Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 21 czerwca 2011 
    

Armia płyt Gigabyte dla APU "Llano"


Autor: Zbyszek | źródło: VR-Zone | 10:07
(13)
Firma Gigabyte poinformowała, że niebawem wprowadzi na rynek aż 12 płyt głównych z podstawką Socket FM1, dedykowaną dla najnowszych 32-nanometrowych procesorów APU serii A (nazwa kodowa "Llano") firmy AMD. Spośród nich 9 modeli będzie płytami w rozmiarze pełnym ATX, a pozostałe 3 w rozmiarze micro ATX. Siedem płyt będzie wyposażone w chipset A75, natomiast pozostałe 5 w chipset A55. Wszystkie płyty będą zbudowane z użyciem wyłącznie kondensatorów tantalowych i wykonane w technologii Ultra Durable 3 z podwójną ilością miedzi w wewnętrznych warstwach laminatu.

Flagowy model - GA-A75-UD4H będzie wyposażony w dwa złącza PCI-Express 2.0 x16, cztery banki na pamięci DDR3-1866, osiem portów USB 3.0, eSATA i FireWire, komplet wyjść: Dual-Link DVI, HDMI, D-Sub i DisplayPort. Sprzedaż rozpocznie się pod koniec obecnego miesiąca.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. 8 x USB 3.0 (autor: VP11 | data: 21/06/11 | godz.: 10:31)
    Wrescie dodaja normalna ilosc usb 3.0. Prawie sie wyrownali ilosc USB 3.0 z 2.0. Mam nadzieje ze wkrotce USB 2.0 zastapia calkowicie USB 3.0.

  2. zaczyna się pięknie kręcić (autor: Qjanusz | data: 21/06/11 | godz.: 10:41)
    miło że będą mikro ATXy pod Llano.
    Wygląda na to, że również i Gigabyte przewiduje świetlaną przyszłość dla APU.


  3. @news (autor: popierdulka1234 | data: 21/06/11 | godz.: 10:43)
    towar już znany,
    teraz ceny w Polsce poproszę!


  4. Po co tyle płyt (autor: pomidor | data: 21/06/11 | godz.: 10:56)
    Liano hitem sprzedaży na pewno nie będzie. Czy jest jakiś powód ? Pewnie założyli że wszyscy się na to rzucą ze względu na GPGPU.

  5. @4 oj... (autor: PrEzi | data: 21/06/11 | godz.: 11:04)
    błądzisz pomidołek.... błądzisz jak zwykle ;-)

  6. @pestkogłowy (autor: Qjanusz | data: 21/06/11 | godz.: 11:07)
    a to ci Gigabyte błąd popełnił.
    Trzeba ich było wcześniej uświadomić, aby kasy nie pchali w nieprzyszłościowe projekty

    :D


  7. @warzywo (autor: ekspert_IT | data: 21/06/11 | godz.: 11:10)
    Przy szybkim rozwoju GPGPU to nie fanaberia a konieczność by mieć w kompie szybką grafę. I najszybciej przekonają się o tym firmy, dla których będzie przygotowywane specjalne oprogramowanie korzystające z mocy układu graficznego. A nie od dziś wiadomo,że karty graficznej w kompie biurowym bardzo trudno doświadczyć. 90% to integra na mobo (często niestety niewydajne gma), które nie nadaje się do niczego. Tak więc całkiem szybkie GPU w procku będzie hitem i zaspokoi wymagania nowego oprogramowania (które równie dobrze można napisać pod WinXP) wykorzystującego setki jednostek przeliczających układu graficznego.
    Zapamiętaj to bo tego trendu już nie zatrzymasz :)


  8. ... (autor: pawel.xxx | data: 21/06/11 | godz.: 11:25)
    Ciekawe kiedy będzie premiera desktopowego llano.
    Podobno miała być wczoraj.
    Takie kręcenie nt dat premier nowych produktów jest bardzo niekorzystne dla AMD. Marketingowcy AMD oczywiście również zdają sobie z tego sprawę.
    Dlatego przypuszczam że takie działania wynikają z poważnych kłopotów z produkcją nowych układów.


  9. ciekawe (autor: popierdulka1234 | data: 21/06/11 | godz.: 11:27)
    co by się stało jakby M$ i SONY wymyśliło że przyszły buldek z apu będzie wystarczający do kolejnej generacji konsol,

  10. @ekspert_IT (autor: pawel.xxx | data: 21/06/11 | godz.: 11:28)
    "Przy szybkim rozwoju GPGPU ...."

    Problem w tym że GPGPU nie rozwija się szybko. Po to by przyśpieszyć rozwój GPGPU AMD ma zamiar zmienić architekturę w przyszłych GPU.


  11. @popierdulka1234 (autor: pawel.xxx | data: 21/06/11 | godz.: 11:29)
    plaga piractwa :)

  12. @11 (autor: popierdulka1234 | data: 21/06/11 | godz.: 11:35)
    i tak musiałby być dość zmodyfikowanym APU aby mieć jakiś ram na pokładzie dla grafy, a i jakiś sprzętowy ogrannicznik dałoby się przy okazji zaszyć,
    kwestia jak szybko złamią, z PS3 chyba im dość długo nie wychodziło


  13. @12 (autor: pawel.xxx | data: 21/06/11 | godz.: 11:46)
    Jakość i dostępność dokumentacji dla cella była znikoma. Przy konsoli opartej na APU dokumentacja musiałaby być praktycznie pełna.
    Po uwzględnieniu ilości softu debugujacego zadanie złamania takiej konsoli byłoby znacznie prostsze.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.