TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 10 czerwca 2019 |
|
|
|
GeForce'y RTX kontra GTX w modyfikacji do Quake II Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 05:15 |
(2) | Quake II to gra leciwa, ale za sprawą modyfikacji RTX miejscami wygląda lepiej niż nie jeden nowo wydany tytuł. Pomijam oczywiście w tym momencie kwestię klimatu, który w mojej ocenie jest gorszy niż w oryginale. Niestety za nową jakość trzeba słono zapłacić czego dobitnie dowodzą testy przeprowadzone przez portal WCCFTech. Widać na nich, że lepsze tekstury i modele w połączeniu z efektami śledzenia promieni i zaawansowanym wygładzaniem krawędzi wymagają wyspecjalizowanych jednostek Tensor i RT, jeśli nie chcemy oglądać pokazu slajdów. Trzeba jednak przy tym pamiętać, że moda robił pracownik Nvidii i być może gdyby nie był on powiązany z producentem, to lepiej rozwiązałby kwestię obsługi GTXów.
Tak czy siak różnicę widać i to gołym okiem.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Zawiedziony eksplozjami (autor: ekspert_IT | data: 10/06/19 | godz.: 06:10)
Ray Tracing w grze wygląda ciekawie, ale... ten fajny efekt jest połączony z niezmienionymi innymi ustawieniami. Wybuchy beczek są cały czas na poziomie 1997 roku :(
https://www.pcinvasion.com/...xplosion-750x422.jpg
Efekty świetlne/ekspolozje w takim Overloadzie wyglądają po prostu świetnie, a jest to produkcja niskobudżetowa: http://hardcore-gamer.s3.amazonaws.com/..._-15.jpg
A przecież można zrobić wspaniały remake starej gry. Pamiętacie Black Mesa? Było to wyraźne polepszenie HL1:
https://i1.wp.com/...f-life-v-black-mesa.png?w=600
- Wyglada fajnie... (autor: Muchomor | data: 10/06/19 | godz.: 11:52)
... ten RT, jak na starocia jakim jest Q2. Z drugiej strony, to zrobilo sie to jasne i blyszczace, kiedy wlasnie ta ciemna atmosfera robila tam klimat. Jakas taka wesola naparzanka sie z tego zrobila.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|