Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 14 lutego 2011 
    

Samsung prezentuje Galaxy S II


Autor: Zbyszek | źródło: TechConnet/Inne | 13:03
(33)
Firma Samsung zaprezentowała swój najnowszy flagowy telefon komórkowy - model Galaxy S II. Smartfon dysponuje dwurdzeniowym procesorem o częstotliwości taktowania 1GHz oraz systemem Android w wersji 2.3 z nakładką TouchWiz UI v4.0. Urządzenie wyposażone jest w 16 lub 32GB zintegrowanej pamięci, 4,3-calowy multidotykowy wyświetlacz Super AMOLED o rozdzielczości 800x480 pikseli, łączność HSDPA, WiFi 802.11 b/g/n i Bluetooth 3.0, aparat o rozdzielczości 8 Mpix z autofocusem, akcelerometr, radio FM i cyfrowy kompas, złącze USB 2.0 oraz slot na karty pamięci. Telefon umożliwia rejestrację filmów w rozdzielczości Full HD, ma także dodatkową kamerę o rozdzielczości 2 Mpix do rozmów wideo oraz czujnik zbliżeniowy i obsługę WiFi Direct.

Obsługiwane formaty wideo to MPEG-4, H.264, H.263, H263Sorenson, DivX HD/XviD, VC-1, 3gp, WMV, AVI, MKV i FLV, natomiast audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, OGG, AMR-NB, WAV, MID, AC3, IMY, FLAC oraz XMF.

Smartfon jest także wyposażony w pojemną baterię 1650 mAh. Sprzedaż ma rozpocząć się pod koniec bieżącego kwartału.



 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. ... (autor: Wujofefer | data: 14/02/11 | godz.: 13:29)
    Co to się dzieje?!
    Wcześniej wszyscy producenci walili małe baterie 1300-1500 mAh a teraz topowy samsung ma 1650, SE również do nowości pakuje 1650, Motorola do Atrix'a wpakowała aż 1930 mAh.
    Czyżby producenci zrozumieli, że oprócz super wydajnych bebechów telefon musi być mobilny i działać dość długo na baterii (przynajmniej 2-3 dni) czy może po prostu te procesory i ekrany zjadają jej tak dużo, że bez takiej baterii telefon nie wytrzyma jednego dnia?

    Po za tym, najciekawszym Dual Corem jest Motorola Atrix, natomiast wg. mnie najciekawsze telefony zaprezentowało SE, szczególnie Xperia Pro (ciekawy telefon z klawiaturą qwerty) i Xperia Play (telefon i pełnoprawna konsola). :)


  2. dali (autor: insomnia | data: 14/02/11 | godz.: 13:40)
    Z tą baterią to bym się nie cieszył-zwiększone możliwości/wydajność (hd mania etc.) jest okupiona większym zużyciem energii.
    Ogólnie bardzo wypasiony sprzęcik i jeśli miałby nawigację (darmową) i USB 3.0 byłby idealny (w cenie do 1000PLN).


  3. Mogą włożyć nawet Core i7, ale Android ciągle przycina :) (autor: Jerry Boy | data: 14/02/11 | godz.: 14:17)
    Niech spędzą więcej czasu nad optymalizacją tego softu bo wkładanie coraz szybszych bebechów to nie jest żadna sztuka (poza sztuką miniaturyzacji;).

  4. świat oszalał ;)) (autor: Hitman | data: 14/02/11 | godz.: 14:37)
    dwurdzeniowe telefony - za rok pierwszy quad pewnie ktoś wsadzi ;P

  5. @Jerry Boy (autor: AMD_Master | data: 14/02/11 | godz.: 14:41)
    Bo ten wspaniały Android nie miał akceleracji GPU. Dopiero w Androidzie 3.0 mają to wprowadzić. Natomiast jakimś cudem w iPhone od samego początku była akceleracja GPU i wszystko płynnie działało. Natomiast w SGS 2 jest tak potężny procesor, że wszystkie filmiki jakie oglądałem w sieci nawet na chwilę nie pokazały przycinania systemu. Szkoda tylko, że aż 3lata trzeba był czekać.

  6. @Hitman (autor: mikay | data: 14/02/11 | godz.: 15:47)
    w 2012 Snapdragon chce wypuscic na swiat 4 rdzenia taktowane 2,5 GHz :)

  7. @AMD_Master - robocik ma dodatkowo spory narzut (autor: Mcmumin | data: 14/02/11 | godz.: 17:18)
    spowodowany koniecznością wykonywania kodu Java przez wirtualną maszynę Dalvik. iP wykonuje kod skompilowany, w dodatku napisany w szybkim z natury Object C

  8. do dupy (autor: Wedelek | data: 14/02/11 | godz.: 18:47)
    Hm a jak dla mnie wcale nie taki znowu rewelacyjny. Co z tego, że bardzo wydajny, jak bateria dwa dni potrzyma? W moim i5800 mam CPU 667 MHz i baterię 1500 i wytrzymuje tydzień ledwo gdybym go nie wykorzystywał zbyt często (jedna krótka rozmowa dziennie). A nie ma on żadnych GPU i innych bajerów, ekran na low... To ja nie chcę myśleć co będzie w przypadku Galaxy. Dziękuję pięknie za taką wygodę...

  9. Hmmm... (autor: ligand17 | data: 14/02/11 | godz.: 19:01)
    Ekran 4,3"? To już prawie jak paletka do ping-ponga...
    Jakoś bez specjalnej rewelacji. Jedynie niektórzy będą się onanizować do 2-rdzeniowego procka.


  10. heh bedzie wypas (autor: Mario2k | data: 14/02/11 | godz.: 19:01)
    Jak ktos chce tylko telefon to kupuje sprzeta za 600-700zl ,jak ktos chce wypasionego smartphona to kupuje IP4 albo Samsung Galaxy ,teraz nawet i nowy model jakoscia nagrywanych filmow 720p bijew caly komorkowy swiat .

    b.t.w
    SGS przy 40-45 minutach dziennie w necie i okolo 35-40 minutach rozmow + nagranie kilku minut filmu 720p trzyma baterie jeden dzien :( niestety


  11. Beznadzieja (autor: Gigant | data: 14/02/11 | godz.: 19:27)
    z tymi bateriami to jest beznadzieja a oni jeszcze mocniejsze bebechy nonstop ładują.

    W moim smartfonie to bateria mi pada po 2 godzinach oglądania filmiku. Normalnie tragedia.

    Trzeba czekać na jakiś przełom w bateriach baterie atomowe? bo teraz to jest masakra.


  12. btw (autor: Gigant | data: 14/02/11 | godz.: 19:30)
    wie ktoś co się robi w przypadku gdy ekranik smartfonika się porysuje i nie działą na dotknięcia? nie chce telefoniku wyrzucać bo ma dopiero rok ;)

  13. @Gigant (autor: lcf | data: 14/02/11 | godz.: 21:53)
    Wszystko zależy jak się telefonu używa. Jeśli ze smartfona korzystasz jak z normalnego telefonu (bez ciągania video po wi-fi), to ponad tydzień spokojnie też pociągnie.

  14. lcf (autor: Mario2k | data: 14/02/11 | godz.: 22:43)
    Pewniakiem nie SGS ,bo nawet przy super oszczedzaniu bateri ,bez nagrywania video ,bez neta tylko 20minut rozmow dziennie ledwo 3 dni pociagnie

  15. @Wedelek (autor: Arlic | data: 14/02/11 | godz.: 23:37)
    I5800 ma GPU, tak samo i5700 ma GPU ale bez sterowników :)

  16. ... (autor: Wujofefer | data: 15/02/11 | godz.: 08:47)
    I ja niestety mam i5700 jednak widzę dla niego następce :D Xperia Pro :) tylko żeby SE nie wyskoczyło z ceną powyżej 2tyś bo to skutecznie ostudzi mój zapał do kupna tej maszynki.
    Po za tym mój samsung i5700 wytrzymał mi max 8 dni a tak normalnie pisząc kilka-kilkanaście esów i rozmawiając raz na dzień bądź dwa po parę minut bateria pada mu po 4-5 dniach.
    Zadowolony jestem z baterii jednak wydajność to on ma tragiczną nawet mimo procka 800MHz i GPU (oczywiście po co sterowniki, samsung wie lepiej że bez nich się obejdzie).


  17. @up - tak mniej więcej wygląda implementacja Androida wszędzie (autor: Jerry Boy | data: 15/02/11 | godz.: 11:10)
    niby są sterowniki, ale jak biorę do ręki Droida albo nawet Galaxy S to mam wrażenie że to niedopracowany soft. Zabawne są strony typu "xx kroków, aby Twój Android działał jak należy". To znaczy, że sprzedają sprzęt który nie działa jak trzeba i dopiero tona nakładek i łatek pozwala mu w miarę dobrze pracować.
    Dla mnie Windows Mobile 7 i iOS to systemy high end. Android w takim wydaniu jak teraz powinien zastąpić Symbiana w tanich komórkach.


  18. Osobiście cieszy mnie obsługa FLAC (autor: Eskan | data: 15/02/11 | godz.: 12:42)
    I to nawet bardzo. Rozczarowuje za to brak HDMI, z kolei jest DLNA. No cóż, jak zwykle nie można mieć wszystkiego. Ciekawi mnie NFC, czy ma szanse wejść pod strzechy, bo to fajna sprawa.

  19. @Jerry Boy (autor: ligand17 | data: 15/02/11 | godz.: 18:05)
    jeżeli dla Ciebie taki syf jak iOS to high-end to aż strach pomyśleć nad low-end...

  20. @ligand17 - nie zgadzam się, że to syf. Możesz rozwinąć swoją argumentację? (autor: Jerry Boy | data: 15/02/11 | godz.: 18:13)
    Dla mnie wadą tego systemu jest brak kilku opcji, które nawet w starszych Nokiach występowały by default. W iOS trzeba za nie płacić. Ale jakość i przyjazność interface'u dotykowego, płynność działania czy wreszcie sprawność przeglądarki WWW są moim zdaniem najwyższych lotów. Zdecydowanie uważam to za high-end.

  21. Ten telefon to kolejny dowód na to jak ludziom i firmom wodę z mózgu robi Apple (autor: Grave | data: 15/02/11 | godz.: 23:42)
    Przez ich Iphona teraz już nie da się kupić nowego porządnego telefonu, który:

    1) NIE miałby przerośniętego wyświetlacza dotykowego
    2) NIE był przeładowany softem z którego i tak się nie korzysta
    3) NIE próbował udawać czegoś czym nie jest (komputera)

    Telefon powinien mieścić się wygodnie w dłoni, a także w kieszeni. Powinno się na nim wygodnie pisać, powinien być mały i lekki.

    Teraz wśród nowości takich telefonów nie ma, właśnie przez Apple które co jakiś nowy gadżet zaprezentuje to wszystkie firmy jak stado baranów muszą robić TO SAMO!!!

    Słowo "phone" w ogóle nie powinno być w nazwie tych 4 calowych tabliczek, bo funkcja dzwonienia jest w nich najmniej ważna.

    Wpisywanie tekstu na ekranie dotykowym to nieporozumienie, wymiary tych "telefonów" - także.


  22. Ciekaw jestem gdzie posiadacze takich "telefonów" je noszą (autor: Grave | data: 15/02/11 | godz.: 23:45)
    ja zwykle telefon trzymam w kieszeni spodni, ale tego "czegoś" z newsa (podobnie jak 90% podobnych przerosniętych, przereklamowanych "telefonów" z ekranami dotykowymi i bez klawiatury) do kieszeni raczej trudno zmieścić....:>

  23. @up (autor: Metal Machine | data: 16/02/11 | godz.: 11:32)
    popieram na całej rozciągłości postów przedmówce. I dodam, że jak zobaczyłem jeden z modeli HTC (i chwilę się nim pobawiłem) to byłem w szoku. Tego nie da się trzymać w jednej dłoni ! Ba Jak to obsługiwać? Paranoja !

  24. @Jerry Boy (autor: Drow | data: 16/02/11 | godz.: 11:55)
    Zapominasz tylko w tym wszystkim, ze to Samsung dodaje swoje bzdury do systemu Android typu TouchWiz oraz olewa zupelnie kwestie sterownikow do GPU.
    Nie bardzo tez wiem o jakich latkach mowisz.. Ja tam zadnych nie potrzebowalem do mojego 2.2 FroYo. jedyny minus Androida jaki ja widze na czysto, to brak jakiegoklwiek file browsera preinstalowanego z systemem.

