Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 27 stycznia 2011 
    

Cztery nowe smartfony z Samsung Galaxy


Autor: DYD | źródło: Inf. prasowa | 11:19
(24)
Samsung wprowadzi do swojej oferty nowe modele smartfonów z rodziny Samsung GALAXY. Urządzenia Ace, Fit, Gio i mini będą wyposażone w system operacyjny Google Android 2.2. Użytkownicy zyskują możliwość pobrania ponad 100 tys. aplikacji ze sklepów Android Market oraz Samsung Apps. Sieć bezprzewodowa Wi-Fi oraz wirtualna klawiatura SWYPE pozwalają na komunikację przy użyciu sieci społecznościowych, chatów i poczty. - Projektując nowe modele telefonów z rodziny Samsung GALAXY staraliśmy się trafić w gusta różnych grup użytkowników - mówi JK Shin, prezes działu Mobile Communication - Każdy z nowych telefonów jest trochę inny, tak jak różni są ich użytkownicy. Niezmienna natomiast pozostaje bogata funkcjonalność telefonów, dzięki czemu można wykorzystywać je zarówno do pracy, jak też rozrywki.

Samsung GALAXY Ace
Telefon Samsung GALAXY Ace został stworzony dla nowoczesnych, młodych zaawansowanych użytkowników smartfonów. Jest prosty, ale zarazem elegancki. Użytkownicy Samsung GALAXY Ace otrzymają urządzenie z 3,5-calowym wyświetlaczem HVGA, procesorem 800 MHz, wyszukiwarką głosową i przeglądarką dokumentów ThinkFree.

Samsung GALAXY Gio
Design telefonu Samsung GALAXY Gio czyni go odpowiednim dla każdej młodej ambitnej osoby, która chce pozostać w ciągłym kontakcie ze światem. Użytkownikom oferuje 3,2-calowy wyświetlacz HVGA oraz wydajny procesor 800 MHz.

Samsung GALAXY Fit
GALAXY Fit to model dla każdego młodego profesjonalisty. Na 3,3-calowym ekranie QVGA można nie tylko przeglądać dokumenty, ale też odtwarzać muzykę i zdjęcia. Telefon przygotowano do szybkiego surfowania po Internecie - dba o to procesor 600 MHz.

Samsung GALAXY mini
Samsung GALAXY mini jest doskonałym modelem dla młodych osób, aktywnie angażujących się w życie społecznościowe i które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze smartfonami. Telefon wyposażono w wyświetlacz QVGA o przekątnej 3,14 cala oraz procesor 600 MHz. Dodatkowo umożliwia wyszukiwanie głosowe i przeglądanie dokumentów przy pomocy oprogramowania Quick Office.

Wszystkie nowe modele zostaną zaprezentowane na targach Mobile World Congress, które potrwają od 14 do 17 lutego br. w Barcelonie. Wkrótce pojawią się w sprzedaży na europejskim rynku.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Nie ma już zwykłych telefonów? (autor: Kenjiro | data: 27/01/11 | godz.: 11:52)
    Takich, które służą do rozmawiania i robią to doskonale, zamiast społecznościowego badziewia, które jest powolne, niewygodne i nie da się obsługiwać bez patrzenia na ekran.

  2. sa. (autor: RusH | data: 27/01/11 | godz.: 13:00)
    nazywaja sie feature phones
    http://en.wikipedia.org/wiki/Feature_phone

    np cala seria C motoroli

    ps: na telefonach moto z serii C mozna odpalic wlasny BTS uzywajac zhakowanego firmware, projekt jest na osmocom.org :)


  3. Hej, ja wiem, że są... (autor: Kenjiro | data: 27/01/11 | godz.: 13:10)
    Pytanie retoryczne, za to nieco czepiam się tego, iż głośno krzyczy się o tych... 'badziewiach', a o reszcie milczy, a takie właśnie 'telefoniki' są najpopularniejsze, jak również sprawniejsze w tym do czego zostały stworzone, czyli do rozmów przez telefon. Zresztą jak popatrzeć po aktualnych salonach, takich telefonów jest coraz mniej, a w niektórych wcale.

