Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 8 listopada 2010 
    

Masowa produkcja Bulldozerów ruszy w kwietniu


Autor: Wedelek | źródło: Xbit Labs | 11:21
(74)
Masowa produkcja nowych procesorów AMD z rodziny Zambezi, zbudowanych w oparciu o architekturę Bulldozer rozpocznie się już w kwietniu 2011 roku, a więc w sezonie wakacyjnym będziemy mogli empirycznie sprawdzić ich wydajność w domowym zaciszu. Znacznie wcześniej będą się mogli nimi nacieszyć partnerzy firmy z Sunnyvale, którzy otrzymają je już w grudniu. Jako pierwsze zadebiutuję układy 8-rdzeniowe z TDP 95W i 125W, a następnie 6-rdzeniowe. Należy jednak pamiętać, że w tym przypadku „marketingowe” rdzenie nie oznaczają tego samego, co w procesorach z rodziny Phenom, a CPU ten ma budowę modułową.

Najmocniejszy przedstawiciel nowej rodziny będzie się mógł pochwalić czterema modułami, każdy będzie posiadać dwa rdzenie x86, Float Point Scheduler, dwie czteropotokowe, 128-bitowe jednostki FMAC oraz 2MB pamięci podręcznej drugiego poziomu. Rdzenie w module, pomimo iż osobno są mniej wydajne niż w starszych procesorach, to jednak dzięki zastosowaniu magistrali HyperTransport 3.1 powinny radzić sobie lepiej niż obecne układy, zwłaszcza w przypadku aplikacji wspierających wielordzeniowość. Ponadto całość wyposażono w aż 8MB pamięci podręcznej poziomu trzeciego, której w produktach z mniejszą ilością modułów będzie rzecz jasna mniej. Wszystkie procesory będą wyposażone w TurboCore 2.0, wsparcie dla dwukanałowej pamięci RAM DDR3, a CPU będą współpracować z nową podstawką, oznaczoną jako AM3+. Bulldozer będzie wytwarzany w fabrykach spółki Global Foundries z zastosowaniem 32nm procesu produkcji. Wraz z procesorami, w drugim kwartale 2011 roku zadebiutuje również nowa rodzina chipsetów firmy z Sunnyvale AMD 900, która wraz z Radeonami HD6000 będzie stanowić trzon dla platformy Scorpius.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. a plyty gdzie? (autor: marioking | data: 8/11/10 | godz.: 10:28)
    Niby procki juz tuz tuz a o plytach pod nie, nic nie slychac. Chipsety pod te procki tez dopiero na zdaje sie drugi kwartal przyszlego roku zapowiedziane.

  2. . (autor: Sony Vaio | data: 8/11/10 | godz.: 10:49)
    .

  3. @Redakcja TPC (autor: Torwald | data: 8/11/10 | godz.: 10:55)
    Najwyraźniej macie głęboko w d*pie co się dzieje w komentarzach pod newsami...
    Kilka osób robi chlew i nie widać żadnej reakcji z waszej strony.
    Nie ma systemu zgłaszania komentarzy do moderacji, najwyraźniej żaden moderator nie przegląda wpisów, konta luserów robiących chlew nie są blokowane.

    Chcecie prowadzić sensowny serwis ? To się zacznijcie starać, bo jak na razie to zmierzacie po równi pochyłej w kierunku 'poziomu komentarzy z onetu'.
    No chyba, że zależy wam tylko na kolejnych odsłonach reklam, dzięki takim flame wars w komentarzach...


  4. . (autor: Torwald | data: 8/11/10 | godz.: 10:57)
    .

  5. @UP (autor: zeek | data: 8/11/10 | godz.: 11:02)
    popieram w 100%

  6. Torwald zrobiłes to źle... tak to sie robi :D (autor: cyferluu | data: 8/11/10 | godz.: 11:05)
    jak zawsze masz racje i w sposób iście poetycki opisujesz opisujesz produkty Nvidii.

    ALE NIE RÓB TEGO POD NEWSEM O PROCESORACH!!!


  7. @1. (autor: Jarek84 | data: 8/11/10 | godz.: 11:08)
    No właśnie...

    plyty po SB juz sie pokazuja, a pod buldka nic :( Moze po prostu brak chipsetów serii 9xx.


