Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 17 kwietnia 2009 
    

Acer Aspire Revo: rewolucyjny nettop za miesiąc w sklepach


Autor: Zbyszek | źródło: Engadget | 17:25
(52)
Aspire Revo to niewielki komputer bazujący na bardzo obiecującej platformie Nvidia Ion. Wewnątrz skromnej obudowy znajduje się dwurdzeniowy procesor Intel Atom (1.6GHz), chipset Nvidia MCP79, 2 lub 4GB pamięci operacyjnej oraz dysk HDD o pojemności do 250 GB. Jednostka oferuje także łączność WiFi i Ethernet, wyjścia eSATA, HDMI i VGA oraz kilka złączy USB i czytnik kart pamięci. To co wyróżnia Revo z tłumu podobnych nettopów, to chipset Nvidia MCP79, zawierający zintegrowany układ graficzny ze sprzętową akceleracją odtwarzania materiałów HD i obsługą bibliotek DirectX 10. Chipset ten jest oferowany również w komputerach stacjonarnych (płyty GeForce 9300 i 9400) a także w notebookach (Centrino 2). Sprzedaż Aspire Revo rozpocznie się pod koniec przyszłego miesiąca. Przewidywana cena, zależnie od konfiguracji wynosić ma od 300 do 400 USD. W dalszej części aktualności obszerna galeria Revo.

Zobacz także:

19.12.2008 | 10:48 | Minikomputer od NVidii z Atomem
17.12.2008 | 17:20 | Nettop Nvidia z chipsetem MCP79 i procesorem Atom
10.12.2008 | 7:35 | Chipsety Nvidia w nettopach z procesorami Atom



 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Ale brzydal... (autor: Rhobaak | data: 17/04/09 | godz.: 18:13)
    W zestawie powinny być uchwyty pozwalające na zamocowanie _pod_ biurkiem;)

  2. Nigdy ich nie bedzie (autor: AZet | data: 17/04/09 | godz.: 19:07)
    A dlaczego to wystarczy przyjżeć się obudowie i pomyśleć zamiast marszczyc się wyglądem.
    Ale jak sądze nigdy nie wpdaniesz dlaczego przy tej obudowie ich nie będzie ;))


  3. a mi (autor: MariuschM | data: 17/04/09 | godz.: 19:28)
    się podoba:P przypomina mu dysk twardy
    pewnie by się nawet nikt nie z czaił że to kompXD

    a jak komuś się nie podoba to może zawsze włożyć go do szufladyXD


  4. Design przyjemny, prosta forma (autor: agnus | data: 17/04/09 | godz.: 20:05)
    Testy referencyjnego Iona są zachęcające. Moim zdaniem początek nowych, masowych komputerów :)

  5. hmm (autor: RuMuN | data: 17/04/09 | godz.: 20:26)
    Jeszcze jak by dali tuner Dvb i podpiac sobie satke i bylo by sialala ;D

    Jak dla mnie to będą schodzić jak świeże bułeczki


  6. Świetny pomysł (autor: d@rio | data: 17/04/09 | godz.: 21:22)
    W końcu jakiś komputer do neta. Jak w Polsce nie przekroczy 1000zł to faktycznie powinien być popularny. Moim zdaniem dobra alternatywa dla wielkiego warczącego i prądożernego pudła ...
    @Robak jak ci się nie podoba to sobie wiertarą dziurę na środku wywierć.


  7. jedna rzecz mnie zastanawia (autor: Nazgul | data: 17/04/09 | godz.: 22:33)
    brak wyjscia optycznego i tylko 1 jack (stereo). Wiadomo ze mozna dzwiek przez HDMI ale jak ktos ma porzadne DVD 5.1 to raczej przez HDMI nie bedzie dzwieku podpinac

  8. ... (autor: Simon89 | data: 17/04/09 | godz.: 23:10)
    w końcu Ion z dwurdzeniowym atomem. Nareszcie coś rozsądnego, bo jak nie atom jedno rdzeniowy to GMA950. Małe, wydajne, ciche, pobierające mało prądu... ideał. Trzeba zbierać kasę i zmniejszyć nieco stojące obok pudło ;). Ciekawe jak wersja z prockiem od VIA...