  4. Kenjiro (autor: Torwald | data: 27/01/11 | godz.: 13:55)
    To są smartphony. Jak sama nazwa wskazuje nie są zwykłymi telefonami - więc czego się czepiasz ?
    Boli cię, że takie urządzenie ma GPS czy dostęp do szerokopasmowego netu ? Kup cegiełkę pokroju 3310 i będziesz szczęśliwy...

    PS. To, że na smartphonach są dostępne aplikacje FB, Twitter czy inne wynalazki, nie znaczy że trzeba ich używać. W żaden sposób nie ogranicza to funkcjonalności.

    Go cry elsewhere ;)


  5. ... (autor: Pararocker | data: 27/01/11 | godz.: 13:57)
    Słabo... Jesli telefon z Androidem, to tylko Tegra 2.

  6. dobra... (autor: Torwald | data: 27/01/11 | godz.: 13:58)
    ...jeszcze ponarzekam ;)

    Nie drażnią was opisy telefonów (czy hgw czego jeszcze obecnie reklamowanego) w stylu "czyni go odpowiednim dla każdej młodej ambitnej osoby, która chce pozostać w ciągłym kontakcie ze światem" ?
    Ja na taki bełkot marketingowy reaguję wymiotnie...

    A co do telefonów - zastanawiam się po jakim czasie Samsung je oleje ;)
    i7500 olał praktycznie od razu, nie dostajemy aktualizacji systemu od wersji 1.6
    Ostatnio są zapowiedzi o wypuszczeniu SGS2 - ciekawe czy SGS dostanie jakieś wsparcie po Androidzie 2.3 :P


  7. moto tez olala (autor: RusH | data: 27/01/11 | godz.: 15:08)
    efuse czyli mshield = fon z jednym jedynym firmwarem i zero ugrejdow oraz mozliwosc sprzedawania tego samego hardware z upgradowanym softem jako nowy model

  8. Samsung i "telefony". (autor: BeHQ | data: 27/01/11 | godz.: 15:49)
    Nie ma co się mamić. Samsung nie był, nie jest i długo nie będzie producentem "telefonów". A tym bardziej sensownych smartfonów. Pomijam podejście do klienta od strony oprogramowania. Wszędzie żale ludzi i tłum entuzjastów do root-owania.
    Nieproporcjonalna cena do jakości wykonania. Dajmy spokój z nimi.
    A jeśli ktoś szuka normalnego telefonu, to niech zakupi 6210, 6310, 6310i. Perfekcja i prostota. W gratisie bateria trzyma tydzień.


  9. BeHQ (autor: mikay | data: 27/01/11 | godz.: 15:59)
    a uzywales jakiegokolwiek sprzetu z nieco wyzszej polki od samsunga, czy tylko czytales na forach? szczerze mowiac wali mnie topornosc tych powiedzmy "kultowych" modeli nokii, ktore wyrozniaja sie jedynie dobra bateria i niezwykle topornym menu, ktore nie umywa/lo sie do chociazby ericssona t65 i jego systemu zakladek.

    posiadam w tym momencie pierwszego wave'a i zyczylbym sobie, aby nokia miala tak wykonany telefon, a kilka nokii przerobilem juz w zyciu i w zyciu nokii chciec juz nie bede chcial.

    a co do rootowania to obawiam sie, ze wiekszosc tych bardziej uswiadomionych posiadaczy fonow obojetnie jakiego producenta z androidem dokonalo takiego zabiegu w swoim sprzecie. ajfona tez sie przerabia.

    samsung chcac nie chcac na zlosc wielu ludziom stal sie waznym graczem na rynku, a jego udzial bedzie coraz wiekszy. a takiej jakosci ekranow s-amoled moga pozazdroscic samusngowi wszyscy inni producenci.


  10. @BeHQ (autor: Arlic | data: 27/01/11 | godz.: 16:35)
    Tak, pomijając że część części do telefonow apple są od samsunga, pomijając że samsung robi najlepsze telefony cena/wydajność (i5700).

