Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 24 maja 2011 
    

Pierwszy laptop z Llano na pokładzie


Autor: Wedelek | źródło: wccftech/overclock.net | 14:09
(64)
Jeszcze przed premierą APU Llano w ofercie jednego z niemieckich sklepów pojawił się model laptopa od HP, wyposażony w mobilny procesor AMD nowej generacji. Mowa o układzie oznaczonym symbolem A6-3410MX, który trafił do laptopa DV6-6110SG z ekranem o przekątnej 15.6-cala i natywnej rozdzielczości 1366×768 pikseli. Wspomniany układ to model czterordzeniowy (rdzenie x86 Husky), taktowany zegarem 1.6GHz lub 2.3GHz w trybie TURBO i z wydajnym układem graficznym Radeon HD 6520G (320 procesorów strumieniowych, zegar GPU 400MHz).

Wspomniany APU produkowany w 32nm procesie produkcji może obsługiwać pamięci RAM typu DDR3 1600MHz, a jego TDP wynosi 45W. Specyfikacja techniczna nowego modelu HP obejmuje ponadto dedykowaną kartę graficzną Radeon HD 6750M (480 procesorów strumieniowych), która wspiera IGP w procesorze, 6GB pamięci RAM oraz dysk twardy o pojemności 500GB. Całość została wyceniona na 590 Euro, a laptop działa pod kontrolą systemu Windows 7 64-bit Home Premium.

Warto zauważyć, że najtańsze laptopy z serii DV6 z procesorami Intela (czterordzeniowy Core i7) kosztują od 750 Euro wzwyż.





 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. @Wedelek (autor: emulator | data: 24/05/11 | godz.: 14:24)
    jakiej nowej generacji skoro rdzenie będą ze starego phenoma?

  2. @Wedelek (autor: pomidor | data: 24/05/11 | godz.: 14:28)
    Czy to news sponsorowany ? Cztery rdzenie w i7 i cztery rdzenie w Liano to gigantyczna różnica. Sukces jest taki, że są już montowane w komapch, bo to oznacza produkcję bez problemów.

  3. tak a w i7 (autor: piwo1 | data: 24/05/11 | godz.: 14:29)
    sa rdzenie z pentium pro.jaki on nowy.troche podbite takty.

  4. . (autor: emulator | data: 24/05/11 | godz.: 14:34)
    .

  5. @emu (autor: bumblebee | data: 24/05/11 | godz.: 14:35)
    Nowej generacji jest chip jako cały.
    Sandy Bridge też nie jest nową architekturą a raczej sklejką z dodatkami.
    Szkoda tylko, że Core i7 2600K znów ponad 1000zł.


  6. DYD (autor: bumblebee | data: 24/05/11 | godz.: 14:36)
    Z personalną wycieczkę w 4. należy się banik.

  7. @bumblee (autor: Wedelek | data: 24/05/11 | godz.: 14:38)
    Masz chyba rację. Teoretycznie to żaden układ nie jest nowy, bo przecież wszystko od pierwszego scalaka to tak naprawdę ewolucja. Tak u Intela jak i AMD.

  8. @Wedelek (autor: bumblebee | data: 24/05/11 | godz.: 14:39)
    A banik dla emulatora za 4?

  9. @bumblebee (autor: Wedelek | data: 24/05/11 | godz.: 14:41)
    Spokojnie, napisałem już w tej sprawie do DYD'a. On rozsądzi:)

  10. @4. (autor: Mariosti | data: 24/05/11 | godz.: 14:47)
    Gdy faktycznie zależy ci na wielordzeniowości to okazuje się że rdzenie intela nie są aż tak szybkie, szczególnie w mobilnych quadach gdzie to ich taktowanie też bardzo spada aby zachować sensowne wydzielanie ciepła... doskonale widać to na przykładzie mobilnych Phenomów II x4 które radzą sobie wtedy doskonale wydajnościowo siedząc miedzy 2 i 4 rdzeniowymi intelami przy zachowaniu znacznie niższej ceny...

  11. widzę że (autor: popierdulka1234 | data: 24/05/11 | godz.: 14:54)
    dzieci dalej nie cieszą się z tego że będą mogli swojego i-cośtam taniej kupić :)
    banda nierozumnych stworzonek


  12. Z czego tu się cieszyć (autor: Swiecace_czolo | data: 24/05/11 | godz.: 15:17)
    skoro wydajnością nie grzeszy to i nie spowoduje ruchów cenowych u konkurencji. Bez rewolucyjnej technologii optimus bateria będzie wytrzymywała 90 minut bez zasilania.
    Za mało, za późno, zwyczajnie kiepsko.


  13. @12 pan wielobankontowiec (autor: popierdulka1234 | data: 24/05/11 | godz.: 15:23)
    "90 minut bez zasilania" biedaku to nie będziesz już całkiem z domu wychodził i będziesz nas non-stop takimi rewelacjami zasypywał, jak jest nam wesoło z tego powodu, no niesamowite, więcej bredni, więcej śmiechu, czekamy na kolejne komentarze twoich alterego
    zaraz pewnie wypiszesz się jako emulgator, wiedzma, i piorun


  14. Kiepsko to wyglada (autor: morgi | data: 24/05/11 | godz.: 15:25)
    niby 32 nm, a postepu nie widac w apu po stronie procesora jako tako, chyba przesadzili z rozmiarami gpu do gierek i poszlo im w palnik, moze zdaza dopracowac w 2012, ale wtedy bedzie taka sama bida jak i teraz.

  15. @12. (autor: Mariosti | data: 24/05/11 | godz.: 15:26)
    Mając tak mocne gpu zintegrowane z procesorem nie będzie potrzeby dla optimusa bo nie będzie potrzeby dla dedykowanej grafiki w laptopie i całej masy problemów które ciągnie za sobą przełączanie takowych.

  16. @Swiecace_czolo (autor: pebal | data: 24/05/11 | godz.: 15:28)
    Nie grzeszy wydajnością w porównaniu do czego?
    I co to według Ciebie jest duża wydajność, bo jak dla mnie to obecnie wszystko jest wolne.


  17. @13 (autor: Swiecace_czolo | data: 24/05/11 | godz.: 15:28)
    najpierw musiałbym kupić coś na AMD :)

  18. @15 (autor: Swiecace_czolo | data: 24/05/11 | godz.: 15:28)
    Pisałem o tym:
    Specyfikacja techniczna nowego modelu HP obejmuje ponadto dedykowaną kartę graficzną Radeon HD 6750M (480 procesorów strumieniowych),


  19. @pebal (autor: Swiecace_czolo | data: 24/05/11 | godz.: 15:29)
    w stosunku do sandy bridge - więc nie spowoduje spadku cen tegoż.

  20. Llano... i się zacznie (autor: Qjanusz | data: 24/05/11 | godz.: 15:34)
    zajawkę mamy powyżej.

    Intelowi boje wiedzą co to oznacza. Reakcja agresją gwarantem murowanego hitu AMD, która dołoży się do kolejnego uszczuplenia udziałów drogich i nieopłacalnych CPU Intela.


  21. @Swiecace_czolo (autor: pebal | data: 24/05/11 | godz.: 15:36)
    Spowoduje spadek cen bo laptop to nie desktop, mało kto potrzebuje w nim najwydajniejszego procka.

    A tak swoja droga, skąd wiesz jaka jest wydajność tego procka?


  22. to czy cos jest oplacalne decyduja klienci. (autor: piwo1 | data: 24/05/11 | godz.: 15:38)
    porsche mzoe tez wydawac sie nieoplacalne. a ja bym go tak nie nazwal. kazda konfiguracja i intela i amd ma swoje zalety i wady.juz nie bedzie tak latwo podjac decyzje jak do tej pory. juz nie tylko drogi i szybki intel kontra tani i sredni amd.amd dolozylo szybsza grafe za to intel ma duzo nizsze zuzycie energii. dla kazdego cos milego.czekam na testy porownawcze platform intela z amdkowskimi.

  23. ad22 (autor: ghost12 | data: 24/05/11 | godz.: 16:09)
    bez testów porównawczych to tak naprawdę nic nie wiadomo, no i TPD intel liczy inaczej niż AMD więc też nie wiadomo jaka to będzie faktyczna różnica.

    Co do tego laptopa to rozumiem że będzie wspierał Crossfire?


  24. hmm... (autor: rcicho | data: 24/05/11 | godz.: 16:17)
    Skad wiecie jaka ma wydajnosc, zuzycie energii (to nie to samo co TDP) to mobilne Llano? Podrzucie linka do testow na ktorych sie opieracie jadąc po tym procku.

  25. piwo1 (autor: morgi | data: 24/05/11 | godz.: 16:19)
    Decyzja bedzie ostateczna po tescie dzialania na baterii, idac sladem tradycji Intel tu dominuje. Na pierwszy rzut oka tylko Intel, do prac multimedialnych i biurowych na GMA, do gierek Intel z dodatkowa karta zamiazdzy wszelkie zapedy apu, bo bedzie miec potworna moc procesora i gpu tez szybsze i nowoczesniejsze, bo takie sa ladowane. Wazne podkreslenia, to apu to sklejenie gpu i cpu z poprzednich lat, innej epoki, teraz powinno sie dawac najnowsze osiagniecia, ale oni wprowadza takie apu za minimum rok, czyli pauza potrwa dluzej, chyba ze ktos chce byc wyllanym za bledna decyzje zakupowa.

  26. Już wiem na jakiej platformie będzie miał mój przyszły laptopik (autor: rookie | data: 24/05/11 | godz.: 16:32)
    Llano APU jako jedyne zapewnia odpowiedni komfort pracy.
    Na co komu i7 w laptopie jak dodają do tego integrę intela i można zapomnieć o jakiejkolwiek szybkości.
    A aplikacji wykorzystujących moc radeona jest coraz więcej.


  27. @25 (autor: rookie | data: 24/05/11 | godz.: 16:46)
    Jak przeczytałem, że IGP intela miażdży to niemal spadłem a krzesła :)
    Trzeba być na niezłych dopalaczach, żeby coś takiego wypisywać...


  28. rookie (autor: morgi | data: 24/05/11 | godz.: 16:49)
    Jeszcze news o opoznieniach i zapoznieniach kiepskich i bedzie gites, lato dla Intelka.

  29. ... (autor: pawel.xxx | data: 24/05/11 | godz.: 16:51)
    "Warto zauważyć, że najtańsze laptopy z serii DV6 z procesorami Intela (czterordzeniowy Core i7) kosztują od 750 Euro wzwyż."

    Warto by także zauważyć że czterordzeniowe i7 jest znacznie wydajniejszym procesorem. A wydajność CPU tego llano będzie co najwyżej na poziomie i3 370M


    @ghost12
    "no i TPD intel liczy inaczej niż AMD "

    Pierdoły. Skończcie juz pieprzyć o tym że AMD i intel posługują się różnymi definicjami TDP


  30. up. (autor: Krax | data: 24/05/11 | godz.: 17:14)
    cos ci sie pomylilo dziewczynko.... mowa przeciez o mobilnych urzadzeniach.... a tu byc moze i7 jest szybsze od ph2 ale nie az tak jak w pc....to nie ta liga....tutaj niema miazdzenia co najwyzej gilgotanie... zarowno i7 m jak ph2 m miazdzy desktopowy proc za 300-400zl....

  31. ad29 (autor: ghost12 | data: 24/05/11 | godz.: 17:21)
    Pawle zapytam za kimś. Skąd wiesz jaka będzie wydajność tego Liano?

    Oczywiście że pod pojęciem TPD Intel i AMD rozumieją coś troszkę innego. W tym wypadku będzie to trudno mierzalne i jedyny jakoś miarodajnym testem będzie czas pracy notebooka w przybliżonych konfiguracjach na podobnych bateriach.


  32. Pamiętacie? (autor: Arlic | data: 24/05/11 | godz.: 17:23)
    "Specyfikacja techniczna nowego modelu HP obejmuje ponadto dedykowaną kartę graficzną Radeon HD 6750M (480 procesorów strumieniowych), która WSPIERA IGP w procesorze,"

    ten IGP 320sp + 6750 z 480sp = moc tego+tego i ewentualne straty wyjdzie całkiem dobra maszynka.


  33. ad32 (autor: ghost12 | data: 24/05/11 | godz.: 17:29)
    Wedelek nie napisał, że to chodzi w crosfire. Być może to ten AMDkowy optimus (nie pamiętam nazwy...)

  34. @21&29 (autor: Swiecace_czolo | data: 24/05/11 | godz.: 17:39)
    przecież każdy zorientowany wie, że to delikatnie poprawione rdzenie z phenoma II więc część CPU wydajnością nikogo nie zaskoczy zwłaszcza z takim taktowaniem..

  35. @33. (autor: Mariosti | data: 24/05/11 | godz.: 17:39)
    W przypadku apu to będzie jedno i drugie, czyli wyłączanie dedykowanej gdy nie jest potrzebna i praca w tandemie pod obciążeniem.

  36. . (autor: ditomek | data: 24/05/11 | godz.: 18:34)
    .

  37. Swiecace_czolo (autor: Gigant | data: 24/05/11 | godz.: 19:00)
    Bullshit!
    Husky to rdzenie z 6 dekoderami. Takie mocno usprawnione PhenomyII... Tajna broń AMD.


  38. @25-28 (autor: culmen | data: 24/05/11 | godz.: 19:08)
    A to nie jest 1 i ta sama osoba?? ;)

  39. ... (autor: pawel.xxx | data: 24/05/11 | godz.: 19:11)
    @Krax
    desktop vs mobile
    http://techreport.com/articles.x/20680/5
    Twoje pojęcie o wydajności mobilnych procesorów jest zapóźnione o jakieś 2 lata.

    @ghost12
    Te wydajność można oszacować na podstawie specyfikacji. Specyfikacja rdzeni llano jest bardzo zbliżona do obecnych mobilnych phenomów 2
    CPU z newsa ma 4 rdzenie 1.6GHz podobnie jak P920
    W trybie turbo ma 2.3GHz więc w single core jest wolniejsze od Phenom II N660
    Phenom II N830 to 3 rdzeni 2.1GHz.
    A tak wygląda wydajność tych procesorów
    http://www.anandtech.com/...645d-mobile-amd-3ghz/3

    "Oczywiście że pod pojęciem TPD Intel i AMD rozumieją coś troszkę innego. W tym wypadku będzie to trudno mierzalne i jedyny jakoś miarodajnym testem będzie czas pracy notebooka w przybliżonych konfiguracjach na podobnych bateriach."

    TDP to TDP. Zajrzyj do jakiegoś thermal design guide w dokumentacji intela i porównaj to z odpoweidnimi dokumentami od AMD. W obu przypadkach TDP jest to parametrem wejściowym którego wartość ustala producent układu służącym do zaprojektowania systemu chłodzącego.
    Mierząc czas pracy na baterii nie da się określić TDP.
    Zresztą nie bardzo widzę potrzeby ustalania TDP, bo ustalenie TDP należy do obowiązków producenta chipu. Jedyne w czym masz racje to że wyznaczenie TDP jest całkiem skomplikowane.


  40. he...he... (autor: Sandacz | data: 24/05/11 | godz.: 19:13)
    "idac sladem tradycji" - idąc śladem tradycji to wypociny Morgiego mają niewiele wspólnego z rzeczywistością i mają jedynie wywoływać fałszywe przekonanie o technicznej dominacji intela chociaż techniką jaką prezentuje jest i bidna i droga. AMD daje fajne CPU i najlepsze grafy na rynku i to za rozsądną cenę, nie musi wynajmować płatnych zaklinaczy internetowych aby przekabacać na swoją stronę. Ma jasną wizję rozwoju komputerów i produkty APU Llano są tego dowodem. Fanom celeronów pozostawiamy gry 3D na CPU.

  41. ad39 (autor: ghost12 | data: 24/05/11 | godz.: 19:27)
    Nie chcę mierzyć TPD tylko ustalić która platforma jest bardziej energooszczędna, co do rdzeni Husky, myślę że jednak będą i to nawet sporo, wydajniejsze od rdzeni PII.
    Ale ja mogę sobie "myśleć", ty możesz być "pewny". Za kilka tygodni premiera ... zobaczymy jak jest w istocie.


  42. Jest już lista moblinych APU (autor: Gigant | data: 24/05/11 | godz.: 20:12)
    http://img.donanimhaber.com//images/...dh_fx57.jpg

    Hehe 400 cores! Intel się chwali, że ma 4 cores a AMD odrazu z 400stoma wyjeżdża...
    Masakra...


  43. paweł (autor: piobzo | data: 24/05/11 | godz.: 20:41)
    dałeś się nabrać według mnie...
    desktop http://pclab.pl/...rzostek/snb/wykresy/x264_p1.png

    mobile
    http://pclab.pl/...eczek/Intel/2820QM/W/x264_1.png


  44. up. (autor: piobzo | data: 24/05/11 | godz.: 20:44)
    zerknołem i już wiem, że testy które podałeś są nie realne 43 vs 79 to prawie dwukrotne przekłamanie

  45. @piobzo (autor: pawel.xxx | data: 24/05/11 | godz.: 21:32)
    Te testy są jak najbardziej realne. Zapoznaj się z wynikami na innych serwisach i oddziel ziarno od plew. Opierając się na wynikach pclab zachowujesz sie jak blondynka z anegdoty, która słyszy w radiu ostrzeżenie dla kierowców że na drodze którą jedzie porusza się również pirat drogowy jadący pod prąd. Blondynka rozgląda się po drodze i komentuje:
    "Żeby tylko jeden, tu jest ich całe mnóstwo"

    Poproś chłopaków z pclab by ustosunkowali się do tych wyników i wyjaśnili dlaczego odbiegają one tak bardzo od wyników na innych serwisach.


  46. @culmen (autor: trepcia | data: 24/05/11 | godz.: 21:46)
    Tak, morgi i rookie to jedna i ta sama osoba. Błazenada na całego.

  47. kto wykropkowal moj (autor: ditomek | data: 24/05/11 | godz.: 21:49)
    post?
    czy jest tutaj ktoś, kogo posty sonego przekonują do intela?


  48. wiesz (autor: piobzo | data: 24/05/11 | godz.: 22:22)
    i7 95W ma 5-10fps więcej od 2820QM 45W? ta sama archa? z 2 większym tdp? z 1200MHz bazowym zegarem szybszym? jest porównywalnej wydajności? według mnie jest to totalna bzdura.. ale pisz sobie co chcesz

  49. @piobzo (autor: pawel.xxx | data: 24/05/11 | godz.: 23:01)
    "z 1200MHz bazowym zegarem szybszym?"

    To uwzględnij jeszcze turbo. Desktop 1/2/3/4 mobile 8/9/10/11. A co do TDP i jego wpływu na turbo to przecież wersje mobile to selekty z tej samej linii produkcyjnej, to procesory o najlepszych parametrach termicznych.


  50. up. (autor: Krax | data: 25/05/11 | godz.: 04:27)
    rozumiem ze masz przeplaconego lepka i leczysz kompleksy...

    " przecież wersje mobile to selekty [....]to procesory o najlepszych parametrach termicznych."

    pozostawie to bez komentarza


  51. I jak zwykle (autor: josefek | data: 25/05/11 | godz.: 07:06)
    z ekranem o przekątnej 15.6-cala i natywnej rozdzielczości 1366×768 pikseli

  52. Ktos mnie polecil MSI X370 kupic (autor: josefek | data: 25/05/11 | godz.: 07:31)
    moze ten tak sobie opinie tych co to juz kupili poczyta, albo niech sobie sam go kupi....Brazos ma problemy i temu nie mozna zaprzeczyc....

  53. @51 (autor: popierdulka1234 | data: 25/05/11 | godz.: 09:34)
    ...Sandy Bridge ma problemy i temu nie mozna zaprzeczyc....

    stwierdzenie jak najbardziej prawdziwe i co ty na to


  54. C53- tylko ja portable z Intell nie mam zamiaru kupic (autor: josefek | data: 25/05/11 | godz.: 16:09)
    a moze mi wytlumaczysz dlaczego w dalszym ciagu nie mozna Brazosa(E350) w subnotebookach znalesc jak tam wlasnie jeszcze mozna zarobic...jakis tam ponizej 400 Euro trudno znalesc...netbook jest out, ale te miedzy 11 a 14 calow cos nie widac...

  55. josefek (autor: Gigant | data: 25/05/11 | godz.: 17:45)
    Propagande antyAMD propagujesz? AMD ma na Brazosie ponad 100 urządzeń do wyboru do koloru. Lecz się człowieku...

    "There are so far 100+ design wins based on the Brazos platform"
    http://208.65.201.194/...-Explored/Brazos-Platform


  56. pawel (autor: piobzo | data: 25/05/11 | godz.: 18:26)
    "procesory o najlepszych parametrach termicznych" bo się nie pali przy 100 stopniach? http://ark.intel.com/Product.aspx?id=52227
    80 stopni to nie jest normalna temperatura pracy laptopa


  57. do wyboru i koloru bardzo ciekawe to jest (autor: josefek | data: 25/05/11 | godz.: 19:09)
    widac ze te sklepu w ktorych ja jakis subnotebook szukam nic nie maja i je wymienie: Saturn, MM,Unieuro, Euronics, Expert maja tylko jeden toshiba 15,6 calowy i mieli jeden acer tez 15,6 calowy...

  58. up. (autor: Krax | data: 25/05/11 | godz.: 19:21)
    saturn i mm odrazu skresl....tam oferty amd nigdy nie zaswiadczysz(chyba ze cpu intela + gpu amd)


    nie szukaj w sklepach rtv idz do vobisa,sferisa, komputronika....jakiegokolwiek sklepu sprzedajacego cos wiecej niz intela.


  59. C48- nie calkiem masz racje (autor: josefek | data: 25/05/11 | godz.: 21:11)
    saturn ma duzo ofert AMD ale tylko jeden 15,6 calowy z E-350, Expert mial 5 Acer z E350, jak je sprzedawal po 249 euro to dziwnym trafem 3 w jeden dzien sprzedal, ja w poniedzialek cene na 419 euro podwyzszyl to w dalszym ciagu 2 jeszcze ma, Ubueuro(PC-city) miala slownie po jednym Acerze i je po 399 euro sprzedali, teraz na nastepna dostawe trzeba 30 dni czekac, na Acer W500 Computer Union musi 60 dni czekac a potem sie mowi ze dostepne sa, aby tak samo z Liano nie bylo...Subnotebook z E350 do 399 euro , mogac go dotnac od razu kupie...

  60. @piobzo (autor: pawel.xxx | data: 26/05/11 | godz.: 09:33)
    Nie chodzi o te procesory które się najmniej grzeją podczas pracy, czyli zużywają najmniej energii. Te procesory po procesie binowania stają się wersjami mobilnymi.
    A co do maksymalnej temperatury obudowy (w linku który podałeś jest to oznaczone jako TJUNCTION - ale chodzi o złącze CPU-radiator) to im ona jest wyższa tym lepiej - bo można użyć mniejszego chłodzenia skoro różnica temp. cpu minus temp. otoczenia jest większa.
    "można użyć mniejszego chłodzenia" oznacza ściśle to co napisałem: "można". Można także użyć większego chłodzenia wtedy temp cpu będzie niższa więc również dopuszczalna.
    Grzanie się różnych części obudów laptopów to nie jest problem chłodzenia a nie parametrów komponentów które są chłodzone.


  61. up. (autor: Krax | data: 26/05/11 | godz.: 19:10)
    "Grzanie się różnych części obudów laptopów to nie jest problem chłodzenia a nie parametrów komponentów które są chłodzone."
    zreflektuj bo nie czaje


  62. josefek (autor: Krax | data: 26/05/11 | godz.: 19:16)
    Najlepiej dostepny jest najdrozszy e350 czyli ten od sony(Notebook Sony VAIO YB1S1E/S). T tego lapka maja prawie wszedzie(jak mowilem, w saturnie(krk) nie znalazlem nic co mialo by cpu od amd)

  63. @josefek (autor: popierdulka1234 | data: 27/05/11 | godz.: 01:06)
    ja wytłumaczę cI to jeśli nie jesteś w stanie zakumać tak trudnej sprawy.

    intel i ugoda z AMD w sprawie stosowanie praktyk monopolistycznych, intela się dogadał ale umowy między nim a sieciami nadal są w mocy


  64. C62- nie najlepiej dostepny ale jedyny mozliwy (autor: josefek | data: 27/05/11 | godz.: 15:42)
    choc cena 2000 zl nie bardzo tak dostepna jest...innych po prostu nie ma...teraz sa bardzo reklamowane w gazetach Acer W500 , zobaczymy czy to sie w sprzedaz przeksztalci.
    a co do postu 59 to cena nie 259 lecz przez 2 dni 349 byla i tez je szprcadawal, dzisiaj tam zagladajac sprzedawca mnie powiedzial ze na drugi tydzien cene obniza do 399 euro bo 20 euro psychiczna bariere przekracza(400 Euro), Unieuro swoje za 399 euro ( 7 ich mial) sprzedal,nastweone w polowie cervca przyjda...czyli jak juz duzpm razy mowilem , klienci nawet sie na sprzecie nie znajac ,zawsze gotowi sa do pewnej granicy na pewne marki wydac....a jeszcze dodam, ze Expert prawie wszystkie swoje majace na magazynie notebooki ze starymi AMD serii PXXX i Nxxx sprzedal i tylko dlatego ze roznica z odpowiednikiem do Intela w cenie wyrazna byla...
    A do pana p.....ka dodam, ze wczoraj szukajac pewnego komponentu elektronicznego do pewnego istrumentu mierniczego wpadlem do pewnego sklepu, gdzie dawniej komponenti elektroniczne sprzedawano a teraz komponenti do PC sprzedaja, sprzedawca, ktorego od conajmniej 20 lat znam( wspolwlasciciel) na pytanie o microatx z e350 mnie odpowiedzial,ze dotychczas jeszcze zadnej oferty od swojego dostawcy nie mial....


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.