Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 3 września 2013 
    

Wiedźmin 3: Dziki Gon - pierwszy gameplay


Autor: Wedelek | 07:27
(29)
Podczas targów Gamescom 2013 przedstawiciele CDProjekt RED pokazali kilku wybranym przez siebie osobom fragment rozgrywki pochodzący z Wiedźmina 3, a mówiąc dokładniej z jego wersji rozwojowej. Jak można się było spodziewać jeden z uczestników złamał regulamin i udokumentował to co widział, a że zrobił to w formie filmiku, więc i my możemy podejrzeć co szykują nam REDsi. Niezbyt komfortowe warunki odbiły się na jego jakości ale i tak dostarczył nam on kilku ciekawych informacji na temat GUI, systemu walki i wykreowanego świata, okraszonego licznymi efektami specjalnymi.

Zobaczcie zresztą sami:


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. "LEAK GAMEPL..." This video is no longer available due to a copyright claim by C (autor: RusH | data: 3/09/13 | godz.: 08:01)
    "LEAK GAMEPL..." This video is no longer available due to a copyright claim by CD Projekt S.A..

  2. Tośmy się... (autor: PrEzi | data: 3/09/13 | godz.: 08:33)
    ...naoglądali, łomatko ! :)

  3. a dlaczego na filmie (autor: Markizy | data: 3/09/13 | godz.: 09:08)
    jest data 2008?:P

  4. Powinni poprawić animację... (autor: Remek | data: 3/09/13 | godz.: 11:16)
    Bo wiedźmin biega tu jak ciota....

  5. @4... (autor: 5eba | data: 3/09/13 | godz.: 15:06)
    powinni wprowadzić widok FPP, ale widocznie to za trudne...
    coś jak z prawidłową obsługą 16:10 ;)


  6. @5... (autor: Soulburner | data: 3/09/13 | godz.: 15:15)
    zapłaciłbym 2x za tę grę gdyby miała widok fpp

  7. @6... (autor: 5eba | data: 3/09/13 | godz.: 16:40)
    też chętnie dopłacę, + załączę skany paragonów z zakupu pierwszej edycji dwóch poprzednich części, oraz podpiszę się imieniem i nazwiskiem pod każdą petycją za wprowadzeniem tej (wydawało by się) prostej funkcji.

  8. FPP? (autor: Aamitoza | data: 3/09/13 | godz.: 23:16)
    Największe gówno w grach rpg. W skyrima gra w tym widoku to jakaś masakra. O ile grasz magiem albo łucznikiem, to jest jeszcze okej, ale walka na miecze ssie po całej linii. A że w wiedźminie walka na miecze jest podstawą, to widok fpp wszystko by zepsuł. z resztą w skyrimie to jeszcze przejdzie, bo postać rusza się jak by miała drąga podczas walki i ciosy zbyt skomplikowane nie są. Ciekawe jak sobie wyobrażacie przeniesienie ruchów geralta podczas walki na miecze do tego widoku. W stylu szybkim byłą by masaka, a w silnym niewiele lepiej.

  9. @8 masakra... (autor: Star Rider | data: 4/09/13 | godz.: 01:45)
    .. to ten Twój elaborat o niczym. W Skyrim, Oblivion i Morrowind sam sobie wybierasz jaki chcesz mieś akurat widok, chcesz FPP to klikasz kółkiem myszy, chcesz TTP to klikasz znowu, a trzymając wciśnięty i kręcąc regulujesz odległość kamery. Zresztą w wielu grach jest zaimplementowane to rozwiązanie i każdy gra jak mu jest wygodnie bez sztucznych ograniczeń. Nawet gdyby przyjąć Twoje rozumowanie o walce mieczem, ruchach, kombosach itp. itd. których w sumie mimo zapewnień autorów nie ma zbyt wiele i po góra godzinie gry nudzą swoją wtórnością to nic nie stoi przecież na przeszkodzie żeby świat zwiedzać w trybie FPP, a na czas warki kamera odjeżdża do widoku TTP. A tak przez te kilkanaście/dziesiąt godzin gry gracz jest zmuszony do oglądania na ekranie bujających się męskich pośladków... niektórym może się podobać, ja bym wolał mieć wybór... ;)

  10. .... (autor: Aamitoza | data: 4/09/13 | godz.: 10:31)
    WIELU? czyli jakich? Bo poza Falloutem i serią TES takich gier nie ma. Jest albo widok TPP, albo FPP, bez możliwości wyboru. w 99% gier RPG jest to widok TTP. Poza tym tutaj gdzie często przeciwników jest więcej i atakują z różnych stron widok widok FPP nie sprawdzał by się, bo w grach tego typu potrzebny jest jako taki przegląd pola.

    Jedyne czego brakuje, to możliwość znaczącego oddalenia i przybliżania widoku.


  11. @10 żeby nie szukać daleko... (autor: Star Rider | data: 4/09/13 | godz.: 13:23)
    większość "samochodówek" w które grałem pozwalała na zmianę widoku, pełny FPP-widok z kabiny-widok pojazdu, dalej Project Entropia (pełna dowolność), Minecraft, Battlefronty, Jedi Outcast I Academy. Mieszane bez pełnej dowolności to np.: Crysisy i Battelfieldy przy prowadzaniu pojazdów pozwalają przełączać się między TTP a FPP, Deus Ex nowy prawy przycisk myszy przełącza na widok TPP co ułatwia celowanie zza osłon... itp. itd.

  12. @10 (autor: 5eba | data: 4/09/13 | godz.: 15:39)
    komentarz równie głupi co to wyssane z palca 99%
    brak tpp (tak z głowy): might&magic (seria) stalker (seria), system shock 2, bioshock (seria)
    To że gracze chcieli by wyboru, można oczywiście zrozumieć, ale to że jakiś pieniacz stara mi się wmówić, że nie potrzebne mi jest np. "menu start", to już niekoniecznie ;)


  13. FPP? (autor: Deathraw | data: 4/09/13 | godz.: 16:30)
    Mechanika wiedźmina 2 jest kompletnie nieprzystosowana do FPP i przyznam że co najmniej absurdalne jest dla mnie oczekiwanie go w trzeciej części.

  14. @13 (autor: 5eba | data: 4/09/13 | godz.: 19:33)
    mechanika czego?

  15. @5eba (autor: Deathraw | data: 4/09/13 | godz.: 20:24)
    Rozgrywki. Na mechanikę rozgrywki składa się wiele rzeczy od systemu rozwoju postaci poprzez systemi dialogowy, choć tutaj mam na myśli system walki. W fpp byłby nie dość że trudniejszy do ogarnięcia zarówno dla graczy jak i twórców(trzeba to zrobić z pomysłem, bo drugiego skyrima nikt nie chce od wiedźmina) to jeszcze zdecydowanie mniej efektowny.

  16. @15 ehhh... (autor: Star Rider | data: 4/09/13 | godz.: 20:42)
    a co do jasnej ciasnej przeszkadza żeby eksplorować świat w wiedźminie w widoku fpp, a przy walkach żeby kamera odjeżdżała do tpp? ...jak już im bardzo nie chce się dopracowywać ruchu rąk w widoku fpp. System rozwoju postaci czy dialogów... no pojechałeś teraz, co ma piernik do wiatraka? Walka natomiast to przerost formy nad treścią. Przez chwilę cieszy oko potem nudzi i nie ważne czy jest 30 "super fajnych ruchów" czy 100 bo są powtarzalne, a w grze i tak każdy zazwyczaj używa jakiejś tam swojej ulubionej kombinacji i postać przez większość gry wykorzystuje głównie kilka. Zresztą tym czym się chwalą przed premierami kolejnych Wiedźminów odnośnie rozbudowania systemu walki to i tak wciąga nosem stareńkie Enclave, więc z czym do ludu...

