Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:29
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04
 » @GUTEK@ 23:59
 » burz 23:56

 Dzisiaj przeczytano
 41148 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

wracajac do watku Mac vs PC... , lathander 17/02/06 11:00
mozecie mi zaproponowac jakos przykladowa konfiguracje takiego wypasionego pc do grafiki 2D? jak wiadomo cena nie gra roli :) ew gdzie mozna cale zestawy kupic bo niechcialbym skladac do sam :/ choc cos czuje ze nie bedzie wyjscia. pomocy

Greetings from Earth

  1. nie musiales nowego watku:P , Ranx 17/02/06 11:09
    a zlozy Ci praktycznie kazdy sklep (z tym ze polecam cos zaprzyjaznionego bo latwiej bedzie z ew serwisem).
    a co do maszyny to ktos zapewne zaraz poda swoj dreampc:)

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

    1. to nie ma byc komp marzen tylko taki o ktorym nawet nikt niesnil :D , lathander 17/02/06 11:13
      za taka kase moza fantazjowac :D

      Greetings from Earth

  2. ja znalazlem na komputroniku cus takiego , lathander 17/02/06 11:10
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=24446
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25813
    z tego ja ogolnie jestem za pentiumem lecz nie trzeba bedzie mnie dlugo przekonywac jak zajdzie potrzeba :D

    Greetings from Earth

    1. OK, ale kartę VGA bym zmienił dla twoich potrzeb , Paweł27 17/02/06 11:33
      Jakiegoś Matroxa duala a 4x1024 też by się przydało. Procesor jak już P4 to z serii 9xx, Płytę Asusa z najwyższej półki (nie będę rzucał modelami bo na komputroniku masz pełen wybór). Dyski spięte w raida czyli przynajmniej 1sztuka na system i dwie (spięte) na dane i plik wymiany Adoba. Buda bardzo fajna ta z tego drugiego zestawu i powinno styknąć.

      i7-4770, Asus H87M-Pro
      EVGA 750ti, SSD 840 Pro
      Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

      1. karta to wsio ryba, a , lathander 17/02/06 11:38
        pamieci to mysle o ok 8GB ale to pewnie cenowo wyjdzie koszmar, nie wiem czy AMD Athlon 64 X2 4800+ BOX (Socket 939) nie bedize lepszy od pentiuma?a jezeli chodzi o te dalsze czesci z raidami to nie wiem jak to ustawiac, ale jak powiem w NTT to beda wiedzieli co maja robic? mam nadzieje ze tak :)

        Greetings from Earth

        1. Athlon od Pentiuma lepszy? , Dabrow 17/02/06 11:47
          dla Pawła nigdy (((-;
          IMO bierz A64 x2 - jak dla mnie do porządnej pracy w jakiejkolwiek grafice (czy 2D czy 3D) gdzie masz spore pliki to nie ma gadania - dwurdzeniowiec tylko. A jak Pentium D to tylko z serii 9xx (930 np.)
          Karta nie wsio ryba - do 2D warto mieć 2 monitory i tutaj ważna jest dobra grafa która nie w 3D ostro benchmarki mieli ale taka która udźwignie duże rozdzielczości na 2 monitorach i w dobrej jakości... Matroxy są OK. Albo coś spod znaku ELSA Japan. LUB PNY Quadro ale nie te do topowe - tylko z niższych półek - mają mniejszą moc w 3D ale wysoką jakość obrazu i są kierowane na rynek profi...
          HDD - ile wlezie i na pewno w RAID (-;
          A RAM - 8GB - no to jest coś (-;

          !!!!!TO JEST SPARTA!!!
          !Tu się nic nie zmienia!
          ------dabrow.com------

          1. mam jeszcze cos takiego... , lathander 17/02/06 11:55
            Intel Pentium D 840 3,2 GHz BOX 2x1MB cache (LGA775)-1756.00 zl
            Asus P5WD2-E PREMIUM (i975X),SND,SATA2,GbLAN,FW,ATX-928.0 zl
            DDR2 x4 2048MB 533MHz KINGSTON-1746.00- nie ma szybszych?
            Maxtor 300GB,7200,SerialATA NCQ (7L300S0) MaxLine Plus III 16MB-543.00
            Tagan TG580-U15 580W EASYCON-535.00 - zasilacz

            Greetings from Earth

            1. ram , RusH 17/02/06 14:10
              Asus P5WD2-E PREMIUM (i975X),SND,SATA2,GbLAN,FW,ATX-928.0 zl

              musisz sie dowiedziec czy plyta obsluguje TE konkretne kostki, i czy obsluzy 4 sztuki jednoczesnie

              DDR2 x4 2048MB 533MHz KINGSTON-1746.00- nie ma szybszych?

              nie ma szybszych, sa za to wolniejsze :) no i obawiam sie ze sama plyta szybciej ich nie obsluzy :) dlatego lepiej brac AMD. Intel dusi sie na wolnym ramie (ponad 30% w dupe), AMD to nie robi tak ogromnej roznicy (moze z 5-10% max w dupe), dodatkowo plyty pod AMD obsluguja lepsze/szybsze pamieci DDR (a nie DDR2)

              I fix shit
              http://raszpl.blogspot.com/

          2. Chłopie od kiedy AMD 64 jest lepszy przy dużych plikach ?? , Paweł27 17/02/06 13:08
            Bo teraz to chyba ci się coś niepoukładało ?

            i7-4770, Asus H87M-Pro
            EVGA 750ti, SSD 840 Pro
            Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

            1. od zawszw , RusH 17/02/06 13:34
              ssaczu:)

              I fix shit
              http://raszpl.blogspot.com/

              1. Kupi AMD-ka i będzie miał chłopak problemy. , Paweł27 17/02/06 13:36
                Żadnej żenady w stylu AMD 64 x2 do pracy. Chyba że lubisz kłopoty. A na kłopoty to najlepszy Bednarski :-))

                i7-4770, Asus H87M-Pro
                EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                1. Dokładnie tak - zdecydowanie nie AMD , padre 17/02/06 13:54
                  Biorąc pierwszego z brzegu - Adobe Premiere 1.5 na moim starym PIII500MHz może i wolno, ale chodził, a na Athlonie 1,5GHz wyrzucał komunikat o nieobsługiwanym procesorze już przy uruchomieniu.
                  Pewnie niektórzy jeszcze pamiętają jak wyglądała kiedyś sytuacja z 3D studio - też chodził tylko na Intelach, choć AMD twierdziło, że ego x86 są w 100% zgodne.
                  Dzisiaj niby wszystko chodzi i na tym i na tym, ale niegdy nie dałbym gwarancji że np następny Photoshop nie wysypie się na AMDku starszym - a Intel już swojego u producentów dopilnuje.

