Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 18 grudnia 2009 
    

Eee PC 1005P i 1005PE z platformą Pine Trail


Autor: Zbyszek | źródło: TechConnect | 15:19
(42)
Na początku przyszłego roku w sklepach pojawią się pierwsze netbooki oparte na nowej platformie Pine Trail z procesorami Intel Atom drugiej generacji. Jednymi z nich będą modele Eee PC 1005P oraz Eee PC 1005PE firmy Asus. Netbooki wyposażone będą w system operacyjny Windows 7 Starter oraz procesor Intel Atom N450 (1.66 GHz) ze zintegrowanym układem graficznym Intel GMA 3150. Oprócz tego do dyspozycji będzie 10.1-calowy ekran, 1GB pamięci operacyjnej i dysk HDD o pojemności 160 lub 250 GB, łączność WiFi i Ehternet oraz zintegrowana kamera internetowa i czytnik kart pamięci. Instalowana standardowo 6-komorowa bateria ma zapewniać nawet 12 godzin nieprzerwanej pracy. Cena wynosić ma około 400 USD.

W porównaniu do netbooków opartych na dotychczasowych rozwiązaniach Intela nowe Eee PC z platformą Pine Trail wyróżniać będzie znacznie dłuższy czas pracy na baterii, wynikający z większej energooszczędności chipsetu i układu graficznego, a także nieco niższa cena będąca efektem niższych kosztów produkcji i większej integracji wszystkich elementów.

Premiera Eee PC 1005P oraz Eee PC 1005PE odbędzie się najprawdopodobniej podczas targów CES 2010, które będą odbywać się w dniach 7-10 stycznia 2010 roku w LasVegas.



 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Intel GMA 3150 (autor: Qjanusz | data: 18/12/09 | godz.: 15:50)
    powieje nowością i nową jakością.

  2. Wieje nudą... (autor: Remek | data: 18/12/09 | godz.: 15:58)
    Rynek netbooków leci na pysk... a tu jeszcze Windows 7 na 1GB... pewnie jeszcze bez możliwości dołożenia...

  3. @Qjanusz (autor: AbrahaM | data: 18/12/09 | godz.: 16:59)
    GMA 3150 cudem nie jest, ale to już nie aż taka tragedia jak GMA 950, więc..

  4. nie nie... to nie był żaden krzytyk... (autor: Qjanusz | data: 18/12/09 | godz.: 17:21)
    sam mam w NC10 GMA 950 i z zazdrością patrzyłem na IONy. Teraz będzie GMA 3150 i to już będzie jakaś ewolucja.

    A za rok przyjdzie Bobcat i będzie Rewolucja.


  5. ... (autor: kubaswielgus | data: 18/12/09 | godz.: 17:21)
    Szkoda, że nie ma wersji z jakimś skromnym SSD - co zawsze charakteryzowało serie EEE. Cena 1400zł również nie jest zbyt przekonująca. 300-350$ było by do przyjęcia.

  6. No przynajmniej klasyk w kolorach (autor: morgi | data: 18/12/09 | godz.: 22:03)
    i bedzie z czasem wiecej, do 12h no to calkiem niezle, z czasem bedzie coraz lepiej.

  7. jak do tej pory każdy chipset intela z grafą (autor: kubolx | data: 19/12/09 | godz.: 01:10)
    miał bić poprzedniego na łeb i miazgę z konkurencji robić. I za każdym raze to miazgę na robią ale z organów pomiędzy uszami. Np: morgi.
    Dlaczego nie zrobią wkońcu ale nie netbooka tylko mało miotającą maszynę. 10-11" to jest enaf; zajebisty kompromis pomiędzy gabarytem a jakością. Tyle, że zamiast dać sensowny procek i chip pokroju gf9400/hd3300. To dodają tam gma.
    Może pora wkońcu powiedzie dość i zamiast marketingowców i grafików od pudełek, zatrudnić paru speców i puścić rewolucję; do tego proponuję zatrudnić paru zdolniachów i dołożyć system operacyjny, który po 3miechach nie zacznie zwalniać w postępie logarytmicznym aż do reinstalki formatów etc.