    Osobiscie mam telefon od LG, nie jest high endem [CPU raptem 600MHz] ale dziala bardzo szybko i jestem z niego zadowolony. Mam wrazenie, ze jestes negatywnie nastawiony do Androida "z zasady". A na to sie nic nie poradzi chyba.


  25. @up (autor: Eskan | data: 16/02/11 | godz.: 12:04)
    Da się. Może być czasami problem z sięgnięciem po całej przekątnej ale z przeważającej większości funkcji da się skorzystac jedną ręką. Wyjątki: dziwczynki i pryszczaci gimnazjaliści ;)
    @21, 22, 23 smartfony nie są "do bani" ani "do niczego" itp. To że wam sie nie podoba to nie znaczy, że nikt tego nie kupi i nie będzie zadowolony. Są telefony takie i taki. Jedne maja podstawowe funkcje, inne wiele więcej. I całe szczęście, że telefony nie służą juz tylko do dzwonienia.


  26. @Drow - widać jestem uprzedzony po konkretnych doświadczeniach :) (autor: Jerry Boy | data: 16/02/11 | godz.: 14:27)
    Chciałem przeskoczyć z Symbiana na Androida - pierwszy telefon zawiesił mi się już w salonie operatora, później oglądałem kolejne modele u znajomych i podobne doświadczenia - zawiasy, zwiechy, konieczność łatania. Słabe to trochę :( Nie mówię, że iOS jest super hiper, ale sprawia lepsze wrażenie i wydaje się sporo bardziej dopracowany.

  27. @Jerry Boy (autor: Drow | data: 16/02/11 | godz.: 16:42)
    lol, a ktory to byl Android, moze sie pochwal? Ktore wersja albo ktorego roku sie bawiles tym Androidem? Jeden z pierwszych pewnie, bo czegos podobnego po prostu nie uswiadczysz obecnie.. wiec tak - jestes uprzedzony.
    Ale zupelnie nieslusznie.


  28. @Drow - prawie co tydzień mam coś nowego w łapach bo znajomi to gadżeciarze (autor: Jerry Boy | data: 16/02/11 | godz.: 18:41)
    Przyznaję, że te pierwsze smartfony z androidem robiły na mnie fatalne wrażenie - cały czas wyglądało to jak beta wersja systemu. Później było lepiej, ale jak widzę ten superszybki Galaxy S u kolegi, który musi na nim instalować customowy soft żeby to jakoś działało to krew zalewa spojówki... Ostatnio lepsze wrażenie zrobił Nexus S, ale w dużej mierze przez design. Chociaż nie udało mi się go zawiesić co także uznaję za postęp ;D Pewnie musiałbym przysiąść nad tematem.
    Przeczytaj wyżej post Mcmumina - z tego banalnego powodu aplikacje na Androidzie nie działają zazwyczaj tak płynnie jak na iOS.
    Ale ja chętnie, przy najbliższej okazji, przesiądę się na WM7. Poczekam tylko na wyleczenie błędów wieku dziecięcego. Miałem nadzieję na Meego - nie udało się, trudno...


  29. @Jerry Boy (autor: ligand17 | data: 16/02/11 | godz.: 20:23)
    "...brak kilku opcji, które nawet w starszych Nokiach występowały by default. W iOS trzeba za nie płacić." - pół biedym jak trzeba za nie płacić. Gorzej, jak okazuje się, że trzeba robić jb, żeby je mieć, bo Apple na nie nie pozwala.

    "...jakość i przyjazność interface'u dotykowego..." - ustępuje temu obecnemu chociażby w SGS. Pierwszy przykład z brzegu - brak widgetów. W SGS mogę mieć duży zegar, pogodę, listę maili czy kalendarz na pulpicie, w iOS - jedynie ikonki i koniec.
    "...płynność działania..." - pod warunkiem, że nie masz uruchomionych kilkunastu programów, bo wtedy przycina jak każdy inny system.
    "...sprawność przeglądarki WWW..." - nie rozśmieszaj mnie, ta przeglądarka WWW to megasyf. Pomijam już brak Flasha, ale ona nie potrafi zinterpreteować kodu wielu stron, przez co nie można z nich korzystać. Byłem niedawno w hotelu, gdzie żeby skorzystać z WiFi musiałem się zalogować. Strona logowania nie działała na Safari, ale na wszystkich innych - bez problemów.
    "...musi na nim instalować customowy soft żeby to jakoś działało..." - a na iOS to niby nie musisz tego instalować? Czy możesz choćby postawić HotSpota WiFi bez jb? Możesz mieć dostęp do innego źródła oprogramowania poza "jedynym słusznym" AppStore, z któego Apple pobiera 30% tantiemów?


  30. @ligand17 - potrzebujesz czegoś innego i znajdujesz to gdzieś indziej (autor: Jerry Boy | data: 17/02/11 | godz.: 14:23)
    Nie jestem fanbojem Apple, ale dla mnie Safari to najlepsza przeglądarka mobilna jakiej używam. Przyznam, że brak flasha jest dla mnie zbawczy :D
    Z drugiej strony - czy wykonanie JB jest takie trudne? Jeżeli potrzebujesz softu z Cydii to JB zajmuje kilka minut.


  31. @Jerry Boy (autor: ligand17 | data: 17/02/11 | godz.: 18:36)
    "JB zajmuje kilka minut." - zajmuje albo nie zajmuje. Zależy, czy jest dostępny; do iOS 4.2.1 pojawił się dopiero parę tygodnii temu (jakieś 1,5 m-ca po premierze systemu?). Poza tym w/g Apple JB powoduje unieważnienie gwaracji, więc zawsze jest to dodatkowe ryzyko.

  32. Wiem, sam przez to cierpiałem i przeklinałem. (autor: Jerry Boy | data: 17/02/11 | godz.: 19:23)
    Ale jak już się pojawił to ucieszyłem się, że nie muszę migrować do Androida. Tak jak pisałem wcześniej - czekam na zakotwiczenie WM7 na rynku, usunięcie kilku niedociągnięć i przenoszę się. Nie jestem fanem Apple, nie będę miał z tym problemu.

  33. To ja teraz wrzuce swoje trzy grosze.. (autor: Bart Simpson | data: 2/03/11 | godz.: 04:21)
    Mam nieodparte wrazenie, ze najwiecej na Androida szczekaja Ci, ktorzy g.. o tym systemie wiedza, niestety. Smutne to jak sie czyta takie wierutne klamstwa.. Ale po kolei:

    @Grave, kolego - a wyobraz Ty sobie, ze posiadam wlasnie Galaxy S, ktorego ekran ma 4" i bez problemu nosze go wlasnie w kieszeni. Cud, prawda? To, ze prawdopodobnie Cie na niego (i inne sluchawki z wyzszej polki) nie stac (widac to po Twoim tonie wypowiedzi), to nie znaczy wcale, ze nie sa warte uwagi.


    Zarzut 1) De gustibus.. - i to samo sie tyczy Twojej awersji do designu Apple. Dodam tylko, ze mnie osobiscie ich minimalizm sie bardzo podoba i jesli inna firma robi to z gustem, to jest to godne nasladowania (imo oczywiscie).

    Zarzut 2) Jaki Ty czlowieku masz problem? Jestes geek'iem czy lama? Zdecyduj sie. Android jest m.in. dla ludzi, ktorzy chcieliby miec mozliwosc wprowadzania zmian w swoich telefonach, stad te wszystkie customizacje ..i chwala ich autorom za to, bo w wiekszosci przyp. takie custom romy pracuja znacznie lepiej i posiadaja jeszcze wieksze mozliwosci niz standardowe wersje. Dzieki temu mozesz m.in. wywalic to czego nie potrzebujesz - wystarczy tu tylko odrobina Twojej dobrej woli i troche pomyslunku.
    Mimo wszystko jednak, coby byc sprawiedliwym czesciowo przyznam Ci racje - zwykly szary user (noob jak moj tata np. ;P) musi chcac czy nie, zaakceptowac smartfona takiego jakim go otrzymal od providera sieci.

    Zarzut 3) Kolejne sprostowanie. Smartfon to wlasnie JEST taki maly, przenosny komputer; on niczego nie udaje, za to pelni czesc funkcji swojego duzego brata (PC) - szczegolnie to sie tyczy uniwersalnych sluchawek z Androidem na pokladzie.

    Co do reszty Twoich tekstow to juz mi naprawde sie nie chce odpisywac, ale tak pokrotce, bo uwazam, ze jesli miales do czynienia z jakimis produktami z systemem Android, to byly to produkty z najnizszej poleczki - wnioskuje to po tym, jak znow napisales wierutna, niczym niepotwierdzona bzdure, a mianowicie to jakoby sie zle pisalo na wyswietlanej klawiaturze.. Coz, pewnie mi nie uwierzysz, ale wyobraz Ty sobie, ze jak przeszedlem na swojego obecnego (i pierwszego) smartfona, to pisanie (glownie sms-ow w moim przypadku) wreszcie stalo sie przyjemnoscia, a nie mordega, jak to bylo w standard. telefonie ze standard. klawiatura (mialem SE K700i, K800i, C902 i inne wczesniejsze). Ale znow - to jest tylko moje zdanie. Bylem swiadomym kupujacym tego sprzetu i wiedzialem czym ryzykuje ;). Przegralem jedynie jesli chodzi o baterie, to fakt; i jak kazdy zyczylbym sobie wydajniejszego zrodla energii zasilajacego nasze zabawki :). Ale idac w druga strone, to tez nie demonizujmy: uzywasz fona sporadycznie do dzwonienia czy wysylania sms'ow, to po odpowiednim (bezproblemowym) ustawieniu/wylaczeniu niepotrz. funkcji sluchaweczka wytrzyma Ci te kilka dni. Oczywiscie nie ma co tutaj porownywac czasu dzialania smartfona ze zwyklym telefonem, bo to sa dwa, zupelnie odmienne urzadzenia.

    @Jerry Boy, malo konkretow, za do duzo ogolnych stwierdzen - i ponownie zupelnie nietrafionych. Mam SGSa i do niego bede sie tutaj odnosil. Fakt, mam wrzuconego custom roma (swietny Darky Rom v.9.2 Extreme & Voodoo kernel itd.) wiec to ze napisze, ze wszystko chodzi super nie zrobi az takiego wrazenia, ale wiedz, ze oficjalna wersja, ktora sobie sam mozesz pobrac (2.2.1) chodzi plynnie i nierozumiem Twoich jekow.. Zreszta, poprz. wersja 2.2 rowniez chodzila super, wiec o co Ci chodzi?
    "Niedopracowany soft".. Podaj prosze przyklady? Z mojego doswiadczenia moge powiedziec (napisac), ze ani razu OS mi sie nie zawiesil, tyczy sie to rowniez programow, ktorych uzywam - tym bardziej wlasnie sie dziwie Twojej "teorii". Acha, no i jako przeciwwage podajesz Win Mobile 7.. Trzeba Ci wiedziec, ze ten Twoj MW7 nie jest taki swietny, jak Ci sie wydaje - wystarczy troche poczytac o problemach zw. z tym OSem - a w porownaniu z Androidem, to wychodzi dosc blado :).
    BTW, Ci Twoi koledzy to jacys masochisci sa, skoro pomimo "zwiech czy koniecznosci latania" dalej uzytkuja te swoje smartfony ;).
    I powtarzam Ci jeszcze raz - nie ma potrzeby wgrywania custom-romu; wystarczy wersja 2.2.1 czy nawet starsza jeszcze 2.2 i wszystko dziala super plynnie - to odnosnie Twojego kolegi, ktorego SGSem miales okazje sie troche pobawic.

    Odnosnie nowego Galaxy S, to moim zdaniem jest to kawalek porzadnej sluchawki i jest na pewno wart zainteresowania. Flac, ogg i cala reszta innych kodekow; juz nie wspomne o jakosci audio w SGS (Voodoo Sound & PowerAmp) - iPhone, where are U?? :D Apple ze swoim mp3 czy AAC moze sie schowac :).
    Nowym nabywcom "dwojki" moge pozazdroscic glownie flasha przy aparacie, wiekszej ilosci pamieci wewnetrznej, ekranu Super Amoled Plus (co swoja droga zostalo blednie wymienione w newsie jako "zwykle" Super Amoled), slotu na pamieci (w koncu). Oczywiscie nie obrazilbym sie rowniez na taka bateryjke w moim foniku ;)

    Pozdrawiam i co zlego to nie ja :)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.