                  1. teraz pojechales:) , Ranx 17/02/06 14:20
                    ostrooooo.
                    ja mam premierke 5 na pIII ale nie na kazdej mobo z tym prockiem to dziala. i co? procek do dupy?
                    poza tym zobacz ze juz nie ma tego problemu. czasy sie zmieniaja. a amd nie jest niszowym producentem. i adobe to doskonale wie.
                    ehhh. wyjdz i popatrz na swiat. ON sie zmienia:)

                    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

                  2. pewnie, ze nie , sakooL 17/02/06 14:23
                    sasiad kupil procek AMD i nastepnego dnia samochod mu ukradli

                    1. hrehrehre , lathander 17/02/06 14:24
                      to tym bardziej nie kupie amd bo juz nie mam samochodu a co dopiero po kupnie procka? dziewczyne mi ukradna? nie pozwole, nie oddam takich obiadow :P

                      Greetings from Earth

                      1. może jak kupisz , kicior 17/02/06 17:05
                        to Ci podstawią jakiegoś samochodzika?

                2. czytaj wyzej zamiast bajki prawic :/ , RusH 17/02/06 14:12
                  chodzi o ram, fanbojowe wojny o CPU mnie nie interesuja

                  I fix shit
                  http://raszpl.blogspot.com/

                  1. Tak właśnie czytałem , Paweł27 17/02/06 14:19
                    RusH napisał: "dodatkowo plyty pod AMD obsluguja lepsze/szybsze pamieci DDR (a nie DDR2)"

                    Masz rację lepiej brać na lepszych/szybszych pamięciach DDR a nie na DDR2. Pogadamy za pare miesięcy jak DDR1 nie będzie można się pozbyć, bo wszyscy w AMD-kach będą zmianiać na DDR2 a Intel już na DDR3 będzie śmigał.

                    OK. Bez sensu gadka z tobą. Bronisz rzeczy które za chwilę umrą śmiercią czasową a DDR2 jeszcze długo pożyje, bo AMD go jeszcze rok dwa pociągnie.

                    i7-4770, Asus H87M-Pro
                    EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                    Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                    1. heh , Ranx 17/02/06 14:23
                      nie wiem co pijesz ale daj troche.
                      ddr maja mniejsze opoznienia, co ddr2 nadrabia speedem. i niestety p4 ze swoja architektura na niesychronicznej pracy dostaje w tyl. i na za wolnych pamieciach tez.
                      a ze sie wszyscy przesiada na nowszy ram?
                      chuyt materkindodi to podstawa:) (nie neguje ddr2 aleeeeee)

                      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

            2. buahuahua - nie każdy jest taki beton jak Ty (-; , Dabrow 17/02/06 21:44
              Paweł - właśnie wymieniłem dualne PIII500Mz (cudowne procki - kręciły się stabilnie na 750-800MHz) na dualne PIII933 - chodzą stabilnie na 1,1GHz.... Ale kupując nowego kompa wziąłbym X2. I nie inaczej... Jak intelowska seria D 9xx będzie lepsza niż X2 to wezmę pentium D. I już....

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

              1. klony , Diablodk 18/02/06 00:03
                atak klonów :)

            3. buahuahua - nie każdy jest taki beton jak Ty (-; , Dabrow 17/02/06 23:54
              Paweł - właśnie wymieniłem dualne PIII500Mz (cudowne procki - kręciły się stabilnie na 750-800MHz) na dualne PIII933 - chodzą stabilnie na 1,1GHz.... Ale kupując nowego kompa wziąłbym X2. I nie inaczej... Jak intelowska seria D 9xx będzie lepsza niż X2 to wezmę pentium D. I już....

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

          3. bluznisz z grafa , RusH 17/02/06 13:35
            wiesz jak dziala DVI? no wlasnie
            dlatego BYLE JAKA karta graficzna z DVI (badz dwoma jak maja byc dwa monitory) bedzie ok
            Zadne Quadro czy inny maxtor, to terraz tylko rypanie klienta w pupe za doslownie NIC

            I fix shit
            http://raszpl.blogspot.com/

            1. Tak MAXTORA też bym nie brał :-))) , Paweł27 17/02/06 13:39
              bo grafy ma strrrraszne wolne :-)))

              Chłopie co ty wiesz o grafice? Tyle co o grafice w grach może coś wiesz ale nie o DTP czy ogromnych bitmapach. Skup się na Symulatorach :-)))

              i7-4770, Asus H87M-Pro
              EVGA 750ti, SSD 840 Pro
              Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

              1. ty sie skup , RusH 17/02/06 14:16
                poczytaj jak dziala DVI, nie ma roznicy jaka masz grafike jesli jest podpieta po DVI koniec kropka

                najtansze dwie sztuki X300 czy 6200 z minimum 64MB wystarczy do wszystkiego

                I fix shit
                http://raszpl.blogspot.com/

                1. Chłopie o czym ty gadasz: , Paweł27 17/02/06 14:21
                  Co ty myślisz że gość sobie kupi dwa monitory LCD za 2000zł i będzie zadowolony z DVI? Chłopie, do takiej pracy to się siada na monitorach 25cali i wyżej CRT a nie na badziewiastych LCD-kach.

                  ssaczu:)

                  i7-4770, Asus H87M-Pro
                  EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                  Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                  1. DVI - poczytaj sobie , RusH 17/02/06 14:24
                    nastepny Remek noo, gada nie majac pojecia

                    Pytam - Wiesz jak dziala DVI?

                    I fix shit
                    http://raszpl.blogspot.com/

                    1. wyluzuj , Ranx 17/02/06 14:29
                      honor nie pozwala kupic do kompa za 10k karty za 0.5k.
                      poza tym jak kupisz monitor 2000' (slownie 2k) to myslisz ze zwykla karta da rade wyswietlic na nim choc 800x600?
                      NIE. i juz.

                      no.