  17. up. (autor: 5eba | data: 4/09/13 | godz.: 21:09)
    "choć tutaj mam na myśli system walki"
    "fpp byłby nie dość że trudniejszy do ogarnięcia"
    wszystkie FPS mają system walki w FPP
    "trzeba to zrobić z pomysłem"
    jak każdy element gry
    "mniej efektowny"
    efektowny to będzie na początku, potem jak pisał Star Rider będzie już tylko nudny/powtarzalny, a i (w/g mnie) często irytujący (np. szybkosc wyciągania mieczy/przełączania stylów walki w W1)
    "...eksplorować świat w wiedźminie w widoku fpp, a przy walkach żeby kamera odjeżdżała do tpp"
    dla mnie to też jest oczywiste


  18. 5eba (autor: Aamitoza | data: 4/09/13 | godz.: 21:44)
    Co Ty pierdzielisz? Jaki wyssany z palca. Stalker ma możliwość zmiany FPP na TPP? Bioshock ma? Nie ma. O Tym pisałem. Że albo robi się grę FPP, albo TPP. A do niektórych gier widok FPP się nie nadaje, tak jak do niektórych nie nadaje się TPP. Strzelanki w TPP to porażka zazwyczaj (chociaż pare wyjątków się znajdzie), a klasyczne RPG w FPP też nie najlepiej wychodzą (nie mówię tu o grach z elementami RPG które są w rzeczywistości FPSami).

    widok FPP do wiedźmina pasuje tak jak TPP do symulatora wyścigów czy lotów.

    16@
    Już to widzę jak gracze byli by zadowoleni gdyby za każdym razem jak wyskakuje na nich potwór kamera sobie urządzała wycieczki w te i z powrotem. Ogólnie rzecz biorąc idiotyzm. No ale co kto lubi. Na szczęście twórcy wiedźmina na tak idiotyczne pomysły nie wpadli.


  19. @Star Rider (autor: Deathraw | data: 4/09/13 | godz.: 23:03)
    Jakbyś nie zauważył odnosiłem się do wypowiedzi 5eby.
    @16,17
    Co do walki to na pewno nie da się zrobić zadowalającego systemu walki wręcz czy na broń białą w widoku fpp. Tak jak w wiedźminie Cię nudzi, tak w trybie fpp możesz go sprowadzić jedynie do ataku i bloku. Zrobienie piruetu, czy przewrotu w tym trybie jest kompletnym nieporozumieniem i zamiast cieszyć się z gry widziałbyś efekt podobny do akceleracji wstecznej, który był widoczny na starych myszkach.A automatyczna zmiana kamery podczas walki mi by przeszkadzała i wybijała mnie z klimatu. W końcu większość czasu spędzi się na eksploracji i potem co? Wyskakuje utopiec i automatycznie zmienia się perspektywa? Dla mnie poroniony pomysł i wiedźminie się nie sprawdzi.


  20. witki opadają normalnie... (autor: Star Rider | data: 5/09/13 | godz.: 02:21)
    @Aamitoza ile już tytułów gier wymieniłem w których kamera cały czas właśnie tak pracuje pracuje? Dalej? Neverwinter 2 inne ustawienia kamery dla ruchu i dla walki dostępne w menu, Mass Effect inna perspektywa dla ruchu, dla walki zza osłon inna jak idziesz z celownikiem przy oku, Deus ex, KOTOR-y itd. itp. Kamera cały czas "jeździ". Da się? Niewygodne? Nie ukrywam że dla mnie idealne są rozwiązania z Elder Scrolls czy Project Entropia (tam widok można przelączać kliknięciem na kółko, ale też działa płynnie przybliżenie kręcąc kółkiem od widoku jak w strategii gdzie widać połać terenu aż do fpp). Mogę sobie ustawić widok jak mi się w danej chwili widzi i już.

