Podczas konferencji GTC 2013 (GPU Technology Conference) Nvidia zaprezentowała swoją nową technologię Chimera, która zostanie zaadaptowana w urządzeniach bazujących na układzie Tegra 4. Technologia ta ma sprawić, że zdjęcia i filmy wideo tworzone z wykorzystaniem aparatu/kamery zamontowanej w smartfonie lub tablecie internetowym będą mogły konkurować z tymi wykonanymi przez standardowe aparaty fotograficzne. Chimera wykorzystuje metodę HDR, ale znacząco ulepszoną, potrafi zredukować efekt rozmazania szybko poruszających się elementów i umożliwia edycję parametrów z podglądem „na żywo” na uzyskany efekt.
Na poniższym filmiku możecie zobaczyć jak Chimera działa w praktyce:
K O M E N T A R Z E
zwykły kawałek softu, który oferowany jest przez każdego producenta smartfonu (autor: Qjanusz | data: 25/03/13 | godz.: 10:35) niezależnie od przylutowanego układu ARM.
@Qjanusz... (autor: PrEzi | data: 25/03/13 | godz.: 11:25) ...dokladnie.
W tej chwili kazdy producent czegokolwiek co jest na ARMie i posiada aparat ma cos takiego.
Jak zwykle - wiele szumu o nic, no ale NV nie moze sobie pozwolic, zeby choc od strony PR-owej o nich ucichlo...
Tonacy brzytwy sie chwyta... (przynajmniej jesli o ARMowy kawalek tortu chodzi).
jak zwykle wiele o niczym (autor: RusH | data: 25/03/13 | godz.: 20:09) "real time preview"
ja tam widze conajmniej 100-200 milisekunt opoznienia a nie realtime :) niezle laguja ta tegra fefnascie skoro glupi filtr nie moze nadazyc za palcem na ekranie
po drugie nie jest to HDR, modul kamery NIE JEST W STANIE zlapac pelnej dynamiki w jednej klatce, dlatego kolejne klatki sa lapane z inna migawka/wzmocnieniem, to jest jakies pseudohdr robione softowo, takie "hdr" to sobie mozna w fotoszopie zrobic
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.