                      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

                      1. Pytam - Wiesz jak dziala DVI? , RusH 17/02/06 14:32
                        Pytam - Wiesz jak dziala DVI?

                        oczywiscie to pytanie retoryczne bo

                        >poza tym jak kupisz monitor 2000' (slownie 2k) to myslisz ze
                        >zwykla karta da rade wyswietlic na nim choc 800x600?

                        oznacza ze nie masz pojecia, wiec tylko testuje teraz czy dodatkowo poza ignorancja jestes klamczuchem

                        I fix shit
                        http://raszpl.blogspot.com/

                        1. no staaaary , Ranx 17/02/06 14:34
                          wiesz co to ironia?
                          podac definicje?

                          o roztramtajdany charkopryszczańcu...

                          1. chym , BONUS 17/02/06 14:56
                            http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.html

                            chym jakoś nie znalazłem monitorów CRT z wejściem DVI

                            Jakbyś się mógł podzielić wiedzą na co DVI w CRT?

                            Pozdro
                            BONUS

                            1. hmmm , Ranx 17/02/06 15:02
                              sam czekam na wyjasnienia:P
                              a o co biega? :P

                              dla mnie kazde wyjscie bezstratne i brak dodatkowych konwersji jest ok.

                              o roztramtajdany charkopryszczańcu...

                            2. oj sa , RusH 17/02/06 15:03
                              nawet stare ACD mialy DVI albo HDMI, inna sprawa jest niewiedza Paweł27 co do tego czym jest DVI i jak to dziala, on chyba mysli ze tam biegaja krasnale z bitami i bajtami, i do grafik Quadro PNY i Matroxa producent dosypuje wiecej tych krasnali

                              ;]

                              I fix shit
                              http://raszpl.blogspot.com/

                              1. tja to może fakty , BONUS 17/02/06 15:33
                                Jeżeli mamy panel LCD to można założyć że sygnał idzie cyfrowo z karty graficznej aż do piksela na ekranie i tam jest zamieniany w postać "analogową" - znaczy się świeci tak a tak
                                przy okazji (przypuszczam) że łącze karta graf/monitor musi być odpowiedniej przepustowości (aby zdążyć przepchać odpowiednio dużo pikseli w czasie ) czyli (jeżeli dobrze liczę) dla monitora 1600/1200 jest to ~27GB (bita) na sekunde (1600x1200 x24 (8-bit na kolor) * 60 ramek na sekunde - aby tyle Wyciągnąć trzeba "podwójnego" DVI
                                Do słabszych rozdzielczości można mieć słabszy kabel
                                Można przesyłać też sygnał analogowy ale się traci 2 razy na konwersji z cyf->analog w karcie i analog->cyf w monitorze - więc to odpada

                                Dla analoga można przesyłać sygnał chyba tylko analogowy (ale może nie ??)
                                po D-SUB (standard ale duże szumy bo kiepski kabel)
                                lub po DVI-D gdzie analog idzie obok cyfry (podobno lepiej ekranowany)
                                po BNC (czy jak się ten standard nazywał)
                                Nie widziałem monitorów kineskopowych z knwerterem cyf ->ang więc po samym DVI się chyba nie da
                                dla analoga jest ta sama (mniej więcej) zasada że dla dużych rozdzielczości potrzeba ekstra kabli bo trzeba przesłać b.dużo danych co pewnie też można sobie w jakiś sprytny sposób policzyć


                                Dużo nakłamałem?

                                Pozdro
                                BONUS

                                1. przepustowosc , RusH 17/02/06 15:48
                                  bez blinkingu zwyklym DVI przepchniesz 1920 x 1200 @60Hz (165 MPixels/s)
                                  dual linkiem analogicznie przepchniesz 2x wiecej
                                  potem pozostaja karty z 2x dual link (7800, 6800ultra, X1800 oraz karty dla chorych ludzi z napisem Quadro/firegl)

                                  I fix shit
                                  http://raszpl.blogspot.com/

                                  1. "karty dla chorych ludzi" , Dabrow 17/02/06 23:43
                                    no faktycznie straszna choroba Rush - gdyby nie ona to bys może za najbliższe 100 lat dopiero sobie w swojego CODa popykał bo inaczej by mieli po 5fps przy trybie wireframe budując sceny do tegoż CODa... Że nie wspomnę o grubszych zastosowaniach - typu obrazowanie inżynieryjne gdzie miliony poligonów to norma.... Jasne - byle gówniany GeForce tym obróci bez problemów.... Czasem pierdolisz (za przeproszeniem) jak Żwirek Muchomorka - w zad że aż huczy....

                                    Napisałem celowo - nie topowa Quadro - tylko ta pozycjonowana dla dtp/graf 2d - takie też są. Nie skupiają się one na silnej akceleracji 3D tylko na wysokiej jakości obraz rozdzielczościach wyświetlanych...

                                    !!!!!TO JEST SPARTA!!!
                                    !Tu się nic nie zmienia!
                                    ------dabrow.com------

                                    1. tylko ta pozycjonowana dla dtp/graf 2d , RusH 18/02/06 02:38
                                      czyli jaka konkretnie?

                                      I fix shit
                                      http://raszpl.blogspot.com/

                                      1. konkretniej choćby , Dabrow 18/02/06 18:54
                                        masz niżej... Jest sporo grafik pod 2D i wielomonitorowe rozwiązania...

                                        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
                                        !Tu się nic nie zmienia!
                                        ------dabrow.com------

                                        1. gdzie nizej? , RusH 18/02/06 21:48
                                          konkretny model??? bo cos ci sie snilo

                                          I fix shit
                                          http://raszpl.blogspot.com/

                    2. Panowie nie zabawiajcie sie w naszych Politykow , Paolo 17/02/06 14:31
                      bo jak czytam wasze komentarze to mi rzeczywiscie LEPPEREM zajezdza (sorry Pawel27 nic osobistego do twojego podpisu)

                      Rush to wytlumacz nam wszystkim o tym DVI, bo zawsze mi sie wydawalo ze to tylko inny standart przesylu obrazu (cyfrowy, a nie analogowy jak D-Sub). Jednakze w przypadku grafiki profesjonalnej karta ma znaczenie (nie myl z 2D jakiego uzywasz w pracy z Windowsem), poza tym najwazniejsze jest odwzorowanie kolorow. W tym przypadku pozostaje CRT

                      Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                      Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                      1. DVI , RusH 17/02/06 14:51
                        DVI w uproszczeniu jest interfejsem szeregowym, takim samym jak np karta sieciowa.