  8. gma 3150 (autor: Takeya | data: 19/12/09 | godz.: 11:52)
    smiech na sali.
    litosci, ilez to mozna tarzac sie w gownie?
    dopoki intel bedzie wszedzie wciskal swoje lapy, dopoty rynek ciagle bedzie 100 lat za murzynami.
    bez jaj, ale x3100 ma wydajnosc zblizona do gf3, wiec "unowoczesniony" x3150 raczej nie siegnie nawet do gf4ti.


  9. kubolx (autor: morgi | data: 19/12/09 | godz.: 12:26)
    I robi miazge, wystarczy tylko, ze Intel zapoda podobny proces dla igp co amd i Nvidia i nie widac roznic, np. w Clarkdale
    http://translate.google.ca/...525%2B785G%26hl%3Den


  10. @morgi (autor: niewidzialny27 | data: 19/12/09 | godz.: 15:22)
    czemu nie zrobili testu zegar w zegar:) jak zauwazylem HD4200 byl taktowany prawie polowe nizej, nie oszukujmy sie Intelowi jeszcze daleko do zbudowania wydajnej grafiki:)

  11. niewidzialny (autor: komisarz | data: 19/12/09 | godz.: 17:04)
    a od kiedyt o jestuje sie cokolwiek zegar w zegar? Widziales moze test grafik, gdzie zrownywano taktowanie GF i AMD?

    porownanie zegra w zegra bylo ulubionym haslem fanbojow AMD przy architekturze netburst - tak jakby athlony xp nie byly zdolne do pracy z taktami p4, wiec proponowano obnizac w testach takty p4. Sens takiego postepowania byl wiadomo tylko tymze fanbojom.


  12. komisarz (autor: mandred | data: 19/12/09 | godz.: 18:02)
    przypomnij sobie jak kiedyś morgi skrzeczał, że takt w takt itd.

  13. niewidzialny27 (autor: morgi | data: 19/12/09 | godz.: 18:20)
    Zgadzam sie nie ten sam zegar, ale proponuje dla rownych szans puszczac tak porownanie procesorow, a na serio po co gledzic o taktach, jak liczy sie efekt finalny, czyli fabryczny i to zuzycie energii pieknie:D.

  14. Na co komu GF 9400 w netbooku (autor: czarli | data: 19/12/09 | godz.: 20:31)
    Ludzie ale wy marudzicie!!!! To jest NETBOOK podkreslam NETBOOK, maszynka do pisania, e-maili, internetu, pracy a nie zabawka. Na co komu GF 9400 w takim malenstwie?? GF 9400 to od razu wiekszy pobor pradu, wiecej ciepla - wieksze grzanie, wiekszy hałas etc., a to sie kloci z ideologia NETBOOKow ktore maja byc jak najmniejsze, lzejsze i byc narzedziem pracy.
    BTW sam mam ten model asusa ale na starej platformie i sprawuje sie wspaniale bateria wytrzymuje 7 h, pozdro


  15. morgi 12 godzin to po pracuje ale na akumulatorku samochodowym:))) (autor: speed | data: 20/12/09 | godz.: 01:05)
    szescioletni dell inspiron 300m na akumulatorze 4400mAh wytrzymuje prawie 7 godzin .ekran 12 cali bezprzewodowy internet. po szesciu latach taki postep poczynili ze na akumulatorze 6600mAh badziewny atomik z gowniana grafika zdycha po 4,5 godzinach , Ten wynalazek jak pociagnie 5,5 godziny to bedzie swieto a 12 godzin to jak napisalem z wylaczonym ekranem i akumulatorem samochodowym:))))

  16. Kolejny kotlet ASUSA z GMA (autor: szpak3 | data: 20/12/09 | godz.: 03:12)
    12 h ???? chyba na wygaszaczu, jeśli to sprzęt multimedialny odpal morgi wifi, kamerę, skype muzyka w tle a i jakiś adapter Bluetooth by się przydał zobaczymy ile zostanie, no a skoro 12h to jak najbardziej w przerwach jakieś filmy...

  17. @speed (autor: pawel.xxx | data: 20/12/09 | godz.: 09:50)
    już po raz kolejny czytam ten tekst o 6 letnim notebooku i prawie 7 gosznach pracy na baterii.
    Nie bardzo w to wierzę.
    Jednak jeszcze bardziej drażni mnie że na portalu o tematyce IT protestów nie wywołał sposób w jaki porównujesz akumulatory.
    Porównujesz tylko pojemność akumulatora nie przejmując się jego napięciem znamionowym.
    W EEE akumulator jest 6 komorowy w układzie 2x3 - dwa ogniwa szeregowo w trzech równoległych sekcjach, czyli napięcie 7.2V
    , w większości obecnie produkowanych notedooków/netbooków baterie sa w układzie 3x?
    czyli napięcie 10.8V
    Natomiast w przeszłości używano także układu 4x? o napięciu 14.4V

    Podaj jakie napięcie ma ten Twój Dell a ja w zamian obliczę jaka jest średnia moc zużywana przy założeniu 7 godzin pracy, przy pominięciu efektu pamięciowego, i przy 100% sprawności przetwornic.


  18. @czarli (autor: Qjanusz | data: 20/12/09 | godz.: 10:32)
    po co gf9400?
    Chociażby po to żeby móc spokojnie podpiąć się pod TV poprzez HDMI i obejrzeć film w HD. Po to żeby w ogóle podpiąć się przez HDMI u rodziny, znajomych i obejrzeć zdjęcia, klipy, czy nawet zwykłego divxa.
    Po to że jeżeli chciałbyś sobie w jakąś gierkę pograć, to nie zobaczysz 1 fpsa.

    Oczywiście że to sprzęt jest do neta, ale jeżeli ktoś wyda taki sprzęt do neta + multimedia, to na pewno sporo ludzi się z tego powodu ucieszy.

    I niemoc Intela w temacie wcale nie usprawiedliwi twierdzenia że sprzęt do neta powinien być tylko do neta.

    Intel ukatrupił IONa, dostanie za to bęcki od Bobcata.


  19. Do 12 h to znaczy ze moze tyle max (autor: morgi | data: 20/12/09 | godz.: 11:01)
    a nie jest tak srednio czy zawsze, ale fanow juz zgaga lapie. Jesli was razi to 12 h to napiszcie protest do Asusa ze nieprawde pisze, to ciekawe co wam odpisza. Ja bym odpisal, ze uzywacie mobilnego jak desktopa a kto powiedzial ze to jedno i to samo.

  20. ... (autor: kubaswielgus | data: 20/12/09 | godz.: 11:28)
    Sprawdziłem swój telefon i nie ma w nim GeForca - czy to znaczy, że Intel maczał w tym paluchy?

  21. @kubaswielgus (autor: Qjanusz | data: 20/12/09 | godz.: 15:48)
    mógłbyś się tym zamartwiać gdyby nie małe wydarzenie w temacie z 2006 roku :-)

  22. ....... (autor: Marek1981 | data: 20/12/09 | godz.: 23:06)
    Czasami mnie męczą nudne dyskusje.
    @pawel.xxx - niech moc będzie z wami:))
    Ale tak na serio po części masz rację:) z tym, że porównujesz atoma z prockami 6- letnimi i wydajnościowo jest gorszy. Sorry wole 3h na baterii niż 7h i się wqrwiać bo wszystko się muli, tnie.

    Te 12h to dla idiotów :) Nikt kto ma do czynienia ze sprzętem i logicznie myśli wyśmieje to:)
    Ledwo co na matrycy widać ( musi być w ciemnym pomieszczeniu) i za wszystkim się czeka. Po zmianie planu na odpowiedni ( w miarę normalny komfort pracy - daleko mu jeszcze do płynności ) dostajemy 5-6h działania na baterii....


