Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 17 lutego 2012 
    

Sony sfinalizowało proces przejęcia Sony Ericssona


Autor: Zbyszek | źródło: ZDNet | 18:12
(43)
Firma Sony sfinalizowała transakcję przejęcia należącego do firmy Ericsson 50-procentowego udziału tej firmy w Sony Ericsson. Za kwotę 1,05 miliarda Euro wypłaconą szwedzkiej firmie Sony Ericsson stał się podmiotem w pełni zależnym od firmy Sony, z jej 100% udziałem. Wraz z transakcją w Sony powstał nowy oddział Sony Mobile Communications, który będzie zajmował się rozwojem, produkcją i sprzedażą telefonów komórkowych. W ramach umowy z Ericssonem Sony weszło także w posiadanie pięciu ważnych rodzin patentów szwedzkiej firmy, stosowanych dotychczas przy produkcji telefonów

Transakcja umożliwi Sony zintegrowanie oferty smartfonów z szeroką gamą urządzeń elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieci, w tym tabletów, telewizorów, konsol i komputerów osobistych, co przyniesie korzyści klientom oraz przyczyni się do rozwoju produktów.


Firma Sony Ericsson rozpoczęła swoją działalność 1 października 2001 r., przejmując nierentowną produkcję telefonów komórkowych od firm Ericsson i Sony. Po wprowadzeniu na rynek nowych urządzeń, m.in z serii Walkman i Cyber-shot firma w krótkim czasie odniosła sukces pod względem wielkości sprzedaży i stała się liderem w dziedzinie rozwoju telefonów wielofunkcyjnych, co było wynikiem połączenia głębokiej wiedzy Sony w zakresie produktów powszechnego użytku z technologiami telekomunikacyjnymi Ericssona. Nieco słabszy okres w dziejach firmy związany ze spadkiem sprzedaży nastąpił od roku 2007.

W ostatnim czasie Sony Ericsson dzięki serii Xpreria uzyskał mocną pozycję w segmencie smartfonów - na koniec 3 kwartału poprzedniego roku firma posiadała 11% udziału w rynku telefonów z systemem Android. Jednocześnie segment ten stanowił 80% sprzedaży firmy w tym kwartale. W ciągu ponad 10 lat swej działalności Sony Ericsson wygenerował ok. 1,55 mld Euro zysku i wypłacił swym spółkom macierzystym łączną dywidendę w wysokości ok. 1,9 mld Euro.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Mam Xperie ARC S (autor: belixa | data: 17/02/12 | godz.: 18:27)
    Kupiona miesiąc temu za 750zł na allegro.

    Najtańszy, najszybszy i najbardziej wypasiony telefon na rynku.
    *(dzięki HDMI Wifi i funkcji Routera HotSPOT i prockowi 1.4Ghz)
    Kto grał w Gry sensorowe na 50" TV wie o czym mowa ;)
    To jedna z najlepszych gier:
    http://www.youtube.com/...3STc&feature=related

    Bije na głowę Samsunga Galaxy S II (który kosztuje 1700zł)

    A jakość zdjęć i Video porównywalna do Iphone 4. A nawet Video bardziej szczegółowe i lepsze do kręcenia podczas ruchu.
    http://www.youtube.com/watch?v=rs-Z_SAFxJU

    Polecam i czekam na nową Xperie HD


  2. @ belixa (autor: zigg | data: 17/02/12 | godz.: 18:32)
    tak se wkrecaj ze ARC S jest lepszy od galaxy S II

    no i w te 750zl tez nie wierze


  3. ... (autor: ZeXeL | data: 17/02/12 | godz.: 18:34)
    "Bije na głowę Galaxy S II" bajki opowiadaj po dobranocce.

  4. mam Arc S (autor: hideox | data: 17/02/12 | godz.: 18:52)
    dałem sporo więcej niż kolega wyżej, za 750zł to nierealne więc nie wiem skąd on wziął za tyle niby, arc łądniejszy od sgs2 i robi lepsze zdjęcia, w sgs2 jest szybszy 2core procesor, ale ten w arcu daje radę, poza prockiem to cała reszta lepsza w arcu s, polecam (na żywo arc s ładniejszy od sgs2 imho)

  5. tia hideox (autor: Remedy | data: 17/02/12 | godz.: 20:20)
    Arc S wszystko lepsze.... zwłaszcza 512MB RAM, LCD zamiast AMOLED, wolniejsze HSDPA, Bluetooth 2.1 zamiast 3, brak WiFi Direct, filmy w 720p zamiast 1080p, znacznie uboższy pod względem formatów odtwarzacz video.... ta, rzeczywiście w Arc S wszystko lepsze. Śnij dalej.

  6. @Remedy (autor: hideox | data: 17/02/12 | godz.: 21:36)
    Arc zdjęcia robi lepsze niż SGS2, nie wierzysz? Arc dostał nagrodę Eisa za najlepszy camera phone 2011-12, oled ma super czerń ale biel ma gorszą od lcd bravia w arcu przez co realnie w dzień lepiej wygląda to na arcu, kolory na arcu są świetne, biel na oledzie jest ciemna i nebieska a na lcd bravia pięknie świeci :) a odnośnie hsdpa itd. i tak uzyskać max transfery nie jest praktycznie możliwe w naszych sieciach realnie więc who cares ;) filmy sgs2 owszem ma 1080p ale czy są faktycznie lepsze? hmm, no i arc jest ładniejszy, widziałem oba na żywo, arc wygląda japońsko i ma swój styl, sgs2 wygląda jak iPhone z większym ekranem, i bateria w arcu trzyma lepiej (bo wolniejszy procek :p), jedyny plus sgs2 to szybszy procek a ramu 512 i tak starcza aż nadto :)

  7. hmm ... (autor: pitersan007 | data: 17/02/12 | godz.: 21:53)
    czyli przy zachowaniu trendów na rynku zwróci się ta inwestycja po 5-6 latach skoro po 10-12 latach zysk wyniósł prawie 2 mld jak dla mnie złoty interes :D

  8. hideox (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 03:41)
    Nie mów mi o nagrodach EISA bo oni mają na wszystko kategorie a ich obiektywność jest mocno wątpliwa (mówię po doświadczeniach w branży foto).
    Nie twierdzę, że SGS robi lepsze zdjęcia. Wręcz uważam, że Arc powinien robić lepsze zdjęcia zważywszy na doświadczenie Sony w produkcji matryc i aparatów.
    Przestań z tymi kolorami na LCD. Każdy próbuje sam sobie wmówić jaki to jego LCD jest świetny a w rzeczywistości zamieniłby go bez mrugnięcia okiem na OLED. Bzdur o niebieskiej bieli już się naczytałem w internecie. To nie w OLEDzie jest niebieska, to w większości LCD jest żółta. Poza tym jak masz problem z dostrzeżeniem wszystkiego na OLEDzie w pełnym słońcu to pora na wizytę u okulisty bo nie jest dobrze.
    Na Polsce świat się nie kończy, to że prędkości sieci 3G u nas to syf i malaria nie znaczy, że na całym świecie tak jest. SGS jest w tej kwestii szybszy koniec, kropka.
    Sama rozdzielczość filmów w SGS też wyższa od Arc S. Jakość trzeba by porównać.
    Wygląd i obudowa w SGS to rzeczywiście kiła. Wszyscy o tym wiedzą.
    Tylko w tym wszystkim wychodzi na to, że jednak ten Arc S jest niemal w każdej dziedzinie gorszy od SGS II a nie odwrotnie jak to próbowałeś wciskać. ;)


  9. Odpowiadam na pytania: ( o ARC S ) (autor: belixa | data: 18/02/12 | godz.: 12:33)
    Jest tego wysyp z Orange i Plusa.

    750zł. Licytacja na allegro. Wywalczyłem go od kogoś kto kupił w Orange na abonament. + dokupiłem "armorek S line" i folie. Bo telefon jest równie śliczny co delikatny.

    Aparat robi ładne zdjęcia w dzień i dość dobre w nocy. Białe jest białe i wszystko szczegółowe. Oczywiście robić zdjęcia także trzeba umieć. (tak jak z lustrzankami, nie każdy zrobi piękne fotki)

    Wyświetlacz z Bravia Engine. To tak jakby AA wyświetlany na wyświetlaczu. Zwyczajnie delikatnie redukuje niedoskonałości i wszystko wygląda jeszcze lepiej.

    Kamera 720p. Stabilizacja kamery (której nie ma iphone4) nie odczuwa się kroków, są one płynnie redukowane. Czasami lekki lag kamerki. Ale to przecież tylko 30 FPS.

    1.4 Ghz procek - daje rade. Nie miałem niczego co by mi cięło. (bateria na grach trzyma 8 godzin)

    Wyjście HDMI - Coś pięknego. Granie w gry na TV i odtwarzanie filmów.

    Technologia DLNA dzięki czemu mój TV czyta pliki z telefonu przez WIFI.
    Możliwość wysyłania zdjęć i filmików (teledysków 720p) do TV.

    Android 4.0 (aktualizacja Alpha) Osobiście czekam na Poprawną (zwykłą) wersje. I wstrzymuje się z aktualizacją.

    Strony chodzą szybko i jawa czyta dosłownie wszystko. A Speed Test wykrywa 16MB internet zamiast 20MB. I tak znakomita prędkość jak na WIFI.

    Oglądnijcie filmiki na Youtube ARC S vs ... i czy warto dopłacać 1000zł za jakiegoś Samsunga który ma praktycznie to samo? (bez hdmi) Za zaoszczędzony Tysiak kupie sobie kolejną Xperie za jakiś czas.

    Teraz Kupiłem ARC S za grosze i wiem że wystarczy mi na 2-3 lata. Potem się kupi coś Czterordzeniowego z TEGRĄ 5 czy 8 jak będzie trzeba.
    A ARC S gorąco polecam.


  10. belixa (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 13:26)
    Czy Ty jesteś ślepy, czy tylko udajesz głupiego? Arc S ma NIEWIELE tego samego co Samsung Galaxy S II.
    SGS II ma HDMI, które jest realizowane przez gniazdko MHT, czyli wielofunkcyjne gniazdo będące portem USB, gniazdem ładowarki i HDMI właśnie. Może najpierw warto się zorientować zamiast ośmieszyć się niewiedzą?
    Widzę, że o nagrywaniu wideo też masz małe pojęcie. Co ma wspólnego prędkość nagrywania (30 FPS) z jak to nazwałeś lagiem? Dobrze się czujesz? To jedynie telefon sam w sobie może się zamulić i przyciąć na chwilę podczas nagrywania (np. krótkotrwałe przytkanie bufora pamięci).
    DLNA jest również w SGS II i jest jeszcze coś, czego nie ma Arc a mianowicie WiFi Direct, czyli możliwość połączenia pomiędzy SGSII oraz innym urzadzeniem bezpośrednio bez łączenia się z siecią WiFi. Spróbuj np. przesłać przez Bluetooth 2GB nagranie wideo. W SGSII włączasz WiFi direct i plik masz przesłany w błyskawicznym tempie.
    Pisałem też wyżej, że Samsung i jego najwyższe modele są najmniej wybredne jeśli idzie o format odtwarzanych plików.
    Właśnie TO są istotne rzeczy w funkcjonalnym smartphonie, a nie jakieś nieistotne pierdoły jak to, czy Asphalt 6 będzie się ciął, czy nie.

    Sam sobie odpowiedz, czy warto dopłacać 1000zł "do jakiegoś Samsunga". Jeszcze tylko taka matematyczna uwaga: najtańszy Arc S na Allego 1100zł, najtańszy Galaxy SII 1500zł. 1500-1100=400. Dziękuję, dobranoc.


  11. @Remedy (autor: hideox | data: 18/02/12 | godz.: 15:57)
    na webshake też mówili, że arc s z lcd bravia engine mobile to jeden z najlepszych wyświetlaczy na rynku i mimo że jestem sceptyczny do lcd to w smartfonach się świetnie nadają bo są jasne na zewnątrz (w domu wolę plazmę bo lepsze czernie), dla porównania powiem, że w kompie mam 24" LCD NEC i niestety NEC kolorami jest do niczego w porównaniu do kolorów na Arc S (jak bumcykcyk;) szczerze piszę! OLEDy są super z czernią ale ich jasność i biel jest dosyć ciemna i niebieska i to się rzuca w oczy, SGS2 jest świetnym fonem nie neguję tego, świetnym głównie dzięki 2core prockowi i wbudowanym odtwarzaczom filmów różnych formatów, idealny fon dla mnie to byłby Arc S z procesorem od SGS2, lada miesiąc Sony wprowadza Xperię S 2core 1.5GHz i jak dla mnie to będzie nowy król po iPhone 5 :) również zobaczymy co pokaże Samsung

  12. Nie wiem (autor: ZeXeL | data: 18/02/12 | godz.: 18:04)
    jaki jest sens porównywać 2 telefony, które różnią się ceną dwukrotnie.

  13. hideox (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 18:14)
    No to już sam określiłeś jakim jesteś znawcą tematu skoro uważasz, że Twój telefon jest lepszy od 24" NECa. Piszesz takie bzdury, że aż słabo się robi.
    Nie rozumiesz również czegoś tak, wydawałoby się, oczywistego jak to, że każdy wyświetlacz można skalibrować w dowolny sposób. Mam Samsunga Ultra Classic na AMOLEDzie i w porównaniu z nim Motorola Razr wygląda jakby używała tylko odcieni niebieskiego. Oops, nagle Twój świat się zawalił. Mam Samsunga Wave II (Super Clear LCD) a dziewczyna Nokię N8 (Super AMOLED) i znowu mój Wave wygląda na niebieszczaka przy N8. Dociera do Ciebie, że producent wybrał taki a nie inny profil kolorów?
    Uwielbiam jak jeden z drugim usłyszy gdzieś od jakiegoś idioty, że wyświetlacze typu A są niebieskie i słabo świecą w słońcu, a wyświetlacze B mają to i tamto.
    To są debilne bzdury powtarzane przez umysłowych ciamajdów i nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.
    Widziałeś na CES jak Samsung pokazał OLEDa 55"? Nawet na zdjęciach widać było jak fantastyczny daje to obraz. Czy Ty cokolwiek wiesz o technologii OLED? Podpowiem Ci, że jasnością, kontrastem, kątami widzenia, wiernością i paletą kolorów biją najlepsze LCD o jakieś 700 milionów długości kosmicznych.
    Skończ więc może tę dziecinadę na temat wyświetlaczy.

    PS, ja tam od iPhona 5 wolę Galaxy S 7. Ja pier.... ręce opadają. Powiesz mi coś na temat iPhona 5? Gdzie mogę go kupić? Dzięki za linki.

    Lada miesiąć a Xperia S 2core będzie znowu w tyle za nowym Samsungiem. Problem Sony polega na tym, że nie są w stanie na tej samej półce cenowej zaproponować tego co Samsung. Dlaczego? Ano dlatego, że Samsung produkuje dosłownie wszystko co mu potrzeba do budowy telefonów. Sony nic poza wyświetlaczami. Za procesory muszą płacić spory haracz, za pamięci też a jak już jakaś nowość wyjdzie (np. procesor) to musi sporo czasu upłynąć zanim przetestują sample i wdrożą produkcję.
    Życzę im jednak powodzenia bo nic tak nie działa dobrze na kieszeń klienta jak konkurencja.


  14. ZeXeL (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 18:57)
    Wykup sobie korepetycje z matematyki.

    Arc S 1100zł, Galaxy S II 1500zł.

    Jeszcze coś?


  15. ... (autor: ZeXeL | data: 18/02/12 | godz.: 19:20)
    "...Kupiona miesiąc temu za 750zł na allegro." A może korepetycje z ojczystego?

  16. ZeXeL (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 19:46)
    Tak chcesz się bawić? Ja swojego Wave'a II kupiłem (nowiutkiego) za 240zł. Kup za tyle.

    Ja mówię o cenach "kup teraz" na Allegro. Korepetycje z myślenia i nie ośmieszania się?


  17. Synuś (autor: ZeXeL | data: 18/02/12 | godz.: 20:18)
    nie zaczynaj znowu, bo dalej słoma z gumofilców nie wygarnięta.

  18. To na co czekasz? (autor: Remedy | data: 18/02/12 | godz.: 20:57)
    ...aż ja ci ją wygarnę? Poproś mamę... i niech zapisze ciebie na kurs myślenia.

  19. @Remedy (autor: hideox | data: 18/02/12 | godz.: 22:08)
    a Ty nie widziałeś i temu nie wierzysz, kolory na Arcu są dużo żywsze niż na moim i wielu innych kompowych LCD (generalnie nie lubię LCD bo brak czerni w porównaniu do plazmy ale w Arcu kolory rewelacja i kąty nieporównanie lepsze!) a na kompach się znam pewnie lepiej niż Ty w końcu już 25 rok w kompach siedzę ;)

  20. hideox (autor: Remedy | data: 19/02/12 | godz.: 02:34)
    Bez urazy ale wychodzi na to, że się znasz jak świnia na gwiazdach ;D

    Brak czerni jest spowodowany gównianością większości monitorów oraz debilnymi ustawieniami typu max jasność itp.
    Śmiało pochwal się jakiego to masz NEC'a 24" (16:10), który to jest gorszy od wyświetlacza w Arc'u. Śmiało, pozwól mi parsknąć śmiechem :)
    Może i "na komputerach" się znasz, ale na wyświetlaczach najwyraźniej słabo. Słyszałeś kiedyś o polaryzatorach AT-W stosowanych w monitorach? Czerń ciemna jak dupa murzyna. Np. NEC 2490 WUXi (nowe modele już tego nie mają :(). Kąty są lepsze ponieważ w swoim telefonie masz Super Clear LCD.


  21. @Remedy (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 16:46)
    urwałeś się z chlewu skoro piszesz o świniach? bo ja nie więc nie porównuj do trzody, a jak pisałem że o większości lcd arc ma lepszy wyświetlacz to znaczy że ma lepszy bo większość ludzi nie ma s-ips czy h-ips NEC czy Eizo tylko normalne tańsze wyświetlacze, które z arciem nie mogą się równać w tym też moj nec 24wmcx tn, proste! czernie lcd są do kitu w porównaniu z oledem czy plazmami Panasonica czy Kuro (czy nawet Samsunga plazmy), temu w domu lcd są słabe do oglądania w nocy ale na zewnątrz jasność lcd daje spory plus dla smartfona a kolory na arcu są pięknie natężone co daje razem rewelacyjny efekt (nie to co ciemne i mocno zimne oledy)

  22. te 750 za Arca łątwo sprawdzić (autor: Dabrow | data: 19/02/12 | godz.: 19:23)
    zamiast się błocić wzajemnie - podać linka do aukcji i już, takie to trudne?

  23. hideox (autor: Dabrow | data: 19/02/12 | godz.: 19:25)
    to wyjdź z tych kompów i zacznij patrzeć na świat.... Myślisz że jak 25 w kompach robisz to będziesz lepiej się kolorach znał od grafika/dtp-owca/poligrafa itp? Idź dalej siedź w kompach....

  24. @Dabrow (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 19:59)
    ale o co ci chodzi człowieku? temat o SE więc mogę napisać co wiem i z czym porównuję tak samo jak inni piszą więc o co ci chodzi? bo twój post totalnie pusty nic nie wnosi poza zawiścią czy zazdrością czy sam nie wiem co?

  25. zazdrość o co? (autor: Dabrow | data: 19/02/12 | godz.: 20:16)
    zawiść za co? Ja kolego miły piszę wam wprost jak rozwiązać wasz konflikt i spór, a Tobie radzę wyjść z tych kompów... Ale rób jak chcesz. Coraz bardziej wiem dlaczego tak wielu ludzi woli maki - gówno ich obchodzi co siedzi w środku - ma działać i działa.... A Ty dalej będziesz siedział w kompach (-; Tak to mniej więcej wygląda. Pewnie tej paraleli też nie ogarniesz i stwierdzisz że nic nie wnosi, trudno.
    Osobiście kibicuję SE bo mi się ich design bardzo podoba, moim zdaniem bebechy mają ok, ale ja tam nie mam potrzeb Bóg wie jakich - obecnie tapię sobie Optimusa One - pewnie się właśnie na Arc S albo coś w ten deseń przesiądę (samsung mi się nie podoba - zbyt namolnie udaje ajfona) i już....


  26. Ja mam przykre doświadczenia z Samsungami (autor: belixa | data: 19/02/12 | godz.: 20:29)
    Monitor 22" od startu miał zepsuty pixel i siadł po 2 latach.
    Nowy Samsung S24 także na start miał uszkodzony pixel a po tygodniu kolejne 2 siadły. Nie mam zaufania do samsungów. Strasznie oszczędzają na produkcji.

    Wracając do tematu. Widzieliście może Xperie Acrive? :) Ostra jest.

    http://www.youtube.com/watch?v=F92CvRflk18

    wodoodporność:
    http://www.youtube.com/...ZFX4&feature=related

    880zł na Allegro nówka.

    Soniacze idą w dobrą stronę.


  27. Dabrow (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 20:38)
    to widzisz ja też lubię SE (od teraz już Sony) bo Arc S to mój drugi fon tej firmy i już 4 w mojej rodzinie, nie ma żadnego konfliktu bo ja nie dążę do konfliktów jako człowiek zazwyczaj spokojny i wyrozumiały, po prostu Remedy napisał że głupoty wypisuję więc mu odpisałem że wiem co pisze bo w kompach już 25 lat się bawię (to nie była żadna pochwała samolubna, tylko chcialem by mnie nie uważał za n00ba ;) , Remedy pisał iż mój własny NEC ma lepszą matryce i kolory mego od Arca S a przecież mam oba i wiem co ma lepszą matrycę! mój tn nec ma bardziej wyblakłe kolory i gorszą matrycę od Bravia Engine mobile Arc S, to po prostu od razu widać nie trzeba do tego być Einsteinem! ;) pokazałbym Ci sam być potwierdził, interesuję się obrazem od dziecka, duożo czytam o konstrukcji plazm, lcd, oled i też do tego nie trzeba być geniuszem by wyciągać proste wnioski bez żadnego mądrzenia się, poczytaj tvtest.pl czy też hdtvpolska.com czy też kilka innych portali o panelach i sam zobaczysz, że lcd ma słabe czernie ale porządną biel i jasność, plazma i oled super czerń i kontrast ale gorsza biel itd. w przypadku urządzeń domowych lepiej mieć lepszą czerń ponieważ w domu światło otoczenia nie jest tak silne jak na zewnątrz i temu wyświetlacz lcd w Arcu S na zewnątrz sobie radzi imho lepiej niż oled bo lcd potrafią jaśniej świecić, oled jest super z natężeniem barw ale biel w oled jest stosunkowo ciemna i zimno zabarwiona (czyli na niebiesko co widać np. w oledzie Nokii Lumia czy SGS2, na co nawet część posiadaczy SGS2 się skarżyło w komentarzach - ci którzy wiedzą widzą i nie są omotani marką OLED czy Samsung ;) pierwszy oled Pentile był jeszcze ciemniejszy, drugi lekko jaśniejszy ale nadal nie tak jasny jakby się chciało w słońcu ale myślę że jeszcze to dopracują tak jak LCD początkowo było słabe, każdy kupuje co chce i każdego dycyzję szanujmy i nie obrzucajmy się błotkiem ze świnek ;) a odnośnie siedzenia w kompach, wiesz na stanie pod blokiem jestem już za stary haha wolę w kompie siedzieć, zresztą zawsze wolałem bo to ciekawsze zajęcie i można czegoś się dowiedzieć, Gates i Jobs też ciągle w kompach siedzą/siedzieli :) Sony robi fajne smarty i niedługo dadzą aktualizacje do ics 4.0 więc starają się, choć jak pisałem wolałbym dualcore w Arcu S ale 1.4GHz 1core daje radę i ma fantastyczny wyświetlacz o przyjemnych natężonych kolorach i dobrych kątach widzenia i przyzwoitym czasie pracy na baterii no i jest na żywo bardzo ładny :)

  28. @belixa (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 20:48)
    zgadzam sie, nie mam wogóle zaufania do Samsunga POZA smartfonami i TV, bo tu są świetni ich niektóre tv i smarty jak SGS2 to jedni z najlepszych na rynku! a z drugiej strony jak nie tak dawno byłem w salonie operatora kom. to człowiek przede mną oddawał na gwarę smartfon Samsunga, który mu się zepsuł po tygodniu użytkowania, moja skromna prywatna opinia była taka, że Samsung nie jest równy w produkcji potrafi często wrzucać felerny towar na sprzedaż i Twój z pixelami post mnie w tym przekonaniu umacnia (jeszcze przypomniały mi się kiedyś nagrywarka DVD Samsunga, na którą pewien kolega narzekał straszliwie), tak nawiasem mój skromny NEC 4 rok działa bez żadnego padniętego pixela ale kolejna moja skromna opinia NEC jako firma japońska stawia wyżej poprzeczkę (Japończycy to chyba mają w naturze by towar był możliwie bezawaryjny, choć ideałów nigdy nie ma i nawet japońskie rzeczy się psują choć nie tak często jak inne)

  29. A wy ciągle o wyświetlaczu (autor: belixa | data: 19/02/12 | godz.: 20:48)
    http://www.youtube.com/watch?v=L7KPTYPpOVU
    Wbijać w Youtube i wszystko jasne


  30. @belixa (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 20:53)
    racja, widać w Samsungu ciemność, w sumie już kiedyś dawałem na pclabie tego linka, OLED ma pewną specyfikę iż czym więcej bieli na ekranie tym ekranie tym ta biel potrafi się automatycznie ściemnić i to mi się nie podoba, czy tu chodzi o energooszczędność czy o to jakiś limit jasności oleda jeszcze dobrze nie wiem ale gdy wyświetlić sporo bieli na oledzie to ekran automatycznie ciemnieje

  31. i jeszcze to (autor: hideox | data: 19/02/12 | godz.: 20:57)
    http://www.youtube.com/...skKaLxCMC-prOfsY8BsGcx2F tu bardzo widac jak ciemną i zimną "biel" mają oledy, oled jest super w kolorach poza tą nieszczęsną bielą, ale do tv w domu oled myślę że będzie lepszy od lcd tak samo jak plazma jest lepsza od lcd kolorami w domu na tv :)

  32. hideox (autor: Remedy | data: 19/02/12 | godz.: 22:34)
    Po pierwsze to o świniach jest powszechnie znanym powiedzeniem i NIE MA NIC WSPÓLNEGO z nazywaniem Ciebie, czy kogokolwiek innego świnią. Naprawdę mieszkasz w jaskini 700000000000000km od cywilizacji, że tego nie słyszałeś? Nawet jeśli nie słyszałeś to naprawdę masz problemy ze zrozumieniem sensu PROSTEGO zdania napisanego w języku polskim? Albo słabo znasz ojczysty język, albo bardzo słabo u Ciebie z myśleniem. Takie są fakty.

    Po drugie dalej potrzymuję, że gadasz bzdury na temat wyświetlaczy. Nie rozróżniasz technologii (np. OLED) od jej implementacji, czyli tego jak kto daną technologię wykorzystał i wdrożył. Powtarzam Tobie i wszystkim innym, że totalną BZDURĄ jest pisanie o zimnej bieli, czy małej jasności w przypadku wyświetlaczy OLED. BZDURĄ do kwadratu. Powiedz mi jak to jest, że na rynku są miliony monitorów LCD i mimo, że technologia ta sama to obraz różny? Czary? Nie - życie, fizyka, logika.
    W jednym zdaniu piszesz o super kolorach w OLEDzie by zaraz po tym pisać o gównianej bieli. Jedno wyklucza drugie.

    Nad faktem porównywania kolorów i balansu bieli na podstawie nagrania wideo kamerą i wyciągania jakichkolwiek wniosków spuszczę zasłonę litościwego milczenia, bo aż mi Was szkoda.

    W ostatnim linku hideox widać "zimną" biel Samsunga Galaxy S i Samsunga Galaxy SII a nie OLEDów jako całości, to raz. Dwa, skoro 25 lat siedzisz w komputerach to z pewnością słyszałeś o czymś takim jak balans bieli. Dopuszczasz zatem do siebie fakt, że kamera którą było to nagrywane mogła chcieć zbalansować przesadnie żółtą biel LCD czyniąc tym samych neutralną biel OLEDa niebieską w odbiorze na nagraniu? Szok? Świat się wali? Kosmos?
    To tak jakbyś zobaczył wyświetlacz gównianego laptopa i stwierdził, że LCD mają tragiczne kąty widzenia, kolor na poziomie zerowym i czas reakcji lodowca. Ogarnij się.

    Odnośnie Twojego monitora to zapomniałem, że NEC robił coś takiego jak 24" z upokarzającą padliną pt. TN na pokładzie. Stąd mój sarkazm.

    Odnośnie bezawaryjności... oj tak Sony jest tak bardzo bezawaryjne.... albo dyski Hitachi... tia... kwintesencja trwałości.

    Na koniec mam pytanie (retoryczne) do Ciebie hideox i do Ciebie belixa: czy któryś z Was widział na własne oczy wyświetlacz OLED na żywo? Np. telewizor sony ten sprzedawany od kilku lat albo wyświetlacze pokazywane na targach jak chocby ostatnie OLEDy od Samsunga i LG? Oczywiście, że nie bo inaczej nie pisalibyście takich głupot na temat tej technologii.


  33. O nie!!! Koniec świata!!! (autor: Remedy | data: 19/02/12 | godz.: 22:55)
    http://www.youtube.com/...8aE0&feature=related
    LCD niebieski i ciemny w porównaniu z OLEDem!! SKANDAL!!! PROWOKACJA!!!! AAAAA!!!!!

    ehhh lolki, zorientujcie się najpierw w temacie zamiast powtarzać internetowe głupoty, wszyscy na tym skorzystają.


  34. @Remedy (autor: hideox | data: 20/02/12 | godz.: 09:39)
    widziałem OLED w SGS2 na żywo i szczerze mówiąc jakoś mnie to nie powaliło strasznie ale oczywiście jest bardzo dobrze i ta głęboka świetna czerń co się przyda szczególnie w tv choć plazmy też mają super czerń, niedługo zobaczę oled w psvita bo mam wrażenie że może być lepiej skalibrowany niż ten w SGS2 czy Lumii ale się okaże jak zobaczę psvita na żywo, ale pisałem oled jest super poza jedna tą wadą trochę za słabą i zbyt zimną bielą jak na smartfony gdzie na zewnątrz wygodna jest wysoka jasność (mam także mały ekranik oled w starym sony network walkmanie i na zewnątrz w dzień też był strasznie ciemny, zbyt ciemny a taki lcd ipod daje radę bo o wiele mocniej świeci), zimna biel oled w sgs2 to nie mój wymysł chociaż też to widziałem, ludzie w komentarzach na yt się na to skarżą także że obraz zimny i trochę ciemny, natomiast co do tv to np. LG robi świetne panele dla wielu producentów ale samo nie umie robić fajnych tv za małymi wyjątkami (w tv fajniejsze są Panasonic czy Sony, Samsung też jest ok choć jak poczytać recki Samsungi najlepsze są nierówne tzn. miewają super obraz ogólnie ale jakiś parametr skaszaniony a przykładowo Sony robi równiejsze tv, choć najbardziej lubię lepsze plazmy Panasa bo super czerń, kontrast i w dzisiejszych modelach także świetna biel chociaż kiedyś w pierwszych latach bywał z tym problem zupełnie jak aktualnie w świeżym OLED)

  35. @Remedy (autor: hideox | data: 20/02/12 | godz.: 09:44)
    a odnośnie linka dajesz lcd w lapkach, które z natury są bardzo ciemne szczególnie jak jadą na baterii, nie ośmieszaj się, tu był temat o smartach i o ich wyświetlaczach pisaliśmy, bo to co w domu ma wystarczająco jasną biel na zewnątrz w słońcu może być za ciemne a smartfony się używa często na zewnątrz

  36. heh fajny flame-war (autor: TheW@rrior | data: 20/02/12 | godz.: 10:26)
    Czyli teraz oprócz wojenek AMD vs Intel, AMD vs Nvidia mamy SE vs Samsung ;-)
    A tak serio to śmieszne jest to że ktoś po zakupie tańszego telefonu próbuje sobie (i o zgrozo, innym) wmówić że kupił coś tak samo dobrego ale droższego. W tym wypadku pozostaje mi się jedynie zgodzić z Remedym a co do tych filmików to zobacz że w SGS włączona jest opcja auto-brightness.


  37. up^ (autor: TheW@rrior | data: 20/02/12 | godz.: 10:27)
    dobrego ale tańszego miało być, ahh ta edycja.

  38. @ 36 TheW@rrior (autor: belixa | data: 20/02/12 | godz.: 12:00)
    Racja. Przepraszam
    Straszliwy prowokator ze mnie.

    Chciałem napisać że:
    1. Xperie są fajne i stosunkowo tanie, przynajmniej z 2 ręki. Jak ktoś kupi w abonamencie i sprzedaje taką nówkę.

    2. Ludzie kupują na zapas DROGO i totalnie nie ekonomicznie:
    (chodzi o telewizory, karty graficzne za 3tyś i komórki)

    (wymyślmy coś)
    Np, jaki jest sens kupić dzisiaj 4 rdzeniowy (2Ghz) telefon z 2GB ram za 6000zł. Skoro do telefonu wystarczy 1 procek 1.5 i 512 ramu a przez najbliższy Rok i śmiem przypuszczać że nawet 2 do 3 lat nie będzie potrzeby posiadania procesora szybszego jak 1.5 Ghz.

    A co może ALTUALNE gierki szybciej chodzą na takim 4 rdzeniowcu? Jeszcze nie ma WYSYPU takich gierek które wymagałyby czegoś kosmicznego. A benchmarkami nie ma co się podniecać.

    Wiem! Może internet szybciej chodzi na takim szybkim telefonie!?
    To porównajmy szybkość: ARC S 1x 1.4 512 RAM | VS | SGS II 2x 1.2 i 1Gb RAM
    http://www.youtube.com/...2LRo&feature=related
    Ten filmik pokazuje, że coś nie za bardzo "60%" droższe jest te "60%" szybsze.

    I pytanie: Po co płacić więcej za UŻYTECZNE "to samo"!? Nie lepiej zaoszczędzić i kupić za kilka lat znowu coś taniego i użytecznego?
    A może lepiej za zaoszczędzone pieniądze jakaś rozrywka dla żony na 3-5 miesięcy... albo jeden wypad na zakupy. ;)


  39. hideox (autor: Remedy | data: 20/02/12 | godz.: 14:17)
    Nie, my tutaj nie rozmawiamy o "smartach" tylko o wyświetlaczach i Twojej bardzo miernej wiedzy na ich temat. Z uporem maniaka poraz kolejny powtarzasz tę samą idiotyczną bzdurę o zimnej bieli w OLEDach. Ty celowo udajesz odpornego na wiedzę i myślenie???
    W takim razie i ja kolejny raz z uporem maniaka powtórzę:
    a) nie rozróżniasz technologii od jej implementacji
    b) OLED NIE MA ZIMNEJ BIELI I NIE JEST CIEMNY (może ją mieć dany wyświetlacz w danym urządzeniu bo jego producent TAK SOBIE POSTANOWIŁ)
    c) dałem Ci link żeby pokazać jakie totalne bzdury wygadujesz, na filmie widać że LCD jest "niebieski" w porównaniu z OLEDem i jest od niego sporo ciemniejszy. Tutaj nagle rozumiesz, że wyświetlacze w tej samej technologii mogą się od siebie różnić? Hipokryzja?

    To, że np. Galaxy S ma ciemniejszy obraz od Xperii znaczy TYLKO i WYŁĄCZNIE tyle, że Samsung ustalił sobie niższy poziom maksymalnej jasności. Tak samo jak monitory rożnią się jasnością i statystyczny osioł ma jasność podbitą na maksa czyli wypalanie oczu. Na widok skalibrowanego monitora też płaczesz, że ciemny jest?

    belixa: a od kiedy to w świecie panuje zasada, że jak coś jest 2 razy droższe to musi być 2 razy szybsze, lepsze itd?
    Zauważyłeś, że np. wypasiony telewizor LCD 40" zapłacisz mniej niż 4000zł, a za 80" musiałbyś dać przynajmniej 30 000zł?


  40. @Remedy (autor: hideox | data: 20/02/12 | godz.: 14:54)
    kończę ten temat ze swojej strony, nie ważne czyja wiedza jest większa (choć raczej moja haha podrażnię się z Remedym ;) bo nikt nie ma pełnej wiedzy (mają ją w większości tylko ludzie w laboratoriach producentów a zwykli śmiertelnicy mają dostęp ograniczony) ale już nie mam ochoty pisać jak ktoś wrzuca o wyświetlaczach wszystkich a temat jest o SE i smartach i pisaliśmy o wyświetlaczach SE i oledach w smartach, nie chcę schodzić z tematu, bo nie można porównywać wyświetlaczy w tv z tymi w smartfonach mimo że tu i tu może być lcd czy oled to jednak konstrukcje i kalibracja są inne w tv a inne w smartach bo inne są warunki pracy, a widziałem bardzo wiele komentarzy właścicieli Galaxy na temat ich zimnych i ciemnych oledów a także o automatycznym ściemnianiu bieli obrazu gdy na ekranie jest dużo bieli (to nawet widziałem na własne oczy), jeśli tego ktoś nie wiedział to na necie są źródła zarówno w komentarzach jak i na yt, pozdro, piszcie co chcecie więcej do tego topica nie zaglądam, temat wyświetlaczy ogólnie jest w innym miejcu, tu jest o smartach Sony, koniec

  41. a jeszcze cosik @Remedy (autor: hideox | data: 20/02/12 | godz.: 15:10)
    zajrzyj na pclab i zobacz są 2 smarty na oledach i 2 na lcd, w tym jeden smart Samsung Omnia W oled i jest taka fajna tabelka luminacja bieli, co potwierdza to co było w poście belixa i potwierdza filmiki na yt i także moje słowa, biel w oledach w smartach jest po prostu stosunkowo ciemna 267 nitów (chyba rozumiesz słowo stosunkowo i w tabelc to widać) i zimna bo 7720K to już zimnawo choć nie mróz jak 9300 ;) więc to co pisalem o stosunkowo ciemnych zimnych oledach i filmiki na yt wszystko potwierdza się w testach

  42. a teraz już naprawdę kończę pisać (autor: hideox | data: 20/02/12 | godz.: 15:11)
    i do tego tematu nie wchodzę więcej :)

  43. hideox (autor: Remedy | data: 20/02/12 | godz.: 16:52)
    I tak wiem, że tu zajrzysz więc napiszę :P
    W końcu zaczyna do Ciebie docierać, że można mieć zastrzeżenia do temperatury kolorów w Galaxy S ale nie do OLEDów jako całości/ogółu.
    Po drugie piszesz o ściemniającym się obrazie w Galaxy S oraz o narzekających na to użytkownikach. Zarówno Ty jak i oni nie wiecie, że Samsung w Galaxy S dodał funkcję AUTO BRIGHTNESS, którą można wyłączyć. To tylko pokazuje jakimi idiotami są Ci użytkownicy z Youtuba o których często piszesz. Albo ci, którzy pytają, czy OLED i LED to to samo i co jest lepsze.

    Mam nadzieję, że wyniesiesz z tego wszystkiego jakąś naukę na przyszłość bo to właśnie Ty wrzyciłeś wszystkie OLEDy do jednego wora głosząc o nich nieprawdziwe opinie.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.