Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 9 lutego 2012 
    

Problemy Ubisoftu i wyniki "zabawy" pracowników Bethesda


Autor: Wedelek | 17:30
(5)
W ostatnim czasie sprawa ustaw ACTA, PIPA i SOPA sprowokowała dyskusję na temat sposobów walki z piractwem, która dotarła do szerokiego grona odbiorców. Tymczasem studio Ubisoft, znane z bardzo wyszukanych sposobów walki z piractwem komputerowym po raz kolejny strzeliło sobie samobója. Ubisoft poinformował bowiem że w związku z przenoszeniem danych na nowe serwery przez krótki okres czasu mogą wystąpić problemy z aktywacją niektórych nowo zakupionych gier. Problem polegał jednak na tym, że część produktów tego studia wymaga ciągłego połączenia z serwerami, by można było w nie grać.

W związku z tym nastąpiło całkowite uziemienie graczy którzy chcieli zagrać w swoje legalnie kupione kopie gier, a co gorsza gry były niedostępne na tyle długo, by zirytować niejednego gracza. Oczywiście najmniejszych problemów nie mieli piraci, którzy skutecznie omijają wszelkie zabezpieczenia Ubisfoftu, ciesząc się grą bez żadnych niespodzianek.



A tymczasem rywale Ubisoftu z Bethesdy ujawnili wyniki swoich prac stworzonych w ramach akcji „rób ta co chceta” zorganizowanej tuż po zakończeniu prac nad Elder Scrolls V: Skyrim. W jej ramach twórcy wspomnianej gry mieli w ciągu tygodnia stworzyć jakieś ciekawe prace, powiązane ze Skyrim. Efekt tych prac możecie zobaczyć poniżej. Według samych twórców był to najbardziej kreatywny i pracowity tydzień w historii studia.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. rozwala (autor: RusH | data: 9/02/12 | godz.: 18:41)
    mnie to "kinect shouts" gdy koles ma na mordzie headset z mikrofonem

    ale mudcrab byl niezly


  2. wieki temu zlałem to (autor: popierdulka1234 | data: 9/02/12 | godz.: 18:59)
    studio akurat nie robi nic w mój deseń więc nawet nie powiększam w ich rozumieniu ich straconych zysków

  3. dlaczego nie robią tego tygodnia (autor: Demo | data: 9/02/12 | godz.: 20:11)
    na 2-3 miesiące przed premierą? Sporo tych pomysłów mogliby zaadaptować w final version.

  4. "zabawy" pracowników Bethesda - Game Jam (autor: Marucins | data: 10/02/12 | godz.: 00:23)
    Część stuffu koniecznie widzę w dodatku.

    Ale po udostępnieniu SDK takie bajki będą na porządku dzienny ;)


  5. Mała przerwa dla (autor: DeK | data: 10/02/12 | godz.: 13:10)
    uzależnionych od gier im dobrze zrobi. Może zobaczą jak wygląda świat na zewnątrz :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.