  11. @UP .8. (autor: BeHQ | data: 27/01/11 | godz.: 16:36)
    Na szczęście tylko dłuższe macanki "sprzętów" Samsunga u rodziny i znajomych. Z daleka świetne. Po pół godziny w ręku katorga. Budżetowo wspanialej wypadają niż jakością wykonania i działaniem.
    Ale to nie oznacza, że nie życzę sobie, aby inni ludzie przestali kupować Samsungi. Dzięki nim sam czuje się lepiej wybierając inne pozycje :) A tym bardziej "serce rości", gdy ktoś pomaca "mojego" i wraca do swojego z grymasem. Bezcenne dla mnie :) I nie mam na myśli "przezachwytnego" iP4.

    Dla mnie wystarczą ich dobre ekrany TV. "Telefony" od nich nadal nimi nie są w moim odczuciu.

    ps. zdaje się słyszeć tylko o jednym argumencie przemawiającym na korzyść Samsunga. Ekran i ekran z nienaturalnie wykręconymi kolorami VIVID!! To kupuje ludzi, bo trafia w ułomność mózgu. Psychofizjonomia widzenia się kłania. Polecam, abyś się zainteresował tematem, to zrozumiesz "popularność" i pierwszy argument za AMOLED. Na dłuższa metę tak się nie da. Mdło się robi od kolorków.


  12. @10 (autor: BeHQ | data: 27/01/11 | godz.: 16:39)
    No tak Arlic. Ale patrząc na wyznacznik cena/wydajność, tak dużo szybciej takie rozwiązania są porzucane przez producentów. W kryterium cena/wydajność następny stos produktów czeka na łakomych zmian klientów. Brak optymalizacji do używania w dłuższej perspektywie czasu. Kij i marchewka.

  13. @BeHQ (autor: Eskan | data: 27/01/11 | godz.: 21:00)
    Arlic ma racje, a Ty się mylisz i za pół roku, rok lub dłużej przyznasz racje. Samsung ma bardza dobry stosunek ceny do jakości i... ludzie to "kupują" i bedą to robić. Mało tego Samsung robi świetne smartfony. Czołówka światowa to co by nie mówić HTC, Motorola, Samsung, Apple (kolejność przypadkowa). AMOLED to nie marketingowy badziew tylko świetny wyświetlacz. Gorilla glass to pewnie wg Ciebie też wymysł maketingowych oszołomów.

  14. Żenada (autor: Astermon | data: 27/01/11 | godz.: 22:03)
    Jak czytam te komentarze to dochodzę do wniosku, że większość napisali 12 -13 latkowie.
    Sprawa jest prosa jak sznurek jeżeli komuś smartfon się nie podoba to na rynku naprawdę jest w czym wybierać, a zarzucanie ekranom samoled wyrazistości kolorków to już idiotyzm do potęgi. Wystarczy wyjść z jakimkolwiek telefonem w słoneczny dzień i porównać co widać na jednym i drugi.
    Rozumiem, że większość krytyki zamieszczają po prostu Ci, których nie stać na dobrego smartfona i w ten sposób się dowartościowują, mam takiego znajomego, który w ten sam sposób argumentuję wyższość polskich tras narciarskich nad tymi w Austrii choć nigdy tam nie był. Co do upgrade oprogramowania to już mi ręce opadają. Ile takich upgrade'ów do tej pory mieliście w SE czy Noki. Czy przed zastosowaniem Androida ktoś w ogóle wcześniej kupując telefon kierował się przyszłymi ewentualnymi updatem systemu?
    Czy chcecie cz nie Samsung liczy się na rynku coraz bardziej i to zasłużenie a smartfony w przeciągu kilku najbliższych lat staną się raczej koniecznością niż modą.


