TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 21 sierpnia 2013 |
|
|
|
Nowy trailer z gry Thief, premiera w lutym 2014 Autor: Wedelek | 07:51 |
(5) | Niedawno w sieci pojawił się kolejny, oficjalny trailer zapowiadający nową grę z serii Thief, w której po raz kolejny wcielimy się w rolę średniowiecznego złodzieja o imieniu Garrett, którego śmiało można nazwać ekspertem w dziedzinie pauperyzacji zamożnych mieszkańców miast. Tym razem twórcy, zgodnie z panującym trendem, zamiast serwować nam opowieść o dalszych losach Garretta, postanowili dokonać resetu serii i zacząć całą zabawę od nowa. Głównym trzonem rozrywki nadal będą elementy skradankowe i zręcznościowe – w końcu jesteśmy złodziejem, a nie zabijaką, ale wzorem Tomb Raidera oraz Batmana pojawi się też specjalny tryb detektywistyczny, który ułatwi rozrywkę i pomoże odnaleźć przydatne nam elementy.
Za renderowanie obiektów 3D będzie odpowiadał leciwy silnik Unreal Engine 3, z tym, że wzmocniony przez dodatkowe techniki i efekty, poprawiające końcowy efekt. Ponieważ wspomniany silnik nie należy do najnowszych, więc wymagania stawiane sprzętowi przy najniższych ustawieniach nie będą zbyt wyśrubowane, co zresztą potwierdza fakt, że w nowy tytuł zagrają nie tylko posiadacze komputerów PC, czy nowych konsoli, ale też PlayStation 3 i Xbox 360. Premiera nowego Thiefa nastąpi 28 lutego przyszłego roku (2014).
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Tyle portow? (autor: Deathraw | data: 21/08/13 | godz.: 09:28)
Są w stanie ogarnąć aż tyle portów na raz? Czyżby zasługa x86 w konsolach? Swoją drogą ps4 i xone mają jakieś znaczące zmiany w architekturze względem siebie? Czy może jest to po prostu lekka różnica żeby nie było że dostaje się to samo w innym opakowaniu?
- @Deathraw (autor: PrEzi | data: 21/08/13 | godz.: 12:18)
W architekturze samego CPU/GPU niekoniecznie.
Ale juz chipset ktory to obsluguje moze byc inny, moze byc inny uklad dzwiekowy, innz sposob zarzadzania pamiecia, w XBO jest DX, a PS4 OGL itd.
- @PrEzi (autor: Deathraw | data: 21/08/13 | godz.: 14:28)
Co do układu dźwiękowego to niestety ale chyba nie będzie w nowych konsolach DAC, więc pewnie zrobią coś co będzie tylko odpowiadać za efekty środowiskowe, ew konwersję z formatu do formatu "w locie". Szkoda, bo nie każdy ma akurat wyświetlacz z głośnikami i nie każdy ma sprzęt z cyfrowym wejściem. Co do "chipsetu" to ma to jeszcze jakąkolwiek rację bytu? Skoro CPU i GPU będą jako jedno(APU) a kontroler pamięci raczek na pewno będzie zintegrowany z CPU, to jedynie urządzenia wejściowe mogą być przez to sterowane(dyski, pady, napędy etc)
- o grze (autor: radonix | data: 21/08/13 | godz.: 15:05)
Radość dla oczu wielka, ale czy poziomem skomplikowania i grywalności THIEF4 zbliży się choć do THIEF: The Dark Project oraz THIEF II: The Metal Age? Obawiam się, że wątpię ;-) (tfu, tfu - obym się pomylił, oczywiście!)
Niemniej THIEF I i THIEF II wciąż mają się dobrze - za sprawą ciągle rozwijanych, nieoficjalnych patchów: TFix (aktualnie v1.17 beta2) oraz TafferPatcher (v2.12 beta). Patche te pozwalają bez problemów uruchamiać te dwie kultowe gry na najnowszych systemach, wprowadzają liczne poprawki i ulepszają grafikę. Więcej szczegółów na TTLG Forums ;-)
PS. Onegdaj, po skończeniu THIEF: The Dark Project, świat gier już nie był dla mnie taki sam - wszystkie inne gry straciły blask.
- sluchajac przemowy z pierwszego filmiku (autor: RusH | data: 21/08/13 | godz.: 18:07)
cisnie mi sie na usta 'get a job hippie'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|