                        BEZSTRATNYM interfejsem (korekcja bledow). Oznacza to ze :

                        -obraz jest, albo go nie ma. Wszelkie teorie o pozlacanych koncowkach kabli, o za dlugich kablach dajacych brzydki obraz i znieksztalcenia itd to DURNOTY i MITY dla dzieci AOLu

                        -Monikor wyswietla DOKLADNIE to, co wrzuci sie do ramu karty graficznej z dokladnoscia co do bita. To co widzisz zalezy tylko od 2 czynnikow, pierwszym jest jakosc monitora, drugim zawartosc ramu karty graficznej.

                        Jedynym ograniczeniem jest rozdzielczosc (pasmo), jesli ktos chce ACD 30' (apple cinema display) to musi miec karte graficzna z Dual link DVI (najtaniej na PCIe bedzie chyba X800 albo 6600). Zadny Quadro ani inne Realizmy 3Dlabsowe nie sa potrzebne.
                        Autora watku o ACD 30' nie podejrzewam, wiec wystarczy mu X300 albo 6200 z 64MB ramu (na zapas, nawet do ogladania filmow w HD wystarcza 32MB video Ramu)

                        I fix shit
                        http://raszpl.blogspot.com/

                        1. Dżuzus - tyś jest uparty jak Lepper , Paweł27 17/02/06 15:03
                          To sobie teraz podłącz tą kartę DVI przez łącze DVI do monitora CRT i wyświetl obraz w rozdzielczości 3000x2000 i jest git.

                          ssaczu:) - bo to chyba jakiś twój e-podpis :-))

                          i7-4770, Asus H87M-Pro
                          EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                          Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                    3. Ku..a, wsadź sobie w d..ę DVI, ty nie kumasz o co chodzi? , Paweł27 17/02/06 14:35
                      Do pracy z grafiką ogromnych rozmiarów potrzeba dużego, w wysoką rozdzielczością przenajmniej na 85-100Hz monitora. Czy ty naprawdę nie kumasz co gość potrzebuje o do czego??? On nie będzie jak ty zajmował się grafiką - prostowanie polygonów czy wektorów w symulatorach samolotów bojowych, tylko będzie pracował na bitmapach 10mx3m (jak dobrze pamiętam) o rozmiarach ponad 1GB.
                      Chłopie nie wiem cośty sobie wstrzyknął w żyłę, ale odpiść sobie !!!

                      i7-4770, Asus H87M-Pro
                      EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                      Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                      1. Pytam - Wiesz jak dziala DVI? , RusH 17/02/06 14:54
                        nie masz pojecia o czym jest rozmowa :/
                        co ma wspolnego monitor z karta graficzna?

                        I fix shit
                        http://raszpl.blogspot.com/

                        1. No nie wiem jak działa DVI przy podłączeniu do monitora CRT, więc , Paweł27 17/02/06 15:08
                          musisz mi to wytłumaczyć.
                          Bo chyba na ten temat rozmawiamy :-))

                          Ja mam też do ciebie pytanie

                          Wiesz jak działaję toksyny ropopochodne na układ nerwowy mamuta podczas kopulacji ?

                          Pytam bo tyle to wnosi do tego wątku co to twoje DVI przy CRT :-)))

                          i7-4770, Asus H87M-Pro
                          EVGA 750ti, SSD 840 Pro
                          Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

                          1. Tez nie kumam po co to DVI , Paolo 17/02/06 15:22
                            A po za tym RuSH

                            nie ma znaczenia czy DVI czy D-Sub w obu przypadkach karta przesyla dokladnie to co dostaje, tylko w D-Sub masz dwa razy konwersje D-A w karcie i A-D w monitorze i to moze powodowac pewne straty (osobiscie nie zauwazylem). A przy CRT masz nadal wyjscia D-sub.

                            Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                            Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                            1. jemu chodzi o to, ze , Kriomag 17/02/06 15:23
                              przy dsub zawsze są straty na jakości a na dvi nie bo jest 'calkowicie cyfrowo'

                              1. OK ale przy pracy z grafika to w gre wchodzi tylko CRT , Paolo 17/02/06 15:27
                                a wiec DVI nie bardzo

                                Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                                Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                                1. ee why? , RusH 17/02/06 15:50
                                  dobre monitory CRT maja DVI
                                  SA dobre LCD , jak np ACD

                                  I fix shit
                                  http://raszpl.blogspot.com/

                                  1. znajdz mi ogolnie dostepny monitor CRT z dvi , Paolo 17/02/06 17:05
                                    bedzie trudno, chyba ze masz dojscie i mozesz koledze pomoc

                                    Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                                    Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                                    1. http://www.allegro.pl/search.php?string=IBM+P275+Sony&description=1 , RusH 17/02/06 17:15
                                      http://www.allegro.pl/...75+Sony&description=1

                                      I fix shit
                                      http://raszpl.blogspot.com/

                                      1. Zwracam honor , Paolo 17/02/06 17:50
                                        zawsze zapominam ze jest cos takiego jak Allegro, ale nie mam zaufania do kupowania na Allegro (chyba uraz).

                                        Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                                        Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                                        1. no ale , Yosarian 17/02/06 17:58
                                          jezli chodzi o CRT to praktycznie tylko ono pozostaje ... no może BARCO, LACIE ...

                                          All the best people in life seem to like
                                          LINUX.
                                          Steve Wozniak

                                      2. także .. , Yosarian 17/02/06 17:52
                                        NEC robił crt z DVI ale we wcześniejszych modelach na Diamondrtonach np w 22" FP1355 potem mu przeszło i tylko D-Sub, nawet ostani flagowy prof crt Mitsubishi 2070 SB

                                        All the best people in life seem to like
                                        LINUX.
                                        Steve Wozniak

            2. uhm , Dabrow 18/02/06 00:12
              biorąc pod uwagę np takie quadro (co ja poradzę że tak samo nazywają karty prof. do 3D i 2D) - http://www.servodata.com.pl/.../quadro4_400nvs.htm - to faktycznie można mówić o niepotrzebnym dopalaczu 3D ....
              Zaraz zaraz - tylko gdzie on się schował... Co? (-;

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

              1. "to" ma byc TO? :]]] , RusH 18/02/06 21:51
                to jest karta dla ludzi potrzebujacych sciane monitorow,a nie do "obrobki grafkiki" cokolwiek by to mialo znaczyc
                zwykla karta z 4 wyjsciami, maxtor robil takie na rdzeniu G400 z 4 i 8 wyjsciami

                I fix shit
                http://raszpl.blogspot.com/

    2. komputery do gier , bajbusek 17/02/06 11:58
      a nie do grafiki 2D :P

  3. moze byc jednak skladak , lathander 17/02/06 11:20
    bo mam kogos kto zlorzy :P no tylko tych propozycji nie widac :(

    Greetings from Earth

  4. ale to dziwne bo , lathander 17/02/06 11:41
    pod intela pamieci moga byc do 800MGz a pod amd-ka widze max 400 hmm i to ma byc szybsze?

    Greetings from Earth

    1. Brawo. , Grolshek 17/02/06 12:30
      ...reszty komentarza nie chcesz znac...

      ***** ***!!!

    2. uszy opadaja , RusH 17/02/06 14:22
      hjhjhj
      kup tego maca i sie nie zastanawiaj, bo skonczysz z optimusem czy innym Quadro i bedzie ze ci na bordzie tak doradzali

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

  5. hmm , Ranx 17/02/06 11:53
    Intel:
    mobo
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25795 mobo wspiera crossfire wiec mozna poszalec.
    proc
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25009 (2x2MB cache daje rade) najlepiej w tej technologii tylko szybszy.

    AMD
    mobo
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20343
    proc
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18941

    do tego 8GB ramu w dualu (intel) lub 4GB (Amd) i kilka dyskow sata 16MB cache (ze 3 sztuki) w tym ze 2 w stripe.
    grafika, buda, zasilka i reszta sa juz kwestia gustu.

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  6. A może coś bardziej tędy?? , ngP 17/02/06 11:54
    <a href="http://www.allegro.pl/....php?uid=474889</a>


    Pozdr.

    1. hmmm... , ngP 17/02/06 11:55
      http://www.allegro.pl/...r_auctions.php?uid=474889

      chyba teraz link zadziała :)

      1. co? , RusH 17/02/06 14:18
        co ty mu proponujesz , 3 letni komputer? :/

        I fix shit
        http://raszpl.blogspot.com/

  7. ktory procek lepszy? , lathander 17/02/06 12:11
    Intel Pentium D 920 (S775) 2x2.80 GHz (2x2MB cache) tray czy
    Intel Pentium D 840 (S775) 2x3.20 GHz (2x1MB cache) BOX

    Greetings from Earth

    1. 920 , Ranx 17/02/06 12:35
      dokrecisz a jednak cache robi swoje przy liczeniu.
      w bezposrednich MHz to 840.

      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

      1. poza tym , Dabrow 17/02/06 12:41
        mniejsze TDP....
        Z Pentiawek D to tylko serię 9xx bym brał pod uwagę.

        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
        !Tu się nic nie zmienia!
        ------dabrow.com------

  8. to moze cosik takiego , BONUS 17/02/06 12:53
    http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21775
    do tego 2x http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21770
    oraz 8x http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23761
    i do tego
    np http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12747
    obudowa + reszta dyski wziać dobre :)

    Dobra nie znam się

    Pozdro
    BONUS

    1. Najrozsadniejsza konfiguracja jaka w tym poscie widzialem , Paolo 17/02/06 13:29
      popieram
      dwa Opertony, pamiec ECC (przy twoich plikach aby bledow nie bylo)
      + karta profesjonalna

      Zycie jest jak pudelko czekoladek.
      Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

      1. i tak do wszystkich , BONUS 17/02/06 13:46
        nie do końca jestem pewien ale za
        http://www.microsoft.com/...server/PAE/PAEmem.mspx

        to powyżej 4GB ram mogą być problemy
        16GB potrafi obsłużyć
        http://www.microsoft.com/.../evaluate/xp64ovw.mspx

        ale nie wiem czy do końca jest to rozwiązanie za
        http://support.microsoft.com/?id=884130

        Pozdro
        BONUS

        1. i odpowiadając samemu sobie , BONUS 17/02/06 13:52
          http://www.adobe.com/support/techdocs/325739.html - da się ale nie skorzysta z więcej niż 6GB ram - ale pluginy mogą
          i cała informacja
          http://www.adobe.com/support/techdocs/325739.html
          Pozdro
          BONUS

      2. hmm , Ranx 17/02/06 14:05
        i na mobo + procki + ram (i to 8 a nie 16GB) masz juz 15k.
        a reszta?

        o roztramtajdany charkopryszczańcu...

        1. no to w tym wypadku mac G5 2.3 dual i 4.5 GB ramu jest chyba tanszy , lathander 17/02/06 14:09
          wiec wszystko mowi za mac-iem chyba :P

          Greetings from Earth

          1. stary , Ranx 17/02/06 14:15
            czytaj. po prostu czytaj.
            ale wnioski i kasa i tak sa Twoje.

            o roztramtajdany charkopryszczańcu...

            1. no ale przeciez... , lathander 17/02/06 14:21
              za taka sama kase mam G5 2.3 dual i pc 2.8 dual ramu tyle samo dyski tylko w raid bo na mac tego nie ma, ale za to system mam owiele stabilniejeszy i szybszy i mniej sypiacy bledami od windowsa, choc nie mowie ze jest idealny! czy tak czy sieak monitor musze kupic, wiec kasa ta sama. to czemu mam nie zdecydowac sie na mac-a?

              Greetings from Earth

              1. kup maca. kup. , Ranx 17/02/06 14:26
                serio.
                bedziesz szczesliwszy:) po co sie stresowac i nas tez? maki sa takie ladne:)

                i to potwierdza teorie kumpla ktory glosi ze maki sa dla grafikow. bo to nie ludzie. a komp ma byc ladny:)

                o roztramtajdany charkopryszczańcu...

                1. zgadzam sie , RusH 17/02/06 14:30
                  tez jus sie poddalem :)

                  I fix shit
                  http://raszpl.blogspot.com/

              2. A sprawdzales jak Mac radzi sobie z twoimi grafikami? , Paolo 17/02/06 14:37
                tak tylko sie zapytam profilaktycznie, bo tylko kupowac Mac-a bo jest tanszy nie ma sensu. Musisz wiedziec czy bedzie ci sie pracowac wygodnie.

                Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                1. mialem okazje sprawdzic z jednym eps-em 300mb , lathander 17/02/06 14:43
                  ktory na moim pc ktory jest porownywalny z mac-iem tym na ktorym bylo to robione. wiec tak u mnie otwieranie trwalo ok 5-8 min na mac-u poszlo w ok 1 min hmm chyba czuc roznice, potem przy edytowaniu pliku na macu nie bylo problemow z odswiezaniem na pc byly przy monitorze 100hz a juz nie wspomne o zacinaniu sie illustratora i niemoznosci zrobienia jakiejs innej czynnosci a na macu mozna bylo gole panie ogladac w necie :P szkoda ze tylko 1 plik ale to zawsze cos...

                  Greetings from Earth

                  1. a tu comment uzytk. maca , lathander 17/02/06 14:43
                    Geeez, dual 2.3 i 4.5GB RAM? Przecież to wyrywa fotel spod d...


                    potwierdzam, choć mam "tylko" 2.0 Dual Core i 3 GB ram, nie chce się od niego wstawać...
                    miałem kiedyś okazję coś dłubać na pC z p4 3,2 GHZ i porostu krew mnie za... momentami przy oczekiwaniu na odświeżanie obrazu na monitorze i inne cuda, tutaj nic takiego nie występuje

                    Greetings from Earth

        2. To przecierz juz glowne komponenty i najbardziej kosztowne , Paolo 17/02/06 14:12
          reszte sprzetu powinien zmiescic w 1000-2000 PLN. Oczywiscie plus oprogramowanie, ale w poprzednim poscie wspominal chyba ze ma zamiar na KOMPA przeznaczyc 14 tysiakow.

          Poza tym bym sie ciezko zastanawial nad tymi 8GB, jesli i tak tego Photoshop nie obsluzy.

          Ale rzeczywiscie jesli to rozwiazanie dwa procki 64 bit bedzie moglo sypac bledami w Windowsie XP to pozostaje tylko rozwiazanie Pentium D + plyta Asus + 6 GB RAM ECC + 3 Dyski (2 na RAID-a) + karta prof + obudowa i inne duperele

          Zycie jest jak pudelko czekoladek.
          Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

          1. ok. , Ranx 17/02/06 14:18
            ale jednak cena nieco skoczyla:)
            poza tym mam w pracy opterona (1 na razie:)) i nie jestem pewien czy w zwyklej pracy (a fotoszopa nie jest tu cudem) on pokaze cala swoja moc.
            wzialbym albo p4 9xx albo amd x2 za mniejsza kase na plycie ktora da spokojnie 4GB (z mozliwoscia rozszerzenia) i nie przesadzalbym. jesli kolega jest tak dobry ze ma kase na tego kompa to za rok/2 bedzie go stac na kolejnego:)

            o roztramtajdany charkopryszczańcu...

          2. Moze naprzyklad cos takiego z modyfikacjami , Paolo 17/02/06 14:19
            http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25812
            Zmieniajac plyte (cos na intelu 975 - podstawowa zasada proc Intela tylko na chipsecie Intela), dodajac dyski, karte grafiki i pamiec.

            Zycie jest jak pudelko czekoladek.
            Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

            1. nie jest to nic innego niz , Ranx 17/02/06 14:31
              zaproponowalem wyzej:)

              ale widze ze autor postu wpadl jednak w sidla marketingowcow.
              a powinien choc samemu sprawdzic jak dzialaja rozne kompy.
              a moze ma za duzo kasy:)

              o roztramtajdany charkopryszczańcu...

              1. Sorry nie chcialo mi sie otwierac linkow , Paolo 17/02/06 14:34
                ale bardziej to mi przypomina kompa dla gracza niz dla grafika

                Zycie jest jak pudelko czekoladek.
                Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

                1. IMHO roznica , Ranx 17/02/06 14:39
                  jest niezbyt wielka obecnie:)
                  mocny proc, duzo ramu, szybkie i duzo dyski. wypasiona grafika tez nie jest niczym zlym:) praktycznie to samo.

                  pelen luzik:)
                  w koncu to tylko komp. i samemu sie powinno go wybrac. np swiadomie:)

                  o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  9. jezu ale kombinujecie , Master/Pentium 17/02/06 14:55
    1. Nie bardzo wiesz co kupić to kup MACa. Do skrótów się przyzwyczaisz a resztę masz skompletowana i przystosowaną.
    2. Co do AMD vs Intel. Są fora poświęcone grafice, popytaj się tam. Mi tam A64 +3000 i 1 GB RAM smiga az miło. Ale ty masz gorzej bo więcej potrzebujesz.
    3. ZAPOMNIJ o Windows XP 32 bit. Ma limit do 4 GB RAM oraz 2 GB na proces i stanowi śliczne wąskie gardło. Potrzebujesz wersji 64 bit, nie wiem czy sa odpowiednie wersje twoich programów. Jak nie ma to daruj sobie PC.
    4. Tak jak już inni mówili: PRZETESTUJ przed zakupem. Nawet jeśli masz dołożyć te 100 zł za fatygę.
    5. Dyski w RAID 0 (wariant ekonomiczny) lub RAID 5 (większa kasa). Oczywiście SCSI oraz RAID sprzętowy. SATA nie polecam.
    6. Pamięci powinno styknać 4 GB ale sam oszacuj ile pochłaniaja twoje prace. Pamięci ECC (najlepiej) lub zwykłe ale BARDZO DOBRZE przetestowane i markowe.
    7. Napewno maszyna dwuprecosorowa lub dualcore.
    8. Zero podkręcania. To chyba oczywiste.
    9. Zastanów się nad systemem archiwizacji danych, nie chciałbyś chyba stracic swoich zbiorów. Podejrzewam, że pliki idą w dziesiątki GB więc pozostaje streamer.
    To chyba wszystko. POWODZENIA.

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

    1. to bylo swietne skwitowanie posta :) , lathander 17/02/06 15:44
      biorac pod uwage ograniczenia windowsa co do pamieci to mac tu znacznie lepiej wypada! zostane przy macu, wiec czekamy na zakup ;) potem testy po zakupie beda :D hehe

      Greetings from Earth

      1. ograniczenia tak , RusH 17/02/06 15:51
        ale nie windowsa a TWoje :/
        Juz ci ktos wklejal linka do adobe i M$, nie ma problemu z adresowaniem ramu

        I fix shit
        http://raszpl.blogspot.com/

        1. jednak ograniczenie Windows , Master/Pentium 17/02/06 16:03
          jest to w dokumentacji Win. Jak chcesz to ci poszukam. A limit do 2 GB łatwo sprawdzic np. 7-ZIP (w zalezności od ustawień, potrafi zająć dużoooo ramu). Zresztą ślicznie jest to wypunktowane w porównaniu 32 vs 64 bity.

