Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 29 grudnia 2011 
    

Modyfikacja zwiększająca nawet o 40% ilość FPSów w Elder Scrolls V


Autor: Wedelek | 13:55
(17)
Jeżeli grając w Elder Scrolls V: Skyrim odczuwasz nagłe spadki wydajności w niektórych sytuacjach, niezależnie od ustawień graficznych powinieneś zainstalować modyfikację przygotowaną przez jednego z użytkowników i udostępnianą bezpłatnie. Okazuje się bowiem, że winowajcą słabej wydajności np. przy wjeździe do miasta nie jest wcale słabszy procesor, a zła optymalizacja, albo raczej jej brak. Autor modyfikacji zapewnia, że po zainstalowaniu odpowiedniego pliku ilość generowanych klatek może wzrosnąć nawet o 40%.

Twórca poprawki w swoim opisie nie pozostawia suchej nitki na programistach Bethesdy informując, że pomimo przepisania znacznej części kodu i wyrzucenia wielu niepotrzebnych funkcji sam sposób działania gry nie uległ zmianie, natomiast znacząco spadły wymagania względem CPU.

Wspomnianą modyfikację można pobrać TUTAJ. Potrzebny też będzieSKSE.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. ... (autor: Qjanusz | data: 29/12/11 | godz.: 14:00)
    tak to już jest, jak coś odpala się na sprzęcie który nie jest natywnym dla danej produkcji.

    btw. źródło tej gierki jest ogólnie dostępne?


  2. nono... zwiększa nawet o 40% ilość FPSów w Elder Scrolls V (autor: Marucins | data: 29/12/11 | godz.: 14:12)
    Tam jest tylko 1 plik "TESVAL.dll" i zajmuje 177 KB

  3. cd. zwiększa nawet o 40% ilość FPSów w Elder Scrolls V (autor: Marucins | data: 29/12/11 | godz.: 14:16)
    PS swoją drogą lepiej wejść bezpośrednio na stronę domową autora, już jest nowsza wersja:

    http://skse.silverlock.org/


  4. @1. (autor: ghs | data: 29/12/11 | godz.: 14:21)
    tak, źródło jest ogólniedostępne: piratebay. co do kodu to musisz sam zaczerpnąć ze źródła i zobaczyć czy jest otwarty

  5. co? 40% to... (autor: McJackal | data: 29/12/11 | godz.: 14:31)
    niezłego babola wypuścili w dniu premiery. U mnie gierka śmiga jak ta lala, to chyba patcha nie muszę wgrywać, bo będzie tak szybka, że sama się przejdzie a ja nawet nie zauważę i skończy się tekstem ... czekaj na kolejne dlc :P

  6. skąd info o zwiększeniu wydajności (FPS)? (autor: Preemah | data: 29/12/11 | godz.: 14:48)
    SKSE, czyli Skyrim Script Extender to (zgodnie z nazwą) taka łatka rozszerzająca możliwości skryptów w tworzonych przez społeczność modach. Taka podstawa dla bardziej zaawansowanych, bardziej ingerujących w grę modów.
    Pierwsze słyszę, żeby to w jakikolwiek sposób miało wpływać na wydajność. Mylę się?


  7. @1. (autor: Mariosti | data: 29/12/11 | godz.: 15:02)
    Oczywiście że nie jest dostępne, gość zrobił reverse engeneering biblioteki. Biorąc pod uwagę że premiera była stosunkowo niedawno fan skyrima z tego człowieka jest niebywale oddany ;]

  8. @4. (autor: Mariosti | data: 29/12/11 | godz.: 15:03)
    To proszę cię bardzo abyś znalazł coś takiego ;]

  9. @Mariosti (autor: Qjanusz | data: 29/12/11 | godz.: 15:14)
    no to jeżeli tak się bawimy, to szacun dla autora niebywały

    #4 - co do piratebay, to już nie raz pisałem co sądzę o spedalonych (ściągających i ciągnących bez opamiętania w każdym miejscu) ichnych userach, jak i samym pedalskim procederze.


  10. hehehe (autor: RusH | data: 29/12/11 | godz.: 15:51)
    It works mostly by rewriting some x87 FPU code and inlining a whole ton of useless getter functions along the critical paths because the developers at Bethesda, for some reason, compiled the game without using any of the optimization flags for release builds.

  11. ojojoj (autor: Soulburner | data: 29/12/11 | godz.: 15:52)
    Skyrim Script Extender nie zwiększa ilości fps. To jest programik, który umożliwia działanie niektórych modów, np. SkyUI, który zmienia menusy na takie bardziej pecetowe.

    Modek korzystający z SKSE, który przyspiesza grę, nazywa się TESV Acceleration Layer i siedzi tu: http://www.skyrimnexus.com/...ads/file.php?id=4387


  12. aa i link jest zly (autor: RusH | data: 29/12/11 | godz.: 15:58)
    wedelek popraw

  13. @9. (autor: ghs | data: 29/12/11 | godz.: 16:14)
    nie wiem co pisałeś o spedalonych ichnych userach ale domyślam się że opinia jest zbieżna z opinią programistów którzy są zdania że za dwie linijki kodu należy im 20 tysi (po 10 tysi za linijkę). generalnie jest to też grupa która bez emota nie zrozumie słowa ironia

  14. @13 (autor: Qjanusz | data: 29/12/11 | godz.: 16:27)
    jeżeli życzą sobie tylko 10 tys za linijkę, to są totalnymi frajerami.

    Jeżeli komuś się taki stan nie podoba, oczywiście może napisać swoją linijkę. Zupełnie nic sobie nie płacąc :-)


  15. lepszy link (autor: RusH | data: 29/12/11 | godz.: 16:35)
    http://www.dsogaming.com/...does-not-require-skse/

    zadnych plugin managerow, po prostu kopiujemy 2 pliki i jazda

    blee wyglada na to ze bede musail w koncu updejtowac gre :/ wczesniej tego nie robilem bo bethezda jest slynna z psucia wiecej niz naprawia, co nowy pacz to nowe bledy


  16. @15. (autor: Mariosti | data: 29/12/11 | godz.: 19:01)
    A za miesiąc behedsda wypuści patcha ze wszystkimi binarkami skompilowanymi z -O3, -march=barcelona itp. i będą wzrosty fps'ów o 200% ;]

  17. bugi w skyrim (autor: doxent | data: 29/12/11 | godz.: 19:30)
    Gierkę przeszedłem na podstawce bez poprawek do czasu questu gdzie musiałem spotkać się z kolesiem w lochach Riften który jest znawcą smoków. Brakowało ścieżki dźwiękowej dialogu oraz nie otwierał mi drzwi. Na youtube znalazłem rozwiązanie problemu. Jak narazie to jedyny poważny bug w tej grze choć łatwy do ominięcia.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.