    "...a klasyczne RPG w FPP też nie najlepiej wychodzą (nie mówię tu o grach z elementami RPG które są w rzeczywistości FPSami). " hmmm... Ravenloft, Wizardry, Might&Magic, Stonekeep, Dungeon Master, Lands of Lore, Ishar... żeby nie było we wszystkie grałem, klasyki, widok fpp.


    @Deathraw ...taaa bo podstawa szermierki na miecze w zbrojach (może jeszcze płytowych?) to kręcenie piruetów i robienie przewrotów. Takie rzeczy to mangach i chińskich filmach kung-fu. A gość który pod czas walki gapi się na swój miecz, bo "taaaki fajoski" zamiast w które miejsce ciąć, pchnąć czy przyblokować to długo by się tym "klimatem walki" nie nacieszył. Zresztą w Dark Messiah całkiem fajnie to ogarneli.

    Co do utopców to one chyba raczej nie wyskakują, co najwyżej wypływają/wychodzą? A widok najlepiej jakby była możliwość ustawić na taki jaki każdemu pasuje, a najlepiej żeby w danej chwili można było go sobie szybko przełączać czy regulować, czy jak kto lubi nawet ustawić automat. I na koniec, dla mnie poronione jest sztuczne narzucanie bezsensownych ograniczeń. I nie wiem czy to zauważasz ale przy rozwiązaniu o którym piszę możesz grać w Wiedźmina tak jak lubisz bo można to ustawić i również ja mógłbym się cieszyć w pełni grą. Przy Twoim, tylko Ty jesteś zadowolony. Ale tak to już jest z niektórymi, że uważają iż ich światopogląd jest tym jedynym słusznym. A kto ma inny jest idiotą, a z idiotami nie szuka się kompromisów, no bo po co... no bo tak... bo nie i już... bo się nie sprawdzi... i ogólnie rzecz biorąc idiotyzm...


  21. ludzie są jednak bezrozumni. (autor: Aamitoza | data: 5/09/13 | godz.: 03:00)
    W NWN2 masz kamerę FPP? Nie masz. Skoro nie rozumiesz o czym inni piszą, to najlepiej nie pisz nic. Kamera jeździ w tych grach, ale nie od widoku FPP do TPP.

    A przybliżanie i oddalanie tego samego widoku to zupełnie inna sprawa - no ale widać brak umiejętności czytania ze zrozumieniem się kłania. I takie cuda to i w wiedźminie 2 są jak przechodzisz na przykład przez drzwi czy przejścia lub dokonujesz innych interakcji z otoczeniem. Jedyne czego brakuje, to zoomowanie i oddalanie perspektywy, ale to wciąż nie ma nic wspólnego z bzdurnym widokiem FPP.

    Kolejna sprawa, że najwyraźniej ani wiedźmina nie czytałeś, ani za bardzo nie grałeś i nie masz pojęcia na czym w ogóle polega wiedźmiński styl walki. I widok FPP nie ma tutaj racji bytu tak samo jak latania kamery od widoku TPP do FPP. Jak kolega wyżej napisał - jak wyobrażasz sobie przewroty w widoku FPP? Jak wyobrażasz sobie co bardziej skomplikowane kombosy i szybkie zmiany atakowanych przeciwników? W widoku TPP możesz widzieć całe pole walki i doskakiwać do przeciwnika którego w widoku FPP nawet nie zobaczysz, a tym bardziej nie będziesz w stanie uniknąć jego ataku.


  22. @Star Rider (autor: Deathraw | data: 5/09/13 | godz.: 07:42)
    Wiedźmin w zbroi płytowej?! Nie będę Cię odsyłał do książek, więc powiem-w grze wiedźmin postać narzucona jest z góry. Postać, która bazuje na sprycie, szybkości i zwinności i nie nosi zbroi płytowej bo zbytnio ogranicza ruchy i szybkość. Co do klasyków, które przytoczyłeś, to może i grałeś, ale system walki w każdym z nich jest tak biedny w porównaniu z wiedźminem 2, że nawet nie ma co tego komentować, bo widać że jedyny argument jaki jesteś podać "za" FPP brzmi"bo ja tak chcę i to się nieraz sprawdziło".
    @Aamitoza
    Dokładnie, najwyraźniej niektórzy nie zauważają że system walki point and click w neverwinter działa zupełnie inaczej niż to co jest w wiedźminie 2.


  23. czytanie ze zrozumieniem... (autor: Star Rider | data: 5/09/13 | godz.: 13:16)
    @Aamitoza "...no ale widać brak umiejętności czytania ze zrozumieniem się kłania." no właśnie, kłania się. Cyt. "Już to widzę jak gracze byli by zadowoleni gdyby za każdym razem jak wyskakuje na nich potwór kamera sobie urządzała wycieczki w te i z powrotem." nic nie napisałeś o "wycieczkach" z fpp na tpp. Za to w grach które wymieniłem kamera zmienia perspektywę zależnie od tryby, eksploracja/walka/ tryby walki. I nie przybliżenie tylko ale zmiana perspektywy, choć nadal wszystkie tryby są widokiem tpp, no moze z wyjątkiem np. celowania przez celownik optyczny w Mass Effect i Deus Ex.

    @21,22 ehhh... zbroję płytową dałem nawet w nawiasie, a i tak ehhh... poszukajcie sobie w encyklopedii znaczenia słowa ironia... a kolczuga czy skórznia to też chyba pancerze ? lol... Skomplikowane kombosy to były w Enclave albo w Mortal Combat ;) Wiedźmin i 1 i 2 są proste pod tym względem jak konstrukcja cepa, kliknąć we właściwym momencie... Zresztą w 1, cały ten "unikalny" i "przełomowy" system walki był żywcem skopiowany z Jade Empire, które a propo jest zrobione na ulepszonym silniku z Neverwinter 2... eee tak samo jak Wiedźmin 1? :P A co do W2 dajcie spokój... po za lepszymi animacjami ruchów i że musimy zmieniać broń zależnie czy walczymy z potworem czy człowiekiem to niczym się w sumie nie różni od większości MMO dostępnych na rynku... Co w w tym systemie jest takiego wyjątkowego i skomplikowanego w porównaniu do VATS z Fallout, ilości unikalnych kombinacji i kombosów w Enclave, unikalności wykorzystania elementów otoczenia (o dziwo w widoku FPP) zastosowanego w Dark Messiah...

    I na koniec Wiedźmiński styl walki... wielkim [( "specjalistom")] w tej dziedzinie nie jestem, ale te kilka książek o nim które zmęczyłem + opowiadania w Fantastyce, nie dały mi podstaw do wrażenia że wiedźmin walczy jak w starszych produkcjach filmowych z Hong Kongu. Szybkość, odporność, wyostrzone zmysły... a nie salta, piruety, cza-cza, pogo czy lambada... no chyba że Bonhart, ale on to w samej koszuli z pajdą chleba w łapie nie wyjmując miecza z pod pachy rozkłada pluton Geraltów... ;)


  24. .... (autor: Aamitoza | data: 5/09/13 | godz.: 13:53)
    o wycieczkach z FPP do TTP nie, ale o eksploracji świata w FPP i walkach w TPP tak. zcy to nie jest to samo? Oczywiście że jest, bo sprowadzi się do tego samego - idziesz sobie przez las, wyskakuje przeciwnik, widok leci do TPP, zabijasz go i idziesz dalej, widok wraca do FPP, wyskakuje następny po 10 sekundach i sytuacja się powtarza. To nie jest strzelanie z karabinu snajperskiego (tam owszem kamera jezdzi od jednego widoku do drugiego (co niezmiernie mnie irytuje w grach TPP). Swoją droga w wiedźminie też takie coś jest - rzucanie sztyletami zmienia kamerę, a na środku ekranu pojawia się celownik. (i szczerze mówiąc jest to również irytujące). Zmiana perspektywy kamery w wiedźminie 2 w czasie walki także jest. BO poruszając się masz kamerę obcinającą widok na wysokości kolan gerlata, a podczas walki kamera odchodzi lekko do tyłu, aby było widać większy obszar pola walki. No ale jesteś uparty i starasz się udowodnić że cały czas jest jedna kamera.

    Dark Messiash był... słaby, a walka bronią białą upośledzona i irytująca jak w skyrimie (W widoko FPP). Taki widok nadaje się tylko gdy postać jest łucznikiem, albo magiem, bo wtedy masz FPS'a tyle, że bez spluwy i celownik na środku ekranu.


    Co do skomplikowania, to przede wszystkim może nie sterowanie, a efektowna animacja walki, która w widoku FPP nie istnieje i wygląda to jak by postać miała drąga... w rożnych częściach ciała. Uniky, czy przewrotu też się nie da zrobić.

    "Wiedźmin, wykręcając się w odwrotny piruet, z rozmachem ciął go w krzyże. Był zły. Czuł, jak wyostrzona wiedźmińska klinga przecina kręgosłup. Przeraźliwe wycie przetoczyło się echem po uliczkach"

    jeden z cytatów.

    Z resztą w 3 będzie 5x więcej animacji walki niż w 2 wiedźminie, a w tym i tak było tych animacji ponad 2x więcej niż w większości innych produkcji.


  25. reasumując... (autor: Star Rider | data: 5/09/13 | godz.: 14:47)
    Walcząc nie nie widzisz przecież swoich "efektownych" ruchów... to że powinny być raczej efektywne a nie efektowne nie wspominając... Dlatego jak już pisałem to kilka razy wcześniej, albo dla każdego coś dobrego czyli pełna swoboda w widoku, albo obecny upośledzony system w/g mnie.

    To że raz czy dwa machnął ten piruet żeby dobić jakiegoś cieniasa, to nie znaczy że przy każdej walce kręcił się jak fryga, a raz czy dwa można "przeboleć" wirowanie kamery w grze, nawet zwiększy to realizm bo tak jak w prawdziwej walce to po takiej akcji tracimy orientacje, a przy częstszych takich akcjach nawet błędnik zaczyna wariować.

    Co 10 sek. wyskakujący przeciwnik to chyba w Diablo albo Serious Sam...

    Dark Messiah, to nie system walki był jego słabością, a tak naprawdę jedynym atutem. I w sumie widok fpp idealnie się tam sprawdza, w tpp żeby dość precyzyjnie wepchnąć kogoś na zaostrzony pal, pod element sceny który można mu zrzucić na głowę , precyzyjnie rzucić sztyletem w czasie walki (nie w trybie auto że sam znajduje cel jak Patriot) itd. kamera w tpp musiała by być praktycznie za raz za plecami bohatera, przez co on sam zasłania w dużym stopniu pole widzenia. Osobiście strasznie mnie to wkurza w wielu grach.

    I jeszcze na koniec jeden link odnośnie walki w Wiedźminie: http://thewitcher-gra.cba.pl/syswal.html

    Widać wyraźnie że zainwestowali w to kupę kasy i czasu, żeby zrobić z tego jakiś wyróżniający element serii. "Promują" go na siłę żeby każdy napalony fan Geralta mógł się gapić na jego plecy/pośladki przez te kilkanaście/dziesiąt godzin gry i cieszyć się jego zajebistością. Do tego niewprawni manualnie fani całą tą zajebistość powinni chłonąć sterując walką dwoma przyciskami myszy... i rozwijając drzewko umiejętności... rotfl


  26. .... (autor: Aamitoza | data: 5/09/13 | godz.: 19:08)
    tak, widok FPP jest super i walki w nim są doskonałe. W dark messiah najlepsze było pchnięcie mieczem. Na już bardziej upośledzony ten atak wyglądać nie mógł. Jak pierwszy raz w to grałem myślałem, że to jakiś błąd animacji.

    Więc jak już napisałem - dobrze, że producenci wiedźmina nie słuchają tak poronionych pomysłów i nie umieszczają ich w grze, tylko robią to tak jak powinno być w grze RPG zrobione. Co prawda w 1 system walki bardziej mi się podobał, ale w 2 źle nie było - na pewno bardziej dynamicznie i efektownie - tak efektownie, bo gry komputerowe to rozrywka. Równie dobrze można powiedzieć, że grafika z przed 10 lat też dawała radę, bo była efektywna (w końcu przedstawiała jako tako świat w 3d).


  27. ...... (autor: Star Rider | data: 5/09/13 | godz.: 20:13)
    "tak, widok FPP jest super i walki w nim są doskonałe" cały czas piszę że wolałbym dowolność w ustawieniu widoku, Ty jęczysz tylko jakie to tpp jest super a reszta to idiotyzm i zło... RPG to nie tylko walki... system walki z W1 był zaprojektowany i wykorzystany w Jade Empire, w W1 go tylko skopiowali. W pierwowzorze był jeszcze ok, filmowe walki Kung Fu, mnóstwo styli, ciosów i ich kombinacji. W W1 i zaadoptowaniu tego tylko do walki mieczem, wyszła wielka porażka. Latająca na około kamera, utrudniająca wybranie konkretnego przeciwnika i cała trudność na kliknięciu w odpowiednim momencie myszką (na zakończenie kombosu żeby mógł się zacząć następny)... dno i metr mułu...

  28. @27 (autor: 5eba | data: 5/09/13 | godz.: 21:24)
    nie ma najmniejszego sensu kontynuowanie dyskusji z kimś kto nie rozumie prostego słowa "wybór" ;)

  29. seba (autor: Aamitoza | data: 5/09/13 | godz.: 22:06)
    nie ma sensu dyskutować z kimś takim kto nie rozumie, że robienie kilku widoków co najwyżej obniży jakość każdego z nich, zamiast tego lepiej dopracować jeden i nie kombinować. Tak jak w skyrimie, ani jeden, ani drugi widok nie jest dopracowany (mimo, że to już 3 odsłona TES w 3D, to wciąż walka na miecze w FPP pozostawia wiele do życzenia). Widok TPP jest gorszy niż w większości tego typu produkcji (do tego przeciętna animacja), a widok FPP nadaje się jedynie do czarowania i strzelania z łuku. W walce na miecze jest ubogi i ogranicza przegląd pola walki.

    W wiedźminie łuków nie ma, a czarów jak na lekarstwo, za to jest walka na miecze, a ta najlepiej wychodzi w TPP.


    ps. grałem w jade empire i za cholerę nie widzę podobieństw do systemu z pierwszego wiedźmina. Tak poza tym poza klikaniem w przeciwnika w odpowiednim rytmie, można było jescze blokować kiedy geralt sie cofał, robić przewroty przy walkach z mocnymi przeciwnikami, a także uniki i właśnie piruety. Ogólnie rzecz biorąc walka była o wiele bardziej dynamiczna niż w przypadku innych tego typu produkcji. W wiedźminie trochę się zapędzili, ale inaczej się nie dało jeżeli chcieli wydać wieśka na konsole. - chociaż mogli zrobić to lepiej i mam nadzieję, że sterowanie w W3 będzie połączeniem systemu z 1 i z 2.

    co do widoku - już zapowiedziano, że podczas walk kamera bezie odjeżdżać tak aby był lepszy przegląd pola, bo walka będzie trochę mniej arcadowa niż w 2 ale za to bardziej taktyczna.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.