Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 6 maja 2009 
    

Nvidia GT300 z 512-bitową magistralą pamięci GDDR5


Autor: Zbyszek | źródło: Hardware-Infos | 08:14
(65)
Nvidia w pocie czoła pracuje nad kartami graficznymi nowej generacji, których premiera wstępnie planowana jest na koniec bieżącego roku. Podstawą kart będą układy o nazwie kodowej GT300, oferujące wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Według najnowszych (i nieoficjalnych) informacji nowe karty wyposażone będą w szybkie pamięci GDDR5, komunikujące się z układami GT300 poprzez 512-bitową magistralę. Nie wiadomo jeszcze z jaką szybkością pracować będą wykorzystywane przez Nvidię kości GDDR5, jednak jeżeli będzie to 4000 MHz (efektywnie), to uzyskana w ten sposób przepustowość podsystemu pamięci wyniesie aż 256 GB/s. Dla porównania karty GeForce GTX 280 (512 bit, 2200 MHz) mają przepustowość około 140 GB/s, a ATI Radeon HD 4870 (256 bit, 3600 MHz) już tylko 115 GB/s.

Zobacz także:

30.4.2009 | 8:07 | Nieoficjalna specyfikacja RV870
23.4.2009 | 11:14 | Nieoficjalna specyfikacja Nvidia GT300

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. WTF (autor: szczepan0233 | data: 6/05/09 | godz.: 10:32)
    No jeśli taką szynę chcą dać to same GPU musi być cholernie szybki... Pomijajac fakt jakie te ustrojstwo bedzie duzo, glosne i ile WATów bedzie pobieralo, to zastanawia mnie cena, albo w sumie nie chce wiedziec ile kosztuje bo pewnie cena zabije przecietnego Kowalskiego...

  2. to jest chwyt marketnigowy (autor: piobzo | data: 6/05/09 | godz.: 10:43)
    ati też kiedyś dawało szyny 512.. ale zrezygnowali z tego bo drogie i nie opłacalne:P..

  3. miało być (autor: piobzo | data: 6/05/09 | godz.: 10:44)
    marketingowy

  4. poczekamy zobaczymy (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 10:59)
    jak wyjdzie im to tylko się cieszyć.
    AMD dużo wcześniej wprowadza dx11 więc może ich pozamiatać w udziałach rynku.


  5. ... (autor: trepcia | data: 6/05/09 | godz.: 11:27)
    Boję się myśleć ile wartsw będzie miało PCB.

  6. Pod koniec roku to ja wygram w totka (autor: Rand | data: 6/05/09 | godz.: 12:18)
    Pracuje nad tym! Wstepnie mysle ze mi sie uda :-)

  7. ten układ można porównać do R600 (autor: Markizy | data: 6/05/09 | godz.: 12:36)
    duże, gorące, i teoretycznie wydajne, a w praktyce różnie wyjdzie. Nie wiem czy ten układ nie będzie przerostem formy nad treścią co widać było w pierwszych GTX280 i 260. Co do samego układu to myślę że produkcje zadowalająca i zysk z tych kart uda się otrzymać dopiero w 32nm, a Nvidia jeszcze nie opanowała 40nm.

    W każdym razie do premiery dużo czasu i może się okazać to bajka, bo ostatecznie układ będzie całkiem inny :)


  8. Nvidia niczego się nie nauczyła (autor: Giray | data: 6/05/09 | godz.: 13:14)
    i znowu wypuści produkt 10-20% szybszy od konkurencji, za to 3x droższy. Co zatem wybierze Kowalski?

  9. no tak - tylko AMD moze dokonac postepu (autor: komisarz | data: 6/05/09 | godz.: 13:17)
    jak Nvidia cos oferuje, to oczywiscie jest to !ZLO! Gdyby wszyscy mysleli tak jak grupa powyzej, to do dzis mielibysmy 128bit w standardzie i nic wyzej

  10. nie zrozumiałeś mnie towarzyszu (autor: Giray | data: 6/05/09 | godz.: 13:20)
    ja nic nie napisałem o postępie tylko o innym pozycjonowaniu swoich sztandarowych produktów przez te firmy

  11. jeżeli tak się skończy, to bedzie to (autor: Aamitoza | data: 6/05/09 | godz.: 13:56)
    przerost formy nad treścią ... jak w R600 ;)

  12. @Rand (autor: agnus | data: 6/05/09 | godz.: 14:35)
    No to jest nas dwóch :) Jakby co to podzielimy się wygraną.
    A co do 512 bitową magistralą - a jakie to ma znaczenie. Liczy się końcowa wydajność układu w dostępnych aplikacjach i nic kompletnie ponad to :)


  13. Markizy (autor: morgi | data: 6/05/09 | godz.: 14:47)
    Nie baw sie gorala, ktory opowiada basnie o nadchodzacej zimie, a szansa ze utrafi sie w ksiezyc strzelajac z dowolnego miejsca na ziemi zawsze istnieje.

  14. @komisarz (autor: trepcia | data: 6/05/09 | godz.: 15:17)
    512bit nazywasz postępem? Jak dla mnie to mogą wsadzić nawet i 1024bitową szynę danych jeśli tylko uda im się utrzymać cenę grafiki na rozsądnym poziomie.
    Już jedna firma miała romans z szyną 512bit, co z tego wyszło chyba każdy pamięta :-)


  15. Ostatni dobry produkt nVidii to Geforce4MX 460 (autor: rookie | data: 6/05/09 | godz.: 15:46)
    Ostatni dobry produkt nVidii to Geforce4MX 460 które kupiłem w marcu 2002 roku i zagościło u mnie w kompie ponad dwa lata... potem był Radek 9550, hd2400 i teraz zapowiada się płyta AMD790gx z integrą hd3300 na pokładzie ;)

  16. @rookie (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 15:59)
    ostatni dobry produkt nvidii :)
    pamiętam ich kilka: gf2,gf3 ti,gf4 ti, 6800gt, 8800gt.
    Ati też miało udane KG.

    R9550 też miałem i niesamowicie się kręciła:)
    z tego co pamiętam po OC dorównywała FX5700


  17. Marek (autor: morgi | data: 6/05/09 | godz.: 17:04)
    Wg statystyk powinno byc ich ze 2x wiecej niz u ati, w kazdej serii, z ostatnich 5 lat:
    Nvidia:6600gt, 6800gt, 7300gt, 7600gt, 7900gs-t, 8600gt, 8800gt-s, 9600gt, 9800gtx, 260gtx
    ATi:x800gto, x1900xt, x1950pro. ati:hd38x0, hd48x0.


  18. Marek1981 (autor: Dzban | data: 6/05/09 | godz.: 17:24)
    przed zapewne też

  19. Morgi (autor: MarcinN | data: 6/05/09 | godz.: 17:26)
    Pierdoły opowiadasz.

  20. hmm (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 17:42)
    przy takiej szynie i ntych pamiątkach transfer danych powinien być gigantyczny a co do ceny aż tak strasznie nie powinno być, mniejszy proces tańsze w produkcji pamięci
    no i nv może wkońcu wycjągneło wnioski po kontr-ofensywie ATI. więc jest szansa na akceptowalne ceny w stosunku do porównywalnego ATI


  21. 512-bitowa magistrala (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 17:44)
    dlaczego tak mało? obecne gtx już taką mają? coś czuje że to będzie następny kotlet ze strony Nvidii. buhehehe

  22. Kotleta (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 17:48)
    to można zjeść na obiad a nie do kompa wsadzać Sajron no chyba że twój komputer jest wykonany w jakieś nowej nie znanej technologii białkowej wykradzonej z radzieckiego kompleksu badawczego na syberii

  23. GT300 może i będzie szybki ale co z tego? (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 17:58)
    Układ który ma 512 jednostek napewno bedzie wielki(500mm2?) a to oznacza tylko jedno cena z kosmosu do potegi ntej. Nikt tego nie kupi! ludzie ta karta to będzie tylko dla fanatyków ,egzotyk tylko na pokaz.
    Z tego co wiadomo rv870 ma miec zaledwie 200mm2 a to oznacza tylko jedno karta w cenie 200$ lub niżej. GT300 nie ma szans z rv870 ze względu na koszty produkcji. Po prostu nie ten segment.