  8. @7. (autor: DTOsman | data: 8/11/10 | godz.: 11:11)
    Po prostu taka jest różnica pomiędzy profesjonalistami (Intel), a amatorami (AMD)

  9. Jeśli moderacja nie zrobi nic z idiotami (autor: krzysiek_mil | data: 8/11/10 | godz.: 11:13)
    to w krótkim czasie zlikwiduję swoje konto. Rzygać się chce widząc połowę durnych, dziecinnych komentarzy. Kilu trolli terroryzuje portal i tak ciężko zrobić z nimi porządek?
    Wracając do tematu, to uważam, że Bulldozery będą faktyczną konkurencją wydajnościową dla procesorów Intela z górnej półki.


  10. . (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 11:18)
    .

  11. . (autor: dratom | data: 8/11/10 | godz.: 11:19)
    .

  12. krzysiu milusiński (autor: Sony Vaio | data: 8/11/10 | godz.: 11:22)
    jak nieistniejące coś może być szybsze od realnego produktu ? SB jest tu i teraz, buldozery wypożyczyli do budowy autostrad.

  13. Ewidentnie Tpc... (autor: szpak3 | data: 8/11/10 | godz.: 11:22)
    ...poszło na liść nie ma jakość, pozwala na zamieszczanie bełkotu, powoli aż wstyd mieć tu konto razem z takim SV i mu podobnymi zjawiskami.

  14. . (autor: dratom | data: 8/11/10 | godz.: 11:22)
    .

  15. he he (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 11:24)
    Pięknie AMD prze do przodu. Sama specyfikacja BUldożera robi wrażenie na fanach intelika, którzy nie mając argumentów piszą ostatnie głupoty :-)

    Poczekamy na testy. Lider odbierze jeszcze należyte mu miejsce na tronie. I to bez praktyk bandyckich, a umiejętnościami i technologią. Brać niebieska zgnije z zazdrości i złości.

    Czekam na pierwsze płytki pod AM3+ :-)
    W wakacje jak nic będę cieszył się technologią zupełnie nowego wymiaru pod obudową PCta :-)

    LIano i Buldoer... I znów intelikowe stworki-potworki będą układać własne interpretacje newsów dot. zmniejszenia udziałów intelika na rzecz AMD

    Skoro w grudniu nowe CPU będą posiadać partnerzy, to czeka nas kontrolowany przeciek dot. wydajności i budowy... Na złość niebieskim trollom.


  16. @12 (autor: Wedelek | data: 8/11/10 | godz.: 11:26)
    Taa, SB to na pewno jest... Pokaż mi sklep w którym go można kupić cwaniaczku. Nie ma? No to nie prowokuj innych...

    @dratom

    Frustracja nie usprawiedliwia chamstwa


  17. No i kto się ... (autor: Muchomor | data: 8/11/10 | godz.: 11:27)
    ... bardziej podnieca trolle czy nie-trolle? Kto tu tak właściwie jest trollem? Raczej nie SV i morgi.
    Nie widzę, żeby robili coś niewłaściwego, ani żeby bluzgali - za to strona opozycyjna ... sorki chłopcy, do zbanowania.


  18. ja chyba tez niedlugo konto skasuje (autor: zeek | data: 8/11/10 | godz.: 11:27)
    a wizyty ogranicze do 1 odwiedzien wieczorem i przejrzenia newsow, juz bez czytania komentarzy nawet

  19. Wedelek, są już pierwsze testy (autor: Sony Vaio | data: 8/11/10 | godz.: 11:30)
    producenci pokazują co raz to nowe płyty, czekają na hasło go, buldozera nie ma, nikt go nie widział, więc nie mijam się z prawdą.

  20. @all (autor: antrax | data: 8/11/10 | godz.: 11:30)
    mam wielką prośbę nie zamieniajcie TwojePC w oborę, jak czytam niektóre komentarze to ręce opadają nawet onet się chowa. To kiedyś był rzeczowy portal a teraz mam wrażenie że upadł, smutne ale prawdziwe!!

    Co do bulldozera to mam nadzieje że się nie rozczaruje bo czekam na niego, jedyne co mnie martwi to wydajność pojedynczego rdzenia i technologia hypertransport 3.1 byle im nie wyszło tak jak w pierwszych phenomach.


  21. Qjanusz (autor: szpak3 | data: 8/11/10 | godz.: 11:31)
    Przystopuj chłopie trochę, jako że piszesz tu sporo,,, może też wyraź stosunek co do jakości na tym portalu, bo to co się dzieje jest aż niepoważne.

  22. DTOsman (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 11:33)
    Wlasnie widac w ktorym obozie panika i chaos, od Intela wieje nuda wiem, totalna przewidywalnosc jak roboty wykonuja stare dalekosiezne plany i tyle. O drugiej stronie trudno powiedziec cos w konkretach dopiero jak dotrze cos zamiast papieru.

  23. @Wedelek (autor: dratom | data: 8/11/10 | godz.: 11:33)
    Szanuję twój wkład w ten portal, ale twojepc stacza się coraz bardziej poniżej rynsztoka, pomyśl o zmianie portalu. Chamstwem to dla mnie jest to co robią tutejsi admini, czyli to że nie robią nic. A słowa DYDa "kłóćcie się pięknie" to jest żart roku.

  24. @zeek (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 11:35)
    wybiórcze czytanie + script blocker w standardzie na TPC.
    na mnie w taki sposób nikt nie zarobi :-)


  25. Dajcie se wszyscy siana ! (autor: adamakonto | data: 8/11/10 | godz.: 11:37)
    Nie mozna normalnych komentarzy do newsa poczytac tylko paru maniakow sie obrzuca blotem ! No litosci ! Co to jest portal dla przedszkolakow ? Wymiencie sie numerami GG/mailami i sobie przesylakcie uje i inne czesci ciala. Nie musimy tego czytac !

  26. Dziwna (autor: Pijar | data: 8/11/10 | godz.: 11:48)
    polityka ze strony AMD. Skoro płyty AM3+ mają być kompatybilne wstecz z Athlonami II i Phenomami II to płyty powinny już być na rynku i dać sympatykom AMD możliwość stopniowego przechodzenia na nowy sprzęt (chyba że chipsety nowych płyt mają być produkowane w 28 nm)

  27. odnosząc się do meritum... (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 11:50)
    dwie 128bit jednostki FMAC są łączone poprzez FP Schedulera w taki sposób, aby był możliwy dostęp do nich JEDNEGO rdzenia w ramach modułu, widząc je jako jeden OGROMNY 256-bitowy FMAC(!!!)

    Prawdziwa bomba przetwarzania danych typu FP.
    Pod linkiem poniżej opisane jest to dokładnie i porównane do zapodanego w średnim biczu 256bit. AVXa, który już na starcie dostaje w dupsko aż miło:

    http://www.xbitlabs.com/...ual_FMAC_Approach.html#

    śniady przegrywa już na starcie...
    Może być ciekawie, jako że intelik już dostał bana na praktyki bandyckie. Ciekawe czym tym razem będzie chciał powalczyć. Na samej miłości fana też nie może wiecznie polegać :-)


  28. . (autor: kosa23 | data: 8/11/10 | godz.: 11:51)
    .

  29. @Pijar (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 11:52)
    spokojnie... wystarczy że będą dostępne z dwa miesiące przed.

  30. @Qjanusz (autor: Pijar | data: 8/11/10 | godz.: 12:04)
    Mnie czeka wymiana całości więc jeżeli wszystko się ukaże jednocześnie - nie będzie mnie stać (wysoki podatek od nowości) :(

  31. hihie (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 12:14)
    o FP 'flex' jak oni to nazwali nic nie wiadomo, niektorzy probuja odkryc karty przed nimi, a wiec alu/fpu na jajo, dluzszy potok, wyzsze latencje i wyzsze zegarki, o cholerka ida w stylu Netbursta, ktory mial duza wydajnosc w obliczeniach, ale tez wymagal ...
    teraz cytat
    'There we can see again some numbers supporting Bulldozer's higher frequency design like: FMUL/FADD latencies went from 4 to 6 cycles (was known before), x87 FDIV from 19 to 42, SSE DP division from 20 to 27 and x87 FSQRT from 35 to 52 cycles. Similarly 32bit integer muls take 4 cycles (vs. 3) and 64bit integer muls take 6 cycles (vs. 4).'


