Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 23 grudnia 2009 
    

Intel krytykuje platformę Nvidia Ion


Autor: Zbyszek | źródło: Fudzilla | 14:15
(46)
Pan Anil Nanduri - jeden z wysoko postawionych pracowników działu marketingu firmy Intel otwarcie skrytykował ideę stosowania platformy Nvidia Ion w netbookach. Jego zdaniem platforma ta jest nie tylko zbyt kosztowna, ale również zupełnie niepotrzebna. Użytkownicy netbooków nie oczekują wysokiej wydajności przetwarzania grafiki trójwymiarowej, lecz niskiej ceny i długiego czasu działania na baterii. W zasadzie Ion daje im tylko akcelerację materiałów wideo o wysokiej jakości. Jego zdaniem układ Crystal HD firmy Broadcom stanowiący opcjonalny element platformy Pine Trail może zrobić to ułamkiem kosztów - pobierając znacznie mniejsze ilości energii i nie powodując znaczącego wzrostu ceny netbooków.

Anil Nanduri przyznał równocześnie, że stosowanie platformy Ion ma sens w większych komputerach przenośnych oraz stacjonarnych nettopach i komputerach typu media center.


Zobacz także:

17.12.2009 | 17.19 | AMD i Nvidia wyrażają zadowolenie z oskarżenia Intela
17.12.2009 | 7.34 | Federalna Komisja Handlu oskarża Intela
19.5.2009 | 18.36 | Nvidia krytykuje Intela: Atomy są za drogie
24.4.2009 | 21.15 | Nvidia: Core i7 to strata pieniędzy
27.3.2009 | 16.02 | Nvidia sądzi się z Intelem
22.8.2008 | 00.16 | Nvidia i procesor zgodny z x86 ?
3.6.2008 | 11.34 | Nvidia vs Intel: ciąg dalszy przepychanki
26.2.2008 | 16.05 | Nvidia ma problem



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. he he nV krytykuje Intela, Intel krytykuje nV (autor: Qjanusz | data: 23/12/09 | godz.: 14:28)
    jak w dobrym serialu :-)

    Jeżeli pan Anil Nanduri jest taki mądry, to niech wyjaśni skąd takie zainteresowanie IONem.

    Fajnie że dostrzegli chociaż zaletę akceleracji HD, tylko po co Crystal HD firmy Broadcom jest opcją ja się pytam?

    btw... a AMD sobie spokojnie z boku dłubie Bobcata i nie krytykuje nikogo :-)


  2. ... (autor: kubaswielgus | data: 23/12/09 | godz.: 14:34)
    ION jest przereklamowany. Za lepszą wydajność 3D i akceleracje HD otrzymujemy 2x mniejszą żywotność baterii i cena netbooka z 1000zł skacze do 2000zł. Za 2tyś lepiej poszukać ULV + Radeon + 11-12" notebooka.

  3. @kubaswielgus (autor: Qjanusz | data: 23/12/09 | godz.: 14:53)
    fakty:
    NC10 który posiadam kosztuje teraz 1200 pln.
    ION filmy HP z 2 GB RAMu można dostać za 1700 pln.
    Wymieniając kostkę w Samsungu na 2 GB otrzymujemy ok 4 stówki (a nie tysiąc) dopłaty do IONa.
    Gdybym dzisiaj kupował netbooka i miał taka możliwość, nawet bym się nie zastanawiał.


  4. "...ale również zupełnie niepotrzebna" (autor: Fantomas | data: 23/12/09 | godz.: 15:16)
    "... a wszystkim starczy 640kb pamieci RAM .. "

  5. fakty: (autor: bajbusek | data: 23/12/09 | godz.: 15:26)
    NC10 kosztuje 1200
    HP Mini 311 z IONem kosztuje 1555 PLN:
    http://www.zadowolenie.pl/...at=434&partner=c2

    Masz ekran 11,6" z rozdzielczością 1366x768 a nie badziewne 10" z 1024x600

    Kubaswielgus oraz Anil Nanduri to ŚLEPCY ...


  6. @Fantomas (autor: Qjanusz | data: 23/12/09 | godz.: 15:52)
    dzisiaj więcej RAMu na otwieracz do piwa czy dynamo do roweru :-)

  7. No to MORGI ma dylemat (autor: szpak3 | data: 23/12/09 | godz.: 15:53)
    po czyjej stronie stanie :)

  8. nie ma co porownywac (autor: niewidzialny27 | data: 23/12/09 | godz.: 15:54)
    PineTrial z ION`em, niestety musze sie zgdzic z przedstawicielem Intela.
    co do wydajnych notebookow widzial ktos ASUS`a k50ab, za 2000, 2 karty graficzne i ATI HybridGrafics? oszczednie i wydajnie


  9. O milo mi ze widza niektorzy postep (autor: morgi | data: 23/12/09 | godz.: 16:11)
    Intel ma tysiace madrych glow od analizowania potrzeb rynku, a nowy Atom to fenomenalna odpowiedz na potrzeby rynkowe i najwazniejsze dla Intela, czyli zysk.

  10. szpak3 (autor: morgi | data: 23/12/09 | godz.: 16:20)
    Staje po stronie takiej, zeby kazdy pozostal przy tym na czym sie zna, Nvidia niech tworzy grafiki dla publiki i pro i niech zajmie sie np. podbojem hollywood (z Quadro sa masterzy) a odpusci sobie IONy i inne slepe uliczki, a Intel trzyma i tak reke na pulsie.

  11. ta klotnia klotnia (autor: coolart | data: 23/12/09 | godz.: 16:38)
    a nie lepiej pozostawic decyzje odbiorcom. Zreszta niech intel porowna sprzedaz miesieczna intelowskich chipow graficznych z NV ION. Wyniki mowia same za siebie. Wkoncu klient kupujacy noteboka wie czy bedzie mu potrzebny mocniejszy ION czy starczy mu intelowski. Zreszta pierwsza wersja Atoma z grafika intelowska nie byla doskonala dlatego NV dala ION by poprawic lekki niewypal Intela.

  12. I tu ma Intel rację... (autor: BarteS | data: 23/12/09 | godz.: 16:42)
    O ile poprzedni ION miał rację bytu, bo i wydajniejsza grafika, chipset, obsługa HD, oraz mniejsze zużycie energii w Idle, to przy nowym Atomie (gdzie GMA i kontroler pamięci są zintegrowane), przy dużo niższym zużyciu energii, wciskanie ION2 na siłę mija się z celem (szczególnie do tych modeli nettopów z układem Crystal HD firmy Broadcom).
    ION2 to niby platforma, ale w obecnej formie nowy Atom sam w sobie jest już prawie pełnoprawną platformą (+ chip NM10, czyli taki mostek południowy).

    ION2 + Atom N450 = dwa układy graficzne (tego w procesorze na pewno nie da się wyłączyć) + 100$ wyższa cena + większa powierzchnia, skomplikowanie, prądożerność i ilość ciepła całej platformy w zamian za wyższą wydajność 3D.

    Nie twierdzę, że ION2 sam w sobie jest zły, ale w obecnej formie nowej platformy intela brak dla niego miejsca. To tak samo, jakby do nowych procesorów Corei3 (ze zintegrowaną grafiką) dodawać dodatkowy chipset (także ze zintegrowaną grafiką). Można, ale po co?!?


  13. ... (autor: kubaswielgus | data: 23/12/09 | godz.: 16:48)
    @Qjanusz - nawet nie sądziłem, że to aż tak potaniało. Nadal pozostaje problem poboru energii, ale zawsze to jakaś alternatywa do odtwarzania HD.

  14. ION w netbooku ma taki sam sens (autor: pawel.xxx | data: 23/12/09 | godz.: 17:04)
    jak turbosprężarka w maluchu

  15. Tak sie zastanawiam (autor: dr1zzt | data: 23/12/09 | godz.: 17:14)
    Czy procesory dedykowane do mediow (sigma, realtek) pociagnely by netbuka? Skoro linuks jakostam dziala... mkv 1080 slicznie pyrga... A to tylko 300-450MHz

  16. .:. (autor: Shneider | data: 23/12/09 | godz.: 17:24)
    z punktu widzenia klienta nie rozumiem tego szumu.

    jak ktos chce doplacic do ion'a to jego sprawa.

    to co mysli sobie intel jest tylko jego sprawa. skoro produkt NV jest zly to sam upadnie, bez pomocy niebieskiego.

