Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
TwojePC @ News RSSKanał Youtube @ TwojePC.pl
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
0 Najczęściej czytane 0
 
 » 81448  | MP3 players
Muzyka na wynos: Test SanDisk Clip Sport MP3 player
 » 78016  | Dźwięk
Recenzja Edifier S760D, siła 550W z Dolby Digital i DTS
 » 74672  | Obudowy
Test NZXT H440 i Antec P100 - obudowy dla koneserów
 » 68007  | MP3 players
Test Cowon iAudio E3 - ostatni samuraj?
 » 66809  | Smartfony i tablety
Amazon Kindle. Koniec papieru? Wyświetlacze e-ink
 » 63714  | Dźwięk
Meloman na wynos - test odtwarzacza FiiO X1
 » 61833  | Dźwięk
Stereo z przytupem, test zestawów 2.1 Edifier C2X i C2XD
 » 61346  | Dźwięk
Wejście smoka - recenzja Xiaomi Piston 2 II
 » 59192  | Chłodzenie
Test chłodzenia CPU SilentiumPC Grandis XE1236
 » 58772  | Chłodzenie
TEST: Noctua NH-D15 : Cryorig R1 : RaiJintek Nemesis
 » 56273  | Obudowy
Test obudowy desktop-HTPC SilverStone Grandia GD09
 » 56016  | Obudowy
Test obudowy HTPC SilverStone ML07 i napędu SOB02
 » 54163  | Chłodzenie
Test Cryorig C1 - chłodzenie niskoprofilowe Mini-ITX
 » 51047  | Pamięci
Test pendrive'a SanDisk Extreme PRO 128GB USB3.0
 » 50472  | Inne urzadzenia
Recenzja dwuzatokowego NAS-a Asustor AS-302T z HDMI
 » 49680  | Dźwięk
Płaski obiekt pożądania? Test Edifier M3300SF - głośniki 2.1
 » 48998  | Sieci
Recenzja Fritz!Box 7272 rozbudowany router DSL i WLAN 450 Mb/s
 » 48156  | Dźwięk
Od zera do bohatera? Recenzja słuchawek dokanałowych Brainwavz
 » 47854  | MiniPC
Test mini-PC Beelink Pocket P1 z Windows 8.1 za 108USD
 » 47673  | Dźwięk
Muzykalny urwis - test FiiO E10K Olympus 2
 » 46879  | Dźwięk
Click. Boom. Amazing! Test AKG K612Pro
 » 46669  | Twarde dyski
W miarę tanie magazynowanie - test Seagate Archive HDD 8TB
 » 46554  | Monitory
Recenzja monitora AOC q2770Pqu, WQHD 2560x1440 w akcji
 » 44195  | Dźwięk
Podwójne uderzenie - Test słuchawek Brainwavz R3
 » 43869  | Obudowy
Recenzja Mini-ITX ISK600 i zasilacza ST30SF SFX
 » 43866  | Obudowy
Recenzja obudowy SilverStone PS10 + opis ST50F-P i FQ121
 » 43153  | Drukarki
Recenzja OKI C301dn - ledowy druk w kolorze za rozsądne pieniądze?
 » 42715  | Inne urzadzenia
Recenzja NAS-a Synology DiskStation DS214play
 » 41418  | Dźwięk
Test Edifier R2730DB - Stoi na stacji lokomotywa...
 » 41295  | Myszki
Zabójcza precyzja: Test Mionix Avior 7000 i Naos 7000
 » 40941  | Twarde dyski
Test Samsung SM951 (256GB) PCIe SSD z adaptorem Delock
 » 40650  | Oprogramowanie
Przegląd Windows 10 na podstawie konferencji Microsoftu
 » 40233  | Smartfony i tablety
Huawei Honor 7 - wersja 16GB - recenzja smartfona
 » 38754  | Inne urzadzenia
Recenzja 4-zatokowego Synology DiskStation DS414
 » 37790  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Ultra - o jeden krok za daleko?
 
