Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 10 kwietnia 2014 
    

Virtux Omni - bieżnia dla Occulus Rift będzie kosztować $499


Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 07:17
(8)
Okulary rozszerzonej rzeczywistości od Oculus VR prezentują się bardzo ciekawie, a po wykupieniu firmy przez właściciela Facebooka premiera Rifta jest już pewna. Podobny projekt tworzy też Sony (Morfeusz), a pewnie niebawem dołączą też inne firmy. Jednak same okulary to zaledwie jeden z elementów, który pozwoli graczom wczuć się w postać którą grają. Drugim ma być Virtuix Omni, czyli pięciokierunkowa bieżnia, po której można skakać, biegać i chodzić nie zmieniając położenia. Dzięki temu naszej rozgrywki z okularami na nosie nie przerwie np. brutalna interwencja ściany.

Twórcy tego projektu pieniądze na realizację zebrali za pośrednictwem Kickstartera i jak donosi portal EuroGamer przygotowywują się do rynkowego debiutu Omni. Wysyłka pierwszych egzemplarzy ma nastąpić we wrześniu bieżącego roku, a za bieżnię trzeba będzie zapłacić 499 dolarów.





 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. lag okolo 400ms (autor: RusH | data: 10/04/14 | godz.: 07:49)
    pomiedzy krokiem a ruchem w grze = belt gwarantowany

  2. @Rush (autor: GL1zdA | data: 10/04/14 | godz.: 08:16)
    Ale jak będziesz robił dłuższe biegi, to nie odczujesz różnicy. Na normalnych grach tego nie odczujesz - tam musisz być cały czas w ruchu. No chyba, że grasz w CamperStrike'a, to wtedy będziesz porzygiwał sobie między skrzynkami.

  3. dluzsze? (autor: RusH | data: 10/04/14 | godz.: 11:50)
    tz chcesz grac w jogging? :D

    gdy poruszasz glowa to mozg oczekuje na bodzce z ucha srodkowego potwierdzajace ten ruch, w sumie sam juz nie wiem jak bedzie reagowac na poruszanie nogami w miejscu i opozniona reakcje na wyswietlaczu, z jednej strony moze oczekiwac ruchu, z drugiej wiesz ze jestes przypiety
    do tego co sie dzieje w przypadku przysiadu?

    generalnie w VR KAZDY ruch kamera nie spowodowany bezposrednio ruchem glowy = belt


  4. Symulator... (autor: x_nerve | data: 10/04/14 | godz.: 13:20)
    ...choroby morskiej:)

  5. aleście pesymiści... (autor: Qjanusz | data: 10/04/14 | godz.: 13:38)
    puszczacie pawie po większych popijawach i pijecie dalej, a tu niewinny lag nagle zacznie Wam przeszkadzać
    :-)


  6. hmm biegne ci wpierd...lic nabiera nowego znaczenia :) (autor: faf | data: 10/04/14 | godz.: 18:05)
    chyba lepszym rozwiązaniem sa pomieszczenia z ruchoma podloga i projkecja na scianach - kombinują żeby zrobić cos jak holodek ze startreka

  7. no ale..... (autor: belixa | data: 10/04/14 | godz.: 21:35)
    Robią to coś w rozmiarze XXL ? Dla "prawdziwych" graczy? Z podstawką na piwo i kubełek KFC.

    A tak po za tym brakuje mi kroku dostawnego w bok.
    Ale za 10 lat na pewno to będzie dopracowany, szybki i wytrzymały kontroler.


  8. wersja mini dla dzieci albo wysokich inaczej (autor: Sławekpl | data: 11/04/14 | godz.: 03:41)
    ja przy moich 2 metrach pas bym miał zdecydowanie za nisko a krok byłby poza obwodem tego "chodzidła" hahaha

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.