  23. ... (autor: kubaswielgus | data: 20/12/09 | godz.: 23:21)
    @ Marek1981 - nikt logicznie myślący nie wybierze tego co ty uważasz za słuszne tylko to co dla niego najlepsze.

  24. pawel.xxx ,dane o ktore pytasz. (autor: speed | data: 21/12/09 | godz.: 01:42)
    Co do drugiego pytania ,zostawiam to bez komentarza.
    Czy wierzysz ??? to juz Twoja sprawa widocznie nie miales do czynienia z tym sprzetem . Bede teraz dokladniejszy inspiron 300m (z ktorego teraz pisze) ma dokladnie 6 lat i 7 miesiecy i tyle samo ma akumulator.
    Nie bede mieszal i pisal ile wytrzymywal jak byl nowy lub ile max bo dzisiejsze "mikrusy" ze wstydu musialy by zapasc sie pod ziemie:))))))
    Jak juz chcesz bawic sie w liczenie to wytlumacz przecietnemu 'kowalskiemu' dlaczego akumulator o pojemnosci 4400mAh i napieciu 14,8v prawie przedpotopowy ,prawie tej samej wielkosci co wiekszosc dzisiejszych 6600mAh (obudowa jest prawie pancerna i dlatego jest ciut wiekszy) napedza antyk prawie siedmi letni ktory ma stary 12 calowy ekran
    procesor 1,2Ghz ktory jest wydajniejszy od procesora 1,6Ghz (dzisiejszego atoma)
    (Super Pi, 1,2Ghz liczenie 1MB czas 1minuta19sek; atom 1,6Mhz liczenie 1MB ,1minuta 35sek . ) potrafi dzis po ponad szesciu latach napedzac ta zabawke przez sporo ponad szesc godzin. Nie wierzysz prosze bardzo w przyszlum tygodniu jade na dwa tygodnie w gory na narty zrob sobie przerwe i przyjedz dam ci to do testow postawie dobry trunek i jak chos o minute zle napisalem to zrefunduje ci cale koszty dwu tygodniowego pobytu w Banff (Canada).
    Pisanie max teoretycznej wytrzymalosci akumulatora to jawne robienie klijentow w jajo. To tak jak bys czytal ze zuzycie minimalne auta z silnikiem benzynowym 2 litry 150KM moze byc okolo 3,8litra i jak sam wiesz byla by to prawda ale jaka???
    Mnie za bardzo nie interesuje jakie cuda wypisuja ale to ile moge posiedziec do wylaczenie kompa,a to ma sie nijak do tych mrzonek maxymalnych .
    Dlatego kiedys napisalem ze intel nie posunal sie o krok w tym aby zrobic wydajny (znosny) uklad ,bo siedem lat to sporo czasu .Biorac pod uwage innych producento to widzi sie bardzo duzy krokale to temat na inny watek:))
    Przyjemnego liczenia .


  25. max to ja moge trzy dni pod woda posiedziec (autor: speed | data: 21/12/09 | godz.: 01:54)
    wierzysz ??? Taka to jest prawda . Intel zrobil knota i to jest prawda ale to oczywiscie do ciebie nie dociera. Do czytania i internetu to tez wystarczy 4 cale i wytrzyma na akumulatorku wielkosci znaczka pocztowego 5-6godzin . Czujesz to ze wciskaja ludzia chlam ?? Morgi dzisiaj jest technologia aby taki netbook na bateryjce 2000mha mogl poszalec 15-20godzin i do tego sie odnies. Ja wspominam caly czas o prawie siedmioletnim sprzecie wlasnie intela aby pokazac ze nie rouszyli nawet o centymetr ale Ty jak uparty koziol farmazony sadzisz o fany bojach i.t.d .
    To jest tak jak bym powiedzial zeby ci ktrym auta pala po 3,5 litra oleju napedowego przyjechali do mnie i sprobowali tych wynalazkow przy pogodzie jaka panuje umnie ,(w ubieglum tygodniu bylo tylko -52st C :)))


  26. @kubaswielgus (autor: Marek1981 | data: 21/12/09 | godz.: 08:33)
    Dlatego dużo osób przychodzi do mnie z zapytaniem czy nie szłoby jakoś przyśpieszyć tego "cuda".
    2 najlepsze pytanie o starsze gry (co z tego że nie takie jest przeznaczenie tego sprzętu) i nagle czas na baterii skraca mu się z 6h na 2.5h - dlaczego??