0 0 0


TwojePC.pl © 2001 - 2017
Czwartek 9 lutego 2017 
    

Nieoficjalne ceny trzech Ryzenów [aktualizacja]


Autor: Wedelek | źródło: El Chapuzas | 07:01
(33)
Do sieci trafiły prawdopodobne ceny trzech ośmiordzeniowych i szesnastowątkowych Ryzenów. Najdroższy z nich o symbolu R7 1800X ma pracować z zegarem 4GHz i kosztować niespełna 600 dolarów/euro. Jeśli wierzyć plotkom, jest to rywal dla dwukrotnie droższego Core i7-6900K. Drugi na liście jest R7 1700X o częstotliwości pracy 3.8GHz, będący rywalem dla i7 7700K. AMD ma go wycenić na 469,99 dolarów/euro. Listę układów ośmiordzeniowych zamknie wyceniony na 390 dolarów/euro R7 1700. Jego TDP wyniesie ponoć tylko 65W i będzie to rywal dla i7 7700.

Przypominam, że są to nieoficjalne ceny. Premiera wymienionych Ryzenów ma mieć miejsce 28 lutego.

AKTUALIZACJA

Baza danych jednego z dostawców podzespołów: shopblt.com, wzbogaciła się o trzy rekordy sugerujące jeszcze niższe ceny nadchodzących Ryzenów. Widoczne poniżej kwoty nie zawierają podatków – są to ceny netto.



 
[ zgłoś błąd w treści newsa @ mail ]
  


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Czyli u nas w sklepach odpowiednio (autor: Marcel | data: 9/02/17 | godz.: 09:23)
    ~3k; ~2,5k i ~2k PLN naliczając 20% podatek od nowości. A co do wersji z X i bez - czyżby nie wszystkie były odblokowane do OC jak mówiły plotki?

  2. Nieoficjalne, możliwe, prawdopodobnie (autor: Sony Vaio Zwracajo | data: 9/02/17 | godz.: 09:26)
    W dniu premiery słabo, gorąco, mało wydajnie, nieoplacalnie

  3. @2 w dniu premiery tak (autor: jaross | data: 9/02/17 | godz.: 10:16)
    Ale już na drugi dzień zjedzą intela na śniadanie

    Ostatnio wszyscy na portalach podniecają się 2-rdzeniowym pentium 4-wątki, jak widać AMD nie zamierza wypuszcać 2-rdzeniowego crapa


  4. Procesory mocne tylko przed premierą na papierze (autor: Sony Vaio Zwracajo | data: 9/02/17 | godz.: 12:41)
    już obniżają ceny.

  5. Trzeba poczekać na testy (autor: G3orG3 | data: 9/02/17 | godz.: 12:57)
    Wtedy, zobaczymy ci jak. Na tym etapie to tylko "hype"

  6. @2/4. (autor: Kenjiro | data: 9/02/17 | godz.: 13:08)
    Co, gorąco się zrobiło i majtki już mokre, że zaczynasz kwilić? ;>

  7. Jednego tylko nie rozumiem.... (autor: DrLamok | data: 9/02/17 | godz.: 13:24)
    Dlaczego procesor 8(16) od AMD jest rywalem 4(8) od Intela...

    No ale poczekamy zobaczymy... Mam nadzieję że im się uda... bo pieniądze czekają na wydanie... 6 lat na tym samym mobo/cpu to już lekko przydługo...


  8. @7. (autor: Shamoth | data: 9/02/17 | godz.: 14:19)
    Faktycznie 1st gen intela już jest mocno wysłużony. Ja na swoim skręconym i5-3570K pewnie jeszcze max 2-3 lata posiedzę nowe generacje nie oferują jakiegoś oszałamiającego skoku poza cenowym ;) No chyba, że AMD zaszaleje i będzie się opłacało wymienić mobo/cpu/ram...

  9. @Shamoth (autor: Deathraw | data: 9/02/17 | godz.: 15:10)
    6 lat to ma 2gen już;).

  10. Przy obecnych cenach (autor: Karak | data: 9/02/17 | godz.: 15:23)
    Nie było sensu wymieniać 3930K, chociaż to też rocznikowo 6 latek. Chodzi sobie spokojnie na 4 Ghz, wymiana na 8 lub 10 rdzeni pociągnęłaby takie koszty, że ... jedynie AMD może nas tutaj uratować:P

  11. @Karak (autor: Deathraw | data: 9/02/17 | godz.: 16:22)
    Obecnie to ani się nie opłaca kupować, ani sprzedawać. Ceny zaporowe, zastój technologiczny i zwalanie wszystkiego na kurs dolara. Niby fajnie, bo procka mam już 2 i pół roku i do moich zastosowań nie ma co go zmieniać, ew na 5775c w jakiejś dalszej przyszłości z drugiej strony handlowo jest tragicznie.

  12. .... (autor: krzysiozboj | data: 9/02/17 | godz.: 16:54)
    Nie bardzo wiem dlaczego marudzicie, od 5-6 lat panuje sytuacja gdzie nie warto wymieniać PC, 5-6 letni radzi sobie całkiem sprawnie. Portfel Was swędzi czy co? Bo chyba i5/i7 2/3 generacji nadal ma wystarczającą moc?
    Były czasy, gdy 3-4 letni komp to już prawie zabytek był, nowe były kilkukrotnie szybsze, ja tam wolałbym takich nie dożyć z powrotem.
    Za te 5-6 lat jedyną rzeczą którą zmieniłem i uznaję ze warto, do twardy na SSD (no jeszcze system z jedynie słusznego an linux).


  13. @krzysiozboj (autor: Karak | data: 9/02/17 | godz.: 17:38)
    Można na to patrzeć z 2 stron. Dla osoby która ma już całkiem dobrze działający komputer niby fajnie, że inwestycja okazała się wieloletnia (5+ lat), ale ogólnie dla rynku PC taka stagnacja nie prowadzi do niczego dobrego. Wiele oprogramowania jak i gier skorzystałoby na szybszych procesorach.

  14. Zdjęcia rdzenia Zen (autor: PCCPU | data: 9/02/17 | godz.: 18:00)
    https://videocardz.com/...u-core-revealed-at-isscc

  15. no i wykrakałem.... (autor: Qjanusz | data: 9/02/17 | godz.: 20:45)
    to zdecydowanie obniżka cen Ryzena przed premierą, w odpowiedzi na zapowiedzi i7 7740K i i5 7640K

  16. krzysiozboj (autor: Mario2k | data: 9/02/17 | godz.: 21:55)
    Po części masz rację ale są ludzie którzy oczekują jakiegoś postępu , po co nam nowoczesne samochody jak można jeżdzić trabantem.
    b.t.w
    pewnei nie wiesz co to trabant ;)


  17. @Mario2k (autor: Qjanusz | data: 9/02/17 | godz.: 22:12)
    można nowoczesnym, można i Trabantem :-)

    Postęp idzie, ale w dziedzinie obniżania zapotrzebowania na prąd, przy jakimś tam zawsze wzroście wydajności. Po co iść w stronę zwiększania wydajności, skoro nie ma jej gdzie skonsumować?


  18. @16 (autor: krzysiozboj | data: 9/02/17 | godz.: 22:50)
    Widzę, że giercman bez idiotycznych zaczepek żyć nie może. Prawo jazdy mam od prawie 30 lat, na studia zarabiałem jeżdżąc TIRem. Więc i tu giercman niczego mnie nie nauczy, nawet tego jak trabant wygląda :))

    Ale masz rację, jest i rynek giercmanów którym rodzice kupują nowe zabawki. I tu nawet nie chodzi o to, że ta zabawka jest do czegoś konieczna, ona ma być najbardziej czadowa w całej klatce schodowej. A jak "postępu" nie ma, to i zabawka nie będzie czadowa.

    @17 Sam mam i5 o obniżonym poborze mocy i tą logiką się kieruję od dawna, mocy tyle by nie brakowało, a zużywać jak najmniej energii. Pomijając dzieciarnię (nie tylko rocznikową ale i tą mentalną), która musi mieć coraz większą rozdzielczość w gierkach, to moim zdaniem niewiele % użytkowników potrzebuje więcej niż wspomniane i5/i7.


  19. @17 (autor: krzysiozboj | data: 9/02/17 | godz.: 22:55)
    kiedyś "postęp" w sporej części był wymuszany przez okienka, co 2-3 lata nowy system, a wraz z nim zazwyczaj dwukrotnie większa "zasobożerność". Chyba z 7 się to skończyło, piszę chyba bo sam na linuksie siedzę i w okienkach mogę mieć braki.

  20. @krzysiozboj (autor: Qjanusz | data: 10/02/17 | godz.: 09:13)
    masz rację. Postęp napędzały okienka i wybuchowe wręcz łaknienie przejścia z pixeloxy w gierkach do widoczków rodem z RT.

    Od czasów Visty okienka stoją (nie piszę o wspieraniu dedykowanych instrukcji CPU przez Win10), a w kwestii gierek mamy grafikę wręcz fotorealistyczną. Dlatego idziemy w 2K, 4K i za chwilę 8K, które wystarczająco może zostać zaspokojone coraz to mocniejszym GPU z niskim poziomem do sprzętu (DX12 i reszta spuścizny Mantle). Dlatego właśnie postęp w CPU idzie w kierunku eco i ja to rozumiem.

    btw... szacun za paranie się takim zajęciem na studiach.


  21. @Qjanusz (autor: Karak | data: 10/02/17 | godz.: 09:53)
    OK Skupmy się przez chwilę na grach:
    grafika owszem poszła do przodu - ale co z fizyką? Co z realistycznym AI? Te sprawy nadal w grach kuleją i to głównie wina dość słabych CPU - prawdziwa fizyka i prawdziwe AI pochłaniają ogromne ilości mocy obliczeniowej (i łatwo skalują się na wiele wątków).


  22. Tak (autor: Shamoth | data: 10/02/17 | godz.: 10:10)
    2nd gen datowo też jest leciwe ale np w lapku i7-2630QM nadal daje radę, kwestia wymiany grafiki z GTX 570M na 7970M i wszystko zupełnie inaczej działa. Tak naprawdę to 1st gen było prototypem ze sporym skokiem wydajności a 2nd gen to już w pełni dopracowany produkt. 3rd gen też zauważalny skok ale mniejszy niż między 1 a 2. Kolejne generacje to już niezauważalny promil wzrostu wydajności i raczej czysta fanaberia jeśli ktoś wymienia 3rd gen na 7th gen, z wyjątkiem wymiany 4/4 na 4/8 bo w niektórych zastosowaniach więcej rdzeni czasem się przydaje ale równie dobrze może być to 4/8 z 2nd lub 3rd gen. Z drugiej strony ile by na papierze % wzrostu wydajności cpu nie oferowało to od dekady lub dwóch jest taka %^&*( maniera wśród dev, nie zwalam na programistów bo pewnie cześć z nich starej daty niechętnie wypuszcza syf z pod rąk, żeby wypuszczać jako wersję ostateczną spaghetti code. Prawda jest taka że powoli dobijamy do ściany, 2-3 gen w 7nm i koniec x64, reszta w rękach optymalizacji softu i optymalnego wykorzystana zasobów. Zresztą z czasem pewnie w ogóle odejdziemy od cpu i te będą stanowiły koprocesor na pcb gpu bo system i oprogramowanie będzie w 95% polegał na gpgpu.

  23. @Karak (autor: Deathraw | data: 10/02/17 | godz.: 10:14)
    Zgadzam się w zupełności-AI stoi na poziomie Far Cry 1. Z fizyką jest nieco lepiej, bo jakoś idzie to do przodu, ale jeżeli chodzi o AI to mam wrażenie, że nikt sobie tym głowy nie zaprząta, bo gry są obecnie w dużej mierze na jedno kopyto-łatwe i powtarzalne. Jeżeli chodzi o grafikę to poziom modeli postaci jest już właściwie fotorealistyczny, ale bardzo dużo można zrobić ze światłem, jego odbiciami, załamaniami czy wreszcie stosować różne powierzchnie o różnych właściwościach odbijających czy pochłaniających to światło. Właściwie to nazwałbym to fizyką oświetlenia i chyba tym właśnie jest ray tracing.

  24. @21. (autor: Shamoth | data: 10/02/17 | godz.: 10:16)
    CPU, z wyjątkiem n rdzeniowych powyżej 100c, nie mają szansy przebić współczesnych GPU w liczeniu fizyki czy AI. Fizyka na GPU rozwija się od dawna, devs po prostu rzadko po nią sięgają lub jest realizowana w sposób atrakcyjny dla gracza i nie koniecznie optymalnie co powoduje że w niektórych sytuacjach trzeba drugie GPU do liczenia samej fizyki. Od jakiegoś czasu pojawiają się implementacje sieci neuronowych na GPU i mam wrażenie że już przeskoczyły to co można było osiągnąć na CPU...

