TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Serwis gwarancyjny www.proline.pl , merams 25/11/04 07:56 Mam pytanie do Tych forumowiczów którzy korzystali z serwisu gwarancyjnego w sklepie proline. 2 tyg. temu zakupiłem nagrywarkę LiteOn 52x32x52 Box i po kilku dniach zaczęła szwankować. Słychać dziwne cykanie przy uruchamianiu, nie czyta płytek, nie wchodzi na wysokie obroty. Podejżewam że to jakaś wada mechaniczna. Czy serwis przyjmie ją w ramach gwarancji bez oryginalnego pudła(dałbym od innego modelu nagrywarki tej firmy).- powinni , Deus ex machine 25/11/04 08:08
ale powinienes napisac pisemko, ze oddajesz tylko sprzet bez reszty w nieoryginalnym pudle, ktore gwarantuje jego bezpieczenstwo w transporcie - jesli takowego nie beda chcieli to ok .-)
pozdro i powodzenia, rozne historie o nich slyszalem"Uti non Abuti" - skrobnąłem do nich maila , merams 25/11/04 08:25
zobaczymy co odpiszą...
Kupiłem od nich sprzętu za ponad 2500zł jak nie uznają to zakończę z nimi współpracę. W sumie to chyba gwarancja jest na napęd a nie na pudełko, ale wiem, że co niektórzy bronią się rękami i nogami i potrafią w przypadku takiej błachostki nie uznać gwarancji. Mam nadzieję, że się miło rozczaruję i nie będą robić problemu...
Pozdr,
ALL
- Co masz napisane w papierach? , Conroy 25/11/04 10:03
Zwykle jest napisane, ze towar nalezy dostarczyc w oryginalnym opakowaniu, w przeciwnym razie serwis nie ponosi odpowiedzialnosci za szkody mogace powstac podczas transportu. Nie spotkalem sie z zapisem, ze towar bez oryginalnego opakowania automatycznie traci gwarancje.http://flickr.com/photos/myhacien
da - pomimo , Zryty_Berecik 25/11/04 10:09
ze sa dosc tani omijam ich szerokim łukiem
pozatym u niech z tego co wiem to paragon jest gwaracja
a np co w przypadku kupna hdd z 3 letnia gwarancja ?
wydruk z kasy ( paragon ) bleknie w pare miesiecy :)
niestety kupilerm u nich hdd 120GB WD 1200JB i paragon posialem ( albo zgubilem albo ciepnalem gdzies w domu )
ale co z tego jak juz pewnie nic na nim nie widac ?- ale przeciez , dugi 25/11/04 10:16
mozna zazadac faktury. Ona nie blaknie :)Wszyscy sie cieszą że Adolf nie
żyje, hula, hula, hula, hula hop! - mam fakture , merams 25/11/04 10:21
wraz z wyszczególnioną gwarancją na dany sprzęt (na temat warunków gwarancji nie ma ani słowa). Na stronie Proline jest napisane, że towar "należy dostarczyć komletny w oryginalnym opakowaniu..." i stąd moje obawy. Chodzi mi o to, że napęd kosztował 109zł jak im go wyśle i oni mi odeślą (kurierem) to zapłacę około 25zł i jeśli miałbym być zmyty "oryginalnym pudełkiem" to niech mnie w du.. pocałują.- Jeśli nie masz karty gwarancyjnej , PKort 25/11/04 12:58
to wówczas, AFAIK, stosuje się przepisy kc. A tam nie ma słowa o oryginalnym opakowaniu. Ale dla pewności uderz do FK.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
- to ja znam lepszą historię ze zgubionym paragonem , McKania 25/11/04 11:26
jakieś niecałe lata 3 temu kupiłem w proline dysk caviar 40GB
jakieś pół roku temu sprzątałem, znalazłem ten paragon, myślę sobie 'ten dysk już się nie popsuje' i wyrzuciłem paragon
i zgadnijcie co się stało ? :)
największą zagadką jest dla mnie, czemu pomyślałem 'ten dysk już się nie popsuje' ....config: skóra, fura i coreDuo ;) - Dobre... , JE Jacaw 25/11/04 13:25
...ja już dawno podejrzewam, że wprawdzie jeszcze nie wymyślono sztucznej inteligencji, ale na 100% istnieje sztuczna złośliwość, szczególnie komputerowa.
Twój dysk zapewne wiedział, że paragon jeszcze istnieje i czekał na koniec gwarancji, aby się pospuć, ale Ty mu ułatwiłeś zadanie (może jakaś telepatia ;-).Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - znam cos podobnego... , Grocal 25/11/04 15:07
... nazywam to 'syndrom grocala'. Jezeli ktos kupil nowy sprzet a ja w ciagu miesiaca u tego kogos bylem, to sprzet z reguly sie psul. Zdarzylo sie to na tyle duzo razy, ze przez pewien czas nie bylem mile widziany w kregach ludzi, ktorzy sprawili wlasnie sobie cos 'do kompa' :)Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie!
- to wlasnie polska.... , Tummi 25/11/04 10:20
.... we wrzesniu oddawalem do reklamacji moja minolte d7Hi - do niemiec. Mialem cale pudelko, cale akcesoria itd. - oddali mi przy przyjmowaniu wszystko oprocz aparatu. aku, cf, pudlo, instrukcje, nawet pasek do aparatu! Dla nich liczyl sie tylko serial na spodzie aparatu.
T.www.skocz.pl/uptime :D - Ja wiem nieco na ich temat , sonkowy 25/11/04 12:18
A więc Panowie z Proline posiadają swoje zaplecze serwisowe gdzie starają się naprawiać każdy uszkodzony towar, jednak nie zawsze im to wychodzi i wtedy na naszą korzyść dostajemy nowy, albo bardzo często inny podobny. Długooo to wszystko trwa ok. 3 tygodni i bardzo słabiutki kontakt. Ocena 3+ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|