GeForce'y RTX kontra GTX w modyfikacji do Quake II
Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 05:15
(2)
Quake II to gra leciwa, ale za sprawą modyfikacji RTX miejscami wygląda lepiej niż nie jeden nowo wydany tytuł. Pomijam oczywiście w tym momencie kwestię klimatu, który w mojej ocenie jest gorszy niż w oryginale. Niestety za nową jakość trzeba słono zapłacić czego dobitnie dowodzą testy przeprowadzone przez portal WCCFTech. Widać na nich, że lepsze tekstury i modele w połączeniu z efektami śledzenia promieni i zaawansowanym wygładzaniem krawędzi wymagają wyspecjalizowanych jednostek Tensor i RT, jeśli nie chcemy oglądać pokazu slajdów. Trzeba jednak przy tym pamiętać, że moda robił pracownik Nvidii i być może gdyby nie był on powiązany z producentem, to lepiej rozwiązałby kwestię obsługi GTXów.
Tak czy siak różnicę widać i to gołym okiem.
K O M E N T A R Z E
Zawiedziony eksplozjami (autor: ekspert_IT | data: 10/06/19 | godz.: 06:10) Ray Tracing w grze wygląda ciekawie, ale... ten fajny efekt jest połączony z niezmienionymi innymi ustawieniami. Wybuchy beczek są cały czas na poziomie 1997 roku :( https://www.pcinvasion.com/...xplosion-750x422.jpg
Wyglada fajnie... (autor: Muchomor | data: 10/06/19 | godz.: 11:52) ... ten RT, jak na starocia jakim jest Q2. Z drugiej strony, to zrobilo sie to jasne i blyszczace, kiedy wlasnie ta ciemna atmosfera robila tam klimat. Jakas taka wesola naparzanka sie z tego zrobila.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.