    Zbyt dużo nasłuchałem się takich i jeszcze głupszych pytań.

    Założę się, iż gdyby ludzie logicznie myśleli i czytaliby (pytali kogoś co się zna) opinie i zastosowanie to prawdopodobnie tych gówien nie sprzedano by 10% tego co sprzedali.


  27. @Marek1981 (autor: kubaswielgus | data: 21/12/09 | godz.: 11:07)
    A co doradziłbyś osobie, która na laptopa chce przeznaczyć 900zł i potrzebuje go tylko do netu, zgrywania zdjęć i oglądania filmów w podróży. No i żeby miał gwarancje na 2lata.

  28. @kubaswielgus (autor: Marek1981 | data: 21/12/09 | godz.: 13:38)
    za 900pln dostaniesz tylko jakąś komórkę lub używanego lapka. A eeepc możesz sobie wsadzić. Sorry ale te "lapki" trzymają z 3.5h w trybie max oszczędzania.

  29. @Mareczku (autor: kubaswielgus | data: 21/12/09 | godz.: 14:17)
    Więc twierdzisz, że ludzie pytają się ciebie o rady komputerowe, a ty nawet z google nie umiesz skorzystać:
    http://www.ceneo.pl/Netbooki;0112-0.htm

    Przyznaj się, że jesteś dzieciak z gimnazjum o profilu informatycznym to nie będę już więcej zawracał sobie głowy dyskusją z tobą.


  30. @kubaswielgus (autor: Marek1981 | data: 21/12/09 | godz.: 14:38)
    Widać że brak u ciebie logicznego myślenia. Obrażasz podając bezmyślnie link do ceneo (najniższe ceny - jak trafisz:)) żal mi twojej głupoty, bo myślałem że masz więcej rozumu.

    A więc podając z tego linka:
    -Asus Eee PC 900HD Intel Celeron M353 1GB 160GB 9'' XPH - 3.5 hrs i chodzi gorzej od PIII 500MHz
    -California Access MJ121 Intel Atom N270 1GB 160GB 10,2''
    czas pracy na akumulatorze (normatywny) 3,5 godz. i (nie daje rade podłączyć monit zew) się czasami przycina na głupim np ff.

    Dalej?? czytaj zanim coś zanegujesz


  31. ... (autor: kubaswielgus | data: 21/12/09 | godz.: 14:43)
    Ty twierdziłeś, że nie ma za te pieniądze netbooka, a ja go znalazłem. Burak jesteś bo nie potrafisz przyznać racji. Szkoda mi ciebie.

  32. @kubaswielgus (autor: Marek1981 | data: 21/12/09 | godz.: 14:52)
    Umiesz tylko obrażać!!! Brak czyt ze zrozumieniem.
    "za 900pln dostaniesz tylko jakąś komórkę lub używanego lapka. A eeepc możesz sobie wsadzić. Sorry ale te "lapki" trzymają z 3.5h w trybie max oszczędzania."
    Napisałem że eeePC nie uważam za godną pozycję...
    Nikomu nie polece czegoś z czym potem musiałbym się bujać ale dostać negatywną opinie typu ten to się zna....