  24. hmm (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 18:04)
    wolny raczej nie będzie a jak uda im się cene przyzwoitą utrzymać bez dodatkowego układu i\o który tani nie jest to może być ciekawie , i nie zabardzo lubie określenia kotlet wobec sprzętu bo to narazie wiadomo to tylko pogłoski i nic więcej

  25. ajaj (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 18:09)
    ugryzlo mi co w tekście po przecinku

  26. utrzymac przyzwoitą cene? (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 18:11)
    chyba żartujesz, to jest fizycznie niemożliwe aby karta była tania. sorry ale 500mm2 i 512bit porównujesz do karty 200mm2 i 256bit szyną? buhahaha

  27. nie (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 18:24)
    zapominaj że koszty produkcji wzrastają nie tylko przez rozmiar gpu ale przez skomplikowanie pcb i dodatkowe układy takie jak dodatkowy i\o w g80 i gt200

  28. @morgi (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 18:29)
    8600,7900,7300, 7600, 6600, gtx260 nie uważam za jakieś b.dobre produkty :P
    to samo w obozie ATI też seria hd38xx, x1900xt.
    oczywiście w tych czasach co były oferowane.


  29. Marku (autor: scoobydoo19911 | data: 6/05/09 | godz.: 18:33)
    ja gtx 260 uważam za bardzo dobry produkt (piszę z własnego doświadczenia)podobnie jak konkurencyjnego radka 4870

  30. ...up.. (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 18:43)
    Co do kotletów to raczej poczekajmy.
    Sajron ma dużo racji ale pisze swoje posty jakby wszystkie rozumy pojął.
    @scoobydoo19911 - masz rację, ale to oczywiste że na końcową cene wpływa wiele czynników, co ostatnio nie na rękę Nvidii.

    Od dawna Nvidia wypuszczała dużo wcześniej nowości inkasując wysokie zyski (marża) sięgająca często kosmicznych sum (np 8800 spadek ceny o 40% w ciągu ok. miesiąca, to samo 8600GT).
    Teraz dosyć, że koszty produkcji wzrosły to muszą narzucać małe marże ze względu na politykę AMD.


  31. Marek (autor: morgi | data: 6/05/09 | godz.: 18:50)
    Zajrzalem po prostu na steam hardware surv. w zasadzie to zbiorka z top10.
    Te karty to legendy, 6600gt pogromca R9800, 7900gt tanie, chlodne, 7300gt podkrecalne, 7600gt bil stare 6800, gtx 260 najlepszy stos. cena/wydajnosc. hd38x0 oszczedne, tanie, chlodniejsze niz konkurencja, dostepne od poczatku premiery, x19x0 bezkompromisowa wydajnosc, nawet w dzisiejszych czasach nie polegl ze 128bitowcami, a 8600gt mimo malej ilosci jedn. dawal rade, podkrecal sie.


  32. scoobydoo19911 (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 18:50)
    A ja nie, powody:
    - nie napisałeś która wersja (są 3)
    - porównując koszty produkcji do konkurencyjnego 4870 nie wygląda za różowo.
    -"uzysk wydajności z 1mm2 chipa" jest gorsza od 4870
    -brak 10.1 ( blokowanie wejście tego standardu na rynku gier)
    -większa awaryjność od konkurenta.


  33. @morgi (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 18:54)
    "gtx 260 najlepszy stos. cena/wydajnosc"
    pierd... głupoty
    http://www.in4.pl/...id=521&rectr_str_numer=18

    zreszta jak już napisałem gtx260 z tego co pamietam jest w 3 wersjach.


  34. @morgi (autor: Marek1981 | data: 6/05/09 | godz.: 19:05)
    - "7900gt tanie, chlodne" o ile mnie pamięć nie myli droższe od 1950pro, głośniejsze, z większymi temperaturami.
    - "7300gt podkrecalne" ??? a radeon 9550????
    a hd4770??? porównaj, może zrozumiesz.
    - 6600GT nie był wcale taki wydajny, pogromca:P a dostawał baty od x800pro w podobnej cenie.


  35. @morgi (autor: Giray | data: 6/05/09 | godz.: 20:15)
    zapomniales o najwiekszym sukcesie Nvidii czyli o GF5800 ;)

  36. Co nie zmienia faktu (autor: Blazakov | data: 6/05/09 | godz.: 20:23)
    że nV (tu tak samo jak ATI) parę fajnych produktów miała.
    Miała też sporo niefajnych, ale dobrze się sprzedających z raczej mało rozsądnych powodów... ATI niestety się to nie udało.

    Nowa konstrukcja... Już widzę te dyskusje podnieconych gimnazjalistów patrzących na magiczne 512bit szynę. :) W sumie trzeba poczekać na gotową kartę, reszta to wróżenie z fusów. Inna sprawa, ze nV powinna ostro wziąć się do roboty...


  37. Blazakov! (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 21:16)
    512bit szyna nie robi na mnie żadnego wrażenia. GT300 to moim zadaniem będzie niewypał. Drogi jak cholera a do tego pieruńsko gorący.

  38. Czy oni mieli już tape out GT300? (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 21:25)
    bo z tego co wiadomo ATI już 5 miechów temu miała rv870 a Nvidia nic. Wygląda na to że Nvidia będzie aż pół roku w plecy z nową generacją. To będędzie większy poślizg niż miało ATI z R600. Hehe Dalej wiecie co było. :P

  39. Marek (autor: morgi | data: 6/05/09 | godz.: 21:51)
    GTX 260 za 153.8E, hd4870 1G 149.9E....
    x1950pro debiutowal pol roku po 7900, a na niego wyszykowane byly 7950
    7300gt podkrecalne w swoich czasach bylo hitem tanich zakupow, a radeon 9550 to jakis rok minimum wczesniej, moze nawet 2003 jeszcze
    6600gt podobno 2 lata rzadzil i dzielil az pojawilo sie 7600gt, a x800 wlasnie wydane przeciwko 7600gs/gt zostalo aby zapobiec takze luce jak istniala miedzy x19x0 a beznadziejnym x16x0.


  40. morgi (autor: Markizy | data: 6/05/09 | godz.: 21:56)
    myślę ze powinieneś się wybrać z powrotem do szkoły (a jak tam jesteś to się przykładaj do czytania), bo czasem strzelisz dobrze a czasem źle, czytanie ze zrozumieniem się kłania !!

  41. głupoty gadacie (autor: mlody01 | data: 6/05/09 | godz.: 21:59)
    W końcu AMD też będzie musiała przerzucić się na 512-bit, bo 256 - bit nie wyrobi

  42. mlody01 (autor: Markizy | data: 6/05/09 | godz.: 22:06)
    AMD przejdzie na 512Bit dopiero wtedy jak nie będzie można przyspieszyć pamięci, a pamięci GDDR5 o dużo większej prędkości już zapowiadano.

    I 512bitów nie jest potrzebę, bo AMD będzie stosować kilka układów na jednej płytce, wiec nie będzie to potrzebne, a dzielenie pamięci pomiędzy GPU mogą zapożyczyć z obecnych CPU (odpowiednio zmodyfikowanej) tej firmy.

    512bitów tylko nadmiarowo komplikuje płytki,a to wiąże się z kosztami.


  43. a mi (autor: MariuschM | data: 6/05/09 | godz.: 22:17)
    sie wydaje że AMD jeszcze wprowadzi GDDR6 albo GDDR7 które będą o coś lepsze i tańsze od GDDR5 z 512 bitową magistrala:P

    nie no ale szczerze to nie wierzę by AMD po takiej informacji zostało bez wrażenia

    na pewno cos wymyślą co po raz kolejny rozłoży Nvidie na łopatki


  44. Morgi (autor: wiezlak | data: 6/05/09 | godz.: 23:06)
    Nie generalizowałbym, że cała rodzina ATI X16x0 była beznadziejna. Pamiętasz X1650XT (RV560 - 24PS/8VS/8TMU)?

  45. znając życie (autor: Giray | data: 6/05/09 | godz.: 23:16)
    to jak Nvidia w końcu pokaże GT300 to będzie już znana data premiery RV970

  46. RV970 (autor: Sajron | data: 6/05/09 | godz.: 23:42)
    1.2GHz rdzeń
    28nm HKMG produkcji GF
    2000SP(400 5way)
    80TMU
    64ROP
    256bit GDDR5 7GHz
    Wydajosc 4Tflops.
    300mm2
    TDP150W


  47. fajna ta debata jak reklama plusa 5 cięć (autor: kubolx | data: 7/05/09 | godz.: 00:09)
    wezmę, nie wezmę, wezmę :]. Szczerze powiedziawszy to ati hd3200 z integry 780 to pierwsze kg od ati ktora mnie nie dobiła sterami, bo do tej pory preferowałem nv. Tylko nadczym tu debatować przecież wyjdzie laarabee i wszystkich zgniecie :D, no nie morgi?

  48. @morgi (autor: trepcia | data: 7/05/09 | godz.: 01:14)
    X800 było wydane w tym samym czasie co seria 6 od GF. Ja pamiętam, że kolega miał dużo, dużo wcześniej R800GTO niż ja swojego GF 6800.
    Radek 9550 był wydany po R9800 a przed serią x800/GF6800. I nie można o tej karcie zapominać, bo naprawdę bardzo dobrze się kręciła. Ja na swojej zmodowanej karcie uzyskiwałem wyniki jakie były zarezerwowane dla Radka 9600xt. Nieźle jak dla budżetowej grafiki :-)

    @Marek
    Czy ja wiem, czy seria HD38xx była nieudana? Wystarczyło tylko poszukać a byś dostał 3870 od Sapphire z 512MB ram za niewiele wiecęj niż 400zł (dla porównania GF 8800gt kosztował ok. 600zł). W tej cenie radek był naprawdę opłacalny, wystarczyło tylko poszukać :-) I nie mówię tu o aukcjach z allegro. Sam osobiście zastanawiałem się na 3870 a 8800. No ale za ponad 400zł... grzechem było nie brać :-)


  49. @trepcia (autor: Promilus | data: 7/05/09 | godz.: 06:48)
    Zastanawiać to się można między HD3870 a GF9600GT, a nie HD3870 a GF8800GT ;) Akurat w tym przypadku GF dłuuuugo królował - dopiero HD4830 ze stosunkowo słabą promocją a teraz HD4770 stanowią dla niego realną konkurencję cenowo-wydajnościową ;]

  50. Co wam śmieszne ludki (autor: slanter | data: 7/05/09 | godz.: 09:06)
    daje takie obszczekiwanie któregoś z producentów np. kart grafiki? Macie w nich jakieś udziały? Jeśli ktoś podważa zasługi ATI dla rozwoju akceleratorów 3d i znaczenie kilku ich kultowych serii jest idiotą. Jeżeli ktoś eśli ktoś podważa zasługi NVidii dla rozwoju akceleratorów 3d i znaczenie kilku ich kultowych serii jest kretynem. Dziękuję za uwagę.

  51. @up (autor: kwasior500 | data: 7/05/09 | godz.: 09:32)
    :D 

  52. trepcia (autor: morgi | data: 7/05/09 | godz.: 10:54)
    Modele X800XT/Pro i XL, oraz X850XT i Pro byly z 2004, a GT, GTO to koncowki ktore wyszly jesienia 2005 wlasnie by powstrzymac 7600, bo X1800/X1900 zaliczyl polroczne opoznienie.
    Radek 9550 to tania wersja R9600 produkt z 2003 roku, wszystko przed GF6 i X-ami, a ja caly czas mowie o niestarszych niz 5 lat.
    slanter
    Kultowa byla R9xx0 co przez to odgrzewana w serii Xxxx, a potem juz prawie nic nie ruszylo rynku.


  53. @ALL (autor: głupek morgi | data: 7/05/09 | godz.: 14:13)
    radek 9500 pierwsze wersje z zablokowaną szyną były niezłe + lutownica = odblokowany r 9700 PRO !
    To były czasy :)
    Nie to co teraz - minimalne i śmiesznie niskie różnice między kolejnymi generacjami kart - oczywiście perełki się zdarzają, ale nie są one aż tak "perełkowate".

    No cóż praw fizyki nie da się obejść - trza inaczej będzie konstruować karty w przyszłości, bo inaczej będzie stagnacja !


  54. Promilus! (autor: Sajron | data: 7/05/09 | godz.: 15:56)
    GF8800GT realną konkurencją dla HD4770?
    Chyba w twoich snach. HD4770 jest dobre kilkanascie procent szybszy od 8800GT a po podkreceniu to nawet leje o wiele droższego GTS250 i dosięga GTX260.
    HD4770 to produkt bezkonkurencyjny.


  55. @Sajron (autor: Promilus | data: 7/05/09 | godz.: 16:27)
    Czytaj ze zrozumieniem proszę. Chodzi o konkurencję w segmencie rynku - chyba nie zaprzeczysz że przy aktualnych poziomach cen GF8800/9800Gt i HD4770 są w jednej lidze? Żeby było ciekawiej niekręcony HD4770 wcale tak często z tym GFem nie wygrywa. Z tym dosięganiem GTX260 to mocno przesadziłeś, z laniem GTS250/9800GTX również. Obiektywne testy wskazują, że jest bez kręcenia kilkanaście procent wolniejsze od HD4850 - ten zaś jest nieco słabszy od 9800GTX+ (GTS250). Pamiętaj, że GTS250 też się nieźle kręci, a wtedy radek aż tak nie błyszczy. A mówi ci to fan ATI (fan, a nie pseudokibic)

  56. Promilus (autor: Markizy | data: 7/05/09 | godz.: 18:49)
    teraz ty trochę przeholowałeś :)

    4770 jest wolniejszy od 2-8% od 4850,
    a 4850 jest wolniejszy 2-10% od 9800GTX+
    poniżej 2% jest błąd pomiarowy


  57. jeszcze sprostowanie (autor: Markizy | data: 7/05/09 | godz.: 18:51)
    często miedzy 4770 a 4850 różnice są pomijanie małe.

  58. @Markizy (autor: Promilus | data: 7/05/09 | godz.: 19:54)
    Bez większych upiększaczy i w 1280x1024 to może masz rację, ale obejrzyj w wyższych rozdzielczościach. Przy średniej ilości klatek 30 dla HD4770 liczba 33 dla HD4850 to już 10%, a różnice nieraz są większe <a że często są minimalne to już całkiem inna sprawa>. Myślę zatem że aż tak bardzo nie przesadziłem. Poza tym trzeba przejrzeć gry w szerszym zakresie, a nie grid czy pro street albo inny assassin creed gdzie każdy radek świetnie się spisuje.

  59. Promilus! (autor: Sajron | data: 7/05/09 | godz.: 20:08)
    HD4770 to produkt tańszy od 9800GT a wydajnoscią przewyższający GTS250.
    HD4770-99$
    9800GT-120$
    GTS250-140$+
    W trybie 8xAA/16xAF HD4770 jest na równi z GTS250 w dodatku można jeszcze go podkręci o 20-30%. Jak wykręcisz GTS250 o tyle to dam ci piątaka. :P

    Zobacz tutaj testy w 8xAA:
    http://www.computerbase.de/...tt_performancerating


  60. Marku (autor: scoobydoo19911 | data: 8/05/09 | godz.: 09:34)
    odnośnie gtx 260 to patrze jako zwykłoy użytkownik nie jako producent więc argumenty o kosztach produkcji do mnie nie trafiają jedyny argument z twoich z którym się zgadzam to brak dx10,1 a tak karta jest chłodniejsza ma mniejsze pobór prądu i jest cichutka, i w gta IV lepiej chodzi(co nie zmienia faktu że i tak żałośnie)

  61. @morgi (autor: Rand | data: 8/05/09 | godz.: 10:28)
    "tx 260 najlepszy stos. cena/wydajnosc."
    No prosze Cie..
    Stanowczo za drogi jak na mozliwosci.
    4850 bije go w tym wzgledzie... z kazdej strony..


  62. @scoobydoo19911 (autor: Marek1981 | data: 8/05/09 | godz.: 10:43)
    odnośnie 260 to różnią się wydajnością i poborem energii co jak najbardziej powinno interesować usera:)

  63. tutaj jest cos na temat opłacalności zakupu (autor: Markizy | data: 8/05/09 | godz.: 12:05)
    ze względu na wydajność
    http://www.in4.pl/...id=521&rectr_str_numer=18

    i teraz każdy sobie może odpowiedzieć na pytanie co się najbardziej opłaca (kwestia rozdzielczości).


  64. no i stało się! (autor: Sajron | data: 8/05/09 | godz.: 15:10)
    Nvidia sprzedaje poniżej kosztow produkcji. ATI zarobiło 1M$ a Nvidia umoczyła aż 200M$!
    Nowa startegia ATI działa! Nvidia do piachu! hehe


  65. Marku (autor: scoobydoo19911 | data: 8/05/09 | godz.: 16:11)
    Ja kompa składałem kiedy jeszcze wersji 55nm nie było ma zwykłego gtx 260 i miałem w nim też radka 4870(nie wtym samym momencie) i musze powiedzieć że nie odczułem różnicy wydajności między nimi a radek był głośniejszy i to mnie troche denerwowało i tak został gtx260

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.