Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 8 kwietnia 2011 
    

Poprawiony Unreal Engine 3 z efektami DirectX11


Autor: Wedelek | źródło: własne | 13:26
(27)
Unreal Engine, to jeden z najpopularniejszych silników 3D, które producenci wykorzystują do tworzenia oprawy wizualnej swoich gier. Nowa, poprawiona odsłona tego narzędzia, oznaczonego numerkiem została zaprezentowana podczas GDC przez samego producenta. Ilość efektów wizualnych, które oddano do dyspozycji deweloperom jest doprawdy imponująca, a możliwości silnika obejmują również pełne wykorzystanie zasobów API DirectX11. Całość wyglądem przypomina raczej animowaną grafikę stosowaną w filmach niż produkt renderowany w czasie rzeczywistym.

Z dobrodziejstw jakie niesie ze sobą Unreal Engine 3.0 będą mogli skorzystać nie tylko deweloperzy tworzący gry dla maszyn stacjonarnych, ale również mobilnych, a silnik będzie umożliwiał tworzenie gier dla takich platform jak iOS, Windows Phone 7 i Android czy NGP od Sony.

Niestety nie ma róży bez kolców, a demo, które możecie zobaczyć poniżej zostało zaprezentowane na maszynie, której wydajność 3D odpowiadała trzem połączonym ze sobą GeForce'om GTX 580.


Prezentacja silnika



 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. skad ten news ? (autor: Mario2k | data: 8/04/11 | godz.: 13:37)
    BF3 to FrostByte 3 , zaden unreal engine :-)

  2. Unreal Engine dx11 (autor: rookie | data: 8/04/11 | godz.: 13:51)
    To może jednak wyjdzie niedługo UT4? Na konsole będzie wersja okrojona DX9 800x600 low detail :)

    Myślę, że demko spoko by chodziło na 6990. Może w niedługim czasie wygram w totka to sobie 6990 kupie :-)


  3. ad 2 (autor: Carmamir | data: 8/04/11 | godz.: 14:47)
    Na konsole wyjdzie wersja z dostepnym tylko menu ;) z jasnych powodow (rownie dobrze mozna na GBA probowac uruchomic UE3)

  4. a mi sie wydaje patrzac na filmik (autor: yolek | data: 8/04/11 | godz.: 15:07)
    to gears of war 3 będzie na tym? A premiera w październiku?

  5. Geez.. (autor: Drow | data: 8/04/11 | godz.: 15:32)
    w ogole nie rozumiecie o co tu chodzi.
    Demo bylo dla developerow i tworcow sprzetu, EPIC pokazywal w nim jak ich zdaniem bedzie wygladala jakosc grafiki w NASTEPNEJ generacji. To, co bylo w demie, nie ukaze sie ani na PCtach, ani na konsolach [choc samo demo zostalo udostepnione z wiekszoscia tych efektow na UDK i jelsi ktos ma 3x GF580 - to neich odpala].

    Natpomiast wszystko inne co nie bylo czescia dema, czyli foliage i reszta jak najbardziej bedzie w Gearsach 3 i innych grach. A czesc odnoszaca sie do ulepszen samego edytora, GUI itd, jest dla developerow, nie dla was.


  6. Ten filmik (autor: Drow | data: 8/04/11 | godz.: 15:33)
    to nie jest tamto tech demo, to tylko podsumowanie nowych featow, ktore zostaly zawarte w UE3.

  7. @Carmamir UE3 ma działać na NGP, iOS i Androidzie więc wszystko jest możliwe:) (autor: Rhobaak | data: 8/04/11 | godz.: 15:36)
    ...

  8. Good (autor: morgi | data: 8/04/11 | godz.: 15:38)
    jeden z bardziej popularnych silnikow, skoro nawrzucali do niego dx11 to moze w konsolach cos tez sie zmieni.

  9. bezedura (autor: daver | data: 8/04/11 | godz.: 15:54)
    Demo, ktore bylo renderowane w czasie rzeczywistym na trzech 580tkach jest tu: http://www.youtube.com/watch?v=weP8-8f3Va4 i czapy nie zrywa. Malo tego, imho jest po prostu slabe. Jesli wziac pod uwage wymagania sprzetowe i fakt, ze to tylko demo....

    Krotko podsumowujac: zieeeeew.


  10. @Rhobaak (autor: Carmamir | data: 8/04/11 | godz.: 17:03)
    no tak ale to nowe platformy ;) M$/ SONY mysla ze jakies graty z 2005 wciaz moga rywalizowac z PC czy chocby nowymi Androidami/IOS/NGP ;) o czyms to mowi ze powoli telefony dostaja niewiele gorszy sprzet od takiego xkloca...

    Wkurza mnie jak wlaczam nowa gierke na PS3/Xie a tu kicha graficznie... Wlaczam na PC ta sama gre i roznica ekhm spora ;) Coraz bardziej graficznie "next-gen" przypomina mi moj telefon a nie konsole...


  11. @daver - nie zrywa? a co zrywa wg Ciebie? (autor: Jerry Boy | data: 8/04/11 | godz.: 17:54)
    Może nowy Crysis?

  12. Uważam, że Epic zarządził konkretnie (autor: Jerry Boy | data: 8/04/11 | godz.: 17:55)
    Bardzo dobry silnik (co nie oznacza, że doskonały i pozbawiony wad) i rzeczywiste wsparcie dla wszystkich liczących się platform. Przyszłość jest jasna, przyszłość to Epic :D

  13. moja ukochana (autor: Nazgul | data: 8/04/11 | godz.: 18:08)
    muzyka z UT :)

  14. @daver (autor: Drow | data: 8/04/11 | godz.: 18:36)
    ale nie mialo zrywac, bo chodzilo o efekty zastosowane, o technologie. polecam znalezc slajdy z prezentacji, wyjasniaja w tym temacie duzo wiecej.

    ponownie powtarzam: tech demo bylo dla developerow, a nie graczy.


  15. @Carmamir (autor: Drow | data: 8/04/11 | godz.: 18:39)
    nie ma czegos takiego, jak nextgen jzu od paru lat. jest current-gen.
    Dalej: troche smieszne jest porownywanie niezmieniajacego sie sprzetu z 2005 roku, do sprzetu sprzed roku-dwoch nawet. Wszyscy wiemy jai skok wydajnosciowy dostaja podzespoly w swiecie komputerow przeciez, wiec taka zagrywka jest dla mnie cokolwiek kompromitujaca.


  16. Drow (autor: daver | data: 8/04/11 | godz.: 20:29)
    to co widac na filmie z newsa to prerendery w 3dsmax. To co widac w filmie z mojego linka to mozliwosci silnika. Roznica kolosalna.

  17. czapy nie zrywa (autor: RusH | data: 8/04/11 | godz.: 20:30)
    bo obecnie jedynie fotorealistyczna grafa zerwie :)
    dla mnie Unreal engine byl rewelacja gdy wyszlo Mass Effect, skok jakosciowy wobec KOTOR byl dosc pokazny


  18. i co z tego (autor: sew123 | data: 8/04/11 | godz.: 20:40)
    skoro konsole nie obsluguja dx11 ..a teraz wiekwszosc gier jest na konsole i potem port na pc :(

  19. @up. spoko spoko, za rok czy dwa będzie nowa generacja (autor: Jerry Boy | data: 8/04/11 | godz.: 21:51)
    i konsolowcy dostaną to, co pc ma dzisiaj. i będzie full hd 3d z aa x16, teselacją, itd. więc dobrze, że silnik jest rozwijany bo będą narzędzia do pracy jak nowy sprzęt się pojawi. mam tylko nadzieję, że Sony nie przegnie pałki i nie zrobi znów jakiejś ultra nieodgadnionej architektury, której developerzy będą się uczyć przez 3 lata, żeby pod koniec życia konsoli wydać wreszcie jakąś w miarę wyglądającą grę. przy ps3 popełnili trochę błędów, mam nadzieję że wyciągnęli wnioski.

  20. @Daver (autor: Drow | data: 8/04/11 | godz.: 23:11)
    alez ja wiem jak wygladala prezentacja i film z niej, widzialem go pare tygodni temu juz [GDC w koncu bylo juz jakis czas temu].
    I nadal nie zmienia to faktu, ze oba filmy, to w zasadzie info dla developerow, nie dla graczy.

    @Jerry Boy: nastepna generacja bedzie za 3-4 lata, na pewno nie wczesniej.


  21. Jerry Boy wrozba on (autor: Mario2k | data: 8/04/11 | godz.: 23:30)
    Zdecydowanie , koncem 2012 wyjdzie nowa konsola
    i pewniakiem moc GPU bedzie toto mialo na poziomie 2x dzisiejszego radka 6990 , mozna sobie wyobrazic jak beda wygladaly nextgenowe gry
    jakis rok po tej dacie zaczna wychodzic gry na PC o rownie wypasionej grafice :)
    lekko ponad 2 lata czekania :/

    wrozba off


  22. lol (autor: RusH | data: 8/04/11 | godz.: 23:42)
    nowe konsole to minimum 3-4 lata

  23. mysle tak jak Rush (autor: sew123 | data: 9/04/11 | godz.: 06:50)
    ze na nowe konsole przyjdzie nam poczekac.. zobaczcie mamy DX11 a ile gier jest w tym standardzie?? Jak myslicie dlaczego ?

  24. sew123 (autor: Markizy | data: 9/04/11 | godz.: 13:40)
    DX11 mamy jakieś 1,5 roku, trochę trudno w takim czasie trudno wykorzystać wszystkie możliwości nowych bibliotek, zresztą trochę lepiej jest wykorzystany DX10 który jest ponad 3 lata na rynku. Po prostu są wydawcy którym zależy żeby gierka była dobra i ładna, a są tacy co liczą tylko na kasę.

    A najważniejsza jest to że producenci muszą pisać gierki pod XP który jest ciągle popularny, a tam maks DX9.0c dzięki M$.

    A konsole nowej generacji powinny wyjść pod koniec następnego roku najpóźniej.


  25. @21. (autor: Mariosti | data: 9/04/11 | godz.: 17:59)
    W najlepszym wypadku będzie miało wydajność 1x6990, wszelkie kosmiczne wydajności gpu z ps3 są nieprogramowalne, a więc w sumie bezużyteczne.

  26. wszelkie kosmiczne wydajności gpu z ps3 (autor: RusH | data: 9/04/11 | godz.: 20:35)
    wszelkie kosmiczne wydajności gpu z ps3 ... nie istnieja

  27. @RusH (autor: Drow | data: 10/04/11 | godz.: 00:06)
    dzieki, ze powtorzyles to, co napisalem neico wczesniej, zawsze mozna na ciebie liczyc.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.