  15. .14 (autor: BeHQ | data: 28/01/11 | godz.: 00:14)
    Zapewne masz rozeznanie, że przykładowy Symbian w zależności od modelu telefonu był bryłą zamkniętą. Zmieniały się, lub dochodziły nowe funkcje z nowymi wersjami systemu i zazwyczaj tylko z nową słuchawką. Były to czasy, gdzie nie było jeszcze systemu Google i OS Nokii stanowił wyznacznik zaawansowania. Żadnej konkurencji wokoło. SE, gdzie tylko JAVA ratowała sytuacje i to nie zawsze? Brak możliwości aktualizacji słuchawki do nowej wersji Symbiana skutkowało niemożliwością korzystania z nowych programów. I cała filozofia. Nie było konkurencji, nie było aktualizacji. Tylko zakup nowej słuchawki z nowym OS ratował sytuację. Proste, prawda... ?

    Android jaki by nie był w dniu dzisiejszym, tak jest bardzo plastyczny i non stop poprawiany/rozwijany. Większość durnych gier, a ciut bardziej zaawansowanych nie raz wymaga jakiejś aktualizacji OS, bo programiści piszą pod ostatnie wersje OS-u, a kompatybilność wsteczna nie zawsze im wychodzi, lub po prostu mają w D. niezaktualizowane sprzęty. I jeśli łapiesz się, że rusza coś na Twoim systemie to masz szczęście. Jeśli nie, to kombinuj skąd wytrzasnąć jakąś łatę, lub nową wersję. Root-owanie, szukanie ROM-u itd., itp.... . Nie o to chodzi, żeby samemu troszczyć się o nową dystrybucję "mikro linux-a". Jeśli producent oferuje w palecie towar, który jest "naj", to niech później niech nie karze użytkownikom wsadzać rąk w nocnik i niech zapewni sensowne wsparcie. Oblatanych przy PC jest nie wielu, a gdzie tu mowa o dłubaninie w smartfonie? Tutaj "format c:" i reinstalka może nie uratować sytuacji.

    Niech się Samsung rozwija. Jestem za rywalizacją na rynku. Tempo "rozwoju" Samsunga sprawia, że producenci których wybieram mają co robić i jest szansa, że nabędę produkt jeszcze lepszy, niżeli miałby on być stworzony bez wyścigu :-)


  16. jest już dokładny opis wersji Ace (autor: Jacek_2004 | data: 28/01/11 | godz.: 00:21)
    http://www.gsmarena.com/..._s5830-review-558p2.php

  17. @BeHQ (autor: Astermon | data: 28/01/11 | godz.: 02:30)
    Telefon i tak zmienia się co dwa trzy lata na nowy więc w czym problem? Nowy telefon nowe rozwiązania wyścig rozpoczęty już dawno. Takie czasy czy to system telefonu czy PC szybko się starzeje. Wymienia się sprzęt i system.

  18. BeHQ (autor: mikay | data: 28/01/11 | godz.: 08:55)
    Na szczęście tylko dłuższe macanki "sprzętów" Samsunga u rodziny i znajomych

    i to mi wystarczy :) Twoje pojecie o telefonach samsunga jest w zasadze zadne

    a co do tego "superskiego" symbiana (w zyciu juz tego guana nie chce miec), to odkad pamietam ludzie przy tym grzebali, zeby mozna bylo piracki soft pod tym uruchamiac. co do stabilnosci symbiana wypowiadac sie nie bede, bo nie chce mi sie klac, bo troche nerwow mnie zabawa z tym systemem kosztowala


  19. mikay (autor: BeHQ | data: 28/01/11 | godz.: 09:46)
    Większość "życia" spędziłem z Symbianem w ręku. Jednemu on się tnie, innemu nie. A zawiesić potrafi się każdy OS :-) Też z niego zrezygnowałem.

    Pojęcia o telefonach Samsunga nie zamierzam w najbliższym roku korygować. Szkoda mi mojej kasy, zwłaszcza, że "te lepsze" słuchawki kupuje bez abonamentów.

    Ale uczciwie przyznam, że gdzieś w głębi duszy popieram Twoje zaangażowanie w rozświetlanie firmy Samsung, oraz nienaganne pojęcie o nich :-) Też miewam swoje bliżej nieokreślone "fanatyzmy" ;-)


  20. @Astermon - :))) hihi (autor: Mcmumin | data: 28/01/11 | godz.: 10:04)
    zasadniczo to raczej co 6 miesięcy :)

  21. @14 Astermon (autor: bmiluch | data: 28/01/11 | godz.: 10:50)
    niestety upgrady są niezbędne - zwłaszcza w smartfonach

    wszystko jest wypuszczane na rynek na wyścigi i zawsze jest coś co nie działa


  22. BeHQ (autor: mikay | data: 28/01/11 | godz.: 11:01)
    nie masz pojecia o czym piszesz i tyle. starasz sie wymadrzac za wszelka cene. jak juz sie wypowiadasz negatywnie na temat samsungow z wyzszej polki to wypadaloby jednak pobawic sie nimi troche dluzej niz pol godziny :) a tak zwyczajnie jestes niewiarygodny i tyle. wiesz, ze dzwonia gdzies, ale gdzie, diabli wiedza...

    ja z symbianem przezylem 4 lata i mam troche pojecia o tym systemie. wiem jedno, ze nigdy juz wiecej symbiana w komorce nie chce miec, podobnie jak i nokii

    a co do chwalenia przeze mnie samsunga. w tej chwili jak pisalem mam s8500 i jak dla mnie to najlepszy fonik jaki mialem. rewelacyjnie wrecz wykonany, stabilny jak skala. jeszcze spokojnie z rok wytrzyma, a co bedzie pozniej? nie wiem. mnie nic przy tej marce nie trzyma :) moze to bedzie inny samsung, moze htc, a moze motka. byle nie nokia :) tak dla rownowagi, moja zona ma omnie II i coz, sprzet nie powala swoja predkoscia, jednak winda potrafi troche przymulic :)


  23. @22 (autor: BeHQ | data: 28/01/11 | godz.: 21:32)
    Chyba Cię nie uraziłem Mikay? Pretensjonalny wydźwięk ma Twoja wypowiedź.

    Pół godziny zazwyczaj mi wystarcza, żeby wiedzieć czy coś chce mieć z elektroniki do własnego użytku, czy też nie. Zwłaszcza, że wydając powyżej 1,5tyś PLN na "patelnię" do kieszeni mam wcześniejsze wyobrażenie, jakie warunki musi spełniać abym go nabył. Samsung ich nie spełnił. Może w przyszłości coś wypuszczą dla mnie. Te zabawne dla Ciebie 30 min. obcowania z urządzeniem sprawia, że dokładam 500-700zł do czegoś innego, lub całkowicie rezygnuję z zakupu i rozglądam się za czymś innym.

    Jak już pisałem, tak powtórzę, że popieram Twój fanatyzm dla marki Samsung. Ja mam swoje fanatyzmy :-) I postaraj się zrozumieć, że nikt (ja) nie będzie klaskał za Samsungiem tylko dlatego, że Ty go posiadasz i wiesz lepiej, bo go używasz. Ty wiesz, a ja nieposiadający tego urządzenia też wiem swoje i dlatego go nie kupiłem.

    Dobrego weekendu życzę :-)


  24. BeHQ (autor: mikay | data: 31/01/11 | godz.: 09:04)
    widac czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoja dobra strona :) przeczytaj sobie jeszcze raz ostatni akapit :) mnie nic nie trzyma przy marce samsung. nic a nic. teraz mam wave'a (ktorego uwazam za znakomity sprzet, jednak ma i swoje wady) za rok pewnie bedzie cos innego. cos co mi bedzie pasowalo i tyle. a mnie szczerze mowiac wisi i powiewa, czy Tobie podoba sie samsung czy nie. twoj wybor, twoja kasa :)

    a ja za fona nie dalem w zyciu wiecej niz 400zl :) i to bez abonamentu, czy jakichkolwiek innych umow ;) wole kase przeznaczyc na szklarnie do aparatu :)

    a weekend byl paskudny, bo mi dzieciak zachorowal :( pozdro


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.