Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 30 sierpnia 2012 
    

Unreal 3 dostosowany do współpracy z Windows 8 RT


Autor: Wedelek | źródło: geeky-gadgets | 12:24
(10)
Już od dłuższego czasu istnieje możliwość tworzenia gier 3D z wykorzystaniem silnika Unreal 3.5 i pakietu UDK dla urządzeń mobilnych z systemem iOS, a teraz powstał port dla systemu Windows 8 RT, a więc dla odmiany stworzonej z myślą o obsłudze procesorów na bazie rdzeni ARM. Powstał on dzięki bliskiej współpracy Epic Games oraz Nvidii i zapewnia obsługę wszystkich funkcji udostępnionych w API DirectX 9.0. Dzięki temu już niebawem możemy mieć do czynienia z prawdziwym wysypem nowych gier działających na tabletach z systemem Windows 8 RT.

Oczywiście działania Nvidii nie były bezinteresowne, bo dzięki bliskiej współpracy ze studiem Epic może liczyć na reklamę swoich SoC Tegra oraz dobrą optymalizację. Podczas prezentacji nowego portu odpalono demo" Epic Citadel" na tablecie ASUS Vivo Tab RT, z układem Tegra 3 na pokładzie, uzyskując płynny obraz - około 35-40 klatek na sekundę.


 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. niesamowite (autor: RusH | data: 30/08/12 | godz.: 19:16)
    engine pisany z mysla o tabletach chodzi na tablecie!! i do tego prawie plynnie!11

  2. @up (autor: Wedelek | data: 30/08/12 | godz.: 19:53)
    Unreal powstał przede wszystkim z myślą o desktopach, a urządzenia przenośne są/były na dalszym miejscu. Poza tym UDK dla Windows RT nie należy traktować jako rewolucję, a chwalebną ewolucję.

  3. wedelek nie ten unreal (autor: RusH | data: 30/08/12 | godz.: 20:34)
    najnowszy byl od podstaw pisany pod tablety i konsole

  4. @Rush (autor: Wedelek | data: 30/08/12 | godz.: 20:51)
    Z tymi konsolami się zgodzę, ale nie w przypadku tabletów. Jeśli się nie mylę, to obsługę tych urządzeń wprowadziła dopiero wersja 3.5, podobnie jak inne ulepszenia jak np. funkcję odpowiedzialoną za zachowanie "tłumu", tylko że to tak naprawdę rozwinięcie "trójki", a nie całkiem odrębny produkt.

  5. Eeee? (autor: Kenjiro | data: 30/08/12 | godz.: 20:54)
    Najnowszy jest tak samo pisany, jak poprzednie, a nieprzenośny i napisany pod daną platformę jest tylko kod renderujący - a nie silnik w ogóle. Czyli się nic nie zmienia.

  6. nie wiem jak dla was (autor: Wyrzym | data: 30/08/12 | godz.: 22:37)
    ale to 30klatek to mialo w porywach a nie 35-40, chyba ze juz mi cos oko nawala

  7. ... (autor: kkk | data: 30/08/12 | godz.: 23:53)
    Nie ma czegoś takiego jak "Windows 8 RT"
    Jest Windows 8
    Jest Windows RT
    dwa rożne systemy


  8. @RusH (autor: Drow | data: 31/08/12 | godz.: 08:33)
    czy ty wszedzie musisz sie pluci pokazywac jakie to ty nasze forumowe guru jestes? Z newsa jasno wynika, ze chodzi o UE3, a nie UE4.

  9. Nim zaczniecie się jarać (autor: morgl | data: 31/08/12 | godz.: 19:40)
    Zauważcie z w demie Epic Citadel wycięte są praktycznie wszystkie efekty, no może poza podłogą "Mortyr edyszyn". To wygląda bardziej jak UE1, choć faktycznie jest to UE3 (poza rendererem to samo co na reszcie platform).

  10. A jak ze sterowaniem? (autor: ligand17 | data: 31/08/12 | godz.: 23:01)
    Wymyślili już coś normalnego, czy nadal się maże po bokach ekranu? Bo na filmiku tylko demo leci, a nie gameplay...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.