Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 29 października 2013 
    

Nvidia obniża ceny i uruchamia nowy program partnerski


Autor: Wedelek | źródło: Nvidia | 06:55
(19)
Nvidia zapowiedziała, że 7 listopada do jej oferty zawita nowy akcelerator, a mianowicie model GeForce GTX 780 Ti, który zostanie wyceniony na kwotę 699 dolarów, stając w szranki z Radeonem R9 290X. Czekają nas zatem jeszcze dwa tygodnie oczekiwania na kolejnego GeForce’a. Na szczęście nie musimy tak długo czekać na zapowiadane obniżki cen bo te oficjalnie wchodzą w życie z dniem dzisiejszym i w ich ramach GeForce GTX 780 zostanie wyceniony na 499 dolarów, a za model GTX 770 przyjdzie nam zapłacić 329 dolarów. Na tym nie koniec, bo Nvidia wzorem konkurenta uruchomiła program „Piraci, bohaterowie i szpiedzy” w ramach którego kupując model GTX 770, GTX 780 lub GTX Titan dostaniemy trzy gry, zupełnie za darmo.

Będą to Batman: Arkham Origins, Splinter Cell: Blacklist oraz Assassin's Creed IV: Black Flag. Szczegóły programu i listę sklepów-partnerów Nvidii znajdziecie TUTAJ.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. viva la (autor: Kosiarz | data: 29/10/13 | godz.: 07:58)
    Konkurencja.

  2. Znakomcie :-) (autor: Krzem | data: 29/10/13 | godz.: 08:43)
    GTX 770 i GTX 780 w takich cenach (szczególnie pierwszy), to oferta obok której nie można przejść obojętnie. AMD będzie musiało zareagować w segmencie R9 280X. Zarówno obniżką, jak i jakąś odpaloną wersją XT... Zobaczymy, co wniesie 290, bo on również może namieszać... Po tej premierze (aż do Maxwella) układ sił będą mogły zmienić już tylko benche z nexgenowych gier - pokażą one ile jest warta optymalizacja na GCN...

  3. uklad sil (autor: RusH | data: 29/10/13 | godz.: 09:36)
    runie jak tylko zaczna pojawiac sie gry pod Mantle

  4. RusH, niestety, bardzo watpliwe (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 12:58)
    Niestety, bo oznaczaloby to jeszcze agresywniejsza walke cenowa, a watpliwe, bo:
    - GCN to niewielki rynek piecow i AMD po prostu nie stac na wyrzucanie kilku mln $ w kazda gre (w xklocku mantle na pewno nie bedzie, w PS3 tez sprawa bardzo watpliwa).
    - przyrost wydajnosci bedzie raczej niewielki, wnioskujac z tego co nieoficjalnie mowil Andersson z DICE http://blog.pclab.pl/...ntle.Jestem.sceptyczny,261


  5. @daver (autor: power | data: 29/10/13 | godz.: 13:25)
    a po co optymalizowac pod GCN? Czy nie prosciej jest zrobic padake pod nv? Wystarczy tylko zameczyc karte nv dodatkowa fizyka lub cos w tym stylu :)

  6. hmm? Nie rozumiem. (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 13:30)
    Mantle dziala tylko na GCN. Jesli gra ma gorzej chodzic na konkurencji to nie trzeba zadnego API, wystarczy kilka/nascie/dziesiat mln $ (zaleznie od gry) i voila!. Przeciez to juz bylo.

  7. Chyba się Daver pomyliłeś (autor: Krzem | data: 29/10/13 | godz.: 15:07)
    "GCN to niewielki rynek piecow" no gdzie, skoro architektura ta buduje układy PS4 i X-one?

  8. nic nie pomylilem (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 15:40)
    W/g steam survey, GCN to jakies 10% (wspomniane piece), w Xboxie go nie bedzie http://blogs.windows.com/...bar-with-direct3d.aspx a w PS3 jest "unlikely".

  9. errata, dla jasnosci (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 16:13)
    "go" -> Mantle

  10. @ 8 (autor: Krzem | data: 29/10/13 | godz.: 16:57)
    Daver, nie wiem czy dobrze się rozumiemy. GCN to architektura, Mantle to interfejs do programowania aplikacji. Link który podsyłasz zaprzecza użyciu Mantle w Xbox (Other graphics APIs such as OpenGL and AMD’s Mantle are not available on Xbox One) ale nic nie wspomina o GCN...

  11. @08 (autor: Plackator | data: 29/10/13 | godz.: 17:02)
    Przestań brać pochodne fenyloetyloaminy, bo to niebezpieczne jak sam udowadniasz.

  12. boziu (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 17:21)
    Wszystko wam trzeba tlumaczyc. W poscie #9 masz errate, bys nie musial klepac tego, co naklepales.

    Long story short. Masz ~10% rynku PC, dla ktorego Mantle moze cos zdzialac. Konsole skreslamy (a juz na pewno Xboxa) - bo nie jest targetem dla Mantle. Jeszcze cos?


  13. Kolejny frustrat ;-) i co się tak spinasz? (autor: Krzem | data: 29/10/13 | godz.: 17:54)
    Przecież rozmowa nie dotyczyła Mantle, tylko GCN!

    "benche z nexgenowych gier pokażą ile jest warta optymalizacja na GCN"
    >
    "GCN to jakies 10% (wspomniane piece)"

    Chodziło o to, że nie uwzględniasz w tych 10% układów graficznych w konsolach które lada chwila sprzedadzą się co najmniej w ilości stu milionów...


  14. @ ... (autor: rafcio_2 | data: 29/10/13 | godz.: 20:08)
    a do gtx 760 dają assassina i splintera :)

  15. GTX 780 (autor: scooby14444 | data: 29/10/13 | godz.: 20:17)
    GTXy 780 są już w cenie poniżej 1700 pln.
    770 w okolicach 1100 pln.

    Za tydzień pojawi się 780 Ti, która ma być wydajniejsza niż Titan.

    Co na to AMD?
    Dokładają do pieca... :D :D :D HAHA https://www.youtube.com/watch?v=u5YJsMaT_AE


  16. daver ODWROTNIE (autor: RusH | data: 29/10/13 | godz.: 22:28)
    nie mantle dla Xboksa, tylko Xboksowe triki zwiazane z bezposrednim dostepem do GPU przeniesione na PC AMD nazwalo Mantle

    Gier na PC nie trzeba bedzie pisac od nowa uzywajac mantle
    gry zoptymalizowane na nowe konsole bedzie latwiej portowac na Mantle zamiast na DirectX/OpenGL

    >graphic hardware on PC is limited to few thousand of draw
    >calls per frame (around 2,000 to 3,000) while the number
    >of draw calls on a console can be 10,000 up to 20,000

    http://www.bit-tech.net/...6/farewell-to-directx/2


  17. Rush, zrodlo tych rewelacji poprosze (autor: daver | data: 29/10/13 | godz.: 22:56)
    "Xboksowe triki, zwane Mantle" nie sa dostepne na Xboksie. Coz za paradoks.

  18. no ladny upust cen... (autor: Jarek84 | data: 30/10/13 | godz.: 02:11)
    Widac jak NV zarabiala na swoich klientach , soto teraz nie ma problemu z taimi obnizkami.

    Jeszcze tylko poczekac na R9 290 i pewnie rynek GPU sie odpowiednio przetasuje.


  19. jak nie sa jak SA (autor: RusH | data: 30/10/13 | godz.: 14:19)
    kjliknij sobie w link
    bezposredni dostep do GPU to wlasnie te triki, na pc to sie bedzie nazywac mantle, na xboksie czy ps3 to sie nazywalo po prostu direct access, czyli zamiast wywolywac API programisci uzywali mikrokodu danego gpu


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.