          Nie ma tego złego , co by się w gorsze
          obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
          włącz komputer :-)

        2. przejrzałem linki od Adobe , Master/Pentium 17/02/06 16:07
          pod XP 64 bit potrafi. Czyli dobrze że przystosowali. Oczywiscie punkt 3 mojej wypowiedzi jest jak najbardziej aktualny.

          Nie ma tego złego , co by się w gorsze
          obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
          włącz komputer :-)

  10. napiszę jeszcze raz , DmK 17/02/06 17:17
    karta grafiki (superhiper wypasiona) przy takim 2d jak w photoshopie daje bardzo minimalną różnicę na + o ile wogóle daje. Najważniejszy jest transfer z pamięci i/lub dysku twardego. Kropka. No wiadomo że procek i parę innych rzeczy też jest ważnych :)

  11. Podsumowując ten wątek - , sebtar 17/02/06 17:46
    a moje Atari i tak jest lepsze :-D

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

    1. i odrazu jest w pakiecie streamer ;) , Robak 17/02/06 18:00
      123

    2. a gó...o prawda , perek 17/02/06 18:25
      bo moje C64 :-P

      Powered by Intel 286 ;-)

      1. C-64 też , sebtar 17/02/06 18:41
        się znajdzie. Z macierzą dyskową 2x180 kB.

        Demokracja to władztwo intrygantów,
        wybieranych przez głupców.

  12. a może tak , kicior 17/02/06 19:06
    Plyta http://www.supermicro.com/...00/E7525/X6DA3-G2.cfm
    2 procki 2.80 GHz w/ 2x2M cache 800 MHz FSB (90nm) (w sumie 4 jądra)
    parę dysków scsi, grafika od pny i DDRII >= 8GB.
    Poczekałbym tylko chwilę, bo procki świeże i na pewno wkrótce cena drastycznie spadnie.

    1. jasne , RusH 17/02/06 19:40
      jak juz pisalem Intel dostaje po dupie przy wolnym ramie, w dodatku Xeony wisza na jednej szynie = 2x mniejsza przepustowosc pamieci, to dziala jak 2 celerony, czyli marnie
      nadaje sie tylko tam gdzie kod miesci sie w cache i nie przerzucasz duzo danych miedzy ramem a procami

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

  13. To chybA zależy od softu , ligand17 17/02/06 19:26
    jakiego używasz. Jeśli jakiegoś starszawego Photoshopa, to nie ma sensu inwestować w procesory wielordzeniowe? Bo dopiero CS2 wspiera natywnie wieloprocesorowść, wcześniej tylko przez odpowiednie pluginy.
    Ja osobiście wybrałbym AMD - mniej się grzeje :-). A różnica wydajności pewnie jest niezauważalna dla osoby pracującej na tym komputerze. Ważniejszy jest monitor - ja wziąłbym porządny LCD. Tak się można kłócić o każdy element zestawu. POtem i tak się okazuje, że zestaw za 15 000 jest tylko 5% szybszy od zestawu za 7 000. Ale jak ktoś naprawdę potrzebuje...

  14. LATHANDER - powiedz mi co chcesz sprawdzić, bo właśnie siedzę , Paweł27 17/02/06 20:15
    przy swoim kompie 2GB ram 3,2 GHz P4 i zainstalowałem Fotoszopa CS 8.0 pl uruchomiłem bitmapę wielości 1,5GB i co mam co sprawdzić. Bo widzę że normalnie wszystko działa, Opera, Corel chodzi bez zmian. Może dałbyś jakiś przykład co bym miał z tą bitmapą zrobić ??? Bo jak narazie widzę że praca na niej wygląda jak praca na kilkumegowym jpg-u czyli normalnie ??

    i7-4770, Asus H87M-Pro
    EVGA 750ti, SSD 840 Pro
    Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

    1. no to zróbmy tak , DmK 17/02/06 20:46
      zrób parę filtrów tak żeby mieć 10-20 stanów historii (zawierających filtry, może dodaj variations). Do tego dołóż przynajmniej 3-5 snapshotów, i dodatkowo większośc filtrów umieszczaj na osobnych warstwach. Potem do tego obrazku wklej coś mniejszego np. 300 megowego (jakąś postać) plus dodaj trochę grafiki wektorowej. Na koniec napiszę photoshop cs (1) może adresować tylko 2 gb, czyli cs2 powinien ruszyć moce. Dodatkowo jak chcesz sprawdzić wydajnośc to w oknie takiego obrazka na dole jest coś takiego jak efficiency - poniżej 100% masz słaby sprzęt.

      1. dodatkowo , DmK 17/02/06 20:48
        kontroluj scratch disk, tam też możesz zobaczyć jak photek zżera moc komputera

        1. jeszcze jedno , DmK 17/02/06 20:57
          w tym dolnym rogu jeżeli w opcji scratch sizes pierwsza wartość wyskoczy ponad drugą tzn. że korzystamy już z pliku wymiany (druga wartość to pamięć zarezerwowana dla photoshopa)

      2. Toś mi dał zadanie !! , Paweł27 17/02/06 20:55
        Myślełem że to mogę sprawdzic w 5 minut :-))

        i7-4770, Asus H87M-Pro
        EVGA 750ti, SSD 840 Pro
        Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

        1. coś Ty... , ligand17 17/02/06 20:58
          Mój znajomy jedno zdjęcie w Photoshopie obrabia jakieś 5h. Ale później nie można od zdjęcia wzroku oderwać...

