Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 21 lutego 2012 
    

Patch dodający obsługę DirectX 11 do gry L.A. Noire


Autor: Wedelek | 15:04
(4)
L.A. Noire, to gra przygodowa z elementami detektywistycznymi, której akcja została osadzona w roku 1947, w mieście Los Angeles. Tytuł ten należy do gatunku Noir, który był szczególnie popularny w kinie amerykańskim, w latach 40-tych ubiegłego wieku. W grze kierujemy postępowaniem weterana wojennego, który po zakończeniu drugiej Wojny Światowej, postanowił wykorzystać swoje doświadczenie zdobyte na polu bitwy i wykorzystać je przeciw gangsterom, wstępując w szeregi Policji. Tyle samej historii, która niestety nie pozwoliła odnieść sukcesu tej produkcji i spowodowała upadek pracującego nad nią studia Team Bondi.

Mimo to praca twórców nie poszła na marne, a ich dzieło zostało docenione przez firmę medialną Kennedy Miller Mitchell, która postanowiła wykupić podupadające studio oraz grupę Rockstar, który nie tylko nadal rozwija ten tytuł, czego owocem jest ostatnio opublikowany patch, ale również jest zainteresowana jego kontynuacją, co zostało niedawno zapowiedziane.

Najnowsza poprawka dla gry wprowadza obsługę trybu graficznego DirectX11, który możemy wybrać w „launcherze” gry oraz zabezpieczenie przed wybraniem rozdzielczości nie obsługiwanej przez L.A. Noire.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Zmiana na DX11 da nam (autor: Piter | data: 21/02/12 | godz.: 15:24)
    spadek wydajności bez znaczących zmian w grafice :D

  2. świetna gra (autor: hideox | data: 21/02/12 | godz.: 17:01)
    ukończyłem, naprawdę dobra nie gorsza od serii GTA a może i ciutkę ciekawsza nawet, DX11 teraz to już dla mnie za późno

  3. ->Piter (autor: sid67 | data: 21/02/12 | godz.: 20:42)
    Ja się zdziwiłem ,ale po tym patchu mogę grać komfortowo na max detalach, a wcześniej przycinało i ciągle coś doczytywało.

  4. @up (autor: Plackator | data: 22/02/12 | godz.: 12:34)
    Bo DX10 i DX11 zmniejsza wymagania, czasami znacznie.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.