  32. ed. (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 12:15)
    2 alu/fpu na jajo

  33. @morgi (autor: Pijar | data: 8/11/10 | godz.: 12:20)
    Co to jest "muls" ?

  34. . (autor: rookie | data: 8/11/10 | godz.: 12:37)
    .

  35. @33 (autor: samsung | data: 8/11/10 | godz.: 12:40)
    multiplications ?

  36. rookie (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 12:47)
    Przed 5 rocznica panowania? Moze zdaza przed zakonczeniem produkcji Core 2. hiehie

  37. Nie ma na co czekać (autor: pomidor | data: 8/11/10 | godz.: 13:11)
    Ledwie 12% wzrostu wydajności na rdzeń, kiepsko zaimplementowany AVX, itp. Sama nowość to za mało.

  38. Jeśli płyty AM3+ (autor: yantar | data: 8/11/10 | godz.: 13:20)
    Nie pojawia się najdalej w lutym to będzie lipa. AMD samo strzeli sobie w stopę.

  39. cały ten news to taka mowa trawa (autor: emuX | data: 8/11/10 | godz.: 13:52)
    z którego nic nie wynika jeśli chodzi o realną wydajność.

    Ale najbardziej chce mi się śmiać z fanbojów AMD którzy kupowali płyty AM3 890FX GX myśląc że będzie im pasował w to buldożer. Kasa wyrzucona w błoto. A ja spokojnie przejde sobie z Q9650 na i7 2600K. A co do samej wydajnosci pamiętajcie że w przyszłym roku wychodzi LGA2011.


  40. Qjanusz (#27) (autor: Grave | data: 8/11/10 | godz.: 14:24)
    "Prawdziwa bomba przetwarzania danych typu FP.
    Pod linkiem poniżej opisane jest to dokładnie i porównane do zapodanego w średnim biczu 256bit. AVXa, który już na starcie dostaje w dupsko aż miło"

    Jak zwykle bredzisz.... Wydajność teoretyczna FPU w Sandy Bridge jest dużo wyższa niż w buldożerze....

    http://www.anandtech.com/...architecture-exposed/3

    "AMD sees AVX support in a different light than Intel. Bulldozer features two 128-bit SSE paths that can be combined for 256-bit AVX operations. Compared to an 8-core Bulldozer a 4-core Sandy Bridge has twice the 256-bit AVX throughput. Whether or not this is an issue going forward really depends on how well AVX is used in applications."


  41. @emuX (autor: kosa23 | data: 8/11/10 | godz.: 14:33)
    większość i tak jest nieświadoma, co w przyszłości i kupują minimum na 2 lata.

    PS. a co do LGA2011 pamiętajcie, że w następnym roku wyjdzie LGA 2010+ zdrapka


  42. @kosa23 (autor: emuX | data: 8/11/10 | godz.: 14:42)
    widzę że pracuje na kolejny zbanowany komentarz.

  43. emuX wymiatasz :E (autor: Bonusso3 | data: 8/11/10 | godz.: 14:51)
    "Ale najbardziej chce mi się śmiać z fanbojów AMD którzy kupowali płyty AM3 890FX GX myśląc że będzie im pasował w to buldożer. Kasa wyrzucona w błoto. A ja spokojnie przejde sobie z Q9650 na i7 2600K."

    Co ma jedno do drugiego? Poza tym żebyś się nie zdziwił bo na logike biorąc procesory na AM3+ będą działały na AM3 tylko bez pełnego wsparcia dla TurboBoost 2.0 ;) Także dalej pakuj sobie i7 do LGA775 ;)


  44. @Grave (autor: Promilus | data: 8/11/10 | godz.: 14:54)
    Teoretycznie. Bo BD ma FMA4 a Intel jeszcze nie.

  45. yantar (autor: Markizy | data: 8/11/10 | godz.: 15:47)
    u konkrecji piszą że AM3+ zadebiutuje razem z chipsetami serii 900, a te według zapowiedzi mają się ukazać razem z bulldozerem czyli w kwietniu.

    Bonusso3
    a co maja powiedzieć fani intela który uśmierca dwie podstawki lga1156 i lga1336, gdzie na ta druga najwydajniejszy i do tego jedyny procesor w 32nm jest i7 980x który kosztuje krocie, i prędzej zostanie wycofany niż potanieje.

    Fanów AMD minimalnie ratuje to że starego procka wsadzą w nową płytę. Ale to żadne pocieszenie.


  46. masowa- wedlug AMD (autor: josefek | data: 8/11/10 | godz.: 15:53)
    100 sztuk

  47. Markizy (autor: Grave | data: 8/11/10 | godz.: 16:01)
    Najprościej rzecz ujmując wygląda to tak:

    INTEL

    - Sandy Bridge (LGA1155) = nowa płyta
    - Sandy Bridge (LGA2011) = nowa płyta

    AMD

    - Fusion (Llano) = nowa płyta
    - Buldozer = nowa płyta

    Obie firmy wraz z nowymi procesorami wprowadzają 2 platformy - jedna do mainstreamu druga do hi-endu. Zakup w każdym przypadku łączy się z zakupem nowej płyty.


  48. 2 nowe niekompatybilne podstawki od AMD (autor: Grave | data: 8/11/10 | godz.: 16:03)
    i 2 nowe niekompatybilne podstawki od Intela

    :-)


  49. Grave (autor: Markizy | data: 8/11/10 | godz.: 16:14)
    masz dużo racji, tylko że u AMD odpalisz starszy proc na nowej płycie. U intela zapomnij, ale jak wspominałem już "Ale to żadne pocieszenie."

  50. AMD zmienia podstawki tylko wtedy, kiedy jest to uzasadnione (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 16:24)
    sama zmiana AM3 na AM3+ jest najlepszym przejawem troski o klienta i o swoją reputację.

    intelik z kolei.... Cóż... smutno się robi. Ten zmienia podstaweczki praktycznie za każdym mniej lub bardziej rozsądnym posunięciem. intelik dyma na potęgę swoich klientów, którzy patrząc z zazdrości na konkurencję, piszą ze zgryzoty kłamstwa i głupoty.

    Nie martwcie się intelikowe trolle. Wasza szansa w zdrapeczkach. Tu sobie odbijecie. Klienci AMD być może zrobią sobie unlock core w Biosie, Wy trolle po opłaceniu należnej daniny naczelnemu dymaczowi, dostaniecie ZDRAPKĘ - NIEZBITY DOWÓD NA PEWNY UNLOCK, jako autentyczny przejaw troski intelika o swojeko klienta.

    Bulbożerki nadchodzą. Niepewność i agresja wydymanych jak najbardziej uzasadniona.


  51. Qjanusz (autor: Markizy | data: 8/11/10 | godz.: 16:56)
    to czy była koniecznością trudno powiedzieć, myślę że trochę producenci płyt głównych wymogli na AMD jakieś zmiany. Wiec nie mów że to konieczność, tak samo potrafią liczyć zyski.

    Co obecnej polityki intela odnośnie LGA1156 jest to przykład zwykłego wyzysku. Ale widocznie może sobie pozwolić na to bo czuje się niezagrożonym liderem, pytanie jest tylko czy aby na pewno jest to uzasadnione? Więcej się dowiemy po premierach jednych i drugich.


  52. Sol w oku fanow (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 17:34)
    Intel ma przede wszystkim zysk, to najwazniejsze, bez tego ani rusz w inwestowaniu i zadowoleniu klienta i pracownika.

  53. Qjanusz (autor: Grave | data: 8/11/10 | godz.: 18:07)
    "Bulbożerki nadchodzą. Niepewność i agresja wydymanych jak najbardziej uzasadniona."

    Pieprzysz....


  54. @morgi (autor: kosa23 | data: 8/11/10 | godz.: 18:50)
    jaka sól? co mnie obchodzi zysk intelka?


    PS. Mnie jednak obchodzi to co JA mam, a że mam audi Q7 i A8 to nara Tobie. Tak masz racje jestem biedny bo posiadam AMD :D


  55. @52 (autor: rookie | data: 8/11/10 | godz.: 18:59)
    Firma ma być efektywna. Ale efektywność w wypadku intela to zdzierstwo i całkowity brak liczenia się z klientem i rozwojem platformy.
    Efektywność to nie duże zyski jednostkowe (od których coraz częściej się odchodzi - konkurencja) ale duża ilość sprzedanych produktów.
    Ale jak intel przekupuje wszystkich, zmienia podstawki szybciej niż Wiśniewski żony, blokuje technologie (usb3) i nie oferuje jakiś super wydajnych rozwiązań to jest wszystko ok?
    Fanbojstwo przez ciebie przemawia, nic więcej.


  56. @rookie (autor: emuX | data: 8/11/10 | godz.: 19:04)
    tylko że każda kolejna żona wiśniewskiego jest brzydsza od poprzedniej, a u intela każda następna generacja szybsza i lepsza, a co do 1156/1366 mogą sobie spokojnie przeczekać sandybridge bo mają wydaja platformę na lata, a jak podkręcą to i wydajniejszą niż przyszłe buldożery.

  57. @emuX (autor: Promilus | data: 8/11/10 | godz.: 19:44)
    Tak jak P4 gdzie mój CELERON Tualatin 1,2GHz przeganiał 1.4GHz Willamette? :>

  58. rookie (autor: morgi | data: 8/11/10 | godz.: 19:56)
    hehe zdzierstwo..slysze to od lat, a Intel zarabia i bije rekordy, bo fan musi wiedziec, ze oferta jest na kazda kieszen, nie tylko sa i7, to jak ferrari nie to co fiat i co zdzieraja bo cena wysoka, chociaz po miescie wiecej nie pojedziesz w korku?
    Intel mial rozne sytuacje 2 architektury w pc, byly to czasu eksperymentow, a teraz jedna od pc druga od mobilnego low poweru, ktora dopiero sie rozkreca, konserwatywnie, ale zdrowo dla zysku.


  59. @Grave #40 (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 19:58)
    "Wydajność teoretyczna FPU w Sandy Bridge jest dużo wyższa niż w buldożerze."

    końcówkę cytatu z Twojego linka
    "Whether or not this is an issue going forward really depends on how well AVX is used in applications"

    rozwinę cytatem swojego linka:
    "Obviously, there are benefits of recompiled code that will support the new AVX instructions. But, if you think that you will have some older 128-bit FP code hanging around (and let’s face it, you will), then don’t you think having a flexible floating point solution is a more flexible choice for your applications? For applications to support the new 256-bit AVX capabilities they will need to be recompiled; this takes time and testing, so I wouldn’t expect to see rapid movement to AVX until well after platforms are available on the streets"

    Intel jak zwykle próbuje łatać rynek na swoją modłę. Nie wyciągając przy tym wniosków po porażce chociażby z EPIC.

    Źle się z intelikiem dzieje. średni bicz będzie powodem największej frustracji dla fana. Tym bardziej że szykuje się łojenie tyłka od "kiepskiego" :D


  60. morgi (autor: Conan Barbarian | data: 8/11/10 | godz.: 21:23)
    Dzięki za to, że na widok nazwy Intel mam ochotę na pawia. W interesie tej firmy jest, abyś dostał bana na TPC (razem z innymi pupilkami).

  61. @Conan Barbarian (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 21:38)
    spoko...
    kolo odwala całkiem dobrą i pożyteczną robotę. Bojkot zakonspirowany na maxa :-)

    Pewnie AMD go opłaca.


  62. @Piotruś #56 (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 21:45)
    "u intela każda następna generacja szybsza i lepsza"

    "So it seems strange that people want to upgrade from a P3 system to a P4."

    http://etbe.coker.com.au/...entium-3-vs-pentium-4/

    jak wiele innych kwiatków. Zarówno z Twojej strony (kłamstwa i syf z ust), jak i intelika (z tym że niby nowsze=lepsze )

    "a co do 1156/1366 mogą sobie spokojnie przeczekać sandybridge bo mają wydaja platformę na lata"

    jesteś pewny że w między czasie nie wpadnie Zapowiadającemu do głowy pomysł wydymania po raz kolejny watahy ujadających, lepszą i nowocześniejszą LGA1154?
    Na twoim miejscu nie byłbym taki hop do przodu, bo staniesz w pierwszym rzędzie. Jako przykład najbardziej pokornej postawy :D


  63. Szkoda globalika (autor: pomidor | data: 8/11/10 | godz.: 22:49)
    Nakupili urządzeń do produkcji buldoga na pełną skalę. Ale mało kto tą nowość będzie kupował, więc z gigantycznej inwestycji będą gigantyczne straty. Może Intel się nad nimi zlituje, i przerzuci trochę produkcji SB, aby przynajmniej wyszli na zero :)

  64. . (autor: Conan Barbarian | data: 8/11/10 | godz.: 22:59)
    .

  65. . (autor: Qjanusz | data: 8/11/10 | godz.: 23:12)
    .

  66. pomidor (autor: Markizy | data: 9/11/10 | godz.: 08:13)
    jak nie bulldozerki to ARM będą trzaskać.
    http://twojepc.pl/news21070.html
    dlatego nie kłam że są zależni od AMD tylko.

    I równie dobrze mogę powiedzieć że to AMD może się zlitować i dadzą zarobić intelowi na SB ograniczając produkcje bulldozera.


  67. @pomidor (autor: Qjanusz | data: 9/11/10 | godz.: 09:33)
    tak czasami wychodzi w biznesie...

    Farmerzy też mogą coś powiedzieć na ten temat.
    Inwestują gruba kasę w plantacje pomidorów, a zbierają chwasty i słowa otuchy empatycznych sąsiadów.

    Zupełnie jak Twoi rodzice!


  68. @Markizy (autor: pomidor | data: 9/11/10 | godz.: 10:02)
    Przenoszenie produkcji od Intela do GF, to czysta fikcja i żart. Nie wiem dlaczego tak bardzo reagujecie na takie kwiatki. Co do utylizacji linii w GF, w jest ona obecnie niska, przynajmniej tam gdzie się produkuje dla AMD. Buldozer niewiele tutaj zmieni, w dodatku część fusionów powędruje do TSMC..

    @Qjanusz
    Admin Ci usunął posta, i znowu go umieściłeś. Nie walcz z adminem bo nie masz szans, tym bardziej że także nie masz racji. Twoje posty to jak zwykły jad skierowany ku innym użytkownikom, i w ten sposób tylko sobie wyrządzasz największą krzywdę.


  69. @pomidor (autor: Qjanusz | data: 9/11/10 | godz.: 10:34)
    nie tak dawno ktoś napisał że admin i ja to ta sama osoba :-)

    co do zawartości moich postów, to pisałem już nie raz o tym. Obornika nie wyniesiesz z chlewika czystą łopatka. Powinieneś o tym wiedzieć.

    "kierowany ku innym użytkownikom"
    nie bądź taki skromny. To było skierowane i dedykowane wyłącznie Tobie :-)


  70. @pomidor (autor: Conan Barbarian | data: 9/11/10 | godz.: 18:02)
    TPC to rezerwat pupilków opłacanych przez Intela. Dlaczego taki morgi za szczucie nie dostał jeszcze bana? Wiele już osób pisało dlaczego.

  71. do qjanusza kucharza--- (autor: josefek | data: 9/11/10 | godz.: 18:19)
    ciagle cos o kotletach mowisz, obiady na jutro przekladasz, dzisiaj tylko potrafisz twoich konkurentow krytykowac, moze za to ze u ich na zamowiony obiad godzinami sie nie czeka, oni zarabiaja ,inwestuja itd...
    znow nastepny asz obiad ( Liano)o 2 miesiace opozniacie, bo jakoby byk krowy niechce pokryc, krowe dopiero musicie kupic...


  72. pomidor (autor: Markizy | data: 9/11/10 | godz.: 18:45)
    co do części fusionów powód jest inny dlaczego TSMC będzie je trzaskać, a to dlatego że 32nm jeszcze jest nie opanowane, dodatkowo moce przerobowe będą ograniczone. A układ maja od dłuższego czasu gotowy to postanowili go wprowadzić szybciej na rynek i dlatego jest w 40nm.

  73. @josefek (autor: Qjanusz | data: 9/11/10 | godz.: 18:59)
    sorry, ale napisz to może in EN.
    nie da się Ciebie zrozumieć...


  74. c72- przy niskiej frekvencji pracy pierwszych (autor: josefek | data: 9/11/10 | godz.: 19:08)
    APU, technologia nie jest tak wazna, wazna jest cena i MB, i ile pne lepsze d i3, Tigra beda....i najwazniejze kiedy mozna bedzie je kupic...a potem sie zobaczy...wazne jest to wszyscy na tym korzysc miec beda...d AMD-u zaczynajac i na uzytkowniku konczac...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.