    Odwołam się też do poziomu twojej wiedzy, która jest żałosna : za moich czasów nie było gimnazjum a jakbyś troszeczkę był inteligentny to byś się tego domyślił (np po loginie)


  33. @speed (autor: pawel.xxx | data: 21/12/09 | godz.: 17:33)
    dzięki za info o napięciu.
    Ten akumulator o pojemności 4.4 Ah może zgromadzić energie 65Wh. Opisany przez Ciebie akumulator 6.6Ah z EEE gromadzi 47Wh.
    Teraz zgodnie z obietnicą 14.8*4.4/7=9.3 [V*Ah/h=V*A=W]
    Czyli średnia moc Twojego laptopa to 9.3W
    I te 9.3W ma wystarczyć na procesor w 130nm, chipset 180 lub 250nm, pamięć na 2.5V i pozostałe komponenty w równie wiekowej technologii.
    Przy takim budżecie energetycznym na tym dellu za wiele sie nie podziała.
    Piszesz o słabszych wynikach atoma w superPi w porównaniu do pentium M 1.2GHz. SuperPi to program typowo jednowątkowy, a atom ma przecież dwa wątki.
    http://fwd4.me/94p
    W linku jest porównanie EEE z celeronem 900 vs EEE z atomem @1.8Ghz. Są tam wyniki z testu superPi oraz wyniki z M-pi beta - wielowątkowego odpowiednika superPi.
    Czepiasz się badziewnej grafiki chipsetów atomów, tylko czy w porównaniu do extreme graphics 2 ona rzeczywiście jest taka badziewna?
    A przecież atomy w netbookach z komentowanego newsa mają i szybszy procesor i szybszą grafikę od obecnych, a do tego kosztują 400$.


  34. pawel.xxx (autor: speed | data: 21/12/09 | godz.: 18:09)
    zgadza sie ,na akumulatorku jest 65Wh.
    Wyglada na to ze 130nm i reszta antukow nie byla taka zla:)))
    Wdalszym ciagu kowalski nie zalapie o co biega ,
    Jednym zdaniem firmy chca zarobic wiecej dajac mniej a jeszcze inaczej leca sabie w kolki z kljentami.
    Proponuje takie porownanie Pentium M 1,7Ghz 5,5W max do atoma 1,8 jak masz okazje to zrob test sam nie uwierzysz co zobaczysz.
    Tym razem mam nadzieje ze zaczna podawac wlasciwa wartosc w oznaczeniach akumulatorow .


  35. @speed (autor: pawel.xxx | data: 21/12/09 | godz.: 20:18)
    "Proponuje takie porownanie Pentium M 1,7Ghz 5,5W"
    http://fwd4.me/95v
    nie ma takiego pentium M

    I wcale nie pisałem że pentium M było złe. W swoim czasie był to bardzo przyzwoity procesor. Ale czas nie ch.. nigdy nie staje i obecnie pentium M to już antyk. Nie mówię ze bezużyteczny, ale do obecnych cpu dużo mu brakuje.
    W czasach świetności pentium M polityka cenowa intela była taka że mobilne sprzęty z wersjami LV i ULV były koszmarnie drogie. Dlatego cieszę się że intel zdecydował się rozwinąć koncepcję atoma i netbooków. Ładnie wstrzelili się z tym w rynek.
    I jedyne na co jeszcze liczę to by flash zdechł i został wyparty przez jakąś efektywniejszą technologię, bo jak słyszę brednie adobe o tym że do odtworzenia filmiku w oknie przeglądarki potrzebne jest wsparcie GPGPU o mocy obliczeniowej rzędu setek GFlopsów to mnie trzęsie :)


  36. Geniusz Intela zwycieza pierwsze stukniecie mlota (autor: morgi | data: 21/12/09 | godz.: 21:12)
    http://techreport.com/articles.x/18167/8
    'Excellent battery life has been a staple of six-cell netbooks, and the Eee PC 1005PE leads the rest of the field in both of our run-time tests. You're looking at about nine hours of web surfing time and eight hours of SD video playback, which is really quite impressive for such a lightweight and inexpensive system. Students looking to take notes and keep themselves entertained through a full day's worth of classes shouldn't have to resort to a wall socket with this latest Eee PC.'


  37. pawel.xxx, rozpedzilem sie z tym 1.7GHz mialo byc 1.6Ghz (autor: speed | data: 21/12/09 | godz.: 21:58)
    bo taki posiadam .
    Ja nie posadzilem ciebie ze mowisz zle o Pentium M.
    Pentium M to mozna powiedziec antyk ale ma na tyle skuteczna architekture ze atom niestety przegrywa i to z kretesem.
    wyobrarzasz sobie takie cacko zrobione w 45nm a nie w 90 lub nawet w 32 tos to by bralo okolo 1W w porywach .
    Nie zauwazyles tendencyjnosci w tym tescie ktory podales?? Zwroc uwage jak porownuja akumulatory a reszte przemilcze.
    Atom mial byc czyms innym a wyszlo cos innego ale przecietnego ludzika to guzik obchodzi tak samo czy ma dwa trzy czy cztery watki .
    Zabawki tego typu sprawdzily sie super jako prenenty dla dzieciakow i jak sprzedaz padla na twarz to zaczeli myslec i robic 10-12 calowe ale przecierz kazdemu dogodzic sie nie da.
    Atom nie jest zadnym postepem w moich oczach nie daje nic doslownie nic co zwykly urzytkownik moglby poczuc. Jezeli jednakowo rozumiemy pojecie netbook to doslismy do porozumienia jezeli nie to, ??? co za roznica.


  38. morgi, a nie lepiej wogole wylaczyc ekran i zobaczyc ile pociagnie (autor: speed | data: 21/12/09 | godz.: 22:03)
    w pokoju gdzie jest normalne swiatlo ponizej 70% jasnosci nie da sie czytac ,ale wiesz ja mam tylko normalny wzrok ci szpece co przy 50% ogladaja i czytaja to pewnie widza gory z warszawy:))))))))
    Powtorze ci jeszcze raz ze kazdy doslownie kazdy test mozna zrobic tak jak sie chce i pedzie prawidlowy , Posiedz w temacie te 20-30 lat to moze w
    koncu zrozumiesz. Nie patrz na cyferki uzyj tego co masz pod czaszka gwarantuje ze efekt bedzie znacznie lepszy.


  39. morgi tu jest bardziej zyciowy test: (autor: speed | data: 22/12/09 | godz.: 02:31)
    http://hothardware.com/...netrail-Platform-Launch/
    Jedynie chlopaki nie napisali na jakiej jasnosci ekranu to robili ale nic juz zamowilem i sam sie przekonam jak intel dal dupy))))


  40. pawel.xxx akumulator w 1005PE jest 63Wh (autor: speed | data: 22/12/09 | godz.: 02:58)
    tak ze super nowa technologia pozwala na to aby zblizyc sie do antyka.
    Ustawienie jasnosci na 50% tylko i wylacznie net nic pozatym wlaczone wszytkie oszczedzacze i mamy raptem 9 godzin z malutkim haczykiem i do tego zapomniecz mozna aby jakikolwiek material z netu ogladac w pseudo HD . (a co tam zlosliwy jestem) Intel mnie wkuzyl bo ma fajny proc ciagnie max 1W ale gnojki sprzedaja go prawie trzy razy drozej od zwyklego atoma a jak wiesz kazdy liczy grosz i producentom wisi czy ma CPU 1W czy 5W:((((


  41. speed (autor: morgi | data: 22/12/09 | godz.: 09:06)
    Atom jest ogromnym krokiem do przodu, jest kompromisem na ogromna skale, za niewielkie pieniadze dostajemy komputer mozliwie najmobilniejszy, najoszczedniejszy i do tego o slabej wydajnosci w porownaniu do najnowszych osiagniec zwlaszcza w 32 nm, ale w jakiej cenie i na jakich warunkach. Wydajnosc z czasow p4 o 10cio krotnie mniejszym tdp.

  42. Oj morgi,morgi (autor: speed | data: 22/12/09 | godz.: 22:28)
    _________ zrob sobie przerwe z netem to pewnie bedzie zdrowsze dla ciebie.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.