    ;-)


  17. @morgi (autor: AbrahaM | data: 23/12/09 | godz.: 17:34)
    litości.. - jakby nie ION / ION 2 nVidii, to byśmy się niechybnie męczyli z GMA 950 w netbookach do 2012 albo i dłużej..

  18. szybkie pytanie do wszystkich ktorzy udzielili sie w tym watku (autor: speed | data: 23/12/09 | godz.: 18:30)
    Kto z Was swiadomie Posiada (kupil) i do jakich celow zabawke na atomie z ekranem 8,9 lub 10" .Jak ktos ma wiekszy ekran prosze nie odpisywac.
    Widze ze szrpiecie sie ale tak w gruncjie reczy to nie wiadomo o co.
    Atom jako CPU jest OK nie jest to cud techniki ale z racji ze malutki produ moglby brac mniej ale swoje zadanie spelnia .
    Powiazanie go na sztywno z badziewiem typu 3150 to blad ktory czkawka odbije sie Intelowi .
    Pojecie Netbook samo za siebie mowi i nie dorabiac ideologi do tego ma wytrzymac to co jest w necie a nie wytrzymuje i kropka.
    Czasy pracy na akumulatorach :)))) Czy wy nie widzicie jak sprytnie manipuluje sie tym ????? 14 godzin na bateryjce to juz dosc dawno mozna bylo popracowac ale jak zwykle Intel wie co robi .Zwroccie uwage ze pierwsze netbooki mialy bateryjki 23-24Wh ekranik 9" i ledwo to wyciagalo 2 godziny . Teraz krzycza ze wytrzymuje 9 godzin ale na jakim akumulatorze 63Wh ;))))
    W sieci jest juz sporo testow i jak sami zobaczycie roznice w wydawalo by sie identycznych testach sa dosc duze bo dochodza do 2 godzin. Najciekawsze jest to ze sprawdzili ilie 1005PE ciagnie pradu jak nic nie robi i okazalo sie ze to prawie 15 W to jakim cudem na akumulatorku to wytrzyma 9 godzin???
    Zreszta ci ktorzy maja te zabawki nich napisza swoje uwagi .
    Morgi nie podniecaj sie tym wielkim krokiem bo Intel zrobil ale dwa kroki do tylu i niech to do ciebie dotrze
    Roznica w cenie pomiedzu zabawka z badziwna grafika intela a alternatywnymi to raptem 30-40 $ i przy cenie zakupu 400 $ to 440$ jest pryszcz i ludzie z bez zastanowienia daja tyle aby dzieciaki nie piszczaly ze im gierki nie chodza:))))


  19. @speed (autor: pawel.xxx | data: 23/12/09 | godz.: 19:54)
    "Najciekawsze jest to ze sprawdzili ilie 1005PE ciagnie pradu jak nic nie robi i okazalo sie ze to prawie 15 W to jakim cudem na akumulatorku to wytrzyma 9 godzin???"

    A możesz dać link gdzie to jest napisane?


  20. speed (autor: Dabrow | data: 23/12/09 | godz.: 20:03)
    jestem. Już jej nie mam - oddałem szefowi - ale przez ok. miesiąc miałem Eee PC 1002HA.
    I powiem że uważam że nic więcej nad to co w nim było nie było by mi potrzebne (gdyby miał być na stałe mój). No może modem hsdpa wbudowany ale nie musowo - za to przewaga metalowej obudowy nad resztą w plastiku była dla mnie istotna.
    Cel? Chyba taki do jakiego stworzono netbooki - dostęp do www i maila w zasadzie wszędzie. I nic więcej - żadnego oglądania HD, żadnego cudowania - no może wakacyjny podręczny bank zdjęć - to też dobry użytek i spokojnie styka takie Eee...


  21. ... (autor: kubaswielgus | data: 23/12/09 | godz.: 20:27)
    "Kto z Was swiadomie Posiada (kupil) i do jakich celow zabawke na atomie z ekranem 8,9 lub 10" .Jak ktos ma wiekszy ekran prosze nie odpisywac." - mój łamie hasła Pentagonu :)

  22. intel i flash (autor: M1ni$ter | data: 23/12/09 | godz.: 20:28)
    wg mnie całej tej pikanterii smaczku dodaje fakt że adobe już teraz pracuje nad przerzuceniem renderowania wektorów na grafike i zapowiada , tu moje ciche marzenie by się spełniło, że w połowie 2010 mają takiego flasha nr 11 wypuścić. No i ... no i jeden mały buzer ma to to domyślnie korzystać, jak się można było zresztą domyśleć, z nv CUDY (a w uproszczeniu z unified shaders, pewnie ati też da rade) . I teraz, mam ja sobie takie msi winda, spełnia swoje zadanie w ... hmmm ile tu tych procent napisać ? 75% ,a dlaczego? bo reszta to wszędobylski flash i nie mówie tu o filmach w youtube.
    Nie powiem da się z tym żyć , bo przecież ciągle z niego korzystam, ba nawet ten komentarz z niego pisze, jednak brakuje mi tych 25%. Przeglądanie stron w pełnej krasie nie jest zawsze możliwe, a to przecież jest NETbook !

    Intel odgrzewa te swoje gma , łaskawie dodaje obsługę hd ( wiem że 720p da się już bez cudowania z softem oglądać ) a co z przyszłością? Jeśli terminowo adobe się wyrobi to mniej więcej również na ten okres przypadkie duży wysyp NETbooków na intelowych pinetrail ( czy jak to się tam zwie) i tu wyjdzie co tak naprawde było warte to posunięcie intela.


    Ot takie są moje przemyślenia i żale ;]


  23. Taka argumentacja ma sens (autor: komisarz | data: 23/12/09 | godz.: 21:08)
    a zalozenie, ze klient wie co kupuje mozna wlozyc miedzy bajki. niedawno na anandtech byl atykul o netbookach - wiekszosc nabywcow jest zawiedzionych wydajnoscia, bo mysleli, ze netbook to taki tanszy notebook, nie spodziewali sie zastac tam pentium 3. A przeciez wydajnosci atoma tez nikt nie ukrywa...

  24. Jak i przeznaczenia o ktorym jasno wypowiada sie (autor: morgi | data: 23/12/09 | godz.: 21:42)
    Intel, wszystkie karty na stole, a klienci moga czuc sie zaskoczeni niska wydajnoscia, ale wytlumaczenie jest tez przynajmniej takie, ze w tej cenie nie dostana ani niczego mobilniejszego ani tansze, po prostu najlepszy zakup za te pieniadze.

  25. MORGI (autor: szpak3 | data: 24/12/09 | godz.: 00:10)
    nie raz pisałeś o jakości i zadowoleniu klienta, psiadacza produktów intela więc odnieś się teraz do tego.

    *a klienci moga czuc sie zaskoczeni niska wydajnoscia

    bo argument tanio to za mało


  26. ... (autor: Adex1234 | data: 24/12/09 | godz.: 07:54)
    Atom jaki by nie był to Intel zarabia grubą kasę w netbookach. AMD ma Athlona Geode ale niestety jego wydajność nie pozwala nawet na płynne odtwarzanie płynne RVMB(!) - choć procek ten znalazł zastosowanie w komputerach jednopłytkowych do serwerów, routerów.

    AMD zapowiadało szumnie Athlony do konkurowania z Atomem ale gdzieś niestety wszystko zaginęło.

    Gdyby Atom miał jakąś znaczącą konkurencję wtedy by się bardziej rozwijał.

    Tak poza tym jeśli potrzebuje ktoś dużej wydajności i mobilności to kupuje Core CULV - niestety to już jest droższa impreza.


  27. szpak3 (autor: morgi | data: 24/12/09 | godz.: 11:51)
    Zaskoczeni sa ci, ktorzy za te pieniadze szukaja bog wie czego, moze nawet i7, ale na prozno moga szukac lepszych w tej cenie, trzeba wyznaczyc sobie pewien standard i zmierzyc potrzeby, mozna przeciez sprawdzic przed zakupem, nie kupowac kota w worku i wtedy nie ma zadnych zaskoczen. Inna sprawa, ze nawet Intel jest zaskoczony, ze tak duzo kupuje ten sprzet klientow z najbogatszych stref gospodarczych, po prostu trafili wiecej niz chcieli double bulls-eye.

  28. .:. (autor: Shneider | data: 24/12/09 | godz.: 17:56)
    morgi - i tutaj widac to jak na talerzu.

    na co komu lapek HP Compaq 550 z core2duo 1.8GHz za 1400zl

    skoro za 1100zl kupi atoma ;-)

    co tansze to sie lepiej sprzedaje. byle g. ale zawsze to 100-200zl w kieszeni ;-)

    Intel nie powinien myslec na i9 ani dalszymi wersjami i7. tylko tworzyc komunistyczny sprzet dla MAS. ;-)


  29. I tu widac roznice (autor: morgi | data: 24/12/09 | godz.: 18:16)
    miedzy notebook a netbook, tu miniaturyzacja i duzo wieksza mobilnosc, a tu ciecie kosztow maksymalne i bardzo slaba wydajnosc jak na notebook.

  30. @pawel.xxx (autor: agnus | data: 25/12/09 | godz.: 04:01)
    "ION w netbooku ma taki sam sens
    jak turbosprężarka w maluchu"

    Popieram. Trudno mi sie z tym nie zgodzić. Netbook ma być 1. Tani, 2. Tani, 3. lekki. On nie ma być wydajny. GMA do netu i filmów styknie. Czego wy chcecie od netbooka - Dooma3 na nim odpalać??


  31. .:. (autor: Shneider | data: 25/12/09 | godz.: 13:24)
    agnus - czy sie stoi czy sie lezy 2000 sie nalezy.

    wybacz ale jak mozna tak mowic? intel ma swoja platforme, nv ma swoja. jak ktos chce kupic pine trail to tylko jego sprawa. ale sa osoby ktore monco sie uciesza z iona.

    nie mozna zakladac ze WSZYSCY beda potrzebowac najtansza alternatywe.

    sa tacy ktorzy juz teraz stosuja netbooki do pracy w terenie oraz jako multimedia w domu. a ze kosztuje wiecej? trudno, w koncu to klient placi a nie spolecznosc.


  32. Schneider (autor: agnus | data: 25/12/09 | godz.: 13:33)
    Oczywiście że zawsze będa wyjątki potw. regułę. Ale zauważ że netbook nie służy do pracy. To ma być tani komputer umożliwiający DOSTĘP do NETU. A ten warunek spełnia już Celeron 900Mhz z GMA. Jeśli ktoś potrzebuje komputera do pracy w terenie kupuje ultramobilnego notebooka z matrycą 12-15 lub tablet PC. Jeśli ktoś z netbooka próbuje zrobić stację roboczą to już jego problem - równie dobrze można z malucha można próbować zrobić samochód rajdowy. Można. Tylko po co? Skoro są inne, lepsze rozwiązania.

    Chodzi mi też o to że konkurencja jest potrzebna ale konkurencja w odp. kierunku. ION próbuje z udanej idei (tanio i wystarczająco) zrobić coś innego (wydajniej i nie wiadomo po co). Powinni raczej udowodnić że da się równie wydajnie jak Atom+GMA ale dłużej na baterii, ciszej, może funkcjonalniej itd. Oglądanie HD i odpalanie Quake to nei zadania dla NETbooka.


  33. .:. (autor: Shneider | data: 25/12/09 | godz.: 16:08)
    agnus - nie widze literki C w moim nicku.

    to do czego sluzy netbook pozostw klientowm.
    jak ma byc tani to niech bedzie tani.

    nie jestem za tym aby tworzyc przepasc, albo netbook albo notebook. czyli atom + gma albo neo2 z hd3200 czy tez ion.


  34. Shneider (autor: agnus | data: 25/12/09 | godz.: 17:00)
    Nawet sobie nie wyobrażasz ile razy przekręcano mój nick..
    Oczywiście że to klienci decydują do czego użyją ich zakupu. Netbookiem można wbijać gwoździe - też - ale lepszy do tego będzie młotek.

    Kategorie sa pomocne, choćby po to aby urządzenia były dobre w zadania, do których są przeznaczone. Wolę aby naukowcy udoskonalali młotek tak by był poręczniejszy i lepiej wbijał gwoździe niż wbijał gwoździe jak setki innych młotków plus dodatkowo parzył kawę.


  35. .:. (autor: Shneider | data: 25/12/09 | godz.: 17:20)
    agnus - jaki jest cel tej rozmowy?

    tak samo jak laptopy zaczynaja sie od 1.5tys a koncza kwota 10x wieksza.

    tak samo powinno byc w przypadku netbookow.
    niech beda zabawki po 1000zl jak i 2 tys.

    dalsze dorabianie teori nie ma najmniejszego sensu.


  36. Shneider (autor: agnus | data: 25/12/09 | godz.: 17:23)
    Każdy ma jakąś teorię. Dla mnie netbook za 2tys to przerost formy nad treścią. Netbook to urządzenie na tyle specjalizowane że windowanie jego ceny poprzez ładowanie my DX, HD, HDD i innych skrótów jest pozbawione merytorycznego uzasadnienia.

  37. .:. (autor: Shneider | data: 25/12/09 | godz.: 18:35)
    agnus - przestan gadac bzdury.

    "Netbook ma być 1. Tani, 2. Tani, 3. lekki. On nie ma być wydajny. GMA do netu i filmów styknie. Czego wy chcecie od netbooka - Dooma3 na nim odpalać??"

    netbook - powinien byc tani, lekki i dzialac dlugo na baterii.

    slowo klucz, POWINIEN. haslo komunistyczne MA BYC.

    apple ma sprzety 15" po 9tys. i czym on jest? statkiem kosmicznym? ot laptop.

    nv ma iona, ktory jest drozszy ale w cale nie pobiera wiecej pradu a oferuje znacznie wiecej. wiec juz nie jest netbookiem? czym jest?


  38. Shneider (autor: agnus | data: 26/12/09 | godz.: 00:31)
    A Ty zacznij widzieć szerszy obrazek niż swój ograniczony pogląd na sprawę.
    Kupując Apple płacisz za markę, za design, za jakość. Intel z nV nie konkuruje w tych kategoriach - tylko w technologii. Droga obrana przez nV jest błędna. Dlaczego - napisałem wyżej, poczytaj.

    Ion nV jest przerostem nad treścią. Cała para poszła w HD/3D które potrzebne w netbooku jak wrotki żyrafie.


  39. .:. (autor: Shneider | data: 26/12/09 | godz.: 10:55)
    agnus - ograniczony jest Twoj poglad.

    netbook ma byc tani maly tani lekki tani, moze miec czarnobialy ekran skoro bedzie tanszy, obudowe z prztworzonego papieru tolaletowego, moze nawet miec korbe.

    tylko skad ciagle narzekania ze wychodzi kolejny model netbooka i wciaz nie ma hdmi.

    ot taka pierdolka.

    panasonic - laptopy ma ok 5-20 tys zl. placisz za marke? nie. tylko za technologie.
    ibm - w czasach thintpadow mial sporo sprzetow powyzej 10tys zl. zadnej technologi szczegolnej w nich nie bylo. ale jakosc wykonania bije wszystko.

    odpowiedz mi prosze czemu pine trail ma byc w netbookach a ion nie?
    bo co? bo Ty tego nie potrzebujesz?

    masz chore komunistyczne podejscie.


  40. Schneider (autor: agnus | data: 26/12/09 | godz.: 13:36)
    Ja nie narzekam na brak hdmi. Jeśli Ty narzekasz to zapewne go potrzebujesz. Ja kupując netbooka za kilkaset złotych nie oczekiwałem w nim hdmi bo uważam że jest w nim zbędne (żyrafa.. wrotki..).

    Piszesz o tym że płaci sie za technologię i/lub jakość - i dajesz mi za przykład notebooki, które służyć mogą nawet do parzenia kawy. I chyba w poszukiwaniu rozwalających mnie argumentów zapominasz że piszemy o NETBOOKACH. Widzisz różnicę między uniwersalnym sprzętem a wysoce specjalizowanym jak netbook? Rozumiesz w ogóle ideę powstania netbooka? Czy też już się pogubiłeś i uważasz że następnym krokiem rozwoju tych mikrokomputerów ma być łączenie w klastry i symulacje termojądrowe?

    Ależ ja nie twierdzę że nV nie ma prawa tworzyć iona. Uważam tylko że zmiany jakie poczynili w porównaniu do standardowego Intel+GMA poszły w złym kierunku. Na siłę chcą wyciskać ze sprzętu to do czego nie został przeznaczony i tyle.
    Ale co się dziwić - nV jest firmą prod. gpu, ZROBILI CO UMIELI.

    Przyznam że ciekaw jestem co AMD wymyśli w tej gestii. Posiadają i doświadczenie w chipsetach i gpu a także cpu.
    Bo wg. niektórych (Ciebie) platforma Intela jest za mało multimedialna (co wg. mnie jest bzdurą) a platforma nV jest pomyłką (co wg. Ciebie jest bzdurą). Dla każdego coś miłego ale chyba czujesz ideę wolności przekonań? Czy też pojawiający się w Twoich wypowiedziach "komunizm" bliższy jest właśnie Tobie?


  41. .:. (autor: Shneider | data: 26/12/09 | godz.: 14:08)
    agnus - gdzie to C w moim nicku??

    skoncz pisac co kto potrzebuje wskazujac jasno ze WSZYSCY potrzebuja ultra taniego gowienka.

    nie wiem co tym komentarzem chcesz udowodnic. ze nie mam racji, czy ze Ty masz racje?

    netbooki sa tak roznorodne jak tylko rynek na to pozwoli. od 7" po 11", od c7 po 2 jajowego atoma. od gma po ion. chocby skaly sraly ani Pan Nanduri ani agnus tego nie zmieni. wiec bladam, skoncz pisac jakie MAJA byc netbooki. bo pokazujesz z kazdym komentarzem jak bardzo komunistyczne masz podejscie.


  42. Shneider (autor: agnus | data: 26/12/09 | godz.: 19:49)
    TY sie przyczepiłeś do mojej wypowiedzi i wyrażenia mojego zdania, jeśli coś nie pasuje to wolna wola ale nie zmuszaj mnie do podzielenia Twojego zdania z którym się nie zgadzam i tyle.

    Nie piszę że wszyscy potrzebują taniego gówienka. Ja potrzebuje taniego gówienka-netbooka i uważam że to jeden z argumentów ZA kupnem netb., który zwykle jest drugim kompem.

    Co Ty z tym komunizmem stary, kuzyn skonczył na Syberii czy jak? Śni Ci sie po nocach że ciągle go wplatasz w wypowiedzi?


  43. .:. (autor: Shneider | data: 27/12/09 | godz.: 00:54)
    agnus - "Czego wy chcecie od netbooka - Dooma3 na nim odpalać??"

    taka mala roznica a jednak. jak chcesz pisaco sobie to pisz w taki sposob aby wskazywalo tylko na Ciebie.

    czyli brakuje slow w stylu "dla mnie netbook ma byc tani tani lekki"..


  44. SHneider (autor: agnus | data: 27/12/09 | godz.: 02:39)
    Dobra konczymy to spamowanie wątku ;)
    Prawda jest taka że każdy ma jakiś punkt widzenia i go broni. Na necie łatwo złapać sie w pułapkę niekonczących wymian postów co niczemu nie służy.


  45. .:. (autor: Shneider | data: 27/12/09 | godz.: 11:41)
    agnus - zachowujesz sie jak male dziecko

    "wybacz ale jak mozna tak mowic? intel ma swoja platforme, nv ma swoja. jak ktos chce kupic pine trail to tylko jego sprawa. ale sa osoby ktore monco sie uciesza z iona."

    to byl moj pierwszy komentarz do Ciebie. a Ty brniesz, udowadniajac swoja teorie o netbookach.

    "Ale zauważ że netbook nie służy do pracy. To ma być tani komputer umożliwiający DOSTĘP do NETU."

    nie potrafisz przyznac racji, wiec faktycznie ta dyskusja jest jalowa...


  46. świadomy zakup (autor: Qjanusz | data: 28/12/09 | godz.: 10:17)
    ja dokonałem świadomego zakupu. Wcześniej zapoznałem się z wydajnością Atoma pożyczając coś takiego od kumpla...

    @agnus... i zostałem zaskoczony bardzo pozytywnie jak po kupieniu swojej sztuki odpaliłem QIII. Maluch daję radę. A że bardzo by było miło mieć przy okazji w takim maluchu turbo?
    A komu to przeszkadza? Innym zdziadziałym i zatwardziałym właścicielom malucha? Pozostałym zazdrośnikom?

    Jak dla mnie dyskusja pozbawiona sensu. Gdyby Atomy były niewypałem jak co niektórzy błędnie sugerują, to Intel nie zarabiałby na nim takiej kasy, do której i ja świadomie i dobrowolnie dołożyłem swoje 3 grosze.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.