  25. @23. (autor: Shamoth | data: 10/02/17 | godz.: 10:20)
    Ja tam cały czas czekam na kolejną rewolucję jaką było wprowadzenie wieki temu T&L. Takim skokiem może być odejście od poligonów i generowanie grafiki na spline'ach. Oczywiście manipulacja oświetleniem/optyką jest bardzo istotna i zastanawia mnie to, że od dekady jak nie dwóch włączenie zaawansowanych cieni nadal potrafi doprowadzać do spadku fps o połowę a efekt wizualny w porównaniu z ustawieniami niższymi jest praktycznie nieporównywalny...

  26. @Shamoth (autor: Deathraw | data: 10/02/17 | godz.: 13:06)
    Myślę, że niestety ta branża jest już na tyle opanowana przez księgowych, że jeśli nie wejdzie jakiś gigant jak np coca-cola ze swoim rewolucyjnym pomysłem na HW z zamiarem zniszczenia kompletnego konkurencj, to nikt się przed szereg nie wychyli. Co do polygonów, to moim zdaniem przy ich obecnej ilości i blendingu wygląda to całkiem nieźle, problemem jest to, że twórcy często idą na łatwiznę i niestety jest kanciasto. Ogólnie przyznam, że nie słyszałem wcześniej o budowaniu modeli na splajnach. Masz jakieś materiały np spline vs polygon?

  27. #21 (autor: Qjanusz | data: 10/02/17 | godz.: 13:12)
    dla fizyki i realistycznego AI murem nie jest wydajność CPU, a czas, jaki developer musi poświęcić za zaimplementowanie. Dzisiaj gra ma być wydana na czas, z wymaganiami akceptowalnymi przez przeciętnego posiadacza konsoli, bo z niego ciągnie się największą gotówkę.

    Co do fizyki, to mamy wszystko, łącznie z silnikami fizyki, otwartymi, zamkniętymi, dedykowany hardware wyłącznie do fizyki. Zdecydowanie się posunęła do przodu, ale zawsze może być lepiej. Na lepiej potrzeba jednak czasu, a czas to pieniądz. Nie słaba wydajność sprzętu.

    Wg mnie, nie należy oczekiwać tutaj rewolucji. Rewolucję chciał wprowadzić Intel wydając Larabee wyświetlającego grafikę real-time ray tracing. Poszło do piachu, zanim powstało.


  28. @Qjanusz (autor: Karak | data: 10/02/17 | godz.: 13:35)
    Po części prawda, jednak nie jest prawdą, że wydajność CPU nie ma tutaj nic do gadania.
    Ostatnio jest moda w grach na budowanie "bazy", powstaje sporo sandboxów: Ark, Conan, Rust.
    Wszyscy Ci developerzy korzystają z tego, że zostało to zbudowane w UE4 więc jest gotowiec. Wcześniej praktycznie nie było takich realizacji. Zniszczalne środowiska - też rzadko występowały w grach - z powodu ograniczeń silnika i też prawie nikomu się nie chciało tego zmieniać. Teraz UE4 to umożłiwia i jest to łatwe, nagle prawie każda gra ma tego typu elementy. Jednak aby to było możliwe musiały zostać zaimplementowane odpowiednie algorytmy przeliczające dane nawigacyjne dla AI w czasie rzeczywistym - to akurat mocno obciąża CPU i jest wykonywane na wielu rdzeniach. Wiem, że w tym przypadku nawet 6 rdzeni było wykorzystywanych i dawało sporą przewagę nad 4 rdzeniami (w pewnej niewydanej przedprodukcyjnej wersji gry).


  29. @Karak (autor: Qjanusz | data: 10/02/17 | godz.: 16:38)
    To prawda. Wydajności CPU nie należy marginalizować. Jest ważna. Ale nie aż tak ważna, żeby można się spodziewać tutaj rewolucji.

    Dobrze zauważyłeś, że wykorzystywanych jest coraz większa liczba rdzeni. Nawet przez gierki. Zobaczymy jak tutaj poradzi sobie koncepcja AMD. Intel idzie w siłę rdzeni, AMD w ich słabszą ilość. Soft zmienia się zgodnie z koncepcją AMD. Może być ciekawie. Może okazać się że im nowszy soft, tym bardziej będzie sprzyjał prockom AMD. Jak rozwój grafik. Starszy DX11 faworyzował GeForcy nowszy DX12 Radeony.


  30. oznaczenia podobne jak (autor: leosh | data: 11/02/17 | godz.: 06:52)
    w Athlonach XP

  31. hmmm (autor: Zbyszek.J | data: 11/02/17 | godz.: 14:30)
    "AMD asserts that it will be able to compete with Intel's Skylake generation CPU core at a level equal to that of a single-threaded performance and performance-efficient design"

    6700K at 4.2GHz (presumably) scores 2447 Mops/sec single thread in Passmark.

    This Ryzen sample at 3.4GHz/3.8GHz but no reported turbo scores 2046 Mops/sec.


  32. z obliczen wynika gdyby ZEN miał 4.2 Ghz (autor: kosa23 | data: 11/02/17 | godz.: 19:32)
    (2046 Mops/s * 4.2 Ghz) : 3.4 Ghz = 2527 Mops/s AMD ZEN 4.2 Ghz

    oczywiście, to tylko czysta teoria.

    Szkoda że nie zrobili testu 6700K na 3.4 ghz z wyłączonym turbo.


  33. zestawienie singiel threaded (autor: kosa23 | data: 12/02/17 | godz.: 18:27)
    https://cdn.videocardz.com/...MD-Ryzen-Chart-6.png

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
0 Ostatnie recenzje / testy 0
 
Test Snab Overtone HS-42M - słuchawki do tańca i do różańca 
Test Snab Overtone HS-42M - słuchawki do tańca i do różańca

odsłon 3344 komentarzy 9
Test Creative Aurvana ANC - cisza, cisza wszędzie? 
Test Creative Aurvana ANC - cisza, cisza wszędzie?

odsłon 5375 komentarzy 2
Recenzja klawiatur mechanicznych MasterKeys Pro L oraz Genesis RX75 
Recenzja klawiatur mechanicznych MasterKeys Pro L oraz Genesis RX75

odsłon 5554 komentarzy 12
Test TP-LINK Neffos C5 Max - tani dualsim z dużym ekranem 
Test TP-LINK Neffos C5 Max - tani dualsim z dużym ekranem

odsłon 7603 komentarzy 9
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm 
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm

odsłon 9542 komentarzy 5
Akustyczna ambrozja - test słuchawek RHA MA750 i T20 
Akustyczna ambrozja - test słuchawek RHA MA750 i T20

odsłon 7125 komentarzy 4
Felieton: SLI - mity i fakty 
Felieton: SLI - mity i fakty

odsłon 6443 komentarzy 4
Recenzja obudowy SilverStone Kublai KL07 
Recenzja obudowy SilverStone Kublai KL07

odsłon 8914 komentarzy 7
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu 
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu

odsłon 11105 komentarzy 7
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90 
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90

odsłon 11331 komentarzy 3
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik 
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik

odsłon 16266 komentarzy 8
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego 
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego

odsłon 18984 komentarzy 5
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku 
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku

odsłon 17931 komentarzy 21
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma 
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma

odsłon 18035 komentarzy 3
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę 
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę

odsłon 23599 komentarzy 8
Pixel Heaven 2016 - relacja z imprezy na RetroGraczy 
Pixel Heaven 2016 - relacja z imprezy na RetroGraczy

odsłon 19969 komentarzy 6
Test Encore Rockmaster OE - budżetowy optymizm 
Test Encore Rockmaster OE - budżetowy optymizm

odsłon 20675 komentarzy 15
Test obudowy Fractal Design Define Nano S - seria Define w pigułce 
Test obudowy Fractal Design Define Nano S - seria Define w pigułce

odsłon 26760 komentarzy 12
Recenzja smartwacha Zeblaze Cosmo i opaski Unitra Smartband U1 
Recenzja smartwacha Zeblaze Cosmo i opaski Unitra Smartband U1

odsłon 19871 komentarzy 8
Test klawiatury Ozone Strike Battle: kompaktowo-gamingowo 
Test klawiatury Ozone Strike Battle: kompaktowo-gamingowo

odsłon 23649 komentarzy 8
Test Razer Diamondback i Orochi - ostateczne rozwiązania dla graczy? 
Test Razer Diamondback i Orochi - ostateczne rozwiązania dla graczy?

odsłon 25337 komentarzy 3
Test Beelink M18, tani MiniPC Android 5.1 ze wsparciem UHD 60fps 
Test Beelink M18, tani MiniPC Android 5.1 ze wsparciem UHD 60fps

odsłon 29249 komentarzy 28
 
0 0 0