Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 23 października 2002 
    

Microsoft ogłasza nowe zasady wsparcia technicznego


Autor: DYD | źródło: e-mail | 18:07
(3)
Firma Microsoft ogłosiła nowe zasady wsparcia technicznego dla swoich produktów, nazwane Cyklem Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft. Celem wprowadzanych zmian jest uporządkowanie i uproszczenie obowiązujących obecnie reguł, standaryzacja reguł i ułatwienie zarządzania oprogramowaniem Microsoft. Nowe Zasady Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft dotyczą większości dostępnego obecnie oprogramowania - detalicznego, oferowanego w postaci licencji wielowolumenowych, jak również przyszłych produktów.

"Proste i przewidywalne zasady wsparcia technicznego Microsoft są niezbędne dla prowadzenia efektywnej polityki wdrożeniowej dla nowych technologii. Umożliwia to planowanie wydatków i właściwe użytkowanie oprogramowania" - powiedział Steve Kleynhans, vicedyrektor META Group Inc.

Dla przedsiębiorstw i programistów wykorzystujących oprogramowanie Microsoft, nowy Cykl Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft oferuje pięcioletni okres Wsparcia Podstawowego, poczynając od chwili ukazania się danego produktu na rynku. Przez kolejne dwa lata możliwe będzie skorzystanie z płatnego Wsparcia Dodatkowego, dającego dostęp do poprawek i aktualizacji.

Dla indywidualnych użytkowników, posługujących się oprogramowaniem Microsoft w domu (gry, sprzęt i produkty multimedialne), Microsoft oferuje pięcioletni okres Wsparcia Podstawowego, poczynając od chwili ukazania się danego produktu na rynku. Dodatkowo, przez minimum osiem lat, Microsoft świadczył będzie pomoc w Internecie, oferując m.in. dostęp do Bazy Wiedzy o problemach technicznych. Użytkownicy mogą w każdej chwili sprawdzić, jakim zasadom wsparcia technicznego podlegają posiadane przez nich produkty poprzez stronę WWW: support.microsoft.com/lifecycle.

Nowy Cykl Wsparcia Technicznego Produktów Microsoft wszedł w życie 16 października 2002 r.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. :))) (autor: capri | data: 23/10/02 | godz.: 18:15)
    i pewnie wyjdzie z tego Cyrk Wsparcia Technicznego... :)))

  2. mlahahaha CYRK faktycznie (autor: RusH | data: 23/10/02 | godz.: 19:07)
    cytat :
    Przez kolejne dwa lata możliwe będzie skorzystanie z płatnego Wsparcia Dodatkowego, dającego dostęp do poprawek i aktualizacji.


    PLATNE , chodzi w tym calym texcie o to ze co 5 lat bedzie trzeba nowy OS kupowac: D przewspaniale lol


  3. Sku******stwo, jak mozna kazać sobie płacić (autor: Yosarian | data: 23/10/02 | godz.: 21:36)
    za niedopracowany produkt, to raz a po drugie to czy etyczne jest branie dodatkowej kasy za usuwanie niedoróbek
    "możliwe będzie skorzystanie z płatnego Wsparcia Dodatkowego, dającego dostęp do poprawek"
    Ta firma powinna dostać powżnego kopa w d***, ot tak profilaktycznie coby jej się do końca w głowie nie przewróciło.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.