  9. popieram d@rio (autor: Neopata | data: 18/04/09 | godz.: 09:21)
    ciekawe ile żre prądu, bo oczywiście nie napisali,,,,,,, sam bym sobie sprawił coś takiego, bo już mam dosyć szumiącego i świszczącego pudła.... :{

  10. fajna zabaweczka ale.... (autor: kilerbob | data: 18/04/09 | godz.: 10:02)
    zamiast d-sub mogli dac dvi, no i jak dla mnie to brakuje jeszcze wyjscia optycznego.

  11. ... (autor: reev | data: 18/04/09 | godz.: 10:12)
    tu jest ciekawiej - http://www.benchmark.pl/...N/nvidia_ion_fot4_d.jpg i Zotac na ION -http://i.frazpc.pl/...02/auto/1239987100961900.jpg

  12. Chyba lepiej dopłacić 1000zł i mieć MacMini... (autor: Gladzio | data: 18/04/09 | godz.: 10:32)
    ... z pełnym, świetnym oprogramowaniem od Apple. Ale ludziska widzą, że pudełko się świeci i jest tanie, to kupią, a potem będą narzekać.

  13. kilerbob (autor: Dzban | data: 18/04/09 | godz.: 11:16)
    przecież i tak jest hdmi

  14. Dzban (autor: kilerbob | data: 18/04/09 | godz.: 12:20)
    no i co z tego ze jest hdmi ??

  15. zdecydowanie (autor: jotek007 | data: 18/04/09 | godz.: 12:32)
    mogliby sie lepiej postarac jesli chodzi o design

  16. @kilerbob (autor: SweetDreams | data: 18/04/09 | godz.: 12:33)
    nie mogli

  17. @kilerbob (autor: merciless | data: 18/04/09 | godz.: 15:46)
    przejsciowek hdmi-dvi nie widziales?

  18. merciless (autor: kilerbob | data: 18/04/09 | godz.: 16:10)
    wow to teraz zablysnales, problem jest taki ze niektorzy maja monitor i tv podlaczone do kompa i monitor ma dvi a tv hdmi, i co wtedy?! przejsciowka na d-sub, no fakt super rozwiazanie.

  19. @Gladzio (autor: agnus | data: 18/04/09 | godz.: 16:30)
    No rzeczywiście masz rację. Przecież 1000zł nie robi różnicy prawda? Tok myślenia czterolatka w sklepie z zabawkami.

  20. podzielam zdanie @kilerbob (autor: Grza | data: 18/04/09 | godz.: 16:53)
    konkretny blad z tym d-sub'em, zamiast niego DVI i gra gitara, pod dvi podczepiam monitor a pod HDMI tv, no tak ale to byloby za piekne ;) ogolnie dobra opcja

  21. @kilerbob (autor: merciless | data: 18/04/09 | godz.: 17:06)
    Nie za wiele wymagasz od takiego urzadzenia? Moze jeszcze powinien miec displayport? ;)

  22. merciless (autor: kilerbob | data: 18/04/09 | godz.: 17:19)
    hmm, chyba zamiast displayprot wybral bym wyjscie optyczne (moj amplitunerek niestety nie posiada hdmi) a ogladac filmy w stereo ;/. Ale mam cicha nadzieje ze wypuszcza kiedys wersje (wiem ze bedzie dozsza) ale z DVI, HDMI, Wi Fi, oraz SPDIF :)

  23. @agnus (autor: Gladzio | data: 18/04/09 | godz.: 17:52)
    Nie skomentuję twojej wypowiedzi, ponieważ nie chcę się zniżać do twojego poziomu. Kup sobie taki komputer za 400$ i graj sobie w pasjansa.

  24. @Gladzio (autor: AZet | data: 18/04/09 | godz.: 18:14)
    Zdajesz sobie oczywiście sprawe z tego że Mac wprawdzi ejest ciekawą alternatywą i wielce kuszącą (choć droższa) ale ...w USA?
    Lata świetności ma już za sobą nawet w USA, a co tu mówić o Europie.
    Zatem twoja propozycja w warunkach europejskich jest cokolwiek niedorzeczna.

    I jeszcze jedna niedorzecznośc juz na temat: wyznaczanei sobie celu zastosowania poprzez pryzmat HDMI.
    Na pewno projektancji nie mieli nic konkretniejszego i rozsądniejszego w głowie oprócz HDMI.
    Pod to projektowali a to co im wyszło przy okazji to kompletny margines.


  25. @Azet (autor: Gladzio | data: 18/04/09 | godz.: 18:53)
    Zgadzam się, bardziej opłaca się nabycie Maca w USA, ale tylko dlatego, że Apple stosuje genialny przelicznik 1 dolar = 1 euro. A lata świetności to on ma PRZED sobą; ludzie widzą w nim doskonałą alternatywę dla Windowsa i co ważne - na Macu możesz postawić pełną wersję Windows. Zawsze w kwestii innowacji PIERWSZY BYŁ MAC, potem Microsoft tylko odgapiał pomysły Steve'a Jobsa. Nawet sobie nie wyobrażasz, ile pracowników MS korzysta z Mac OS X.

  26. ... Gladzio... (autor: Simon89 | data: 18/04/09 | godz.: 20:04)
    masz w dupę ode mnie... tylko tysiąc złotych dopłacić? A patrzyłeś kurna na te ceny w Polsce?! 3000zł... Tak apple taki zaje...ty jest, aż tak że mojemu koledze po kilku miesiącach padł soft (iPod touch) i musiał miesiąc czekać, a teraz padło wejście pod słuchawki (nie da się podpiąć żadnych słuchawek bo działa tylko jeden kanał). Tak, warto wydać raptem 1000 zł... bo co to jest dla Ciebie, przecież Ty zarabiasz 6000zł miesięcznie. Idź się utop w płytkiej rzece. Tak, kupię sobie teraz Maca za 3000zł, zamiast Acera za 1000zł... i jeszcze na tym zaoszczędzę... puknij się w łeb.

  27. @Galdzio (autor: AZet | data: 18/04/09 | godz.: 20:13)
    Ale chłopie, toż gdyby ten Mac był taki milusi i och za achem to rynek amerykański głownei na tym by bazował.
    A tymczasem?
    Czy Mac ma przyszłosc przed sobą? Alez jak najbardziej, jak go ktoś wykupi i zrobi dokładnie to co jest atutem PC.
    Z Amiga było podobnie : zrobili coś udanego i ciagneli na tym szlifując się na exklusiv i dorzyzne bo "a, co!" , piórka im w dupie porosły i jak skończyli?
    I tak smao jest z Mac-em : drogi jak czort i niszowy,ale to nie przeszkadza trzymać elitarne ceny bo...bo...bo piórka w dupie sterczą.
    No co tu się oszukiwac ze jest inaczej, toż ludziska ślepe nie są.
    A jak cie stac? A prosze bardzo rolex na łapkę i Mac-a na biurko i cygarko w zęby.
    To jest dokładnei tak jak z ferarri : gdzi esobei możesz poszaleć? Na torze wyścigowym
    A Mac-iem ? W salonach ;)))


  28. Supeerrr (autor: stanley84pl | data: 18/04/09 | godz.: 20:13)
    tylko zamiast acer bedzie Dell Lub Lenowo eventualnie HP i Bioreee Jak Kaska Pozwoli

  29. stanley84pl (autor: Simon89 | data: 18/04/09 | godz.: 20:40)
    i co ma do rzeczy marka, skoro i tak jeden producent? Ale i tak będzie "Made in China". Nie mówię złego słowa bo i w Chinach są dobre fabryki...

  30. Co z h.264? (autor: PiotrexP | data: 18/04/09 | godz.: 22:14)
    No to ja mam standardowe pytanie i jak na razie bez pewnej odpowiedzi. Czy to ciastko pociągnie h.264 w wersji 1080p ale w trybie wyłącznie softowym. Nie interesuje mnie sprzętowe wspomaganie w purevideo bo ogranicza mnie jedynie do profilu 4.1. W ostateczności CoreAVC ze wsparciem CUDA. Robił ktoś takie testy dla <dwurdzeniowej> odmiany Atoma?

  31. o h.264 (autor: Drow | data: 18/04/09 | godz.: 22:49)
    w 1080p to mozesz na atomie zapomniec bez wspomagania sprzetowego. z 720p sobie calkiem radzil, choc i tak rdzenie byly dosc zapracowane.

  32. Zabawka fajna tylko ten... atom (autor: Gregorio | data: 19/04/09 | godz.: 03:34)
    To nie jest netbook, wiec na bateriach nie musi dlugo trzymac. Az sie prosi dac jakiegos oszczednego C2D z dolnej polki cenowej. Cena wiele by sie nie roznila a wydajnosc owszem.

  33. To moze jakąs karte gafiki (autor: AZet | data: 19/04/09 | godz.: 09:29)
    lepszą?
    Az sie prosi o mślenie do czego ma to służyć.


  34. Simon89 (autor: Gladzio | data: 19/04/09 | godz.: 12:10)
    Gratuluję:
    1. Porównałeś iPoda do Maca. Jakbyś nie wiedział, iPod to odtwarzacz, a Mac to komputer i system operacyjny. Sam mam iPoda Classic 160 GB, nigdy nie miałem lepszego odtwarzacza, podobnie twierdzą wszyscy ludzie, których znam i posiadają iPody lub iPhone'y. No, ale jednemu twojemu koledze padł soft i zepsuły się słuchawki - o Boże, a ile razy widziałeś na swoim kompie BSoD? O ile wiem, jeżeli sprzęt nie jest kradziony, to można go oddać na gwarancji do serwisu, powiesz to swojemu kumplowi? :D
    2. Ten Acer nie będzie kosztował 1000 zł, lecz na pewno co najmniej 1500. Znasz chyba polsko-europejską chciwość. A dlaczego Mac jest dwa razy droższy? Bo ma na starcie więcej funkcji i możliwości. Poczytaj sobie o możliwościach pakietów iLife oraz iWork.
    3. Jeżeli ja miałbym wybierać mały komputer, to byłby to Mac Mini. Warto trochę więcej oszczędzić, ale to jest tylko moje zdanie. Wcale nie kazałem tego TOBIE robić. Po co więc te nerwy? Ośmieszyłeś się i tyle.


  35. ... (autor: Simon89 | data: 19/04/09 | godz.: 12:34)
    Nie słuchawki tylko wejście na słuchawki (same słuchawki już dawno do kosza wyrzucił). Tak, można sobie kupić iPoda za 800zł, ale po co skoro można mieć odtwarzacz z podobnymi funkcjami za mniej? Ja rozumiem, to wszystko co napisałeś też się zgadza... jednak Polska to jeszcze nie Anglia ;). On tam właśnie kupił iPoda i raczej długo trzeba czekać z wymianą. A kiedy widziałem BSoD? W tym problem że nie pamiętam :) (może pół roku temu). Wybacz ale w dzisiejszych czasach przy standardowym sprzęcie i nowym systemie (tj. XP, Vista, 7; nie na 98) takie błędy to naprawdę rzadkość. No dobra... wywaliło mi błąd, ale jak za bardzo podkręciłem kompa ;). Cena... może i będzie bliżej 1500 niż 1000zł, ale na pewno nie więcej. Mac mini niestety jest słabo dostępny w Polsce (mówię o tym nowszym), a jego cena będzie ponad 3000 przypuszczam... no ale to jest komp taki nie wiadomo do czego... za słaby do gier (grafika słaba) a za mocny do neta/filmów (mocny stosunkowo procesor). A może mac jest lepszy przez więcej nietypowych złączy? ;)... jedną zaletę ma: wbudowany napęd :). Wybacz za te nerwy... może poniosło mnie trochę... w wojnę między zwolennikiem a przeciwnikiem Apple też nie będę się wdawał bo to do niczego dobrego nie doprowadzi... ja wymienię złe rzeczy, a Ty dobre i tak w koło... znam to już ;).

  36. Hmmm (autor: agnus | data: 19/04/09 | godz.: 21:24)
    Produkt jest nowością i każdy może prowadzić swój wlasny koncert życzeń. Dajmy czas na testy, sprawdzanie.. może się okazać że skrzynka jest calkiem sprawna i nadaje się do wielu rzeczy. To co że nie ma HDMI? Będzie w drugiej rewizji boxa. Mnie na ten przykład DO NICZEGO ten port nie jest potrzebny, wystarczy DSUB lub DVI. Różni ludzie-różne potrzeby. A porównywanie do innego rozwiązania kosztującego chore pieniądze nie ma sensu.. to jak zwrócenie uwagi że Porsche 911 przyspiesza lepiej od Mitsubishi Carisma GDI... Fakt ;-)

  37. racja... (autor: Simon89 | data: 19/04/09 | godz.: 22:32)
    będzie się nadawała ta skrzyneczka do wielu rzeczy. Testy już były, może nie obszerne ale były. No tak, sprawdziłem z ciekawości ceny tego Mac-a Mini... od 3500 się ceny zaczynają :D. Nie można tych rzeczy porównywać, no ale jak kto woli, ja wydam 1500, ktoś 3500... ale i tak nie widzę w tym sensu bardzo ;). | Dla mnie pasowałoby DVI, HDMI też czasem by stykło żeby nie zakładać przejściówek.

  38. Simon89 (autor: daver | data: 20/04/09 | godz.: 00:43)
    No i ktos za te 3500 dostanie to co jest warte 3500, Ty wydajac 1500 dostaniesz cos co... hmm, moze jest warte 1500.

    btw.
    http://www.alezakupy.pl/...e-mini-183ghz-p-13.html


  39. @Gladzio (autor: Kroppa | data: 20/04/09 | godz.: 01:30)
    iLife i iWork za darmo w nowych Macach?
    http://cortland.pl/50194_Apple_iLife_%2709.html
    http://cortland.pl/50195_Apple_iWork_%2709.html
    Dziękuje za takie darmo :)

    A MacMini 1,8 GHz kosztuje w Polsze 2100pln, w sklepie, na fack'turę:
    http://cortland.pl/..._1.83GHz_1GB_80GB_Combo.html
    i w sumie daje radę 720p bez stresu odtwarzać.

    Testowałem. Fakt jest faktem, że ten nowy Acer to 1500pln będzie kosztował - różnica w cenie nie jest koszmarna, a jakość pracy tych 2 komputerków niestety dla kieszeni ze wskazaniem na Maca będzie. Ale za 2100 to już można bardzo szybciutkiego pecetka złożyć pod Linuxa jak ktoś się lubi bawić w MMedia na pingwinach. Możliwości jest wiele.
    Mac ma tą zaletę, że się go uruchamia, instaluje VLC, podpina po DVI->HDMI do TV i już. Działa. Sprawdzone. Superproste.
    Każda potwora znajdzie swego amatora. Miło, że jest dodatkowa opcja dla tych co sie boją Maców.

    Inna sprawa, że BSoD to osobiście parokrotnie widziałem na swoich Mac Pro i MacBook Pro pod OSX zaraz po zainstalowaniu Leoparda (nie mam tam windy :) ).

    Poproszę o test porównanie tych maszyn jakby co.


  40. w sensie (autor: Kroppa | data: 20/04/09 | godz.: 01:31)
    Acera i Maca Mini :)

    (coś bełkotliwy ten komentarz mi wyszedł)


  41. daver, Kroppa ;) (autor: Simon89 | data: 20/04/09 | godz.: 08:16)
    nie ma nic za darmo. Ale jednak nie doczytaliście tego co dokładnie napisałem. Chodziło mi o NOWEGO Maca mini, tego z chipsetem nVidii ;]. Dziękuję za tego starego. Wszystko by było ale za 2000 dostanę tylko GMA950? Ten nowy ma GeForca 9400 i to głównie o niego mi chodziło. Bez porównania ile szybszy jest GeForce. No a zobaczcie ceny nowszego jeśli łaska ;]. No i tak... jeśli już miałbym te 3500zł wydać to kupiłbym tego acera (1500zł) i złożyć kompa jakiegoś (wcale nie słabego za 2000zł). Acer z dwurdzeniowym atomem pociągnie 1080p i tym bardziej 720p jeśli ktoś nie wie.
    BSoD-y to nie jest jak widać reguła, ale i tak zdarzają się rzadko. A do TV nie jest i tak lepszy tuner TV? ;)


  42. Simon89 (autor: leonx | data: 20/04/09 | godz.: 12:02)
    ten Acer z dwurdzeniowym Atomem pociagnie HD video TYLKO I WYLACZNIE ze wsparciem sprzetowym karty graficznej. I z tego powodu w zasadzie nie ma roznicy czy procek jest jedno czy dwurdzeniowy. Ponadto - HD 1080p w dosc ograniczonym zakresie (maly bitrate) bo bedzie przycinac.
    Poczytaj testy na necie.

    Generalnie - zalezy do czego ktos chce to kupic. Jesli chce kupic to jako HTPC, to chyba lepiej (i taniej) kupic cos w stylu WD HF TV Media Player lub Popcorn (za WD okolo 400zl) - przynajmniej nic sie nie bedzie przycinac i obsluzy praktycznie wszystko co sie chce.
    Jesli ktos chce jednak maly komputerek do netu, pogrania w starsze gry i odtworzenia czasem filmikow (z pewnymi zastrzezeniami co do HD 1080p) - to pewnie mozna rozwazyc Acera.

    Niestety - cena jaka Apple zada sobie za Mini w zasadzie wyklucza go z roli HTPC - za jego cene mozna sobie kupic w/w Acera, PS3 oraz WD HD Media Player ;) - co zalatwia sprawe odtwarzania kazdego pliku, korzystania z neta, BluRay oraz jeszcze mozna sobie pograc zarowno na PC (wiadomo - oprocz najnowszych gier) jak i na PS3.
    Tak wiec - Mini jako HTPC odpada calkowicie...


  43. Kroppa (autor: Gladzio | data: 20/04/09 | godz.: 12:11)
    iLife w nowych Macach jest dołączany do każdego nowego komputera, więc można powiedzieć, że jest "za darmo", a co ważne - ja nigdy nie napisałem, że Apple coś daje za darmo. Przeczytaj moje wcześniejsze komentarze. Koszt iWorka to 399 zł. Cena jak najbardziej do przełknięcia, a możliwości bardzo duże. Nowy MacMini z GeForcem 9400 pobije tego IONa w kwestii wydajności. Ma też lepszy procesor (Core 2 Duo, a nie nędzny Atom).
    I jeszcze tak na marginesie - w kwestii innowacji Apple zawsze wyprzedza Microsoft. Najpierw rewolucyjny system operacyjny Mac OS (pierwszy graficzny interfejs), potem iMac, iPod, iTunes Store, MacBook i MacMini. Na iPhone powstało dotychczas ponad 1500 programów. Ten, kto nie zna Apple'a, ten może sobie myśleć, że to jakaś przeciętna firma.


  44. Gladzio (autor: Dzban | data: 20/04/09 | godz.: 12:49)
    aly ty chrzanisz jak potłuczony pierwszy graficzny interfejs to był na AmigaOS pod koniec lat 80. Apple nie ma wcale innowacji tylko dobry marketing i strategię.

  45. lenox w końcu coś mądrego ktoś napisał... (autor: Simon89 | data: 20/04/09 | godz.: 13:46)
    Czy będzie przycinał taki film (1080p)? Możliwe, ale jednak odpali się go... No ale zauważ: odpalałeś kiedyś na swoim kompie film 1080p? Nie? ;) Najwyżej 720p a do tego już w zupełności wystarczy taki acer i 95% ludzi do tego właśnie potrzebuje takiego acera, bo z wszystkim innym sobie poradzi jakoś tam. Co do tego drugiego rdzenia to raczej chodziło mi o jego przydatność do gier, bo jednak jeden atom w nawet starszych grach się poci, drugi pomaga znacznie. Gladzio- syndrom Apple. Jasne że Mac mini pobije Ion-a, ale TYLKO ze względu na lepszy procesor (jest tam zastosowana laptopowa odmiana Core2duo). Ale jak śmiesz dalej porównywać komputery o tak różnej cenie? Jak by to wyglądało gdybym porównywał Mitsubishi Evo X do WW Golfa 3? Śmiech na sali puste krzesła.
    Lenox bardzo dobrze napisałeś, wolałbym mieć te trzy urządzenia zamiast jednego co i tak na nim nie zrobiłbym tego wszystkiego. (swoją drogą muszę poczytać o tym WD HD Media Player ;) ).
    Gladzio, lepiej się nie wypowiadaj na temat programów pod iPhone-a. Widziałem jak to wygląda i nie, ale podziękuje. Nie wymienię ile programów (o funkcjonalności nie wspomnę) powstało na Windows Mobile...


  46. @Gladzio (autor: leonx | data: 20/04/09 | godz.: 14:07)
    Widze ze nie dosc ze jestes fanem Apple, to jeszcze fanboyem ;)
    Moze po kolei
    -co jest innowacyjnego bylo w iMac? Komputer z monitorem w jednej obudowie? MS nie robi komputerow, wiec nie bylo co wyprzedzac...
    -iPod? No pliz - ze chcesz powiedzec ze Apple wynalazlo odtwarzacz mp3? Owszem - zrobili odtwarzacz, ktorego design (przede wszystkim) przypadl do gustu milionom uzytkownikow i jest rozpoznawalny na calym swiecie - to niewatpliwy sukces, ale nic innowacyjnego.
    -iTunes - podobnie do powyzszego - jego popularnosc jest wtorna do iPoda - nic w tym innowacyjnego - wczesnie bylo wiele sklepow internetowych z muzyka - i zapewne powstanie jeszcze wiecej, bo w tym kierunku wszystko idzie...
    -MacBook - no pliz - chyba nie chcesz powiedziec, ze to Aplle wynalazlo notebooka, albo ze MacBook to byla jakas wielka innowacja - netbook/laptop jakich wiele - tyle ze z systemem OS/X
    -MacMini - rowniez tutaj mozna znalez porownywalne rozwiazania innych firm - po raz kolejny rowniez moge napisac ze nic to nie ma co do "wyprzedzania Microsoftu", bo MS nie robi komputerow.

    Idac twoim tokiem myslenia moglbym napisac, ze "MS zawsze wyprzedzalo Apple, bo najpierw wypuscili XBOX, a potem X360".
    -Na PalmOS oraz na WindowsMobile dotychczas powstaly dziesiatki tysiecy programow - 1500 tego co jest na iPhone to tylko ulamek. Nnie chce wszczynac kolejnej wojny, ale pomimotego ze iPhone ma GPS - nadal nie ma na iPhone oprogramowania do nawigacji "door-to-door".
    -Poza tym - firma, ktora tlumaczy sie ze przez 2 lata nie mogla zaimplementowac funkcji "kopiuj-wklej" bo "musiala byc pewna ze bedzie ta funkcja dzialac poprawnie i bedzie bezpieczna dla uzytkownikow" - no kurde - to moze wywolac tylko usmiech politowania... Rozumiem, ze to
    ma byc ta innowacyjnosc...

    Na koniec tylko napisze - obojetnie jakie wykorzystanie komputera masz na mysli - platforme PC z Windows da sie zlozyc sporo taniej niz Apple. Przyczepiles sie tutaj do platformy ION, ktora jest z definicji, nawet przez Intela konstruowana pod zupelnie inne potrzeby - i probujesz udowadniac, ze Mini z Core2 jest lepszy. No wez sie czlowieku zastanow.


  47. @Simon89 (autor: leonx | data: 20/04/09 | godz.: 14:13)
    Niom - odpalalem 1080p na TV, co wiecej - jakos po przejrzeniu mich zbiorow udalo mi sie znalezc tylko jeden material 720p :P

    Ale to tylko potwierdza ze akurat ten Acerek nie jest dla mnie (mimo skadinand ciekawych funkcji). Ale oczywiscie - w duzej czesci masz racje - najpopularniejsze jest 720p a z tym wspomniany komputerek powinien sobie poradzic calkiem niezle. Jesli ktos mysli o szerszym zastosowaniu - jak najbardziej.

    Jesli o samym odtwarzaniu video/HD - to cenowo chyba bezkonkurencyjny jest rzeczony WD HD TV Media Player (co za durna nazwa, aczkolwiek wyjasnia wszystko - hehe) - na tym samym ukladzie co Popcorn, ostatnio dodano poprawne odtwarzanie polskich znakow, czyta wszystko od divx po h.264 (w tym oczywiscie kontainer mkv). No - nie czyta rmvb - ale w zasadzie nic poza kompem tego nie czyta ;) - no i cena chyba ponizej 400zl obecnie...


  48. lenox... (autor: Simon89 | data: 20/04/09 | godz.: 14:37)
    Nie no jeśli konkretnie pod filmy w fullhd to i tak lepiej chyba PS3 czy jakiś odtwarzacz, bo przypuszczam że filmy odpalałeś z płyt (skoro w fullhd)... chociaż... jeśli z dysku to też można takie WD. Właśnie chodzi o to szersze zastosowanie ;). Dzięki niemu mogę zamienić wielkie pudło na taki mały komputerek. No bo i tak większość filmów na kompie (ja) odpalam w 720p czy niższe (youtube), do tego dochodzi cichutka praca, mała prądożerność i mogę w miarę normalnie pracować z programami i przeglądać internet, czy komunikować się (Skype, Tlen).

    Reasumując: każdy znajdzie coś dla siebie. Ale nikt mi nie wmówi że lepiej jest dołożyć do Maca Mini. No chyba że ktoś może sobie na to pozwolić.


  49. fashion item (autor: cp_stef | data: 20/04/09 | godz.: 16:22)
    ladny, maly nic szczegolnego

  50. @leonx lekki off (autor: Rand | data: 20/04/09 | godz.: 16:52)
    Dla mnie to wielka zagadka ten caly iphone. Kupujac telefon w tej cenie oczekuje funkcjonalnosci, a nie zlepku "fjuczersow" ktorych nie mozna wykorzystac. Owszem odblokowiac co nieco jailbreakiem, ale to chyba nie o to chodzi? Zeby unklokowac w sofcie rzeczy ktore POWINNY byc normalnie dostepne? tragedia.
    Zalety ma, owszem - szybkosc, ekran, wyglad.
    Kropka, wiecej nic..
    Wole windows mobile, pomimo slamazarnosci... moge sobie obejrzec np serial wrzucajac bezposrednio avi, czy posluchac krzysia w automapie... zmodyfikowac zeby wygladal tak jak mi sie podoba..
    Uwazam macos za dobry system, ale wcale nie wolny od wad. A fanbojow applea.. ignoruje :)


  51. Apple ma marketing (autor: Blazakov | data: 21/04/09 | godz.: 13:24)
    i jednak dość dobry sprzęt. Ale nie jest tajemnicą ani żadnym odkryciem, że w Polsce jest on alternatywą tylko dla ludzi kasiastych lubiących ładny desing i prostą obsługę.

    "Sam mam iPoda Classic 160 GB, nigdy nie miałem lepszego odtwarzacza, podobnie twierdzą wszyscy ludzie, których znam i posiadają iPody lub iPhone'y."

    G...uzik prawda. Jak ktoś miał wcześniej samsungi za 100zł albo odtwarzacz "wyższej klasy" typu Creative ZEN, to faktycznie, iPod jest dla niego o niebo lepszy.
    Tylko, że tacy ludzie raczej o iRiver czy Cowon raczej nigdy nie słyszeli. Przy większości produktów tych firm iPody wypadają co najmniej blado.


  52. "Male jest piekne" (autor: cp_stef | data: 5/09/09 | godz.: 10:24)
    lubie wszystkie male komputerki. Nvidia 9400 w takim pudeleczku piekna sprawa.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.