Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 24 lutego 2012 
    

Max Payne 3 na PC będzie wyglądać o wiele lepiej niż na konsoli


Autor: Wedelek | 13:41
(17)
Niemal zawsze przy okazji premiery gry przeznaczonej tak na komputery PC jak i konsole pojawiają się utyskiwania graczy na słabszą oprawę graficzną podyktowaną gorszą specyfikacją konsoli. Trzeba przyznać też z ręką na sercu, że użytkownicy niestety często mają rację oskarżając producentów o "lenistwo". Firmy deweloperskie wiedzą o tym, dlatego coraz więcej pojawia się produkcji konsolowych, które z myślą o PC'tach zostały specjalnie "podrasowane". Jedną z takich gier jest Max Payne 3, który według twórców będzie w pełni korzystać z dobrodziejstw PC'tów.

Obrazują to zrzuty ekranu z wersji przeznaczonej właśnie dla komputerów PC, w których oprawa graficzna faktycznie zasługuje na uznanie. Pytanie tylko jak będzie z optymalizacją samej gry i czy przypadkiem świetny wygląd nie zostanie okupiony niskim FPS na większości z maszyn.

Odpowiedź na to i inne nurtujące pytania poznamy 29 maja, kiedy to odbędzie się premiera gry na platformy PlayStation 3, XBOX 360 oraz komputery PC.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. wygląda (autor: piobzo | data: 24/02/12 | godz.: 14:03)
    to bardzo dobrze

  2. Wygląda, bo to nie są screeny prosto z gry wg mnie... (autor: Kenjiro | data: 24/02/12 | godz.: 14:16)
    No chyba, że były robione w rozdzielczościach rzędu 4000x2000 i mocno skalowane w dół z dobrym filtrem - oglądałem je na sieci w rozdziałkach rzędu 1600 i nie widać efektów aliasingu, a żadna obecna karta nie ma tak dobrego filtra AA, żeby wiszące lini lub płot po prawej nie miał porwanych krawędzi. Wniosek prosty: albo grafik robił render na podstawie sceny, albo ów grafik robił poprawki i skalowanie w PS.
    Tak czy siak, brzydko pachnie.


  3. sed -i (autor: Kenjiro | data: 24/02/12 | godz.: 14:19)
    s/lini/linie/

  4. @2 nie do konca (autor: djXone | data: 24/02/12 | godz.: 14:21)
    Wystarczy zdjecie w fullHD ze skalowane do takiego malego i juz jest to realne, zwroc uwage na bialy pasek ukosny na szybie ten calkowicie po lewej stronie, widac na nim schodki delikatne.

  5. e tam dupa (autor: Dzban | data: 24/02/12 | godz.: 14:22)
    pewnie ma postprocesowy AA i wysoka rozdzielczość

  6. tia super (autor: Wyrzym | data: 24/02/12 | godz.: 14:40)
    ladnie retuszowane obrazki, a nawet jesli to ma tak wyglada to.... to i tak biore wersje na ps3 :D oszczedzi to troche problemow z instalacja, pewnie aktywacjami, drm, problemy z grafika(pewnie tylko na radkach ^^), klatkujaca animacja, crashujaca gra i cala masa innych typowych problemow jakie maja PCtowe wersje gier.

  7. up. (autor: piobzo | data: 24/02/12 | godz.: 16:35)
    hmm wydaje mi się, że jeśli specjalnie się zabierają do gry na pc to powinien nie mieć typowych problemów jak cała masa różnych portów z konsoli

  8. a we... (autor: LoneStarr | data: 24/02/12 | godz.: 17:03)
    A we dupie mam wygląd, grywalność się liczy. Teraz takich gier nie robią...

  9. @Wyrzym (autor: cana | data: 24/02/12 | godz.: 17:36)
    i żadnych modów na ps3 i żadnego życia po życiu jak to jest np z dx1 ( że już nie wspomne o falloutach ), ale fakt faktem drm to zuo ( i tylko w tym się zgadzamy bo jakoś nie przypominam sobie w tych grach które mnie interesują by na radkach były większe problemy niż na gforcach)
    BTW zagrałbym w remake pecetowego rewenanta z lepsiejsza grafiką ( tak mnie jakoś naszło)


  10. @6 tia jakby PS3 mial chocby 30FPS (autor: Carmamir | data: 24/02/12 | godz.: 17:42)
    pomijam rozdz. gorsza niz gry na SGS2, brak AA i fps na poziomie 20-25fps, brak fizyki, okrojone efekty do tego cena 2x wyzsza i kiepski multi ;)

    Poza tym to FPS = mysz.

