TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 21 października 2013 |
|
|
|
AMD zaprasza na imprezę dla deweloperów - APU13 Autor: Wedelek | źródło: AMD | 14:19 |
(8) | Od jakiegoś czasu AMD prężnie działa na rzecz rozwoju procesorów heterogenicznych i korzystającego z nich oprogramowania, czego najlepszym dowodem jest założona przez producenta z Sunnyvale fundacja HSA. Jest to organizacja non-profit, skupiająca inżynierów z kilku firm działających w branży IT, których zadaniem jest wypracowanie standardów obowiązujących na rynku układów APU i ułatwiających programowanie obliczeń równoległych. Wypracowane w ciągu roku standardy są prezentowane opinii publicznej podczas dorocznej konferencji AMD Developer Summit, która w tym roku odbędzie się w dniach 11-13 listopada.
Tegoroczna impreza została nazwana mianem APU13, a odbędzie się w San Jose w Kalifornii w McEnery Convention Center. Konferencja ma charakter otwarty, co oznacza, że przedstawione podczas prelekcji materiały zostaną udostępnione wszystkim osobom zainteresowanym.
Osoby zainteresowane uczestnictwem mogą zarejestrować się na TEJ stronie internetowej, natomiast ulotkę reklamującą imprezę APU 13 znajdziecie TUTAJ.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Czyżby (autor: mbe | data: 21/10/13 | godz.: 14:40)
Premiera kaveri...
- mbe (autor: Markizy | data: 21/10/13 | godz.: 14:57)
wąpie, bardziej to wyplucie miliona slajdów o tym jakie to apu jest fajne, po czym po sprawdzeniu z rzeczywistością okazuje się że mała cześć jest zrealizowana.
- @Markizy (autor: PrEzi | data: 21/10/13 | godz.: 15:13)
Wypluwaja duzo slajdow, czesc terminow sie obsuwa - fakt...
Ale konsekwentnie daza do tego, aby w koncu APU bylo uzywane tak, jak to od poczatku planowali.
Wystarczy porownac sytuacje dwa lata temu i teraz - praktycznie kazda aplikacja do przerobek wideo obsluguje wsparcie via OpenCL, Photoshop, nawet dekompresja w WinZipie...
Powolutku idzie to w dobrym kierunku, a po premierze nowych konsol - zakladam ze jeszcze bardziej przyspieszy.
- PrEzi (autor: Markizy | data: 21/10/13 | godz.: 16:00)
konsole nic tu nie zmienią, bo na nich pracuje sie całkiem inaczej niż na APU. Są co najwyżej pewne sprzętowe podobieństwa ale to i tak całkowicie co innego.
Mantle z konsolami ma wiecej wspólnego niż openCL, ale dlatego że ma pomijać znacząc cześć API.
- Markizy (autor: mbe | data: 21/10/13 | godz.: 16:29)
BF4 ma obsługiwać GPGPU do niektórych obliczeń dzięki DX11.1 a Mantle ma to jeszcze bardziej odciążyć CPU. To wszystko dzięki Fundacji HSA.
- konsole zmienia duzo (autor: RusH | data: 21/10/13 | godz.: 19:16)
nie dosc ze gry natywnie beda wspierac 8 rdzeni cpu to jeszcze masa rzeczy bedzie liczona na gpu
- Rash (autor: mbe | data: 21/10/13 | godz.: 20:06)
Nie 8 a 6 rdzeni...
- Ja też jestem zdania, że nadchodzi czas wielu rdzeni (autor: Krzem | data: 22/10/13 | godz.: 02:11)
Pierwszą jaskółką mogą być zalecane wymagania gry Watch Dogs:
http://www.gram.pl/...iz-pierwotnie-podawano.shtml
*zalecane 8 rdzeni!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|