TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
Czwartek 15 kwietnia 2004 |
 |
|
|
.kkrieger: first-person @ 96 KB Autor: DYD | źródło: W2S | 06:14 |
(11) | Grupa .theprodukkt postarała się wycisnąć z 96 KB (kilobajtów!) skompresowanych danych grę typu first-person. W tym pliku ZIP (96 KB) znajduje się mini gra fps .kkrieger beta z ciekawą grafiką i dźwiękiem. To małe dziełko jest w wersji Beta i jak sami autorzy piszą w pliku readme może się zdarzyć, że na niektórych konfiguracjach aplikacja się zawiesi (np. u mnie). Wymagania sprzętowe dla .kkrieger beta to procesor 1.5GHz Pentium3/Athlon, 512MB RAM, Geforce4Ti lub ATI Radeon8500 ze wsparciem dla pixel shaders 1.3, DirectX 9.0b. Szczegóły oraz screenshoty tutaj. |
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
 |
K O M E N T A R Z E |
 |
|
|
- niesamowite (autor: havranek | data: 15/04/04 | godz.: 10:43)
że to się zmieściło w 96KB.
- nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak dlugie (autor: Venom79 | data: 15/04/04 | godz.: 12:27)
jak na te 96KB
mysle, ze moznaby w ten sposob napisac calkiem przyzwoita gre, ktora miescilaby sie na 1 dyskietce
- oblukałem to juz wczoraj (autor: pitero | data: 15/04/04 | godz.: 13:39)
ale... heh dosc szybko zaliczylem restarta:) na pewno niedlugo bedzie final... cala zabawa w nispotykanym stopniu kompresji.. Tekstury, geometria.. Zobaczcie ile to zajmuje pamieci w task menagerze
- niech lepiej jeszcze nad tym popracuja... (autor: Liu CAs | data: 15/04/04 | godz.: 13:41)
bo dzwiek jest do dupy, ogolnie levele monotonne, spore wymagania sprzetowe... moze niech przerobia to na 512KB, moze wtedy bedzie to ciekawsze... ale i tak RESPECT, bo odwalili kawal porzadnej roboty...
- pitero... (autor: Liu CAs | data: 15/04/04 | godz.: 13:42)
ok. 256MB, przynajmniej u mnie...
- pitero (autor: red | data: 15/04/04 | godz.: 15:48)
to nie jest zadna kompresja, geometria, tekstury i dzwiek jest generowany przy tym przydlugawym loadingu.
- Już kiedyś były takie rozważania na boardzie. (autor: Tiamat | data: 15/04/04 | godz.: 16:52)
Oczywiście, że jest algorytm, który tworzy potrzebne dane (muzykę, tekstury ...). Ale
generowanie czegoś z algorytmu też jest formą kompresji. Z tego co pamiętam Nawet twórcy demka o którym wtedy była mowa tak to nazywali.
Zapis nutowy można nazwać skompresowaną muzyką. Tak samo wspólrzędne pozwolą stworzyć model.
- Super... (autor: Joystick | data: 15/04/04 | godz.: 18:47)
... bardziej mi się chciało w to grać niż w demo Painkillera :). Hehe, bardziej "grywalne", ale jeszcze niedopracowane. Poczekajmy na lepsza wersje...
- przypomniało mi się... (autor: beef | data: 16/04/04 | godz.: 14:26)
...demko heaven7. Pamiętacie? Chłopaki (a może dziewczyny, nie wiem :) zmieścili wtedy w 64 kB tyle, że ho, ho! O ile pamiętam na końcu było napisane, że "nieskompresowane" dane (czyli niegenerowane, ale po prostu zapisane) zajmowały by jakiś gigabajt, co dawało jakąś kosmiczny stopień kompresji :) Jak ktoś nie zna tego demka to polecam - nie wymaga jakiegoś specjalnego hardware'u.
- hmmm a fr-08 albo inne intra (autor: Nazgul | data: 17/04/04 | godz.: 08:09)
wlasnei tej grupy scenowe ktora napisala te gre? Mowie oczywiscie Farbrauch. Jak sie ktos interesuje scena to powinien wiedziec. Na koncu fr.08 jest fajnie napisane co, gdzie, jak. pozdrawiam
- mi wywala blęda (autor: Sznaps | data: 18/04/04 | godz.: 23:32)
może dlatego że siedzę na centrino .szkoda...
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
 |
D O D A J K O M E N T A R Z |
 |
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|