. Taka reklama już nie działa. A jak działa to na totalnych laików no i na fanatyków (WYBIERZCIE SAMI).
    Kiedyś były papierochy, i co po każdym wyścigu widzieliśmy zasmolone trybuny nie od spalin bolidów tylko od palących kibiców ????????? Nawet znam slang NASZ PAIEROCH SMOLI JAK NAJSZYBSZY BOLID F1 ;)
    Reklama ma trafiać w target, aaa ta była jedynie dla prestiżu. Bo fajnie jest porównać NASZ PCU = SZYBKIE BOLIDY - ale to jak pisałem porównanie dla laików.
    Dla wielu Kubica jeździ w BMW (niebiesko biały bolid) i wsio. Nic nikogo nie interesuje czy tam jest HP, AMD, czy INTEL gdzieś naklejony. W wyścigach ważne są samochody, w komputerach procesory. Jak by było inaczej to na kompach miał byś reklamę FERRARI, i nie walcie mi zaraz gatki, że są LAMBORGHINI i FERRARI od ACERA i chyba ASUSA, bo to właśnie jest reklama PRESTIŻOWA, bo te marki kojarzą się ze snobizmem. A każdy z was spojrzy najpierw na ulotkę co w tym ACER FERRARI jest i zastanowi się, czy za czerwoną lub żółta mase plastiku warto zapłacić tą kasę tylko dlatego, że jest napis FERRARI ????
    Dlatego uważam, że reklamy AMD, INTELA na bolidach mają tyle wspólnego co nic, i nie działają. TYLE.


  10. nie wiem jak dla innych (autor: bmiluch | data: 13/05/08 | godz.: 09:59)
    dla mnie reklam jest zbyt dużo i przez to robię się coraz lepszy w ich ignorowaniu
    zwykle jeżeli już jakąś zauważam, to dlatego że jest natarczywa (np. upierdliwe okienko, które przesłania tekst i nie można go zamknąć, albo reklamy z dzwiękiem - czy tym bucom od marketingu nie przychodzi do głowy, że ludzie słuchają MP3 przez słuchawki i reklamy nie powinny być przesadnie głośne)
    w reakcji staram się nie kupować reklamowanego produktu (pod warunkiem, że jest sensowna alternatywa)


  11. Re: pit808 (autor: Luther | data: 13/05/08 | godz.: 11:34)
    Nikt nie ma zamiaru walić (w) gatki - zrobiłeś to za nas. Wystarczy. ;)

  12. RusH nie pociskaj bajek na własny użytek. (autor: KuTeR | data: 13/05/08 | godz.: 13:57)
    Intel nie słyszałem żeby rezygnował z F1. AMD rezygnuje bo ma duże problemy finansowe. Intel robi świetną reklamę zwłaszacza w Polsce dzięki Kubicy. Repliki bolidów BMW Sauber stoją w wielu miejscach w polsce i ustawiają się do nich kolejki, żeby sobie strzelić fotkę. Reklamy producentów procków nie są kierowane tylko do Ciebie, ale dla wszystkich. Tu chodzi o rozpoznawalność marki. 99% ludzi się kompletnie nie zna komputerach. Zobaczą logo w sklpie i kupią bo takie samo jest na bolidzie Kubicy... pit808 - działa na totalnych laików, czyla właśnie na 99%. Takie reklamy nie są kierowane do nas bo na nas to w ogóle nie działa bo wiemy sami co jest lepsze... Założę się, że Intel sie z Formuły nie wycofa przez najbliższe kilka lat bo mu się to opłaca.

  13. Nic dodać, (autor: Adolph | data: 16/05/08 | godz.: 11:03)
    Nic ująć :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.