        2. wierz mi , DmK 17/02/06 20:58
          myślałem że mogę pracę dyplomową z photoshopa zrobić w 5 minut..... c sobie wymyśliłem 30 godzin samouczka.... spadło do 3 godzin a na obronie zobaczyli 10 minut bo bardziej ich interesował interefejs we flashu.... i Ty mówisz że ja dałem Ci zadanie ;)

        3. dobra , DmK 17/02/06 21:01
          strasznie ogólnikowo napisałem powyżej i jak jutro to przeczytam to się za głowę złapię. Chodzi o to że jestem pewny że wysypałbym ten sprzęt na swojej zabawie z photoshopem - przy tak dużych zdjęciach. Ale nie zrobisz tego w 5 minut. Ponieważ mam już miłą fazę wracam do FarCry Instincts :)

      3. Moment czyli mam potraktować filtrami całą tą bitmapę parę razy , Paweł27 17/02/06 20:59
        i każdy z nich umieszczać na osobnej warstwie ?? Żartujesz toż to nie będzie praca na 1,5GB a na 6GB pliku.
        W taki sposób zapchać można każdą maszynę. Bez jaj.

        i7-4770, Asus H87M-Pro
        EVGA 750ti, SSD 840 Pro
        Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

        1. wystarczy , DmK 17/02/06 21:05
          żebyś pobawił się historią. Photoshop potrafi zjeść każde zasoby jak ustawisz zapamiętanie wielu kroków historii. Przecież musi włożyć to bufora takie rzeczy jak np.:
          -kadrowanie
          -filtry
          -przeźroczystość
          -grafikę wektorową
          -wiele innyc rzeczy
          Dlatego wiele osób przy dużych zdjęciach ogranicza możliwości historii. Dlatego w photku pamięć jest na pierwszym miejscu (odczyt/zapis ram/swap/scratchdisk). Ponieważ panel historii może czynić cuda przy różnych eksperymentach graifcznych dobry sprzęt potrafi z niego wyciągnąć cuda.

          1. i najważniejsze , DmK 17/02/06 21:07
            nie wiem ile potrafi zaadresować cs2. Cs potrafi tylko 2 GB ram i więcej nie weźnie nawet jak będziesz miał 4 GB. czyli większa ilość przyda się tylko do symultaniczej pracy (photoshop, flash, farcry) :)

  15. teraz jestem :) ale kolega DmK dobrze to przedstawil , lathander 17/02/06 22:00
    plik ponad gigowy z kilkoma wartwami i historia do kilkunastu-dziesieciu wpisow potrafi przymulic kompa nawet takiego na jakim siedziales bo na takim obecnie pracuje, a nie wspomne ze splaszczanie czegos takiego i zapisywanie to mordega trwajaca od kilku minut w zwysh, wiec obrobienie pliku trwa godzinami czasem, a teraz srednio na niemiecki tramwaj masz 6 plikow po ok 10 metrow na 3 metry i myslisz ze ile mozna nad tym siedziec? i tak cs2 jest o niebo szybszy od cs ale to nei zmienia faktu ze sie muli. a jeszcze biarac pod uwage illustratora o podobnych wymiarach z bitmapami po 300MB ktorego odswiezanie trwa do minuty, ehh sie zbulwersowalem jakims pokazywaniem sily 2 GB ramu :P

    Greetings from Earth

    1. nie wiem czy dobrze kojarzę , DmK 17/02/06 22:03
      ale chyba przez Ciebie poszedłem do CS2... jakoś zapomniałem że cs strasznie muli. Jak przesiadałem się z 7.0 nie mogłem się do tego syfu dostosować (cs).

      1. nie ulatwie ci bo tez nie pamietam ;) , lathander 17/02/06 22:15
        ale racja cs to syf, tyle bledow i to goopich ze daj spokoj, a o muleniu juz nic nie mowie :)

        Greetings from Earth

        1. tak apropo to ty tez jestes grafikiem ;) , lathander 17/02/06 22:17
          daj mi gg jak masz to czasem spytam sie kolegi po fachu :) dziecinne pytania to moja specjalnosc :D hehe

          Greetings from Earth

          1. nie uwierzysz , DmK 17/02/06 22:19
            ale tylko mam msn obecnie i pewnie tego nie używasz. Tak jestem grafikiem ale jeszcze bez konkretnej praktyki :)

    2. Masz rację, dałem sobie spokój na CS-ie , Paweł27 17/02/06 22:31
      Postaram się o CS2 i po niedzieli sprawdzę na 4GB Ramu. Teraz nie miałem nerwów do dalszego sprawdzania. Wystarczyły mi trzy warstwy z filtrami, wstawiłem dwa 30MB jpg i zacząłem się nimi bawić i stwierdzam że to mordęga i zdorowego może zabić taka praca. Może CS2 i 4Giga Ramu coś poprawi ale nie dałbym gowy czy na długo.

      Postaram się po niedzieli wstadzić 4 kostki po 1GB i zobaczę.

      i7-4770, Asus H87M-Pro
      EVGA 750ti, SSD 840 Pro
      Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

      1. haaa jednak polegl po godzinie zabawy :P , lathander 17/02/06 22:36
        i tak dlugo wytrzymales :) hehe

        Greetings from Earth

      2. Pawelku CS2 ma ograniczenie do jak sie nie myle 3,6GB pamieci , speed 18/02/06 08:10
        Kolega pytajacy jak chce miec szybcjej bo o to mu chodzi to mosi zainwestowac w dobre dwa procesory najlepiej jak kazdy ma po 2MB L2 i chodza na okolo 4GHz do tego tak na poczatek (aby bylo taniej ) trzy Raptory 150GB (te nowe ) wlasciwie jeden moze byc starszy 74GB a dwa 150 GB pracuja w Raid 0 do tego jakis 300-400GB dysk na zapasowa kopie ,i cos takiego zaczyna miec rece i nogi .To co on robi wymaga albo czasu albo pieniedzy napisal ze kasa sie nie liczy to wiadomo co warto kupic a jak ma watpliwosci to zadzwonic do producenta CS2 powiedziec co chce sie robic i co oni by zarekomendowali aby bylo szybko.

  16. no ja mam roczna praktyke :) , lathander 17/02/06 22:29
    niewiele ale zawsze cus :) hehe no marnie marnie :) bo msn bardzo malo uzywam, a w pracy to nie instaluje 5 komunikatorow ;) wiadomo jak to jest, ale zawsze mam maila ;)

    Greetings from Earth

    1. jestem , DmK 17/02/06 23:06
      za współpracą i wymianą doświadczenia

    2. napisz , DmK 17/02/06 23:06
      tylko czy pracujesz jako grafik?

  17. facet sobie , Chrisu 18/02/06 16:02
    z was jaja zrobił. Ale łatwo się podpuszczacie..

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL