Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 1 marca 2012 
    

comScore nie wróży przyszłości Google+


Autor: Zbyszek | źródło: comScore | 22:08
(7)
Serwis społecznościowy Google+ zdołał szybko zebrać 100 milionów użytkowników. Dla porównania najbardziej popularny dziś Facebook potrzebował prawie 4 lat na osiągnięcie takiej liczby założonych kont. Ostatnie dane analityków z comScore wskazują jednak, że tak szybko jak Google+ zyskał na popularności, tak szybko może odejść w niepamięć. W styczniu przeciętny Internauta odwiedził Google+ tylko 3 razy, spędzając na nim łącznie tylko 3 minuty w ciągu całego miesiąca. Dla porównania, przeciętny użytkownik serwisu Facebook odwiedzał serwis prawie codziennie i spędził w nim 7 godzin miesięcznie.

Google+ funkcjonuje w sieci od czerwca poprzedniego roku - w tym momencie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 100 milionów kont. Według nieoficjalnych szacunków pod koniec tego roku z portalu będzie korzystać od 300 do nawet 400 milionów użytkowników. Google cały czas zachęca do korzystania z niego na coraz więcej sposobów, z których najnowszym jest wyszukiwanie społecznościowe.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. jedno warte drugiego (autor: Qjanusz | data: 1/03/12 | godz.: 22:15)
    ...

  2. dokładnie (autor: RoXall | data: 1/03/12 | godz.: 22:21)
    ciekaw jestem kiedy zakończy się ta bezmyślna era gówniarzerii przesiadającej/trwoniącej cały wolny czas na bezwartościowych portalach.

  3. "Google cały czas zachęca do korzystania z niego na coraz więcej sposobów" (autor: 5eba | data: 1/03/12 | godz.: 22:31)
    jak dobrze, że owe "zachęca" działa jako "zniechęca" :]

  4. @02 (autor: lcf | data: 1/03/12 | godz.: 23:46)
    Nie ma to jak gadać o czymś, czego się nie używa i o czym się nie ma pojęcia.

  5. Heheh (autor: Nohrabia | data: 2/03/12 | godz.: 00:17)
    Każdy ze swoim wolnym czasem, może robić co mu się podoba.
    Facebook to rewelacyjne narzędzie. Mam dzięki temu łatwiejszy kontakt z II grupami ludzi, z II różnych uczelni,
    mogę łatwo i szybko wrzucić ogłoszenie w celu organizacji "pospolitego ruszenia"...

    I do tego rewelacyjny jako platforma marketingowa.


  6. @5. (autor: Kenjiro | data: 2/03/12 | godz.: 08:29)
    Jeszcze prostsze w komunikacji są grupy mailowe np. Yahoo. No i mają tę zaletę, że dane nigdzie nie pozostają przechowywane, idzie mail na adres, później do ludzi i tyle. Prywatność, drogi Nohrabio, prywatność.

  7. Kenjiro (autor: Dabrow | data: 2/03/12 | godz.: 09:38)
    znam wiele osób świetnie wykorzystujących FB w celach marketingowych i po prostu zarobkowych, w sposób w jaki lista mailingowa nie sprawdziłaby się. Po prostu - wszystko jest dla ludzi - tylko myślenie to podstawa. Sam kiedyś się krzywiłem na FB, teraz korzystam i nie narzekam.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.