    Cena na konsole powinna byc min. 2x nizsza od PC jako ze jakosc o wiele gorsza i komfort...


  11. @9 a jakie gry maja problem z DRM (autor: Carmamir | data: 24/02/12 | godz.: 17:43)
    bo jakos nie zauwazylem bym mial problem z jakakolwiek gra kupiona (online/pudelko)...

  12. @Carmamir (autor: cana | data: 24/02/12 | godz.: 18:05)
    lubię pudełkowce... i modyfikowałem bebechy kompa, system był ten sam na początku...
    np stalker cof ( nie wiem czy starsze bo po zajawce z CoF i od razu poszukałem słodzików na GCW), bioshocki, DA w alles odmianach...
    ciężko pisać bo teraz mam z gier z drm fear3 i dwa wieśki zainstalowane...
    muszę jeszcze kiedyś sprawdzić obka z dodatkami , NWN2+dodatki i za w czasu poszukać cukierków)
    nie lubię jeśli mam więcej problemów niż "pirat" i żadnych profitów z przeszkadzajek w porównaniu do "pirata"


  13. @cena (autor: Wyrzym | data: 24/02/12 | godz.: 21:28)
    zadnych modow? a to czemu? np takie UT3 mialo mase modow na ps3 i jeszcze pare roznych gier. Sony to nie MS, nie blokuje takich rozwiazan, to zalezy tylko od producentow. To na xklocu nie ma zadnych modow, co w sumie dla mnie jeden pies bo nie interesuja mnie takie rzeczy :)

  14. @Carmamir (autor: Krotock | data: 25/02/12 | godz.: 20:47)
    Widać, że nigdy nie grałeś na konsoli, a jeśli nawet to nie dłużej niż 10 min. Otóż zaskoczę cię mówiąc, że żadna gra na konsole nie ma mniej niż 30 FPS. Co więcej większość tytułów ma około 50 FPS, a ostatnio modne stało się 60 FPS choćby w Skyrim czy MW3. Zaskoczony? Grafika co prawda gorsza niż na kompie, ale trzeba mieć na prawdę mocny sprzęt by najnowsze gry uciągnąć w grafice lepszej niż na XBOX 360. I następnym razem nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz bladego pojęcia. A co do multika, to czego ty od niego chcesz? Ty pewnie nic, ale oczytałeś się pierdół na forach.

  15. Obiecanki... (autor: sevae | data: 26/02/12 | godz.: 13:40)
    cacanki a głupiemu radość :)

  16. @Krotock (autor: Grelcio | data: 27/02/12 | godz.: 08:20)
    Wcale nie trzeba mieć ultra wydajnego kompa by mieć grafikę lepszą niż na X360. Nie wypowiadaj się więc na tematy o których nie masz bladego pojęcia.

  17. @14 (autor: Plackator | data: 27/02/12 | godz.: 23:38)
    Zamiast konsoli można zbudować komputer w oparciu o Llano za 800zł-900zł i cieszyć się lepszą grafiką i tańszymi grami.

    Poza faktem sam siebie i twój komentarz skazałeś na porażkę
    Gry na konsole:
    - Posiadają maxymalna rozdzielczość 1280x1024(xkloc) i 1024x768(PS3)
    - Posiadają FPSlock na 30fps
    - Mają pre-renderowane sceny (przez czerwoną szybę leci białe światło, ahh te słodkie pre-rendery w crysisie 2 i innych)


    Podając MW3 skazałeś komentarz całkowicie na porażkę, posiada rozdzielczość 960x544 na konsolach, co jest po prostu śmieszne.

    jedynie skyrim nie mogę skomentować, w niego nie pogrywałem na konsoli, być może działa dobrze, na silniku któremu bliżej diablo 2 niż nowym tytułom.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.