Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Demo 07:56
 » JE Jacaw 07:47
 » b0b3r 07:45
 » cVas 07:44
 » Dexter 07:43
 » Gniew 07:42
 » DYD 07:32
 » steve 07:31
 » mr-owl 07:29
 » Kenny 07:25
 » NimnuL 07:23
 » leosh 07:21
 » Robak 07:17
 » waski 07:09
 » kemilk 06:57
 » PCCPU 06:56
 » AfiP 06:55
 » Miron 06:48
 » Ziomek 06:40
 » ProSavage 06:25

 Dzisiaj przeczytano
 41120 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Serwis gwarancyjny www.proline.pl , merams 25/11/04 07:56
Mam pytanie do Tych forumowiczów którzy korzystali z serwisu gwarancyjnego w sklepie proline. 2 tyg. temu zakupiłem nagrywarkę LiteOn 52x32x52 Box i po kilku dniach zaczęła szwankować. Słychać dziwne cykanie przy uruchamianiu, nie czyta płytek, nie wchodzi na wysokie obroty. Podejżewam że to jakaś wada mechaniczna. Czy serwis przyjmie ją w ramach gwarancji bez oryginalnego pudła(dałbym od innego modelu nagrywarki tej firmy).

  1. powinni , Deus ex machine 25/11/04 08:08
    ale powinienes napisac pisemko, ze oddajesz tylko sprzet bez reszty w nieoryginalnym pudle, ktore gwarantuje jego bezpieczenstwo w transporcie - jesli takowego nie beda chcieli to ok .-)

    pozdro i powodzenia, rozne historie o nich slyszalem

    "Uti non Abuti"

    1. skrobnąłem do nich maila , merams 25/11/04 08:25
      zobaczymy co odpiszą...
      Kupiłem od nich sprzętu za ponad 2500zł jak nie uznają to zakończę z nimi współpracę. W sumie to chyba gwarancja jest na napęd a nie na pudełko, ale wiem, że co niektórzy bronią się rękami i nogami i potrafią w przypadku takiej błachostki nie uznać gwarancji. Mam nadzieję, że się miło rozczaruję i nie będą robić problemu...
      Pozdr,
      ALL

  2. Co masz napisane w papierach? , Conroy 25/11/04 10:03
    Zwykle jest napisane, ze towar nalezy dostarczyc w oryginalnym opakowaniu, w przeciwnym razie serwis nie ponosi odpowiedzialnosci za szkody mogace powstac podczas transportu. Nie spotkalem sie z zapisem, ze towar bez oryginalnego opakowania automatycznie traci gwarancje.

    http://flickr.com/photos/myhacien
    da

  3. pomimo , Zryty_Berecik 25/11/04 10:09
    ze sa dosc tani omijam ich szerokim łukiem
    pozatym u niech z tego co wiem to paragon jest gwaracja
    a np co w przypadku kupna hdd z 3 letnia gwarancja ?

    wydruk z kasy ( paragon ) bleknie w pare miesiecy :)

    niestety kupilerm u nich hdd 120GB WD 1200JB i paragon posialem ( albo zgubilem albo ciepnalem gdzies w domu )
    ale co z tego jak juz pewnie nic na nim nie widac ?

    1. ale przeciez , dugi 25/11/04 10:16
      mozna zazadac faktury. Ona nie blaknie :)

      Wszyscy sie cieszą że Adolf nie
      żyje, hula, hula, hula, hula hop!

    2. mam fakture , merams 25/11/04 10:21
      wraz z wyszczególnioną gwarancją na dany sprzęt (na temat warunków gwarancji nie ma ani słowa). Na stronie Proline jest napisane, że towar "należy dostarczyć komletny w oryginalnym opakowaniu..." i stąd moje obawy. Chodzi mi o to, że napęd kosztował 109zł jak im go wyśle i oni mi odeślą (kurierem) to zapłacę około 25zł i jeśli miałbym być zmyty "oryginalnym pudełkiem" to niech mnie w du.. pocałują.

      1. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej , PKort 25/11/04 12:58
        to wówczas, AFAIK, stosuje się przepisy kc. A tam nie ma słowa o oryginalnym opakowaniu. Ale dla pewności uderz do FK.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

    3. to ja znam lepszą historię ze zgubionym paragonem , McKania 25/11/04 11:26
      jakieś niecałe lata 3 temu kupiłem w proline dysk caviar 40GB

      jakieś pół roku temu sprzątałem, znalazłem ten paragon, myślę sobie 'ten dysk już się nie popsuje' i wyrzuciłem paragon

      i zgadnijcie co się stało ? :)

      największą zagadką jest dla mnie, czemu pomyślałem 'ten dysk już się nie popsuje' ....

      config: skóra, fura i coreDuo ;)

      1. Dobre... , JE Jacaw 25/11/04 13:25
        ...ja już dawno podejrzewam, że wprawdzie jeszcze nie wymyślono sztucznej inteligencji, ale na 100% istnieje sztuczna złośliwość, szczególnie komputerowa.
        Twój dysk zapewne wiedział, że paragon jeszcze istnieje i czekał na koniec gwarancji, aby się pospuć, ale Ty mu ułatwiłeś zadanie (może jakaś telepatia ;-).

        Socjalizm to ustrój, który
        bohatersko walczy z problemami
        nieznanymi w innych ustrojach

        1. znam cos podobnego... , Grocal 25/11/04 15:07
          ... nazywam to 'syndrom grocala'. Jezeli ktos kupil nowy sprzet a ja w ciagu miesiaca u tego kogos bylem, to sprzet z reguly sie psul. Zdarzylo sie to na tyle duzo razy, ze przez pewien czas nie bylem mile widziany w kregach ludzi, ktorzy sprawili wlasnie sobie cos 'do kompa' :)

          Na pewno, na razie, w ogóle...
          Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
          Ortografia nie gryzie!

  4. to wlasnie polska.... , Tummi 25/11/04 10:20
    .... we wrzesniu oddawalem do reklamacji moja minolte d7Hi - do niemiec. Mialem cale pudelko, cale akcesoria itd. - oddali mi przy przyjmowaniu wszystko oprocz aparatu. aku, cf, pudlo, instrukcje, nawet pasek do aparatu! Dla nich liczyl sie tylko serial na spodzie aparatu.

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

  5. Ja wiem nieco na ich temat , sonkowy 25/11/04 12:18
    A więc Panowie z Proline posiadają swoje zaplecze serwisowe gdzie starają się naprawiać każdy uszkodzony towar, jednak nie zawsze im to wychodzi i wtedy na naszą korzyść dostajemy nowy, albo bardzo często inny podobny. Długooo to wszystko trwa ok. 3 tygodni i bardzo słabiutki kontakt. Ocena 3+

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL