Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 26 sierpnia 2011 
    

AMD będzie walczyć o ludzi młodych w Indiach


Autor: Wedelek | źródło: Fudzilla | 13:43
(9)
Firma AMD postanowiła rozpocząć w Indiach szeroko zakrojoną akcję marketingową, która ma przyciągnąć uwagę młodzieży do produktów firmy z Sunnyvale z rodziny Fusion. Nowa kampania o nazwie "Future Is Me" to konkurs przygotowany z myślą o osobach młodych, w którym sędziami będą muzyk Ayaan Ali, aktor Jacqueline Fernandes, miss 2011 tego kraju - Ankita Shorey i Neeraj Roy, CEO Hungama. Zwycięży ten, kto zaprezentuje najciekawszy pomysł w jednej z dziedzin: Muzyka, rozrywka oraz moda, oczywiście z zastosowaniem najnowszych technologii.

Przy okazji konkursu AMD będzie promować swoje APU i pokazywać ich najmocniejsze strony. Już teraz Ravi Swaminathan z AMD uważa, że nowa kampania pozwoli zwiększyć udział produktów tej firmy w Indiach nawet dwukrotnie w przeciągu najbliższych miesięcy. Swoje prognozy AMD opiera na doświadczeniach jakie wyniesiono z podobnej inicjatywy zorganizowanej w Chinach.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. zaczeli dobrze (autor: josefek | data: 26/08/11 | godz.: 14:03)
    aby im to wyszlo...

  2. Czy to pomysł (autor: pomidor | data: 26/08/11 | godz.: 14:56)
    nowego szefa ? No fakt, zatrudnili speca od sprzedaży a nie od znajomości technicznej CPU. Obawiam się że czary-mary marketingowe nie działa w przypadku kiepskich produktów.

  3. @2 czyli twierdzisz (autor: PrEzi | data: 26/08/11 | godz.: 14:59)
    Ze w takim razie zrobili swietny krok (bo w koncu maja dobry produkt)....
    No no... nie sadzilem ze sie kiedykolwiek z pestkoglowym zgodze ;-))

    A tak przy okazji to slyszalem ze niebiescy znowu kuleja... tym razem znowu z SSD - blad 8MB ponoc nadal wystepuje i to w jeszcze gorszej postaci...


  4. Widać (autor: quadcore | data: 26/08/11 | godz.: 16:07)
    że amd stawia na innowacyjność i co chwile ma jakieś nowe pomysły i tym atutem za niedługo mogą zniszczyć intela.

  5. @up (autor: Plackator | data: 26/08/11 | godz.: 16:16)
    Zniszczyć nie zniszczy, nie ma co.
    Ale poważna konkurencją staje się z dnia na dzień
    , wystarczy że wykorzystali największy błąd intela - brak poważnych planów rozwoju procesora "Atom", i teraz intel musi na szybko robić nowe atomy...


  6. @2. (autor: Mariosti | data: 26/08/11 | godz.: 19:01)
    U intela takie posunięcie latami sprawdzało się doskonale w sytuacji w której mieli bardzo kiepski produkt w porównaniu do konkurencji, podczas gdy apu od amd nie ma realnej konkurencji...

  7. a tak pozatym (autor: josefek | data: 26/08/11 | godz.: 20:37)
    najwiekwszym rynkiem Chiny sa, a Indie tez nie malym sa...USA jest rynkiem gdie sie malo zarabia a Unijny za bardzo pofragmentowany jest, co koszty podnosi...lepiej Brasile i Ameyka hiszpanska...

  8. pomidor (autor: Teriusz | data: 26/08/11 | godz.: 23:25)
    i bardzo dobrze. Nareszcie AMD zacznie mieć marketing z prawdziwego zdarzenia, bo jak do tej pory byli w tym bardzo słabi. Mają bardzo dobre produkty tylko się z nimi przebić nie mogą. Jeżeli ta nowa strategia jest zasługą nowego CEO to niech tak dalej działa.

  9. Bulldozer (autor: PCCPU | data: 29/08/11 | godz.: 10:04)
    Plotki głoszą że premiera FXów odbędzie się w najblizszą sobotę.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.