Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
RECENZJE | Test HD7870, HD7850 oraz GTX 660Ti, 660, 650Ti w nowych tytułach
    

 

Test HD7870, HD7850 oraz GTX 660Ti, 660, 650Ti w nowych tytułach


 Autor: DYD | Data: 28/12/12

Testy Max Payne 3 i Far Cry 3



Max Payne 3

Nie jest to bardzo świeży tytuł (ma już około pół roku), ale graficznie za sprawą silnika Rage ze wsparciem DirectX 11 prezentuje się okazale i potrafi wycisnąć wiele z karty graficznej, stąd najnowszy Max Payne znalazł się w porównaniu. Trzecia część hitu z 2000 roku autorstwa grupy Remedy Entertainment. Zasłynął ze znakomicie przygotowanego systemu zwolnienia kamery (z angielskiego bullet time effect), sterownia z perspektywy trzeciej osoby i ciekawej, mrocznej fabuły. Najnowszy Max Payne przygotowany przez Rockstar Studios wykorzystuje dwa silniki Euphoria oraz Rage. Zadaniem pierwszego jest kontrola nad animacjami i fizyką, zaś drugi dodaje wsparcie dla DirectX 11 wraz ze stereoskopowym renderingiem 3D.

Max Payne 3 testowaliśmy w trzech ustawieniach - MSAA2, MSAA4 i MSAA8. Dodatkowo manewrowaliśmy ustawieniami detali, aby gra pracowała na karcie z 1GB oraz z 2GB pamięci. Max Payne 3 przy maksymalnych ustawieniach detali wraz z MSAA x8 nie uruchomi się na karcie z 2GB, potrzebuje jej trochę więcej co widać na czwartym screenie poniżej. Grę testowaliśmy w ustawianiach, które ilustrują trzy pierwsze poniższe zrzuty ekranu (na dole screena znajduje się informacja o wymaganej ilości pamięci przez grę przy danym ustawieniu).

        
Max Payne 3 - ustawienia (kliknij, aby powiększyć)

Pomiar polegał na uruchomieniu Fraps 120 sekund i wyborze siódmego epizodu.



Far Cry 3

Czas na długo oczekiwany tytuł końcówki tego roku. Pierwszy Far Cry wydany w 2004 roku przez studio Crytek zdobył wielką popularność, oddając użytkownikowi wielkie przestrzenie i ciekawą przygodę na jednym z archipelagów Mikronezji. Nowoczesny na ówczesne czasy silnik graficzny CryENGINE sprawdził się znakomicie podczas rozgrywki. Po dużej fali popularności, w 2008 roku stworzono część drugą, którą raczej przemilczmy, a pod koniec listopada tego roku pojawiła się trzecia część sagi wydana przez Ubisoft. Akcja znów rozgrywa się na jednej z tropikalnych wysp Pacyfiku. Gracz ma dużo swobody na wyspie, może poruszać się pojazdami, latać na lotni, pływać łodziami... nad oprawą graficzną czuwa silnik Dunia 2, który wyrósł z mocno przerobionego CryEngine. Wizualnie można się nieźle zachwycić eksplorując wyspę i wcielając się w postać Jasona Brody, który podczas rozgrywki musi odnaleźć przyjaciół uwięzionych na wyspie i stać się prawdziwym wojownikiem.

Far Cry 3 testowany był wraz z wgraną poprawką 1.04, w czterech wersjach ustawień detali graficznych. Pomiar polegał na uruchomieniu Fraps 70 sekund z 'przebieżką' przez kawałek wyspy, podczas trzeciego epizodu.









Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Test HD7870, HD7850 oraz GTX 660Ti, 660, 650Ti w nowych tytułach
 
 » Główni bohaterowie: HD7870, HD7850 oraz GTX 660Ti, 660, 650Ti
 » Platforma testowa
 » Testy Max Payne 3 i Far Cry 3
 » Testy Hitman: Absolution i Sleeping Dogs
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu »