Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » kaczy78 12:12
 » kyusi 12:10
 » gigamiki 12:10
 » Demo 12:09
 » Fight 12:09
 » Artaa 12:07
 » El Vis 12:07
 » myszon 12:06
 » Emios 12:03
 » robert71 12:02
 » Visar 12:02
 » Liu CAs 12:01
 » Hamsterek 11:57
 » elliot_pl 11:56
 » rkowalcz 11:55
 » NimnuL 11:52
 » Magnus 11:51
 » zartie 11:47
 » Sherif 11:46
 » aras-n 11:44

 Dzisiaj przeczytano
 40851 postów,
 wczoraj 46855

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[GEARBEST] reklamacja telefonu- jak to u nich jest? , Demo 22/03/18 07:50
Telefon młodego z GB wyłącza się losowo, coraz częściej. Kupiony w lutym 2017. Ma ktoś doświadczenia z reklamowaniem u nich? Czy jeśli tel. ma stłuczoną szybkę to z marszu można zapomnieć o reklamowaniu?

napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(

  1. gwarancja , bajbusek 22/03/18 08:06
    u Chinczykow ma rok, twoja skonczyla sie w lutym ... poza tym zniecheca Cie kosztami przesylki, cla itp - ja wyrzucilem kupionego na gearbest teclasta za 200 usd do kosza - zawieszal sie po 15 minutach pracy, nie mial roku

    1. cła? , okobar 22/03/18 09:08
      cła nie ma...

      AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
      GF 7600 GS, M2N4 SLI
      Win XP SP3

      1. Cła ... , Muchomor 22/03/18 10:00
        ... nie ma już od dawna, do pewnej kwoty. Co najwyżej VAT.
        Co ma cło do gwary?

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

        1. az poszukam , bajbusek 22/03/18 20:21
          papierow z celnego ... nie pamietam co mi dowalili za kamerke oprocz vatu

          1. na pewno nie cło :P , okobar 23/03/18 09:51
            chyba ze kupowałeś hurt :P

            AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
            GF 7600 GS, M2N4 SLI
            Win XP SP3

  2. Daj sobie spokój. , Muchomor 22/03/18 09:59
    Z tym sklepem nic nie ugrasz. Jak wyślesz, to potem jesteś na ich łasce i będą cię zwodzić miesiącami. Przy zbitym ekranie, to już w ogóle - sam sobie odpowiedziałeś. Kupując w GB warto płacić PayPalem, wtedy masz 6 miechów ich ochrony.
    Jakby to było w Baggood, to zupełnie inna sprawa.
    Próbuj naprawić tutaj. Jak nie pójdzie, odkładaj na nowy.

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    1. To w Banggood , DeathClaw 22/03/18 12:16
      mają taką wspaniałą politykę gwarancyjną?

      1. Jak ... , Muchomor 22/03/18 13:29
        ... do tej pory, to czuję się przez nich wręcz rozpieszczany.
        Widziałem pojedyncze skargi, że komuś support nie odpisał, ale mnie odpisywali zawsze i dość szybko. Większość opinii idzie w tą stronę. Jak kupiłem małego dronika kiedyś, to jeden silniczek był uszkodzony. Wysłali mi 2 zapasowe i zestaw extra śmigieł.
        Z telefonami też spoko, ale nie wiem ile dają tej swojej gwary.
        W GB kupuję tylko wtedy kiedy cena nokautuje innych i mogę się pogodzić z brakiem serwisu.
        Zawsze dodatkowo zabezpieczam się PayPalem (przypięta KK).
        Na Ali kupuję tylko pierdoły.

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

        1. Mam takie wrażenia po zakupach w GB , DeathClaw 22/03/18 13:47
          Skargi w BG też przerabiałem. Póki co wyszedłem na swoje ale musiałem się napisać z majfiendami i nie ma większej różnicy między GB, a BG. Tak samo w innych sklepach z Chin... mają bardzo podobną politykę jeżeli chodzi o zgłoszenia po zakupowe. Reklamacji zgłoszonej kilka miesięcy po otrzymaniu towaru jeszcze nie przerabiałem ale zapewne na kilku mailach by się nie skończyło.

          Na Ali jest bardzo pozytywnie jak towar nie dotrze lub dotrze wadliwy. Sprzedawcy "boją się" otwarcia sporu, więc często załatwia się sprawę bez udziału operatora. Jeżeli jednak kontrahent wije się, to obsługa dysputy działa całkiem dobrze.

          Mimo to staram się nie kupować drogich rzeczy, gdyż wolę nie tracić czasu na przepychanki z Azjatami. Są dość uparci jeżeli spór toczy się o kasę większa od 50$. Też płacę PP (tam gdzie się da).

          1. Ale co? , Muchomor 22/03/18 14:08
            Miałeś negatywne doświadczenia z BG?? Bo ja zdecydowanie nie. Wręcz przeciwnie - o żadnych bojach nie ma mowy. Jedyne co chcieli, to filmik pokazujący problem, albo zdjęcia w innych przypadkach.
            GB, to faktycznie jest walka. W BG nigdy nie musiałem się odwoływać do PayPala, a w GB tak, choć kupiłem u nich ledwie kilka rzeczy.

            Co do Ali, to mam też negatywne doświadczenia, nie tylko dobre. Odrzucili kiedyś mój spór o zwrot kasy, mimo, że było już 98 dni po nadaniu. Zależy kto rozpatruje twój spór.
            Staram się śledzić na telchina, wątki o różnych sprzedawcach i pozytywnie (obsługą posprzedażową) wyróżnia się tylko BG. Co do reszty - robię to tylko przez PP.
            Gearbestom nie wysłałbym fona w życiu. Mowy nie ma bym się wystawił na ich łaskę, czy niełaskę.
            Nie mówię, że są najgorsi, bo to jest chiński standard (w sensie: wszysy oni unikają tematu gwarancji, po sprzedaży fona), ale imho, nie wyróżniają się na plus w żaden sposób.
            Nie chcę im robić przesadnej reklamy, ale Banggood zdecydowanie wyróżnił się na plus, w moich doświadczeniach.

            Stary Grzyb :-) Pozdrawia
            Boardowiczów

            1. Z BG mam dobre doświadczenia , DeathClaw 22/03/18 16:37
              ale bywały tez momenty, że trochę musiałem się z nimi poprzerzucać argumentami... tak samo jak z GB. Ostatnio częściej biorę GearBesta, więc większa szansa, że będzie obsuwa. Chodzi mi o to, że jedni i drudzy potrafią za skórę zaleźć i nie pokusiłbym się o stwierdzenie, że któryś jest zdecydowanie lepszy w sprawie reklamacji.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL