Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 22 czerwca 2012 
    

Nowy Android tuż za rogiem


Autor: Wedelek | 12:33
(56)
Telefony pracujące pod dyktando Androida 4.0 wciąż stanowią bardzo mały odsetek rynku, mimo iż od premiery tego OS'a minęło kilka miesięcy. Google ma już jednak gotowego następcę, który przyjmie kodową nazwę Jelly Bean i numerek 4.1. Wprowadzi on między innymi nową, natywną przeglądarkę Chrome, aplikację Google Assistant (konkurent Siri) oraz kolejną porcję poprawek, w tym zmiany pozytywnie wpływające na wydajność smartphone'ów w grach i lepszą obsługę ekranów o wysokiej rozdzielczości.

Nowe oprogramowanie zadebiutuje podczas imprezy Google I/O, która odbędzie się 27 czerwca bieżącego roku.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. WOW! (autor: Wolf | data: 22/06/12 | godz.: 12:41)
    Czworki nie zainstalowalo(bo sie nie da) nawet 10% uzytkownikow telefonow z androidem, a oni juz szykuja kolejnego psikusa ;)

  2. Przynajmniej (autor: ZeXeL | data: 22/06/12 | godz.: 12:52)
    coś robią, często dodają poprawki, w przeciwieństwie do konurencji... zaraz zaraz... android nie ma konkurencji : )

  3. ZeXeL... (autor: Wolf | data: 22/06/12 | godz.: 12:58)
    Po raz pierwszy sie z toba zgodze.
    Tak!
    Android nie ma konkurencji :)


  4. samsungowe marne pseudosiri odejdzie (autor: hideox | data: 22/06/12 | godz.: 13:16)
    w niepamięć i bardzo dobrze!, googlowe zapewne będzie lepiej działać tak jak głosowa nawigacja google łapie polską mowę bardzo dobrze :)

  5. @01 (autor: Plackator | data: 22/06/12 | godz.: 13:58)
    i 95% użytkowników XDA ma/miało, nawet na smartphonach z 2005 roku.

  6. @05 (autor: Wolf | data: 22/06/12 | godz.: 14:00)
    95% uzytkownikow XDA to jeden czy dwa promile uzytkownikow androida?

    Podkreslam PROMILE...


  7. @up (autor: Plackator | data: 22/06/12 | godz.: 14:10)
    1%-2% :P

  8. to że mały promil ludzi zaktualizował Androida do 4, (autor: Qjanusz | data: 22/06/12 | godz.: 14:12)
    oznacza że aktualna zapewne "dwójka" jest na tyle doskonała, że osoby te nie widzą powodu do jakiejkolwiek zmiany.

    Ludzie mają w dupie numerki i "nowe wspanialsze wersje". Chcą po prostu tego, żeby telefon był w pełni użyteczny, a starszy Android to jak najbardziej to umożliwia.

    @ZeXeL - Słusznie. Aktualnie Android nie ma konkurencji. Obiecujący WP8 jest na dobra sprawę w fazie konceptu.


  9. Qjanusz... (autor: Wolf | data: 22/06/12 | godz.: 14:19)
    Tak, tak...

    A w drugiej minucie slychac strzaly...


  10. @Wolf - nie słuchaj conana (autor: Qjanusz | data: 22/06/12 | godz.: 14:28)
    :D

    Nie ma co... mam dzisiaj z Was niezły ubaw.


  11. hmm (autor: piobzo | data: 22/06/12 | godz.: 14:32)
    a ja się nie zgodzę... tam gdzie android nie ma konkurencji (tanie telefony za parę złotych)... androida 4.0 nigdy nie będzie... w przedziale mid już konkurencja jak najbardziej jest...

  12. Z fascynacją patrzę... (autor: agnus | data: 22/06/12 | godz.: 15:00)
    ... jak ludzie toczą ślinę za korporacje, dla których są tylko malutkim krwiobiegiem do wyssania :-)

  13. @angus... (autor: Wolf | data: 22/06/12 | godz.: 15:04)
    Ja na AAPL zarobilem juz 5.2x wiecej niz wydalem na ich produkty :]

  14. lepsza byłaby (autor: celt | data: 22/06/12 | godz.: 16:00)
    poprawka zwiększająca wydajność 2-3 razy, bo wydajność ma tragiczną.

  15. wydajnosc w stosunku do czego? (autor: samsung | data: 22/06/12 | godz.: 16:16)
    bo mam i9000 ze stockowym andkiem 2.3.6 /wyjatkiem jest ext4 zamiast rfs/ i kompletnie nie wiem o czym mowisz.
    wszystko dziala bez najmniejszego zajakniecia tak wiec oswiec mnie prosze.


  16. @Qjanusz (autor: Conan Barbarian | data: 22/06/12 | godz.: 16:23)
    Masz ochotę na personalne wycieczki?
    To wypierniczaj na onet - tam jest miejsce dresiaków.


  17. "natywną przeglądarkę Chrome" (autor: Conan Barbarian | data: 22/06/12 | godz.: 16:25)
    Ciekawe czy Google będzie ścigane z urzędu za przeglądarkę, jak kiedyś M$.

  18. #08 (autor: Markizy | data: 22/06/12 | godz.: 16:39)
    to że mały promil ma andtka 4.0 wynika tylko z winy producentów telefonów którzy olewają nowsze wersje androidów.

    Ale jak użytkownicy chcą to potrafią przykład LG GT540 zaczynał od 1.6 przez 2.1 (oficjalnie) i kończy na 4.0 (nieoficjalnie).


  19. @celt (autor: Grelcio | data: 22/06/12 | godz.: 17:03)
    Trzeba było kupić telefon a nie "dodatek za złotówkę do umowy". Jezu, ludzie - kupujecie dziadostwo sprzętowe a później psioczycie na Androida...

  20. ... (autor: Mariusch1 | data: 22/06/12 | godz.: 17:09)
    Żałosne. Wydają nowy system, który będzie w jeszcze mniejszym stopniu wspierał telefony z Andkiem 2.3
    Niespełna rok temu znajomy kupił dla swojego syna Sony Xperia Play i się załamał bo mimo, iż telefon jest nowy to nie mają zamiaru go wspierać...

    Niech wsadzą sobie te aktualizacje w 4 litery...

    I tyle na temat wsparcia w tym śmiesznym systemie. To już win phone 7.5 jest lepszy...


  21. Nie od systemu zależy wsparcie (autor: Grelcio | data: 22/06/12 | godz.: 17:25)
    A od producenta. Sony - o ile wydaje dobre i skrojone oprogramowanie w dniu premiery - leci w kulki jeżeli chodzi o aktualizacje. To wiadomo, nikt tego nie ukrywa. Jeżeli wybrał marną namiastkę pada bez późniejszego wsparcia niech nie obwinia innych.

  22. XDA (autor: warcab1234 | data: 22/06/12 | godz.: 17:30)
    Mam nadzieje że na mojego HD2 szybko wydadzą tę aktualizację. :)

  23. @Grelcio (autor: hideox | data: 22/06/12 | godz.: 17:38)
    chyba coś Ci się pomyliło - cała zeszłoroczna linia smartów Sony dostała już androida 4.0 :]

  24. @hideox (autor: Grelcio | data: 22/06/12 | godz.: 17:55)
    Chyba nie jesteś w temacie stabilności i funkcjonalności tychże "aktualizacji" od Sony, w kontekście czego pisałem mój post.

  25. @conan - byłem tam kiedyś i mi się nie spodobało (autor: Qjanusz | data: 22/06/12 | godz.: 17:56)
    co mi jeszcze polecasz? :-)

    Używałem SGS2 na Androidzie 2.x, wszystko pięknie działało. Używałem Sony Xperia S na Androidzie 2.x - to samo. Płynnie, ślicznie, bez zająknięcia. Tak jak być powinno. Używam SGS3 na Androidzie 4.x - miód szerokim strumieniem leje się w wyświetlacza.

    Kiedyś wziąłem dla jaj na próbę z Playa hjułeja z Androidem 2.x kosztującego tyle co para skarpetek. Nawet dziecko nie chciało się nim bawić.

    Powyższa dyskusja przypomina wrażenia z użytkowania dwóch aut przez różne osoby. Jedna osoba jeździ czasem odpalającym maluchem, a druga S-klasą. Jedna osoba twierdzi że jazda autem to tylko kłopot, druga nie może się bez auta obejść.

    Panowie, Android na prawdę jest bardzo dobrym systemem, tylko obawiam się że nie macie żadnych podstaw, żeby móc tego doświadczyć. Apple oraz M$ z WP nie mają tego problemu. Tam nie ma opcji pakowania zaawansowanego softu w elektronikę dla biedy. Oczekujecie nie wiadomo czego za przysłowiowe trzy grosze? No to macie efekt.

    @Mariusch1 - rok przed rozwiązaniem spółki Sony Ericsson każda zainteresowana osoba o tym wiedziała. Znajomy kupił produkt firmy śmierdzącej już padliną, a teraz oczekuje nie wiadomo czego i nie wiadomo od kogo. Bardzo dobrze że się załamał. Obawiam się tylko że nie do końca zrozumiał dlaczego.

    Starczy tego. Miłego biadolenia :-)


  26. @Grelcio (autor: hideox | data: 22/06/12 | godz.: 18:20)
    jak zwykle większości działa dobrze a u niektórych źle (to samo było w SGS2 po wydaniu aktualizacji 4.0), ale Sony zapowiedziało poprawy błędów w kolejnych aktualizacjach, i tak trzeba się cieszyć że aktualizacje są bo wiele innych firm w tańszych telefonach nie chce dawać ich wcale

  27. @26 (autor: Plackator | data: 22/06/12 | godz.: 18:30)
    Te aktualizacje od sony są tragiczne... przecież to co oni tam odwalili to robota warta 15min.

  28. @25 (autor: Kenjiro | data: 22/06/12 | godz.: 18:33)
    Daj spokój, uważasz, że wymaganie dwurdzeniowego proca rzędu 1.5GHz to minimum na czym ten system ma szanse działać?
    Wybacz, ale WindowMaker na Linuksie w roku 2001 działał dużo płynniej w 100Hz przy rozdziałce 1280x1024 na komputerze z Celeronem 300MHz, niż obecne telefony z Androidem na ARM 1GHz i rozdzielczością 800x480.
    Gdzie ta płynność? Bo ja jej nie widzę...


  29. @Kenjiro (autor: hideox | data: 22/06/12 | godz.: 18:37)
    gorszych głupot nie słyszałem, pamiętam 500MHz i to cięło, android jest dziś całkiem płynny (ja na swego andka od sony nie narzekam a nawet jestem zadowolony na 1.4ghz procku :)

  30. I super (autor: Paweł27 | data: 22/06/12 | godz.: 19:21)
    Android na przyzwoitym sprzęcie działa jak marzenie. Narzekają chyba tylko ci co pokupili tanie smartfony, które tną przy głupim divixie.
    Sam nie reinstaluję z 2.3 na 4-kę, chociaż jest już od jakiegoś czasu oficjalnie dostępna dla Note, bo po co, jak nie mam żadnych zastrzeżeń do obecnego?
    I pewnie to jest powód dlaczego wielu nie decyduje się na czwórkę, chyba że ci co jarają się numerkami :)


  31. a ja mam androida 4 (autor: kubazzz | data: 22/06/12 | godz.: 20:26)
    i pewni jeszcze nie wiem po co :P

  32. @26 (autor: Grelcio | data: 22/06/12 | godz.: 21:04)
    Zdecydowana większość softu od sony działa źle, szczególnie ICS. SGS2 po wydaniu aktualizacji 4.0 było super, fakt że pierwsza aktualka miała parę błędów ale zostały one szybko rozwiązane i nie miały większego znaczenia dla użytkowania telefonu.

    @28 Przykręcam swój telefon na 800mhz i dalej działa płynnie. To nic, przykręcam do 500mhz i też jest płynnie. Tak, pewnie według Ciebie jestem jedynym a reszta siedzi na tych megaprocach i im tnie.


  33. Sony dał update do ICS? (autor: Krotock | data: 22/06/12 | godz.: 21:28)
    Tak, a świnie latają. Póki co dał tylko do Neo V i jeszcze jakichś dwóch droższych modeli. Moja Xperia mini pro narazie nie dostała, choć Sony obiecywał, że będzie dla wszystkich równocześnie.
    Średnio jara mnie ICS, bo tak na prawdę nic użytecznego nie wnosi, choć oczywiście na różnych portalach o sprzęcie twierdzą, że to rewolucyjne zmiany. Chciałbym jednak dostać update, bo pewnie wiele nowych aplikacji nie będzie chciało działać z 2.3.4. Po za tym przy wyłączonej rotacji ekranu niektóre gry nie chcą się uruchomić.


  34. wow!!!1jeden (autor: vasart | data: 22/06/12 | godz.: 22:38)
    a już można uruchomić choć 2 programy naraz?
    a jakie wymagania sprzętowe? 4 rdzenie i 16GB RAM?


  35. Płynność... (autor: Kenjiro | data: 23/06/12 | godz.: 13:48)
    @29: Chyba u ciebie, przesuwanie całych okien na ekranie było super płynne (100Hz odświeżania monitora!). Dopiero Enlightenment wymagał lepszego sprzętu.
    @32: Masz jakieś dziwne pojęcie płynności. Ja się nie godzę na stratę klatek animacji lub działanie ich przy 10 fps. Minimum to 25-30Hz (filmowo rzecz ujmując), a dobrze by było mieć faktyczne 50-60, bo przy przesuwie poziomym widać kolosalną różnicę.
    Już nie wspomnę o czasie reakcji na dotyk...


  36. P.S. (autor: Kenjiro | data: 23/06/12 | godz.: 13:52)
    Mówię oczywiście o płynności interfejsu, a nie filmach i takich tam bzdetach.

  37. Także mówię o płynności interfejsu (autor: Grelcio | data: 23/06/12 | godz.: 20:47)
    I interfejs ma stałkę 60fps, procesor nie wskakuje wyżej niż 500mhz a karta graficzna wciąż pracuje na pierwszym kroku z trzech. Nie wierzysz? Daj maila, za tydzień po powrocie do domu nagram ci filmik.

  38. Zresztą (autor: Grelcio | data: 23/06/12 | godz.: 20:55)
    Ostatnio kumpel chciał zabłysnąć jaki to jego nowy ajfon nie jest super, sam wybrał test i zmierzyliśmy. No i cóż, wynik otrzymaliśmy taki:
    http://i45.tinypic.com/spgqon.jpg
    PS: 60 fps to max ze względu na vsync.


  39. up. (autor: piobzo | data: 24/06/12 | godz.: 00:51)
    i po raz kolejny wrzucam ten link:
    http://www.youtube.com/watch?v=tkifKnNmeVg
    no temat tej rewelacyjnej przewagi androida nad wszystkim innym, mamy tu lumie 900 (1,4GHz,512 ram) i samsunga galaxy nexus (2x 1,2GHz, 1GB ram ), przyglądamy się uważnie 04.14-4.56, i jedyne zdanie jakie się ciśnie na usta to WTF...
    żeby nie było wcale nie uważam, że nexus jest słaby, po prostu android to android, różnie to bywa,


  40. piobzo (autor: Markizy | data: 24/06/12 | godz.: 10:14)
    znając samsunga to zapomnieli tak przypadkiem napisać sterownik dla grafiki :P
    http://www.youtube.com/watch?v=VpdFhmZ4jQA

    A druga sprawa ja nie rozumiem jaraniem się telefonami marki samsung, od długie czasu uważam ze tańsze telefony niż 1k zł to zwykły szmelc, z telefonami powyżej nie miałem jeszcze do czynienia,


  41. @up (autor: Grelcio | data: 24/06/12 | godz.: 10:21)
    no popatrz, mam 2x1.2, 1GB ramu i 59 fps w tym teście... Albo nexus ma jakąś ultrastarą wersję przeglądarki (bardzo możliwe) albo jest zapychany czymś na starcie.

  42. up. (autor: piobzo | data: 24/06/12 | godz.: 13:33)
    a wpadłeś na to, że może być totalnie na odwrót, że to dzięki setkom godzin programistów firmy X twój android został przystosowany do normalnego użytkowania... a domyślnie ten system jest do niczego i jego jedyna zaletą jest to, że jest otwarty?

  43. @up (autor: Grelcio | data: 24/06/12 | godz.: 14:24)
    Mój android jest cacy a inny nie? Jezu... Puknij się w czoło albo wreszcie odstaw swojego iSyfona na półeczkę i poczytaj troszkę o Androidzie. Firma X czy to LG czy Samsung nie optymalizuje już softów, dostosowywuje je tylko do swojego telefonu (obcina niepotrzebne rzeczy, ustala paletę barw, tworzy kernela). Dla przykładu wszystkie softy Sony oraz większa część softów innych telefonów różnią się głównie tylko kernelem i minimalnie samym softem (w tym launcherem).

  44. @43 (autor: Kenjiro | data: 24/06/12 | godz.: 15:45)
    Niestety, np. taki HTC Desire z Androidem 2.3 muli niemiłosiernie. Tragedia na kółkach. Mimo teoretycznie niezłego sprzętu jest po prostu słabo. Tłumaczenie, że wersja przeglądarki nie ta, jest po prostu śmieszne, to producent (tak systemu, jak samego telefonu) ma dopracować tak, by działało dobrze, a co więcej, powinno działać poprawnie od wersji 1.0, w końcu za darmo telefonów nie dają w ramach betatestów.

  45. @up (autor: Grelcio | data: 24/06/12 | godz.: 16:49)
    Przecież wiadomo, że HTC to generalnie zamulacze. Mój SGSII przeskakuje OneX w benchmarkach... Nie wiem czegoś się spodziewał po marce HTC wsród Andrzeja ale jest to mniej więcej to samo co Apple - wygląd i naginanie rzeczywistości "jakie to nie jest super hiper".

  46. Polecam zainteresować się telefonami (autor: Grelcio | data: 24/06/12 | godz.: 17:04)
    Z tej samej półki a dopiero następnie pisać dyrdymały jaki to Andrzej jest niezoptymalizowany, zły i zawodny.

  47. Grelcio (autor: Krax | data: 24/06/12 | godz.: 23:21)
    wypadalo by poczytac z czego zbudowany jest system, a potem pisac glupoty. Rola producenta jest napisac oprogramowanie ktore dziala dobrze...google tego nie potrafi.
    wydaje ci sie ze grales sobie ruski badziew do telefonu i dziala szybciej....? dorosnij! magia cyfr. nie pisze dlatego ze uwazam ze wp jest lepszy(a jest gorszy tylko jesli chodzi o baterie), pisze dlatego ze po tych 3 telefonach na andku ma juz doscc platformy ktora nie dziala jak trzeba i o wszystko sie trzeba prosic. Bo jak ktorys mial 1.6 to max 2.1, jak bylo 2,1 na poczatku do dali 2.3, teraz jak niemasz phona z 2012 roku to niedostaniesz latki... na 4? A to dlatego ze google nie odpowiada za co wypuszcza a tak na prawde wsparcie konczy sie wraz z wypuszczeniem, producent sam musi napisac wersje systemu i ewentualnie kompilowac go pod swoje urzadzenia. Jak by tego bylo malo nie poprogramujesz jako polak bo nie istnieje tak mozliwosc. Wiele zlego mozna powiedziec o m$ ale to konto jako programista dostalem za free a googlowi trzeba zaplacic ponad 20 usd. Malo microsoftowi rzeczy wyszlo tak jak wp7.


  48. @45 (autor: Kenjiro | data: 24/06/12 | godz.: 23:47)
    Jasne. Żona ma LG, kolega ma Szajsunga i wszędzie jest kicha, głupie przesuwanie ekranów skacze i zrywa. Nie interesują mnie benchmarki, a dopracowanie systemu w detalach, a tutaj jeszcze wiele rzeczy jest do zrobienia. Gdyby system był taki doskonały, to by działał na każdej konfiguracji, która w zasadzie nie różni się niczym od innego telefonu. Jeśli system jest zawodny i zależny od wielu elementów, jak również pozostawia zbyt wiele spraw na głowie producenta, cóż... ja tego dobrym systemem nie nazwę.
    Również zgodzę się z Kraxem, iż deweloping na Andka to jakaś porażka, testowanie woła o pomstę do nieba, szczególnie gdy się okazuje, że symulator robi zupełnie coś innego niż faktyczny system na telefonie (w symulatorze działa, a na telefonie nie, lub odwrotnie). Że nie wspomnę o podpięciu się pod "najwspanialszy" edytor jakim jest Eclipse, powolny i żenujący (całe szczęście, że jest Aptana).


  49. Sądzę po opisach (autor: Grelcio | data: 25/06/12 | godz.: 00:35)
    Że wasze doświadczenia związane są z Androidami na "protezach za złotówkę" dołączanych do umowy.
    1) Cyfry w benchmarkach - owszem to nie wszystko lecz pięknie obrazuje wydajność telefonu.
    2) Wydajność telefonu w codziennym użytkowaniu wysoce zadowalajaca co potwierdzaja benchmarki.
    3) Nie wgrywam sobie zadnych "ruskich badziewi" - stock drogi kolego, dokładniej XXLPW.
    4) Wszędzie są aktualizacje cięte. Telefony kupione pół roku temu nie dostaną upki do W8.0, Apple także obcina funkcjonalności i nie wspiera starszych fonów (niedługo przestanie wspierać iP4, już teraz nie wspiera iP3 i iP3GS). Prawa rynku. Na szczęście wgranie dowolnego numerka androida na telefon jest równie skomplikowane co proces aktualizacji iphone'a itunesem.
    5) Ciągle słyszę o tym interfejsie który tnie się jak cholera. Wrócę do domu gdzie mam kamerę, skręcę proca do 200mhz (najmniej ile mogę) i tak interfejs nie będzie ciął. Filmik wrzucę w tym temacie.
    6) Eclipse jest wyposażone w pluga android developa co nie znaczy że musisz go używać. Można korzystać z narzędzi ręcznie lub samemu je zbatchować według własnych potrzeb co zresztą robią producenci.


  50. na "protezach za złotówkę" (autor: RusH | data: 25/06/12 | godz.: 01:11)
    ifona tez mozna dostac za zlotowke, a chodzi plynnie

  51. Ha ha ha? (autor: Grelcio | data: 25/06/12 | godz.: 01:17)
    Oj, nie chodzi. Może, że zachwycasz się jak mój kumpel ajfoniarz - chodzi między ludźmi i bawi się tylko interfejsem, który notabene też mu zetnie ;) Cięższe strony odpadają, testy i benchmarki przegrywa, płynność interfejsu mam podobną lub nawet nieco lepszą (rom stockowy, launcher nova), gry wydajność mniej więcej ta sama (choć np. po wrzuceniu qualitymod do GTA3 u niego rwie na ~5fps a ja mam ~40fps), mam większy ekran, ciekawsze barwy (które można zbić w ustawieniach jeżeli dla kogoś jest ich "za dużo), możliwość wysyłania i odbierania przez BT, super zdjęcia, telefon nie rozsypie się na kawałki upadając i kosztuje 2x mniej. Dziękuję.

  52. @Grelcio (autor: Blazakov | data: 25/06/12 | godz.: 03:14)
    Fajnie, że chcesz nam uzmysłowić o ile twój smartfon jest lepszy od ajfona kolegi - ale serio średnio nas to interesuje. Ale jak już musisz, to chociaż nie gadaj bzdur.

    Miło, że stać Cię na topowy telefon za kilka ładnych stów - ale to nie ma nic do rzeczy jeżeli chodzi o Androida. Który ssie nie tylko na słabszych sprzętach (a nie powinien), ale też na starszych topowych modelach - przez brak wsparcia. Nowy iOS zostanie też wydany na 3GSa, który będzie już 4 generacje (lata) wstecz za najnowszym produktem. Wbrew temu co piszesz.

    Większość komentujących tutaj wyrosła już z bawieniem się benchmarkami bo - TADAM! - nic one nie pokazują. Zapytaj producentów oprogramowania co myślą o "udoskonalonych" wersjach Androida. Często oprogramowanie optymalizowane jest pod benchmarki, często benchmarki optymalizowane są pod sprzęt. Masz większy numerek niż kolega z ławki, ale nic z tego nie wynika. Prawda jest brutalna.

    Qualitymod GTA nie jest żądnym wyznacznikiem szybkości bo nie jest zoptymalizowany pod iPhone.

    Przeyłanie plików przez BT? To może jeszcze IrDĄ mu prześlij? Albo na dyskietce? Sorry za sarkazm, ale słyszałeś o czymś takim jak Dropbox?

    Przy "ciekawszych barwach" parsknąłem ze śmiechu. Nazywaj rzecz po ludzku - przekłamane kolory, których za cholerę dobrze nie wykalibrujesz (AMOLED PenTile, zgadza się?). A nawet jeżeli, odbije się to na trwałości wyświetlacza - te kolory wynikają z nędznych parametrów niebieskich OLEDowych pikseli.


  53. up. (autor: Krax | data: 25/06/12 | godz.: 09:33)
    co do benchmarkow, moj pierwszy telefon zyskiwal +300% wydajnosci na wgraniu jit'a + 100mhz ov.... w praktyce obraz ktory przykladowo mial 14 klatek mial czasem nawet ponad 60 fps, wpraktyce obrazowi bylo daleko do plynoscic. prownujac do bebchow iphona to android wypada bardzo slabo... a optymalizacja tu nic nieda w koncu android jest tworem javy a apple dalo swojemu c.

  54. Mam pytanie- czy aktualna wersja (autor: Michał_72 | data: 25/06/12 | godz.: 11:32)
    ICS pod SGS2 jest już pozbawiona chorób wieku dziecięcego?
    I drugie- czy jest juz Samsungowe ICS pod Galaxy TaB 8,9 LTE- nie udało mi się znaleźć.


  55. Widzę trola, widzę trola! (autor: Grelcio | data: 25/06/12 | godz.: 17:32)
    Mam stary topowy model i na wsparcie nie narzekam - nie wiem w czym rzecz. Benchmarki nic nie pokazują? Jest to scenariusz wykorzystania gpu/cpu w danych sytuacjach, może że chodzi ci o typowe syntetyki typu i/o, operacje zmiennoprzecinkowe itp.
    QualityMOD jest wyznacznikiem szybkości bo nie był optymalizowany pod żadną platformę.

    Przesyłanie plików BT jest standardem i musisz się z tym pogodzić, tylko biedni iPhone'owcy używają kikuta zwanego dropboxem. O ile jest to dobre jako synchro plików to żal ściska jak ktoś próbuje mi udowodnić, że dropbox > bt, szczególnie jeżeli z tym kimś jestem w jednym miejscu.

    Owszem - barwy ma ciekawe. Nie to co wypłowiały iPhone czy HTCki, które barwe mają na tyle "ciekawą" że rozróżnia się toto od skali szarości. Masz ustawienia, ustawiasz jak chcesz. Od XXLPQ tryb "standardowy" to właśnie odwzorowanie sRGB.
    PS: Rozumiem, że na iSyfonach do Instagrama wymagana jest kalibracja, taki to ten >>gadżet<< jest pro?

    @Michał - aktualna wersja ICS do SGS2 zaleca się do instalowania.


  56. dyktando (autor: elecctro | data: 26/06/12 | godz.: 09:09)
    Wedelek, zlituj się wreszcie. Komputery pracują POD KONTROLĄ systemu operacyjnego, a nie pod dyktando. To zbędne i drażniące ubarwienie. Proszę, zrezygnuj z tej maniery.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.