Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NimnuL 06:34
 » PeKa 06:26
 » Killer 06:24
 » Doczu 06:23
 » kombajn4 06:19
 » SebaSTS 06:12
 » rzymo 05:36
 » Demo 05:30
 » Shark20 04:15
 » NWN 04:14
 » PiotrexP 04:06
 » Visar 03:00
 » Chavez 02:46

 Dzisiaj przeczytano
 41142 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pionowa fioletowa linia na monitorze Dell U2412M , Mikar 21/08/12 19:32
Witam,
Na moim 3 miesięcznym monitorze (model jak w temacie) pojawiła się pionowa fioletowa linia. Znajduje się mniej więcej w 3/4 szerokości ekranu. Do karty graficznej mam podłączony również drugi monitor, próbowałem zamienić wtyczki miejscami, włączać/wyłączać, resetować ustawienia, nic nie pomaga.
Czy dobrze wnioskuje, że to uszkodzenie monitora? Jak myślicie, jak to wygląda z gwarancją na takie uszkodzenie?
Pozdrawiam

E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

  1. jak masz NBD , Wedrowiec 21/08/12 21:28
    to podajesz dowolny powód a oni przywożą nowy i zabierają stary nie oglądając go nawet (pomijam zewnętrzne uszkodzenia mechaniczne)

    "Widziałem podręczniki
    Gdzie jest czarno na białym
    Że jesteście po**bani"

    1. Gdzieś wyczytałem , Mikar 21/08/12 21:31
      że na ten monitor jest NBD. Niestety na dowodzie zakupu tego nie mam napisanego, a czytelnej karty gwarancyjnej nie mam (tylko pisana cyrylicą). Monitor kupiony w Agito

      E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
      Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

      1. zarejestruj na stronie della , kreciak 21/08/12 21:44
        i pojawia sie wszelkie informacje dot. gwarancji tego monitorka (po podaniu numeru seryjnego)

        si vis pacem para bellum

        1. Szukałem na stronie Dell ale.. , Mikar 21/08/12 21:53
          Chcą odemnie nr seryjny tzw. Service Tag którego nie mam naklejonego na monitorze. Nr seryjny który mam to raczej nie ten o który tam chodzi, przede wszystkim jest za długi i nie jest na białej nalepce tylko na czarnej.

          E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
          Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

          1. ... , Kalkin 21/08/12 22:25
            Niestety Agito robi jakieś wałki z tymi monitorami, prawdopodobnie sprzedają monitory po wymianach serwisowych. Kupiłem dla klienta 12 sztuk właśnie z Agito, jeden musiałem reklamować i mogłem zrobić tylko u nich. Dell się wypiął na mnie.

            Aby wyreklamować ten monitor bezpośrednio w Dellu potrzebujesz "order number", nie numer seryjny. Numer ten znajduje się TYLKO na kartonie i jest podpisany "order number". Jak go nie masz, to nie masz NBD.

            Ps. na kartonach od monitorów, były ślady po tych naklejkach. Ale wklepanie takiego numeru pewnie pokazałoby prawdziwy czas gwarancji takiego monitora i pewnie informacje, że monitor jest "refurbished".

            The requested URL was not found
            on this server ! Error 404

            1. ::: , Yosarian 21/08/12 22:41
              /musiałem reklamować i mogłem zrobić tylko u nich/
              to idą w bezszczela, bo na stronie z tym monitem stoi..
              /Gwarancja na produkt Dell 24" LED U2412M
              Miejsce realizacji: autoryzowany serwis producenta/

              All the best people in life seem to like
              LINUX.
              Steve Wozniak

            2. nieprawda po części. , Wedrowiec 22/08/12 00:27
              to dell leci w kulki.
              Przebić się przez ichnią infolinię normalnie nie sposób bez service tag - uj i koniec. Poświęciłem kilka h w sieci szukając gdzie to kstwo może się znajdować. W końcu przetestowałem jak ominąć zabezpieczenia infolini ;) i jak się już z panem połączyłem to się szybko okazało, że mój monitor nie ma service tag :D
              i rzeczywiście chciał numer z pudełka natomiast bez pudełka na 100% da się - po prostu musisz dobić się do człowieka a nie automatu i bez problemów powinni sprzęt zidentyfikować.

              "Widziałem podręczniki
              Gdzie jest czarno na białym
              Że jesteście po**bani"

              1. ... , Kalkin 22/08/12 00:44
                za każdym razem rozmawiałem z człowiekiem i nie udało mi się załatwić reklamacji tego monitora bez "order number"
                a sprawdzenie, ze te monitory nie posiadają service tag'a zajelo mi 3 minuty :)

                btw dell nie leci sobie w kulki, równie dobrze może nie zrealizować gwarancji

                ps. zarzucasz mi "nieprawde po czesci" - ja opisuję przypadek reklamacji tego modelu monitora - u2412m - nie bardzo kumam gdzie tu jest nieprawda

                The requested URL was not found
                on this server ! Error 404

                1. po prostu u mnie to zupełnie inaczej wyglądało, , Wedrowiec 22/08/12 20:29
                  nie wiem, może coś się zmieniło albo na złą infolinię dzwoniłem ;) reklamowałem lapka z 3 lata temu i monitor z 1,5 roku(?) temu - no i bez service tag nie szło po prostu.

                  "Widziałem podręczniki
                  Gdzie jest czarno na białym
                  Że jesteście po**bani"

                  1. ... , Kalkin 22/08/12 22:17
                    spoko, akurat ten monitor należy do kilku wyjątków w dellu

                    Ps. swojego della z nbd reklamowałem dwa razy, raz byłem w górach w Korbielowie - przyjechali następnego dnia do hotelu naprawić :) - byłem w szoku; drugi raz do roboty przyjechali (płytę główną wymienił i się okazało, że wina była systemu, bo na nowej były dalej artefakty )

                    The requested URL was not found
                    on this server ! Error 404

              2. w zyciu , elliot_pl 22/08/12 00:45
                nie musialme podawac zadnemu automatowi service tag. Zawsze czlowiekowi dyktowalem.

                momtoronomyotypaldollyochagi...

            3. Dzięki , Mikar 22/08/12 07:02
              Rzeczywiście na kartonie jest biała nalepka z 6 znakowym numerem, to może być to :)

              E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
              Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

              1. Niestety to też nie ten numer. , Mikar 22/08/12 07:06
                Dziś będę dzwonić do infolinii Della i próbować coś załatwić ;)

                E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
                Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

              2. Dzwoniłem do Dell.. , Mikar 22/08/12 08:38
                Niestety okazuje się, że nie mam nr zamówienia. Tak jak pisaliście. Teraz muszę męczyć Agito....

                E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
                Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

                1. to Agito pomęcz jeszcze, , Matti 22/08/12 09:14
                  że daje info niezgodne z umową, tzn. piszą, że jest gwarancja, a nie ma. A to kwalifikuje się do wymiany monitora z tytułu niezgodności z umową na taki, który ma gwarancję producenta.

                  1. nic dodac, nic ujac , Kenny 22/08/12 09:26
                    123

                    .:Pozdrowienia:.

          2. hmm... , Yosarian 21/08/12 22:34
            może być potrzebny bezpośredni kontakt z elementem białkowym serwisu Dell'a a co do numeru to pamiętam, że coś takiego było wyświetlane (m.in.) na moim NEC'u po wejściu w menu monita i chyba było to na końcu i nazywało się Info...

            ps. sprawdziłem i wyświetla model i serial number

            All the best people in life seem to like
            LINUX.
            Steve Wozniak

  2. ta linia to uszkodzenie matrycy , MayheM 22/08/12 09:12
    Kwalifikuje sie w 100% do wymiany gwarancyjnej.

  3. Przyznaj się, ... , Muchomor 22/08/12 13:20
    ... nie wystaiwasz czasem posta w imieniu Kubazza?

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    1. Nie, a dlaczego? , Mikar 22/08/12 13:58
      Chciałem się upewnić czy dobrze myślę, że monitor zepsuty i tyle. Dostałem pare wspierających opinii i informację, że nie tylko ja nie mam Service Tag ani nr zamówienia przy zakupie od Agito.

      E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
      Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

      1. Żart ... , Muchomor 22/08/12 14:04
        ... taki. Nie stresuj się. Kuba mam po prostu "doświadczenie" w psuciu LCDeków :)

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

        1. Luz :) , Mikar 22/08/12 17:14
          j.w.
          Poza tym, nie dodzwoniłem się do Agito... Napisałem im za to zgłoszenie przez formularz reklamacyjny na stronie, zobaczymy co odpiszą, czekam już 6h...

          E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
          Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

  4. Agito przesłało mi nr zamówienia , Mikar 23/08/12 16:39
    Czekam teraz na kontakt, że Dell wysłał kuriera z innym monitorem (nowy lub refurbished). Zobaczymy co przyjdzie ;)

    E8400, 4GB, 320+1500 GB, R6870,
    Chieftec CX05B-B, Nec 20wgx2pro, Xonar DX

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL